Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

No, sej nevem, če je dejansko luft v zadnjem kolesu. Šel sem na en krog po ulici in se več kot do druge prestave itak nisem mogel peljati v takem vremenu. Ampak, ko sem imel v drugi prestavi in popustil gas in  potem spet malo privil gas se mi je zdelo kot, da cukne motor. Je pa res, da je ketna totalno v k****(popolnoma zarjavela) in še zategnjena mi je delovala mnogo preveč. Tako da to, da je luft v zadnjem kolesu je moja "diagnoza" :D Ali je možno, da bi bilo to zaradi ketne?

 

 

Mi lahko poveste strošek ketne+zobnikov za ta motor? Jaz sem našel na louis.de DID komplet za 175€, samo to je v nemčiji... Kako je pa s športnimi izpuhi? Gledam rabljene in najdem vse modele in vse letnike, samo za tega ne :D

 

Imam pa še eno vprašanje. Ko sem prestavil iz lera v prvo prestavo se mi je zdelo kot, da je motor zelo poskočil naprej. Bistveno več kot mi je poskočil na ninji zx6r 2004letnik.

http://www.rpm-team.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wID=3127&ime=SET_DID ..tu poglej..te dosti ceneje pride..jaz sem tu kupil celi zobniški set ..pa je kot mora biti =))

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo sedaj sem končal s prebiranjem teme o zavornih ploščicah in me zanima katere so po vašem mnenju najboljše. nekateri ste rekli original nissini ali pa  EBC HH, Carbon Lorraine SBK5 in AP Racing. In pa kje se jih da najceneje naročit. poleg tega me pa še zanima kako je z zavorno tekočino? Na koliko KM se jo mora zamenjati. 

 

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče če še ne veste. !!! Imel sem GSR-ja in mi zadnji blatnik ni in ni odgovarjal. Napravil sem preizkus in snel zadnji blatnik. Odrezal sem blatnik, do roba lučk. In spodaj je prav dober nosilec, kjer so nameščeni smerniki. Med smernike sem namestil tablico ( prej je bila še majhna in ne vem ali ta nova gre notri). Na obrezane robe sem dal obrobno plastiko, kot jo vidite na hladilnikih. ZADEVA je izpadla super. Samo kako lediko si potegnete nad tablico.

Popravljeno . Popravil Buha72
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo sedaj sem končal s prebiranjem teme o zavornih ploščicah in me zanima katere so po vašem mnenju najboljše. nekateri ste rekli original nissini ali pa  EBC HH, Carbon Lorraine SBK5 in AP Racing. In pa kje se jih da najceneje naročit. poleg tega me pa še zanima kako je z zavorno tekočino? Na koliko KM se jo mora zamenjati. 

 

hvala

 

Lahko povprašaš za EBC v Domžalah je uvoznik, imajo tudi internetno stran samo se ne spomnim naslova,za ApRacing imaš pa Sinter-Vič pa povprašaj oba če imata kako ugodno ceno na keš ipd.  Kar se pa tiče zavorne tekočine, mene je frend navadil,da jo menjam pred vsako sezono novo,ker je itak čist poceni pa za zamenjavo spredi in zadi ti vzame maksi 1urco, ampak ko si utečen pol urce. Aja dajeva pa oba Motul dot 5.1,ki prenaša večjo temperaturo od navadnega in deluje že leta bp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo sedaj sem končal s prebiranjem teme o zavornih ploščicah in me zanima katere so po vašem mnenju najboljše. nekateri ste rekli original nissini ali pa  EBC HH, Carbon Lorraine SBK5 in AP Racing. In pa kje se jih da najceneje naročit. poleg tega me pa še zanima kako je z zavorno tekočino? Na koliko KM se jo mora zamenjati. 

