Aless Objavljeno Marec 21, 2013 Deli Objavljeno Marec 21, 2013 ma kdo na K4/K5 homologiranega akrapoviča?rabo bi št iz lonca za homologacijo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 15, 2013 Deli Objavljeno April 15, 2013 br'dan! kolk kej gume pumpate na mopedih, npr. gp racer medium? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno April 15, 2013 Deli Objavljeno April 15, 2013 2,2 eni pa se mn Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno April 17, 2013 Deli Objavljeno April 17, 2013 Evo jst sm svoji danes zamenju olje, filter za olje, zračnega pa sam spihal...ni € . Jutr pa namontiram še sprednje ploščice, zamenjam zavorno tekočino pa še karbone nalepim, da bom zgledal hud rajser . hajoktejn in perzo 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MoTo G_P Objavljeno April 19, 2013 Deli Objavljeno April 19, 2013 Katere ketne 520 bi šle na 04 letnik? Kdo ve? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno Maj 9, 2013 Deli Objavljeno Maj 9, 2013 Zivjo zanima me ali se da na motorju po zamenjavi original zracnega filtra za sportnega in po zamenjavi original avspuha za akrapovicevega nastaviti elektroniko motorja na obstojeci elektroniki ali potrebujem Power comender da nastavim delavne tocke motorja? Motor je gsx-r 600 k7. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Maj 9, 2013 Deli Objavljeno Maj 9, 2013 če si menjal samo lonec (slip-on) in filter mislim da ni potrebe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 13, 2013 Deli Objavljeno Maj 13, 2013 da se :grim ; vprasanje, ce je potrebno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno Maj 14, 2013 Deli Objavljeno Maj 14, 2013 Namontiral sem slip-on in dal not K&N športni filter. kakšna je sploh razlika med slip on pa kompletom ker suzuki ma itak že potegnjene krivine do mesta kamor daš slip on. edino kar še ločuje je loputica ki se odpira in zapira. Kaj se zgodi če jo odklopim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno Maj 14, 2013 Deli Objavljeno Maj 14, 2013 kolikor vem, bi naj pri montaži slip on akrapoviča, blokiral loputo v odprti položaj (vsaj pri kawasakiju je tako) . najbolje bo, da pobrskaš na akrapovičevi uradni strani, najdeš svoj model motocikla in si snameš PDF, ima zelo dobra navodila za montažo izpuha aja, med slip- on pa kompletom je kar razlika, ravno krivine so tiste, ki največ pripomorejo k zvišanju moči. si pa itak verjetno menjal bolj ali manj zaradi izgleda in zvoka, tako da je to to. perzo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno Maj 15, 2013 Deli Objavljeno Maj 15, 2013 Sm prašou par serviserjev in prečekerou neki forumov in so mi povedal da ti ta loputa pomaga le v primeru bremzanja (ker se zapre in mašina bremza) poleg tega pomaga še pri zagonu mrzlega motorja in pa "poveča" navor v nizkih obratih do približno 4800 rpm. Glede nastavitve elektronike so mi pa rekl da majo te motorji že direktni vbrizg goriva in se elektronika sama naštela če se kakšen pogoj spremeni Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Maj 16, 2013 Deli Objavljeno Maj 16, 2013 pozna kdo mogoče tegale suzukuja?? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7315294 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
erciona Objavljeno Julij 10, 2013 Deli Objavljeno Julij 10, 2013 K6. Servis opravljen decembra. Ravno naredil 6000i kilometer. Na koliko servisirate svoje gixerje? Vem da je interval na 6k, samo najbrž ne bo nič narobe če naredim še kakšnega tisočaka? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otko Objavljeno Julij 10, 2013 Deli Objavljeno Julij 10, 2013 6 tisoč km je pač tisti optimum, ko naj bi bil servis narejen, pač neka številka. Saj sicer je vsakemu jasno, da pač ni vseeno ali si naredil 6000 km na dirkališču ali pa z umirjeno vožnjo po dirkališču. Ob neki normalni vožnji kakšen tisočak več nima kaj škoditi, sploh , če si jih naredil v kratkem času, če pa si za 6000 km potreboval 3 eta potem pa kar manjaj:) perzo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno Avgust 28, 2013 Deli Objavljeno Avgust 28, 2013 Zivjo zanima me ce je kaksna razlika pri plastikah (luknje) od GSX-Ra K7 750 in 600? