Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

kak je ze to pri safranu... :hmm: ...ajaaaa, on ma dve turbini ze serijsko... :lol1:

BTW: s cip tuningom baje biturbota spravis v trenutku na 310 konjev. ce vgradis se 24V glavi, pa ma ze baje okrog 350 konjev :kva2: . kje so pol se odmicne gredi, pa auspuh, pa filter, pa vztrajnik, pa kanali....... :naughty: :notworthy:

pi es: pa quadra pogon ma... :OK:

aja, kolk so ze rekl, da ma navora?? :hmm: ...480 Nm?!? :lol1: :lol1: :lol1:

dej ti men povej kje bos ti najdu ene 10.000.000,00sit za tako predelavo? a bos su na miljonarja??

:) :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope. biturbota dobis v svabariji za đabe. 3000 evrov, pa je tvoj. chip tuning stane ~80 jurjev, oziroma manj, ce mas veze (sm ze reku, da sm elektronik?? :lol1: ). 24V glavi pa dobis od safrana 3.0 24V Phase II al pa od tega tanovga klijota 3.0 V6, od tanove lagune 3.0 V6,... :) na italjanskih odpadih prakticno napol zastonj. in to ni 10 maljunov. B) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok, zakaj pa nebi ti zasnoval povsem novga motorja če že v tej smeri razmišljaš s tem tuningom tle.....sej dosti ti ne manka.........ma kaj ni vse to brez veze....sej je motor že sam po sebi zadosti močn in vse. Pa kaj misliš d tako mašino obvladat na cesti je mačji kašel al kaj, če se pa na izi voziš, pol pa itak nisi nč zastopu...

BTW: prvo ga je pa treba kupit.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mogoče bom zastavil neumno vprašanje, toda ali kdo ve, kaj se zgodi z emisijo izpušnih plinov če zamenjaš EPROM čip ali celo kaj mehanskega (odmična gred, bati itd), kar poveča moč? Ali gre avto sploh še čez tehničnega - mislim čez meritev dimnih plinov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mogoče bom zastavil neumno vprašanje, toda ali kdo ve, kaj se zgodi z emisijo izpušnih plinov če zamenjaš EPROM čip ali celo kaj mehanskega (odmična gred, bati itd), kar poveča moč? Ali gre avto sploh še čez tehničnega - mislim čez meritev dimnih plinov?

za skoz tehnišnga montiras originaln auspuh + katalizator, pa si skoz :) vsaj pomoje :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam tut eno "butasto" vprašanje:

Asistent na faksu mi je reku, da se da SAMO z malo piljenja stroj s 100KM navit za cca 20KM. Sicer je tipson res pameten in mi je tut reku, da je že velik predelav naredu, ampak ko sm ga vprašu, paj TOČNO naj se naredi, mi pa ni hotu povedat.

Zdej pa vas glavce sprašujem, kaj menite o tem in če obstaja kakšen link na netu, kjer bi se tako stvari lahko bolj podrobno pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z vecino vseh danasnjih masin je tako, da so optimirane na zakonske pogoje; izpusni plini, homologacija, poraba, udobje itd. zato so masine najveckrat nekoliko "zamorjene". z dolocenim optimiranjem v samem sistemu pretoka plinov slozi masino lahko pridobis kaksnega konja ali pet+. ce se se malce poglobis v case odmicnih gredi in obliko batov in same bate, lamele sklopke, chip itd. itn. se jih najde se nekaj vec. realno je lahko 20 KM z vec posegi v masino in periferijo, samo mislim, da z DIY varianto izgubis vse pogoje za uspesno opravljen tehnicni pregled, saj masina ne bo vec odgovarjala podanim okvirjem toleranc, kateri so pac zacrtani na osnovi cim manjsega onesnazevanja in porabe in najvecjega moznega komforta. vse supaj je kompromis, da zadovoljijo cim vecje stevilo kupcev oz. njihovih zelja.

zato tudi obstajajo tuning firme, katere lahko na podlagi izkusenj in ze obstojecih delov predelajo vozilo v nekaj drugega oz. ga samo optimizirajo - pac po zelji kupca - in s tem kupec dobi vozilo, s katerim ga ni potrebno biti strah pri tehnicnih pregledih.

kar se linkov tice: google in podobne masine so zelo koristna rec. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
zok, zakaj pa nebi ti zasnoval povsem novga motorja če že v tej smeri razmišljaš s tem tuningom tle.....sej dosti ti ne manka.........ma kaj ni vse to brez veze....sej je motor že sam po sebi zadosti močn in vse. Pa kaj misliš d tako mašino obvladat na cesti je mačji kašel al kaj, če se pa na izi voziš, pol pa itak nisi nč zastopu...

