Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

pa mulčke :) (zok, no offence)

nezno, kolega, nezno! :)

js ze od nekdaj sanjam o SS zadevah - motorjih, avtih, rally 1:8 3.5 cc 4WD RC modelih, itd. zakaj se pa na Gregs-a nihce ne spravlja, ker ima pod haubo malo vec k 60 konjev?? :rolleyes: clovk pac ma svoj stil. in js ga tud nameravam met. in ko ze omenjas muzko - pejd na avtoakustika.com, in povsod kjer je kateri novinec vprasal kaj bi naredil, da bi se muzko cimbolj VEN slisalo, so mu povedali, da je njihov (nas) cilj, da se je CIMMANJ slisi ven, da je cimvec znotraj ostane. get it?? ne za spananje, za lastnika je fersterkerija!! .)

@cyc: za razliko od vecine forumasev js na avto ne gledam kot osnovno potrebo (ker ga zaenkrat - roko na srce - ne rabim), ampak kot hobi. rad se ukvarjam s stylingom, predvsem pa s tuningom. s tem se ukvarjam zase, ne za druge, ker mi je vsec, ce je avto/motor lep na oko, sporten, in rad vidim in obcutim kar sem s svojim lastnim znanjem in delom dosegel. ce bi se mi tolk slo za to ka si folk misli o meni, se nebi z razpadajocim elektronikom vozu naokrog! .)

strinjam se pa z bOnZy-jem - ce sami nimate vec sanj, ni treba, da jih vzamete tudi drugim.

pa lep pozdrav!

Zok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nezno, kolega, nezno! :)

js ze od nekdaj sanjam o SS zadevah - motorjih, avtih, rally 1:8 3.5 cc 4WD RC modelih, itd. zakaj se pa na Gregs-a nihce ne spravlja, ker ima pod haubo malo vec k 60 konjev?? :rolleyes: clovk pac ma svoj stil. in js ga tud nameravam met. in ko ze omenjas muzko - pejd na avtoakustika.com, in povsod kjer je kateri novinec vprasal kaj bi naredil, da bi se muzko cimbolj VEN slisalo, so mu povedali, da je njihov (nas) cilj, da se je CIMMANJ slisi ven, da je cimvec znotraj ostane. get it?? ne za spananje, za lastnika je fersterkerija!! .)

@cyc: za razliko od vecine forumasev js na avto ne gledam kot osnovno potrebo (ker ga zaenkrat - roko na srce - ne rabim), ampak kot hobi. rad se ukvarjam s stylingom, predvsem pa s tuningom. s tem se ukvarjam zase, ne za druge, ker mi je vsec, ce je avto/motor lep na oko, sporten, in rad vidim in obcutim kar sem s svojim lastnim znanjem in delom dosegel. ce bi se mi tolk slo za to ka si folk misli o meni, se nebi z razpadajocim elektronikom vozu naokrog! .)

strinjam se pa z bOnZy-jem - ce sami nimate vec sanj, ni treba, da jih vzamete tudi drugim.

pa lep pozdrav!

Zok

:yea2: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :OK: se strinjam :OK: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sanjski avto? Definitivno 911.

c15.jpg

Na njo (njega) računam v roku 8 - 10 let.

Zdaj furam pa

CLIO 1,4 RT SLOVENIAN OPEN 94

57 kW

850 kg

oprema : lite feltne, športni sedeži, servo volan, (da o ogledalih, centralnem... ne govorim) in to vse serijsko.

Zlata(pozlačena) ploščica z serijo in št. v seriji. Mislim pa da jih je sto v seriji.

Moje predelave. šibedah najprej, potem spojlerji, pol pa auspuh.

Akustika: MP3 Player + 2x 100W zvočniki ( :yea2: vrh glave)

Naslednji avto? BMW 3-jke niso slabi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj hitr ločimo prave frajerje, ki jim taki avti pašejo (Codeine!),

kaj za eno mašino pa ima codeine..... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tiste MX3 lahko,da je bila kera druga mašina sam men se zdi,da je na znaku pisal 2.0 v6 :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v zadnji stevilki AVtoTuning-a mate clanek - test poskusnega Beetla 1.9 TDI (Experimentalmotor von VW Motorsport, Basis 1.9 Liter TDI Pumpe Düse): 221 (!!!) konjev pri 3900 rpm, 511 (!!!!!!!!!!) Nm pri 3000 rpm, 4,4 sekunde (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) od nule do 100, top speed 230 km/h, 6 prestav, zal je pa poraba kar 18 litrov biodizla, cena pa 60k evrov.