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Avgust 28, 2013 Deli Objavljeno Avgust 28, 2013 Zivjo zanima me ce je kaksna razlika pri plastikah (luknje) od GSX-Ra K7 750 in 600? Hvala Paše ko ata na mamo. Ponavadi je zgolj razlika v dizajnu pa še to ne pri vseh. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno Avgust 30, 2013 Deli Objavljeno Avgust 30, 2013 Kupim poliestre za Suzuki GSX-Ra 600 K7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno September 2, 2013 Deli Objavljeno September 2, 2013 Imam za prodat original karbonski akrapovičev nosilec za izpuh,kateri pride pri sopotnikovi tački pritrjen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno September 26, 2013 Deli Objavljeno September 26, 2013 Rabim mere od master cilindra zadnje zavore, se pravi šalčke, kamor se naliva dot4. Širina X dolžina posode, najbolje na vrhu pri pokrovčku in pa razmak med centroma vijakov. V poštev pridejo gixoti 1000 k7, k8 in 600 k6-k9. moje mere Š 54.5 x D 28.4 x razmak 39 mm decimalke niso pomembne. Zanima me le dijafragma, ki je pod pokrovčkom, in se jo da malo tudi nategnit. Je vizualno najbolj podobna tisti, ki je za motor, ki ga rihtam, nedobavljiva. http://www.ebay.com/itm/400370655795?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 Spodi na fotkah so še priporočene lokacije za merit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Oktober 18, 2013 Deli Objavljeno Oktober 18, 2013 Jeba za Suzukija....varnostni vpoklic, za skoraj 10 let nazaj, vseh modelov GSXR..... Covers almost all GSX-R's, 04+.... "All new or Used 2004* to 2013 GSXR models" *1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 "Suzuki Motor Corporation has instituted a safety recall campaign to replace the front brake master cylinder. The brake piston inside the front brake master cylinder of some motorcycles may not have received adequate surface treatment to prevent corrosion. Corrosion of the brake piston generates gas, which may not be adequately purged from the master cylinder due to the side position location of the reservoir return port. To ensure customer safety and satisfaction, dealers will replace the front brake master cylinder and brake fluid. Technical Service Bulletin: Servicing information regarding this safety recall will be available in a Technical Service Bulletin the week of October 28, 2013. Parts Availability: Dealers will be able to order the necessary parts to perform this recall campaign beginning approximately the week of November 4, 2013. Adequate supplies of parts will be available at that time to ensure your ability to service all your affected units. Your dealership may immediately resume retail sales once the recall campaign is completed Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno Oktober 30, 2013 Deli Objavljeno Oktober 30, 2013 ma kdo service manual oz. work manual za 2005? hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Oktober 30, 2013 Deli Objavljeno Oktober 30, 2013 ma kdo service manual oz. work manual za 2005? hvala tukaj boš marsikaj našel http://everythinggsxr.com/service-manuals/ sem pa nekoč dobil kr lepe pdf.je so jih meli za vse modele gsxr-ov pa se nisem kej dosti matral jih iskat. Malo pofirbci na netu pa boš sigurno našel. Se mi zdi da so bili dani na gixxer forumu http://www.gixxer.com/forums/ Ervin93 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno Oktober 30, 2013 Deli Objavljeno Oktober 30, 2013 tukaj boš marsikaj našel http://everythinggsxr.com/service-manuals/ sem pa nekoč dobil kr lepe pdf.je so jih meli za vse modele gsxr-ov pa se nisem kej dosti matral jih iskat. Malo pofirbci na netu pa boš sigurno našel. Se mi zdi da so bili dani na gixxer forumu http://www.gixxer.com/forums/ hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno November 2, 2013 Deli Objavljeno November 2, 2013 je mel kdo probleme s kodo C28, C29 pa da je poštimu? k5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno November 2, 2013 Deli Objavljeno November 2, 2013 (popravljeno) http://www.motorcycleforums.net/forum/gixxer-mixer/25721-secondary-throttle-valve-actuator-defect.html Za c29 pa poglej v kakšnem stanju so ventili na sekundarnem "kolektorju". Popravljeno November 2, 2013. Popravil macak333 Ervin93 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se