simonsi Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 To lahko že "na videz" takoj opaziš On misli verigo v mašini.
moto_freak Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Sem sam imel podobem primer! Na servisu SUZUKI Šiler MB, smo odkrili napako in sicer je popustil "španar" zategovalec verige! Lahka se ga zamenja z novim, ki stane neke 60 EUR. meni ga je samo privil zraven, vendar ni funkcijoniralo dolgo cca 1000 km, pa je ponovno pričelo "ropotati"! Tako sem nato kar sam privijal sam španar zraven! Kje se pa nahaja ta napenjalec verige? Sicer se mi veriga ne zdi razrahljana...
simonsi Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Sicer se mi veriga ne zdi razrahljana... Moraš malo obračat glavno gred, pa boš takoj videl, če je kaj losana. Kje se pa nahaja ta napenjalec verige? Daj kakšno slikco mašine. .)
Stric Burek Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Ja veriga v mašini, ne una ki kolo goni :D
NO_FEAR Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Misliš to verigo...? .) Ja, to je ta ketna in pod št. 6 je označen napenjalec verige! Odviješ vijak označen s št. 8, nakar pa z zvijačem priviješ vijak v notranjosti napenjalca! V kolikor ne veš, kjer se nahaja ta napenjalec ti lahko povem, da je na desni strani po tankom!
Stric Burek Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Ja, to je ta ketna in pod št. 6 je označen napenjalec verige! Odviješ vijak označen s št. 8, nakar pa z zvijačem priviješ vijak v notranjosti napenjalca! V kolikor ne veš, kjer se nahaja ta napenjalec ti lahko povem, da je na desni strani po tankom! Pod tankom na desni, verjetno je treba pol mašine razkopat? Verjetno ni delo zame, a? :D
simonsi Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Odsvetujem ročno šponanje verige, ker lahko povzroči prekomerno obrabo ali celo raztrganje verige. :nono: Če ruži, zamenjat šponar ali verigo ali pa oboje.
NO_FEAR Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Odsvetujem ročno šponanje verige, ker lahko povzroči prekomerno obrabo ali celo raztrganje verige. :nono: Če ruži, zamenjat šponar ali verigo ali pa oboje. Kdo pa potem misliš, da nastavi šponar ? Se sam od sebe nastavi ???? Normalno, da se ročno nastavlja! Na pooblaščenih servisih Suzuki jih tak nastavljajo!! Drgač se pa šponar nahaja desno pod tankom! Odviješ tank in ga dvigneš! Šponarl lahka kr vidiš mal za okvirjem motorja! Enostavno ga lahko dosežeš z roko in zadevo urediš!
simonsi Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Dvomim, da imaš en hud rejsing ročni šponar. :grrr Drugič pa najprej ven odšraufej, poglej kako izgleda, pol se bomo pa naprej pogovarjal. ;)
NO_FEAR Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 Dvomim, da imaš en hud rejsing ročni šponar. :grrr Drugič pa najprej ven odšraufej, poglej kako izgleda, pol se bomo pa naprej pogovarjal. ;) Kdo govori o kakšnem racing šponarju :slap: !!?? Jst ga ne rabim ven šraufat, k vem kakšem je in kako zgleda! Plus tega gsx-r nimam več že 6 let! Lahko ti pa povem, da so letniki 99 imeli serisko napako na šponarju! To ti lahko potrdi tudi bilo kateri serviser na pooblaščenem servisu Suzuki!
Stric Burek Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 Kdo govori o kakšnem racing šponarju :slap: !!?? Jst ga ne rabim ven šraufat, k vem kakšem je in kako zgleda! Plus tega gsx-r nimam več že 6 let! Lahko ti pa povem, da so letniki 99 imeli serisko napako na šponarju! To ti lahko potrdi tudi bilo kateri serviser na pooblaščenem servisu Suzuki! Torej, praviš da je šponar videt, če samo tank znameš? Nastaviš s kakim šraufencigerjem? Kolk je treba zategnt?