ŽVINA!! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok:

safrana biturbo najdeš samo v phase I (3.0 V6 12V)

ima dve KKK K27 turbini

motor je iz PRV generacije, ima pa nižjo kompresijo kot navaden 3.0

v primeru, da bi "kar tako" dodal turbini, te opozarjam, da moraš:

znižati kompresijo (nižje glave)

absolutno ojačati zavore (spredaj so 330mm diski, 130 jurjev par)

kupiti turbini (2*250 jurjev)

kupiti izpušne kolektorje

kupiti intercooler

spremeniti/zamenjati sprednji odbijač

urediti dovod zraka od filtra prek turbin do interkulerja in nato do sesalnega kolektorja. tukaj bi opozoril, da je imel že Hartge (nemški tuner, ki je modificiral original) kar velike probleme

kupiti primerne izpušne cevi

prirediti elektroniko vbrizga

pa še kaj

skratka zelo na kratko se ti ne izplača. obstaja pa tudi navaden safrane s 4X4, pogonu se sicer reče quadra. pri nas je redek.

hitrost ni elektronsko omejena, sicer pa 250 realnih skoraj ne doseže. pospešek 0-100 je 7,2 na 100 km pa povprečno popije 14-15 litrov, tank za razliko od navadnega drži 72 litrov zaradi pogona. pri nas so štirje celi, dva siva, zelen in črn, en siv pa je (bil) spredaj desno zaleten. (ne preveč)

Popravljeno . Popravil Turbo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znižati kompresijo (nižje glave)

absolutno ojačati zavore (spredaj so 330mm diski, 130 jurjev par)

kupiti turbini (2*250 jurjev)

kupiti izpušne kolektorje

kupiti intercooler

spremeniti/zamenjati sprednji odbijač

urediti dovod zraka od filtra prek turbin do interkulerja in nato do sesalnega kolektorja. tukaj bi opozoril, da je imel že Hartge (nemški tuner, ki je modificiral original) kar velike probleme

kupiti primerne izpušne cevi

prirediti elektroniko vbrizga

pa še kaj

hm, ja, kompresijo znizat zarad nevarnosti samovzigov... :hmm:

zavore se na nasem zdijo kr dost strupene (ne samo zaradi serva+ABSa, tud drugac so hude)... :hmm:

tubrini bi lahko bili od tovornjaka... :lol1: :P ...ne, nameraval sem kupiti rabljene, od kakega drugega, bolj pogostega avta... .)

izpusna kolektorja -=> DeVito B)

hja, intercooler mi ni vsec, ker ne vem kako tocno deluje, pa se drag je k svina... :hmm: ...zal je pa nujno zlo... :(

glede dovoda zraka ne morem rect nic konkretnega, ker ne vem kako tocno izgleda okolica masine... :hmm:

izpuh: DeVito, 6-v-2, 2 katalizatorja - seveda ne original Renault Spare Part (tak je bil moj plan), da mi ne bo kdo tezil zarad ekologije... :)

elektronika: chip tuning, prilagoditev posebej za ta motor (to en tuki v MB baje dela - menja cip, potegne data kabel izpod haube v kabino, ti vozis naokol, on pa med voznjo nastavlja parametre, in na koncu nastavi najbolj optimalne, da zadeva TRGA. :)

aja, rabil bi pa se senzor tlaka turbine + povezava do CPUja... :hmm: ...verjetno bi bilo potrebno dat kompletno krmilno elektroniko od biturbota... :hmm:

tisto o 250 km/h me je kr malo sokiralo, k nas (2.5 20V, Phase II) gre 240 cistih po stevcu (dost cez 220 realno, mislim da je 225 uradno??), pa ma kar 100 konjev manj k biturbo... :blink: pa bi po vsej verjetnosti sel se vec, ce bi imel daljsi menjalnik - v peti se zvrti v rdece polje, najveckrat cist po nesreci... :blink:

sicer pa sm gledu Mazde MX3 1.8 V6 po nemskih internetnih sejmih, so ze od 1000 evrov naprej (sej navaden safrane 3.0 je pa tud tu nekje...), masina pa izgleda na zunaj identicno k 2.5 V6, pa sm studiru da bi sam masino menju pa nove stevilke vseku... :) pa mas 100 jurjev manj registracije za placat, gre pa k svina (170 konjev + seveda tuning)... ...sam je pa baje masina v MX3 totalno nedostopna k je treba kaj sraufat (Safrane ma le kr dost prostora okrog masine), pa se iz 2.5 bi se po moje dal povrtat na kakih 2.8 al pa 3.0... :) ...pol pa ze pridemo kr blizu safranu, pa se masa je 500 kil nizja... :naughty: edino kar me moti je to, da ima FWD, to pa men ni glih najbolj pri srcu... :ph34r:

ne vem, bom videl... .)

aja, kaj vse bi pa na mazdi naredu... :hmm: ...skrajsan seznam:

-ostre odmicne gredi

-povecani kanali

-lajsan vztrajnik

-debelejse tesnilo glave (za manjso kompresijo)

-turbina (dve??)

-intercooler

-kovani bati

-DeVito kolektorja + izpusni sistem

-sportiva filter (itak)

-Brembo zavore (diski spredaj in zadaj)

-cold air intake

-optimizacija krmilnega programa (chip tuning)

...se kar nekaj stvari bi se naslo.

ne vem. bom videl, za kaj se bom odlocil. Mazda se drzi ceste k prlimana, ampak ni 4x4. Safrani so redki, registracija je draga (raje devam 2x vec za bencin, k pa isti denar za registracijo, k je ful bedn filing, k niam od reg. cist nic :ph34r: ), je pa tudi tezji.

sej je se cas. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, kaj vse bi pa na mazdi naredu... :hmm: ...skrajsan seznam:

-ostre odmicne gredi

-povecani kanali

-lajsan vztrajnik

-debelejse tesnilo glave (za manjso kompresijo)

-turbina (dve??)

-intercooler

-kovani bati

-DeVito kolektorja + izpusni sistem

-sportiva filter (itak)

-Brembo zavore (diski spredaj in zadaj)

-cold air intake

-optimizacija krmilnega programa (chip tuning)

...se kar nekaj stvari bi se naslo.

ne vem. bom videl, za kaj se bom odlocil. Mazda se drzi ceste k prlimana, ampak ni 4x4. Safrani so redki, registracija je draga (raje devam 2x vec za bencin, k pa isti denar za registracijo, k je ful bedn filing, k niam od reg. cist nic :ph34r: ), je pa tudi tezji.

sej je se cas. B)

zokc,

pa saj ti ta seznam za vsak avto napišeš? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zato ker majo vsi Ottove motorje?? :hmm:

pi es: glede turbine nisem ziher... ...je mal visoka cena, pa velik komplikacij (intercooler, kompresija, krmilna elektronika, etc.)... .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.5 mašine nima smisla menjavat z 3.0. Motor v phase II safraneu naj bi bil identičen volvojevim 2.5 5valjnikom. Glede na to da obstajajo različice kot so S/V 70 R z 2.5 mašino in turbino s 300KM bi bilo lažje predelat originalnega phase II safranea kot da greš menjavat mašino + še ves tuning.

PS: Uradno je končna 220km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

auuu kva use pisete ... a ni škoda dnarja ... a ste se ze uprasal -> a se splača samo za avto delat? pa garat k budala zato da bos pol loh kupu eno takole hudo mrcino k jo u sloveniji itak nker navs mogu natisat ...

nvm no ... ampak to seveda samo moje ponižno mnenje O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se ne gre za to da bi jo tisau do konca... ...to so le trenutki igrivosti... :D ma eni zapravlajo dnar za pjaco, drugi za cigarete, zdele zapravlam pr motorju pa motorevijah, spet tretji delajo veliiiike hise (s tem da so pol neizkoriscene - tk k nasa), enim je pac tuning tista taprava droga... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok: primerjat mx-3 in safrana je greh

kar se turbin tiče, so KKK (Kuhnle,Knopp&Kaush), kar je nekako kot Garett (torej podjetje izdeluje različne turbine za različna vozila, ni zdej da ima Safrane povsem svojo).