BTW: prvo ga je pa treba kupit.....

obstaja dosti tehtnih razlogov, zakaj NE razvijati nove masine, kajne... :hmm: ...pravzaprav se dosti vec kot razlogov, zakaj ne tunati... :) ...ampak tuning je nekaj, v cemer jaz najbolj uzivam, da z lastnim delom in znanjem naredis nekaj, kar naredi tvoj stroj boljsi/mocnejsi/hitrejsi/brutalnejsi/sportnejsi od velikoserijskega izdelka, ki ga ima lahko prakticno vsak. :)

tako masino ni tak na izi obvladat ko Twingota. :rolleyes: ampak bolj svohen avto k vozim, bolj se izzivljam, hehe. :P sicer pa ko mas enkrat 4x4 pogon, ni moci nikol dost! :naughty: vsaj za na dirkalisce ne. ;) za na cesto pa je itak ze 150 konjev cez glavo! .)

glede emisij - eeprom + notebook delata cudeze - parametre se da nastavljat celo med voznjo - ni hudic, da ne zadusis masine do konca dol, pa nardis tehnicnega! :afro1:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

agu.jpgitak da je car tuning nekaj najlepšega na svetu!! :wub: :wub: :wub:

amm tole slikco sn zasledil na netu pa nea vem kir avto je?? :? :? :blink:

(sam ni carski) :notworthy: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

photoshop. poglej masko - svetloba okrog cisto zgornjega vstopnika zraka in icsto spodnji del, pa cela desna stran je prevec osvetljena (poglej senco na tleh)... :) http://poljub.com/albums/album45/agu.jpg - RegY je tud registriran na poljubu, na avtomobilizem.com (kjer je admin) pa potekajo ta photoshop tekmovanja. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tuning je nekaj, v cemer jaz najbolj uzivam, da z lastnim delom in znanjem naredis nekaj, kar naredi tvoj stroj boljsi/mocnejsi/hitrejsi/brutalnejsi/sportnejsi od velikoserijskega izdelka, ki ga ima lahko prakticno vsak. :)

tako masino ni tak na izi obvladat ko Twingota. :rolleyes: ampak bolj svohen avto k vozim, bolj se izzivljam, hehe. :P sicer pa ko mas enkrat 4x4 pogon, ni moci nikol dost! :naughty: vsaj za na dirkalisce ne. ;) za na cesto pa je itak ze 150 konjev cez glavo! .)

je rkel Zok, ki je že 100 avtov stunal ... v mislih.

in drugo je rekel zok, ki skoz vozi razne sportne avte ... v bistvu ma vsak dan drugega na grobniku naštelanega ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede emisij - eeprom + notebook delata cudeze - parametre se da nastavljat celo med voznjo - ni hudic, da ne zadusis masine do konca dol, pa nardis tehnicnega! :afro1:...

Tak takoimenovani filingtuning ni lih najboljši za mašino, saj jo je treba najprej postavt na valje in prečekirat da je že po defaultu vse OK. Ker če ni in tunaš avto takole iz kabine med vožnjo boš sicer čutil kako avto bolj vleče, toda vprašenje je koliko časa.

PS: tistole je pa 406 coupe

Popravljeno . Popravil Grilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je rkel Zok, ki je že 100 avtov stunal ... v mislih.

in drugo je rekel zok, ki skoz vozi razne sportne avte ... v bistvu ma vsak dan drugega na grobniku naštelanega ...

1. 100 avtov se ne. sem pa sodeloval pri nekaterih.

2. dobro me poznas, da "ves", da se "nikol" nism bil na dirkaliscu... :grrr (LOL)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede emisij - eeprom + notebook delata cudeze - parametre se da nastavljat celo med voznjo - ni hudic, da ne zadusis masine do konca dol, pa nardis tehnicnega! :afro1:

Ali lahko poveš še kaj več o tem? Ali, kje se dobi kaj več informacij o tem? Te stvari me namreč zanimajo, do sedaj pa nisem konkretnih informacij še nikjer zasledil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na avtomobilizem.com sem bral o tem, kako to en tip iz MB dela: menja EEPROM pod haubo, napelje kablovje skozi okno v kabino, stranka vozi naokrog, on pa sproti nastavlja parametre z notebookom - podobno kot nastavljajo formule, le da je "mehanik" zraven v avtu, in ne na drugi strani radijske zveze.

kateri tocno to dela ne vem, lahko pa se pozanimas pri Pugi-ju, ki je to opisoval (on je dal chipat svojga peugeota). .)

Grilzz, to ni le filingtuning. filingtuning je, ce menjas filter pa das nalepko na tank, pa mislis da mas 20 konjev vec :) , ucinek chiptuninga pa lahko potrdis tud na dynojetu. .) sicer pa ce sta razmerje zraka in bencina OK, pa ce je oljni pritisk dovolj visok, nima prakticno kaj bit. .) vse masine so namrec delane z doloceno rezervo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok glede na to, da si tudi na avtomobilizmu in morda tudi mobisuxu, si ze slišal ali pa bral RSR-ja.

Tole je link na njegov post in se mi zdi da mu bom kar verjel.

čip tuning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

toj e atmosferski motor. pri turbasih so rezultati dosti opaznejsi. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

toj e atmosferski motor. pri turbasih so rezultati dosti opaznejsi. .)

To itak. Jst ti samo poskušam dopovedat da tako tunanje, ko ti med vožnjo spreminja nastavitve ni v dobro za mašino, ker če že prej ne deluje vse optimalno se ena zgodit da bo po posegu mašina šla pa pa zarat takega ali drugačnega razloga.

Sicer pa se učinek bolj čuti če ti tuna takrat ko ti voziš, saj že če ti dvigne blokado na kakih 500rpm več se ti bo zdelo da avto bolj vleče.

Pri čipanju s pomočjo valjev pa dejansko dobiš pregled kako in kaj se dogaja z mašino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!