Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
  snoopy pravi:
Splošno se lohka vsekakor pogleda tlele ane...

SUZUKI K8 750

Ceu pornič tale K8 :photo:

No ja sej če prodam avto, motor pa eno ledvico ga pa mogoče nabavim :)

Popravljeno . Popravil shark357
Objavljeno
  danci1973 pravi:

Oj Danči ... lepo ti na linku piše da je to za Suziko K7 :unsure: ... tehnične podatke o teži in keslu in gumah ni problem najt ... PS, KW, KS al kak pri vragu naj še napišem .. to me zanima .. kolk ma hudič kujev in kolk bo stal ta hec pr nas

Objavljeno
  NGregor pravi:
Oj Danči ... lepo ti na linku piše da je to za Suziko K7 :unsure: ... tehnične podatke o teži in keslu in gumah ni problem najt ... PS, KW, KS al kak pri vragu naj še napišem .. to me zanima .. kolk ma hudič kujev in kolk bo stal ta hec pr nas

:nono: To je Suzika K8. Desno spodaj pa lahko klikneš na Suziko K7 in dobiš specifikacije za K7...

K8 je dva kg težji in ima 1/2l večji tank, na voljo pa je v drugačnih barvah in to za 400€ več. Kakih drugih razlik pa nisem opazil.

Tu pa imaš še nemški prospekt 2008.

D.

Objavljeno
  danci1973 pravi:
:nono: To je Suzika K8. Desno spodaj pa lahko klikneš na Suziko K7 in dobiš specifikacije za K7...

K8 je dva kg težji in ima 1/2l večji tank, na voljo pa je v drugačnih barvah in to za 400€ več. Kakih drugih razlik pa nisem opazil.

Tu pa imaš še nemški prospekt 2008.

D.

torej bo spet isto kujef mela? ... kak so nori ... že 4. leto zapored .. ništa novo na mašini..no ja, saj je prava raketa in dober motor :worship:

Danči ... car si :worship: fala ti puno ...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me če kdo ve kje dobit kaki orginal ror od gsx-r 600 ali 750ke k6 ali k7

ter pokrivalo za zadnji sedež

Objavljeno
  norc 16 pravi:
zanima me če kdo ve kje dobit kaki orginal ror od gsx-r 600 ali 750ke k6 ali k7

ter pokrivalo za zadnji sedež

louis.de ;)

Objavljeno
  norc 16 pravi:
zanima me če kdo ve kje dobit kaki orginal ror od gsx-r 600 ali 750ke k6 ali k7

ter pokrivalo za zadnji sedež

Še boljša izbira pa www.ebay.de :)

Objavljeno

samo norc, pokrivalo sedeza bi mogo zraven dobit, ker to NI dodatna oprema pri suzukiju, ampak ga dobis vsakic zraven. Tak da ti ga oni ko si kupo enostavno ni dal :D

Objavljeno
  Gixxer pravi:
samo norc, pokrivalo sedeza bi mogo zraven dobit, ker to NI dodatna oprema pri suzukiju, ampak ga dobis vsakic zraven. Tak da ti ga oni ko si kupo enostavno ni dal :D

mater si pametn misliš da sam nisem opazil. vem da gan isem poelg dobil zato bi si pa ga rad kupil

Objavljeno

eno vprašanje...

mogoče kdo ve, koliko navitij in koliko konektorjev ima regler za suzuki gsx600r?

hvala

Objavljeno

aja... še to... zanima me predvsem za K1 - K3, bo pa tudi vsaka informacija za >K3 prišla prav

Objavljeno (popravljeno)

:wub:

big_Suzuki_GSXR_600_2008_3.jpg

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno

Ne vem zakaj suzuki vedno pomeša takšne šašave barvne kombinacije. Lani je imel dobre barve recimo letos pa spet papiga stajl

Objavljeno
  ross|e20 pravi:
eno vprašanje...

mogoče kdo ve, koliko navitij in koliko konektorjev ima regler za suzuki gsx600r?

hvala

Regler nima navitij. Ima pa en konektor s 5-imi žicami.

post-2208-1201993997_thumb.jpg

D.

Objavljeno
  ross|e20 pravi:
eno vprašanje...

mogoče kdo ve, koliko navitij in koliko konektorjev ima regler za suzuki gsx600r?

hvala

Kot je že danci povedal, regler nima navitij.. Regler samo uravnava štrom, ki iz navitja (ki je drugje) pride.

Objavljeno (popravljeno)
  danci1973 pravi:
Regler nima navitij. Ima pa en konektor s 5-imi žicami.

post-2208-1201993997_thumb.jpg

D.

na sliki izgleda isti, kot za sv-ja... tudi v podrobni sliki (notranjost) zgleda isto...

vso razliko, ki sem jo ugotovila v podrobnostih so omske napetosti, mislim, da je za 0,2 oma odstopanja. razlika je tudi v priključku, ampak to nima veze, ker se da zamenjat.

  DeX pravi:
Kot je že danci povedal, regler nima navitij.. Regler samo uravnava štrom, ki iz navitja (ki je drugje) pride.

a samo ta regler nima navitij? ker za sv-ja imaa 3 navitja in če pogledaš podrobno slikco od gsxr-ovega reglerja, se tudi vidi, da ima 3 navitja.

