impulz Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 buaa mene so pa učil da morem dovolit policaju da naredi hitrega tehničnega. zaj če je pajac v enodelni pižami al dvodelni pomoje ni lih relevantno. ko pa je off duty pa te niti ustavt nesme, lahk sam pokliče "kolege" v službi da te ustavjo : )) če pa res obstajajo policaji v enodelni uniformi še za tiste dvodelne se pritožujejo da ne luftajo zadost ooo bogi...
dejko39 Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Me se zdi da ti navaden policaj nesme zaplenit motorja alpa zmerit moči, loh ti pa to nardiijo tisti policaji, k so navadno u civil avtih in so oblečeni v enodelne policijske obleke, podobne delovnim oblekam. Tisti policaj ti lahko na mestu, kjer si ustavljen naredi nekakšen''tehnični pregled'', ti pregleda tudi tisto, kar običajno ostali policaji ne inh te lahko po potrebi pošlje na pregled. Tisti te lahko skoraj v usakem primeru zajebe. Nism pa 100% glede navadnih policajev al lahko al ne. Če se motim me popravte. sj se ne gre zato,da bi mi policaj naredu tehničnega ampak zato ker v prometni piše 17KW,js mam pa sam do 11 izpit ane. lp
budacki Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 sj se ne gre zato,da bi mi policaj naredu tehničnega ampak zato ker v prometni piše 17KW,js mam pa sam do 11 izpit ane. lp Na a.netu imas 4-5 WRE od 1500-3500€. Ena ti bo sigurno ugajala.
dejko39 Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Na a.netu imas 4-5 WRE od 1500-3500€. Ena ti bo sigurno ugajala. hja ma ta od mojga sošolca sm zihr da je fjan ohranjena pa dela v nulo...od drugih pa nwm kaj so delali z njimi,k v primeru da začne crkvati se deli dobijo težko(kok dobavljivi so deli za letnik 99-00?)...pa recimo jim piše da majo 11kw,a jih majo res tok ali jih majo več(npr,exc125 ma več kot piše v prometni),ali je treba odblokirat? lp.dejan
budacki Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 hja ma ta od mojga sošolca sm zihr da je fjan ohranjena pa dela v nulo...od drugih pa nwm kaj so delali z njimi,k v primeru da začne crkvati se deli dobijo težko(kok dobavljivi so deli za letnik 99-00?)...pa recimo jim piše da majo 11kw,a jih majo res tok ali jih majo več(npr,exc125 ma več kot piše v prometni),ali je treba odblokirat? lp.dejan Piše da imajo 11kW dejansko pa imajo kaksnih 32 konjicev. Deli so dobavljivi ( bat je itq treba menjt na 15.000km! ), ker so novi servisi po SLO odprti! Tako da dobis CISTO VSE IN CISTO HITRO!
dejko39 Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Piše da imajo 11kW dejansko pa imajo kaksnih 32 konjicev. Deli so dobavljivi ( bat je itq treba menjt na 15.000km! ), ker so novi servisi po SLO odprti! Tako da dobis CISTO VSE IN CISTO HITRO! hvala za odgovore
dejko39 Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 (popravljeno) spet potrebujem pomoč. prejle sem se pelal mal navzgor in kar naenkrat dobi motor čuden zvok in malo izgubi na moči.dobilo je tist "prek" "prek" zvok podobno k z športnim filtrom,kot imajo high end skuterji in podobno.zdej sem odpru filter pa ni nč videt da bi bil strgan,me pa bol skrbi da bi šle slučajno sesalne lamele?zanima me še keri letniki imajo podoben oz. enak mašinski sklop kot wre letniki 98-99(wre,sms,wr mogoče?). lp.dejan Popravljeno September 28, 2009. Popravil dejko39
budacki Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 spet potrebujem pomoč. prejle sem se pelal mal navzgor in kar naenkrat dobi motor čuden zvok in malo izgubi na moči.dobilo je tist "prek" "prek" zvok podobno k z športnim filtrom,kot imajo high end skuterji in podobno.zdej sem odpru filter pa ni nč videt da bi bil strgan,me pa bol skrbi da bi šle slučajno sesalne lamele?zanima me še keri letniki imajo podoben oz. enak mašinski sklop kot wre letniki 98-99(wre,sms,wr mogoče?). lp.dejan Mozno, da je bilo kaj z izpuhom. Ponavadi dihtunga na cilindr/resonanca popusti ali pa poci na ksnem predelu, ce je bil prej vozen offroad ali pa dobi kje luft med dusilcem in resonanco. SMS = WRE. Do kdaj je pa enaka masina se mi pa niti ne sanja xD