krava Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 Drgač se pa šponar nahaja desno pod tankom! Odviješ tank in ga dvigneš! Šponarl lahka kr vidiš mal za okvirjem motorja! Enostavno ga lahko dosežeš z roko in zadevo urediš! Lejga ej, ne se hecat fante... :kva1:
BaHa Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Zanima me če oklep najbl pa spredna maska pa zadek, od letnika 04 ... paše na tist model prej 2000-2003. hvala :)
BaHa Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Zanima me če oklep najbl pa spredna maska pa zadek, od letnika 04 ... paše na tist model prej 2000-2003. hvala :) da popravim 2001-2003
Avery Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Mi smo poskušali poliestre od l. 2004 na 2002 letnik dat pa ni šlo. Spremenit bi mogu nosilce luč je pa itak čist druga. Nasploh je motor večji in se ne razide. Lahko pa poskusiš, ne dam roke v ogenj da ne more it.
snoopy Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 Mene pa zanima kakšne gume uporabljate? Sam sem pred menjavo in ker nimam veliko izkušenj, se opiram na izkušnje drugih... Trenutno imam gor gume avon viper...super guma-na otip mehka,vendar jo dokaj hitro pobera... Ker nimam namena divjat(vsaj ne prekomerno) kakšnih "dirkaških" gum ne bi dajal gor... V "oči" mi je padla mišelinka power road...ima kdo kakšne izkušnje?? Za vse predloge in opise izkušenj bom več kot vesel :) LP
2384nsdf83 Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 Mene pa zanima kakšne gume uporabljate? Za vse predloge in opise izkušenj bom več kot vesel :) Ogromno odgovorov, opisov izkušenj in informacij najdeš v specializiranih temah o gumah... Hvala, ker uporabljaš iskalnik.
JMatic Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 a ma 98 se fergazarje ? pa ker letnik jih nima vec ? na bikez.com sm zasledu da je 98 la 25 kil lazji od 99...a je to res mozno ? pa dva konja vec ? vem da bikez.com ni lih verosodtojn vir podatkov hehe
Stric Burek Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 Jest mam 99' pa ima fergazerje. Torej SRAD 600 imajo vsi karburatorje, potem K1-KX pa imajo elektronski vbrizg. SRAD 750 pa so imeli menda od 97' naprej el. vbrizg
JMatic Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 ahaaa. to se mij zdel cudno ker ma frend 750 letnik99 pa ma ajnspric
Stric Burek Objavljeno April 26, 2007 Opozori Objavljeno April 26, 2007 Ja, ja na 750ko so prej dali ajnšpric. Drugače pa nevem če se ti je treba sekriat zarad tega ker 600ka nima ajnšprica. Nč mu ne fali, pa še an zalet ga upališ ko zmanjka baterije :D
2384nsdf83 Objavljeno April 26, 2007 Opozori Objavljeno April 26, 2007 a ma 98 se fergazarje ? pa ker letnik jih nima vec ? sej fergazerji so itak boljš, razen, če kupuješ novejši motor (2003+) z dodelanim ajnšpricom...
Vojč Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pri nakupu rabljenega GSX R 600 od 2004 letnik dalje, je na kaj potrebno biti pozoren pri nakupu :hmm: imajo kakšno hibico oz. na kaj je treba najbolj pregledat?
perimund Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 (popravljeno) Jaz sem ga kupil vozil 2 dni in sem bil 120% zadovoljen nad pricakovanji. Pred tem nisem nikoli niti pogledal SUZE ker mi ni bila nikoli vsec. niti oblika niti barva.. Prodal sem ga po enem tednu ker je padel kesh in sem si narocil novo 750ko. Sedaj pa cakam... Sem pa pred tem ves vas vozil Honde 600f, 1000f, 954rr, 1000rr .... moram rect da za po cesti je Suzuki dalec pred hondo in yamo sploh se dobro obnese orig. amortizercek na krmilu (neverjetno) + navkljub sportonsti mislim da je to eden najbolj udobnih (tudi za daljse fure) motorckov tudi za sopotnika beri; vecudobjakotna600f Okvar in hib naj ne bi bilo -> ce se vam zdi da se v prostem teku malo slisi ventile,odmicne oz. napenjalec z verigice -> to je normalno -> Ne tece gladko kot honda vendar tece zanesljivo - kolega je na 04 750ki naredil cez 100k km b.p. l.p. Popravljeno Julij 1, 2007. Popravil perimund
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se