 

hvala

Jaz sem sebi vzel Carbone Lorraine iz moto-nautike(pika)com (http://bit.ly/VRU5sx). EBC nisem hotel, kar naj bi požirale diske, vendar je en forumaš rekel, da naj bi zamenjali zmes in s tem ni več problemov. Probal jih še nisem, vendar na podlagi tujih forumov, se mi je zdelo, da je izmed teh dveh več pohval dobila CL.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za oba odgovora bom verjetno letos probal z Carbone Lorraine če mi pa ne bojo ušeč bom pa zamenjal :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko še svetujete na kaj moram paziti ko menjam ploščice in pa kako najhitreje zamenjam zavorno tekočino. hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz dam na uni nipel na čeljusti cevko in taveliko brizgo in potegnem olje ven. Kar se pa ploščic tiče bodi siguren v sebe ker gle le za zavore in pazi da bo enako sestavljeno,.. zadnjo stran ploščice kjer se dotika batka je dobro namazat z bakreno mastjo (ni pa neka nuja). Pa ker boš mel že razdrto vse očisti in preglej če se batki lepo premikajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš tistega orodja je najlažje kot je ludiluka napisal, odtegneš šrauf na čeljusti za prezračvanje, najbolje kar na obeh, daš gor cevkico, ta pa naj gre v neko flašo. Pa itak standard, ne pritiskat zavore ko imaš čeljusti snete, meni se je že večkrat zgodilo, samo nikoli ni prišlo do najhujšega :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Zanima me kateri izpuhi pašejo na gsxr 600 2006letnik. Če prav razumem pašejo tudi od 2007 letnika. Ali pašejo tudi od 750? Če pašejo mi povejte od katerega letnika.

 

In pa še eno vprašanje. Ali pašejo poliestri oz plastike (komplet) od 750 2008 na 600 2006?

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pašejo od 2007 letnika 100%. Če se ne motim, sem pa tudi na forumih prebiral, da so dajal od 750 na 600 in obratno samo ne me za besedo držat. Če najdem prilepim link. Za 08 in naprej pa ne vem.

Plastike od 2008 sicer pašejo samo imaš problem z unimi cevmi za dovod zraka (ram air( in zadkom, mal boš mogu modificirat. Ko najdem link ga prilepim. Pri poliestrih pa nimaš problema z zadkom samo z sprednjim delom t.j. ram-airom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Zanima me katero motorno olje se priporoča za dotični motor, če se motor uporablja le za vožnjo po dirkališču. Namreč nekje sem zasledil, da naj fullsintetika nebi bila najboljša izbira. Za vse, ki imate kakšne koriste informacije :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pašejo od 2007 letnika 100%. Če se ne motim, sem pa tudi na forumih prebiral, da so dajal od 750 na 600 in obratno samo ne me za besedo držat. Če najdem prilepim link. Za 08 in naprej pa ne vem.

Plastike od 2008 sicer pašejo samo imaš problem z unimi cevmi za dovod zraka (ram air( in zadkom, mal boš mogu modificirat. Ko najdem link ga prilepim. Pri poliestrih pa nimaš problema z zadkom samo z sprednjim delom t.j. ram-airom.

Izpuh paše na 06 in 07 brez problema neglede na to al je 600/750. Od 08 letnika pa nepaše, edino če ni bil izpuh prvotno kupljen za 06-07 in bil zmontiran na 08+ (08 in novejši se ob menjavi izpuh neodstrani katalizator, zato je velika večina ga odrezala in dala gor dušilec od 06-07 ali pa kupila vmesno cev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo če koga zanima sem na ebay-u po pomoti kupil napačen pokrou sklopke za suzuki gsxr 600/750 letnik 2007. Izgleda pa takole (slika je simbolična)  

( http://oscarsmotorsports.com/2003-Suzuki-GSXR-600-clutch-cover-gsxr600-P1776079.aspx ). Cena je 60€ toliko da pokrijem stroške. Me pa zanima če ima kdo takega ali moram spet tvegati na ebayu :P ( http://www.ebay.com/itm/06-07-2006-2007-Suzuki-Gsxr-750-Gsxr750-600-Clutch-Side-Case-Cover-/360594520396?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D5731707665802365963%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D360594520396%26 )

 

hvala

Popravljeno . Popravil perzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo zanima me ce kdo ve koliksna je razdalja senzorja pri gsxr-u K7, ki je pritrjen na notranji strani pokrova sklopke do tistega "zobnika" al kako bi se tistmu lahko reklo.