Temty Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Eno hitro vprašanje, včeraj sem na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u gledal oglas, nekdo je prodajal WRE 125 2008 letnik iz klicne skupine 07, vendar sem si pozabil zapisat telefonsko, žal je pa oglas potekel, če kdo pozna lastnika naj mi prosim javi na PM, če pa kdo prodaja WRE 125 2008-2009 pa isto na PM Hvala LP
domci Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Imam husqvarna wre 125. Motor je 2t ter ima zamenjan celotni izpušni sistem ter dize. Zaradi menjave tega je pridobil kar veliko moči. Sedaj me pa zanima na kolik ur bi se moral menjati bat? Hvala za odgovore Lp
budacki Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 (popravljeno) Imam husqvarna wre 125. Motor je 2t ter ima zamenjan celotni izpušni sistem ter dize. Zaradi menjave tega je pridobil kar veliko moči. Sedaj me pa zanima na kolik ur bi se moral menjati bat? Hvala za odgovore Lp Imaš že temo o Husqvarni. Na WRE se ne menja na ure ampak kilometre, tam nekje od 12-15.000km cestne vožnje, če je pravilno vzdrževanje in dobro olje. To pa dejansko nanese tut do 400 ur Seveda popolnoma odvisno od načina handlanja motorja, natančneje same mašine. Popravljeno Marec 19, 2011. Popravil budacki
domci Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Imaš že temo o Husqvarni. Na WRE se ne menja na ure ampak kilometre, tam nekje od 12-15.000km cestne vožnje, če je pravilno vzdrževanje in dobro olje. To pa dejansko nanese tut do 400 ur Seveda popolnoma odvisno od načina handlanja motorja, natančneje same mašine. Imaš prav, sam problem je da je motor navit na dobrih 30 konjev tako, d je malo drugače kakor orginalna. Se pa opravičujem, ker nisem našel te teme na forumu. Lp
budacki Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Imaš prav, sam problem je da je motor navit na dobrih 30 konjev tako, d je malo drugače kakor orginalna. Se pa opravičujem, ker nisem našel te teme na forumu. Lp Tanou letnik al tastar? 30 konjeu gor dol ... jst če bi še offroad vozu bi menju na 10.000km To bo pa čist vrhunsko EXC 125 je zdržu 240 ur z enim batom pa ma še 10 konjeu več Pa tankej not Motula 710 pa si zmagu. bawbaw 1
domci Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Tanou letnik al tastar? 30 konjeu gor dol ... jst če bi še offroad vozu bi menju na 10.000km To bo pa čist vrhunsko EXC 125 je zdržu 240 ur z enim batom pa ma še 10 konjeu več Pa tankej not Motula 710 pa si zmagu. letnik 2010, modelno leto 2009, offroad vozem večinoma z 450 kkubično husqvarno od brata, no ja večinoma se voziva skupaj vsak z svojim. Jp tankam motula 710, pa zdele š frgazer ud wr išem tku d ma pol 40 konjskih moči.
budacki Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 letnik 2010, modelno leto 2009, offroad vozem večinoma z 450 kkubično husqvarno od brata, no ja večinoma se voziva skupaj vsak z svojim. Jp tankam motula 710, pa zdele š frgazer ud wr išem tku d ma pol 40 konjskih moči. No ja! Nerabip od WR fergazerja. Dost modelov 35 bo gor pasalo verjem! Sam pol pa kr veselo odklop oljno pumpo pa kr na roke delat mešanco...2.0-2.5% najbolš! Kr potem tista pumpica več nebo dovolj
domci Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 No ja! Nerabip od WR fergazerja. Dost modelov 35 bo gor pasalo verjem! Sam pol pa kr veselo odklop oljno pumpo pa kr na roke delat mešanco...2.0-2.5% najbolš! Kr potem tista pumpica več nebo dovolj ma ja sm ž use pretuhto zde frgazar je od cene odvisen, kuk bo ud wr all pa kak druk, to bomo š videl kak bo, zdele trenuten nimam velik cajta za šraufat tku d more to mal počakat. Lp
budacki Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 ma ja sm ž use pretuhto zde frgazar je od cene odvisen, kuk bo ud wr all pa kak druk, to bomo š videl kak bo, zdele trenuten nimam velik cajta za šraufat tku d more to mal počakat. Lp TE 310 pa gasa
domci Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 TE 310 pa gasa AHH ne pol bi ž raj Aprilio RXV 450 zrt elektronskega ubrizga goriva ter dveh valjev, se bol splača.