zavore na 2.5 safranu pa so verjemi iz drugega sveta kot tiste na bt. intercooler zgleda podobno kot hladilnik za vodo, nameščen je povsem spredaj, da zajema svež zrak. ta hladi zrak, ki gre v sesalni kolektor. verjetno si opazil, da poleti avti manj grejo (vroč zunanji zrak), no p ri turbaču je to še bolj opazno in je dovod svežega ohlajenega zraka nujen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se ne gre za to da bi jo tisau do konca... ...to so le trenutki igrivosti... :D ma eni zapravlajo dnar za pjaco, drugi za cigarete, zdele zapravlam pr motorju pa motorevijah, spet tretji delajo veliiiike hise (s tem da so pol neizkoriscene - tk k nasa), enim je pac tuning tista taprava droga... :)

ja sej mas prov ... usk ma en vesela u katermu uziva pa je prpravlen mrskej reskirat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok: primerjat mx-3 in safrana je greh

ze mogoce, ampak men sta ta dva (trenutno) najbolj vsec (poleg CRXa, seveda, ki ga pa nocem - star ma pretanek pleh, nov je pa 3x precenjen).

zavore na 2.5 safranu pa so verjemi iz drugega sveta kot tiste na bt.

zal se z biturbotom se nisem peljal, sem pa na AC zaviral iz 210 do 60 (tovornjaki, breg, pa to), skoz pod ABSom, pa sm bil kr mal (pozitivno) presenecen nad ucinkom... :blink: pol mora bit biturbo res zvad... :OK:

intercooler zgleda podobno kot hladilnik za vodo, nameščen je povsem spredaj, da zajema svež zrak. ta hladi zrak, ki gre v sesalni kolektor. verjetno si opazil, da poleti avti manj grejo (vroč zunanji zrak), no p ri turbaču je to še bolj opazno in je dovod svežega ohlajenega zraka nujen.

ja, glede temperature vem, kako je (hladen zrak naj bi imel vecjo koncentracijo kisika), sploh pri turbasih je to se toliko bolj, ker turbina (ki je hudooo vreca zarad izpusnih plinov, ki jo zenejo) zrak ogreje na kar precejsnjo temperaturo (zato pa ce bom vgrajeval turbino, bom gledal na to, da bo cev med blokom in pogonskim delom turbine cim daljsa), nekaj pa sem slisal (bral), da imajo nekatere lancie (??? al je bla alfa??) intercooler tako narejen, da brizgajo vodo v sesalni kolektor, da kao z izparevanjem jemlje toploto zraku (pa ni to mal cudno - kaj ma vlaga za delat v motorju??)... :blink:

sicer mi je pa zanimiva tale verzija intercoolerja - poceni in enostavno (le to, ce je ucinkovito, se ne vem):icon_biggrin.gif

post-17-1074097206.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha ta slikca.. lol kr NOS to je nalepko dou gor zdej se pa falera FAKE :P

..joke sam je hudo zanima me (ce je to res NOS) k ga uporab pa dubi mal speeda kako se uni kolescki od rolke obnasajo.. :wacko:

ce sploh so od rolke.. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha ta slikca.. lol kr NOS to je nalepko dou gor zdej se pa falera FAKE :P

..joke sam je hudo zanima me (ce je to res NOS) k ga uporab pa dubi mal speeda kako se uni kolescki od rolke obnasajo.. :wacko:

to ni fake, ampak skiro s 4T masino s turbino, kao interkulerjem in nitrous oxide system, in celotna zadeva dejansko deluje. sestavl so jo tipi, ki so se zdaj spravl delat gokart s Hayabusinim agregatom, friziranim, in z uporabo nitro sistema so na dynotu dosegli 575 konjev. ob taki zadevi izgleda gixxerkart picikl... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gokart s hayabusino mašino?!!! :o :o :notworthy: :OK: :OK:

sam to je pa "smrtno nevarno",a ne? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bom pa lupota predelu tko d nebo pil niti 0.5 litra na 100km...vas zanima kako? Pustu ga bom v garaži pa se z motorjem vozu :D

Ej a ste slišali d bo Ferrari začel dizle delat.....600KM baje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ni fake, ampak skiro s 4T masino s turbino, kao interkulerjem in nitrous oxide system, in celotna zadeva dejansko deluje. sestavl so jo tipi, ki so se zdaj spravl delat gokart s Hayabusinim agregatom, friziranim, in z uporabo nitro sistema so na dynotu dosegli 575 konjev. ob taki zadevi izgleda gixxerkart picikl... :D

lol :lol1:

kolk ma pa tale skiro konov?

Popravljeno . Popravil beno
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!