 

 

 

Hvala za vase odgovore :D

 

Lp

Popravljeno . Popravil perzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Zanima me katero motorno olje se priporoča za dotični motor, če se motor uporablja le za vožnjo po dirkališču. Namreč nekje sem zasledil, da naj fullsintetika nebi bila najboljša izbira. Za vse, ki imate kakšne koriste informacije :beer2:

 

Hola mojster,

 

Motul 5100 je čist OK, preizkušeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo a kdo ve za kakšnega serviserja k ima dyno test da mi nastavi delavne točke motorja. Imam namreč športni filter in pa slip-on akrapovič. Kakšna je kaj cena??

 

lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imam skoraj nov pokrov zadnjega sedeža za k6/k7 600/750, za 1000 ne vem, če paše. :) Je pa rdeče barve, če torej kdo potrebuje. Bi se našel še kakšen ventilator za hladilnik pa mogoče še kakšna malenkost. Dam ugodno, ker mopeda že dolgo dolgo ni več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo a kdo ve za kakšnega serviserja k ima dyno test da mi nastavi delavne točke motorja. Imam namreč športni filter in pa slip-on akrapovič. Kakšna je kaj cena??

 

lp 

www.carman-motosport.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiu, a se je kdo izmed vas kdaj poglabljal v akumulatorje, ter njihovo primernost glede na motobicikel? pri mojem K4/K5 bo počasi zrel za menjavo. zdej nejlažje je zamenjat z novim takšnim kot je priporočeno v serv. knižici, me pa zanima če je kak drug model bolj primeren, glede na cena/kvaliteta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Imam suzukija gsxr600 k6 in imam sledeč problem:

 

Ko sem hotel zalaufati motor mi je štarter sicer vrtelo ampak motor ni vžgal. Po parih sekundah vžiganja mi napiše na ekranu "FI"- to naj bi bil fuel injection error. Nato sem napolnil akumulator čez noč in drug dan je motor v prvo vžgal. Nato sem akumulator vzel ven in ga nesel na toplo, ker je mraz kjer imam parkiran motor, da slučajno prej ni bil kriv mraz. Par dni za tem sem dal akumulator nazaj notri in se šel voziti. Med vožnjo sem motor parkrat ugasnil in na novo prižgal- vedno brez problema. Ko sem prišel domov sem še zmeril napetost  akumulatorja, ko je motor pod štantgasom in mi je kazalo 12.4V. Ko pa navijem gas mi pa začne polniti 13.8V. Mislil sem, da je bil problem rešen, češ da je bil prvotno problem v mrazu ampak, ko sem ga danes hotel zopet prižgati mi je spet štarter vrtel v prazno in na ekranu se mi je spet izpisalo "FI".

 

Iz vsega tega sklepam, da imam nekega porabnika na motorju, ki mi prazne akumulator, tudi ko je motor ugasnjen. Kaj predlagate, kje se naj lotim težave? Ali mi regler polni pravilno? Naj dodam še to, da je akumulator star 1mesec, torej je praktično nov. Motor imam v lasti en mesec in prejšnji lastnik mi je rekel, da je lansko sezono menjal regler(gor je dal rabljenega) ker je prejšnji regler polnil z 18V in mu je skurilo akumulator. Prosim pomagajte mi rešiti težavo. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač lahko zadi, kjer gre konektor v CPU narediš stik in ti na ekranu izpiše kodo napake, pol pa greš v manual in pogledaš kaj bi lahka blo.

Evo tku maš pa postopek: http://pnwriders.com/mechanical-technical/69250-gsxr-dealer-mode-fault-codes-please-sticky-thread.html

 

Tole je tud men pomagal odkrit napako. Poglej pa malo nazaj po forumu in boš našel še spisek napak ki ti jo potem ko narediš stik izpiše na zaslonu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, da nauš rabil brskat. Maš pa na netu manual pa si ga povleči, če ga pa ne najdeš pa ti ga z veseljem pošljem :D.

post-13985-0-87230800-1362941034_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!