budacki Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 AHH ne pol bi ž raj Aprilio RXV 450 zrt elektronskega ubrizga goriva ter dveh valjev, se bol splača. In neverjetne brutalnosti, ki se na cross stezi pa na hard enduru ne obnese, da ne omenjam 550tke ^^ en cilinder je zakon ... za te zadeve. Je pa zato SXV čist super RXV je kurac, SXV je pa res NAJBOLJ ZAKON! Pačeprau je isti motor, sam so različne namembnosti ... bawbaw 1
domci Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 In neverjetne brutalnosti, ki se na cross stezi pa na hard enduru ne obnese, da ne omenjam 550tke ^^ en cilinder je zakon ... za te zadeve. Je pa zato SXV čist super RXV je kurac, SXV je pa res NAJBOLJ ZAKON! Pačeprau je isti motor, sam so različne namembnosti ... Hah za to neverjetno brutalnost imaš elektronsko blokado, enostavna tipka, ki ti blokira moč motorja, ali jo pa odblokira. (Amm to sm slišu od serviserja k dela na servisu malgaj u zasavju, kjer tut prodajajo aprilie.
budacki Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 Hah za to neverjetno brutalnost imaš elektronsko blokado, enostavna tipka, ki ti blokira moč motorja, ali jo pa odblokira. (Amm to sm slišu od serviserja k dela na servisu malgaj u zasavju, kjer tut prodajajo aprilie. Prvič slišim^^ Sam potem ti je isti kurac, če kupiš motor, ki je nekoliko švohneji. Dejansko na marsikateri stezi boljše rezultate dosegajo z 250 4 takt kot s 450 4 takt, kamoli 550
domci Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 Prvič slišim^^ Sam potem ti je isti kurac, če kupiš motor, ki je nekoliko švohneji. Dejansko na marsikateri stezi boljše rezultate dosegajo z 250 4 takt kot s 450 4 takt, kamoli 550 Ma kot sm ž omenil ima brat 450 kubično husqvarno in drži da je to premočen motor za po travniku še posebej če je moker, ker se zadnje kolo suče kar v prazno pod malo gasa. Blokada pri RXV 450 ti prav pride kadar greš na cesto. Drži d s z takim motorjem ne voziš po cesti, a jaz hodim tankat v mesto, tako da imam pred seboj 10 kilometrov glavne ceste. Aeveda bi bil velik užitek, ko bi z hard enduro nesel cestaka v pospeških. D:
budacki Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 (popravljeno) Ma kot sm ž omenil ima brat 450 kubično husqvarno in drži da je to premočen motor za po travniku še posebej če je moker, ker se zadnje kolo suče kar v prazno pod malo gasa. Blokada pri RXV 450 ti prav pride kadar greš na cesto. Drži d s z takim motorjem ne voziš po cesti, a jaz hodim tankat v mesto, tako da imam pred seboj 10 kilometrov glavne ceste. Aeveda bi bil velik užitek, ko bi z hard enduro nesel cestaka v pospeških. D: z Enduro al pa MX gumah ne, preobut motor v supermoto komplet bi pa znal pihnt kšnega sportaka ja še posebej na kakšnih zaprtih ovinkih pa seveda veliko odvisno od šoferja, letnika in ohranjenosti motorja... Popravljeno Marec 23, 2011. Popravil budacki
domci Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 z Enduro al pa MX gumah ne, preobut motor v supermoto komplet bi pa znal pihnt kšnega sportaka ja še posebej na kakšnih zaprtih ovinkih pa seveda veliko odvisno od šoferja, letnika in ohranjenosti motorja... Ma to je blo sproban na Mariji reki z KTM EXC supormoto kolesi, pa akrapoviča je gor jemu pa š mal predelanga. Ja jst osebno na cest za takšno prihitevanje nimam ˝jajc˝.
pevecm Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 Prvič slišim^^ Sam potem ti je isti kurac, če kupiš motor, ki je nekoliko švohneji. Dejansko na marsikateri stezi boljše rezultate dosegajo z 250 4 takt kot s 450 4 takt, kamoli 550 To je pa čist res... Znanec (Tomi Kastelic) je letos zmagal v kategoriji MX R3, z 250 4 takt. Zdi se mi pa, da lahko v tej kategoriji furaš katerikoli motor.
Priporočene objave