Popravljeno . Popravil ross|e20
Objavljeno
  ross|e20 pravi:
na sliki izgleda isti, kot za sv-ja... tudi v podrobni sliki (notranjost) zgleda isto...

vso razliko, ki sem jo ugotovila v podrobnostih so omske napetosti, mislim, da je za 0,2 oma odstopanja. razlika je tudi v priključku, ampak to nima veze, ker se da zamenjat.

a samo ta regler nima navitij? ker za sv-ja imaa 3 navitja in če pogledaš podrobno slikco od gsxr-ovega reglerja, se tudi vidi, da ima 3 navitja.

A sploh veš kaj je regler?

Objavljeno

sama nimam pojma o teh rečeh... priznam :blush:

sem pa zato šla po nasvet k dvema električarjema.

bom najprej napisala problem: hitreje kot se peljem, slabše delajo luči in pipka je bolj tiha.

torej sem stopila do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti pri žarnici in na akumulatorju. rekel je, da napetost na žarnici pade (ob dodajanju plina), namesto da bi narasla. rekel je, da je 99% kriv regler. ker jih sam ne prodaja za motorje, mi je svetoval, naj se obrnem drugam.

potem se pisala enemu drugemu električarju ki mi napisal tole:

... Tvoj generator je trofazni (ima tri navitja). ... Na netu sem zasledil, da je praktično enak regler za GSXR-750, je pa precej ceneji, prirediti je potrebno le priključke, ker niso povsem enaki. Vsekakor naj bi veljel katerikoli regler s petimi prikjučki, tisti s estimi niso v redu. ...

iz tega sem sklepala, da ima 3 navitja in 5 priključkov.

ker pa je napisal, da je praktično enak regler od gsxr750, jaz pa vem za enega od gsxr600 za 1/4 cene v primerjavi z sv-jem, sem pač vprašala.

Objavljeno
  ross|e20 pravi:
a samo ta regler nima navitij? ker za sv-ja imaa 3 navitja in če pogledaš podrobno slikco od gsxr-ovega reglerja, se tudi vidi, da ima 3 navitja.

A govoriš morda o tej oz. podobni slikici?

post-2208-1202026453_thumb.jpg

Na tej slikici je regler samo tisto, kar je svetlo. Navitja so pa vgrajena pri motorju.

D.

Objavljeno (popravljeno)
  ross|e20 pravi:
... Tvoj generator je trofazni (ima tri navitja). ... Na netu sem zasledil, da je praktično enak regler za GSXR-750, je pa precej cenejši, prirediti je potrebno le priključke, ker niso povsem enaki. Vsekakor naj bi veljel katerikoli regler s petimi prikjučki, tisti s šestimi niso v redu. ...

iz tega sem sklepala, da ima 3 navitja in 5 priključkov.

ker pa je napisal, da je praktično enak regler od gsxr750, jaz pa vem za enega od gsxr600 za 1/4 cene v primerjavi z sv-jem, sem pač vprašala.

Veliko motorjev ima 'praktično enak' regler...

O koliko denarja pravzaprav govoriš? Na E-Bayu so trenutno trije regulatorji napetosti za SV650 - eden zelo z 2 letno garancijo za 102 €.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
  danci1973 pravi:
A govoriš morda o tej oz. podobni slikici?

post-2208-1202026453_thumb.jpg

Na tej slikici je regler samo tisto, kar je svetlo. Navitja so pa vgrajena pri motorju.

D.

aha. nisem vedela, ker tega mi ni povedal pa še nihče.

na kaj moram biti potem pozorna? samo na št. priključkov ali še kaj druga?

Objavljeno
  danci1973 pravi:
Veliko motorjev ima 'praktično enak' regler...

O koliko denarja pravzaprav govoriš? Na E-Bayu so trenutno trije regulatorji napetosti za SV650 - eden zelo z 2 letno garancijo za 102 €.

D.

pri nas je cena okoli 180€.

bi pa dobila regler od gsx600r za 50€.

Objavljeno
  ross|e20 pravi:
aha. nisem vedela, ker tega mi ni povedal pa še nihče.

na kaj moram biti potem pozorna? samo na št. priključkov ali še kaj druga?

Treba je gledat še na moč (da ne vzameš kakega 100W, rabiš pa 300W), poleg št. priključkov pa tudi na njihov razpored (čeprav to lahko prilagodiš).

D.

Objavljeno
  danci1973 pravi:
Treba je gledat še na moč (da ne vzameš kakega 100W, rabiš pa 300W), poleg št. priključkov pa tudi na njihov razpored (čeprav to lahko prilagodiš).

D.

priključki niso problema... kako pa vem, koliko W rabim in koliko W je ta od gsx600r?

Objavljeno
  ross|e20 pravi:
priključki niso problema... kako pa vem, koliko W rabim in koliko W je ta od gsx600r?

Najdeš v 'service manualu'... ;)

SV650 1. generacije ima 300W generator, GSX-R600 K1 K2 pa 390W - torej dovolj.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!