Ervin93 Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 http://www.motorcycleforums.net/forum/gixxer-mixer/25721-secondary-throttle-valve-actuator-defect.html Za c29 pa poglej v kakšnem stanju so ventili na sekundarnem "kolektorju". bom mal pregledu ce so krivi konektorcki pa kako odpira ce sploh odpira "pokrovcke", ker kokr kol sm bral ko so mel probleme s to kodo jim motor ni potegnu čez 8000,9000rpm. men motor deluje normalno. Ce pa niso krivi konektorcki bo pa treba STVA skatlco odpret pa dat nekomu da na novo spajka al pa jo dobit od ksnga razbitga v primeru da deluje. Če pa je mel kdo opravka že s tem bi pa prosu za kšn dober nasvet tazzy 1
Ervin93 Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 (popravljeno) no "super" te skatlce STVA sploh ni so sam odklopljeni konektorji tko da se naprej sploh nism poglablu. Predvidevam da so lopute nastavljene na open nonstop. Tako da če kdo pozna koga k prodaja suzo k4 k5 po delih bi se priporoču za ta delček. Potem me pa še zanima koliko to sedaj škodi mašini če so lopute nonstop na full open? Itak pa motor ne bo v uporabi do prihodnjega leta in imam čas za poštimat Popravljeno November 3, 2013. Popravil Ervin93
macak333 Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Ni nobene škode, sam hladen ti bo težje vžigal. Ima tudi uporabnik MotoGP podobno narejeno. Ervin93 1
Ervin93 Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Ni nobene škode, sam hladen ti bo težje vžigal. Ima tudi uporabnik MotoGP podobno narejeno. tnx
Sash47 Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 Živjo! Ker odgovora na forumu še nisem našel, vas bom kar tukaj vprašal... Na Suzukiju GSX-R 600 K6 bi odstranil original izpuh, namesto tega dal narediti iz izpušnega kolektorja direktno cev v zadnji lonec kupil pa bi recimo LeoVince ali kaj podobnega (se pravi... original kolektor, cev in zadnji lonec). V glavnem me zanima ali bo motor brez problema delal, ali je morda potrebno še kaj zamenjati oz. optimizirati?
macak333 Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 Živjo! Ker odgovora na forumu še nisem našel, vas bom kar tukaj vprašal... Na Suzukiju GSX-R 600 K6 bi odstranil original izpuh, namesto tega dal narediti iz izpušnega kolektorja direktno cev v zadnji lonec kupil pa bi recimo LeoVince ali kaj podobnega (se pravi... original kolektor, cev in zadnji lonec). V glavnem me zanima ali bo motor brez problema delal, ali je morda potrebno še kaj zamenjati oz. optimizirati? Zakaj cev? Sej je itak katalizator vezan z dušilcem. Tako da če kupiš nov auspuh moraš zraven dobit vse za montažo. perzo 1
Sash47 Objavljeno December 6, 2013 Opozori Objavljeno December 6, 2013 Zakaj cev? Sej je itak katalizator vezan z dušilcem. Tako da če kupiš nov auspuh moraš zraven dobit vse za montažo. Kaj pa vem, celi izpuhi so kar dragi, vse tole ko se prodaja za cca. 300€ so samo slip oni.. jst bi pač enostavno katalizator odstranu pa dal direktno inox cev v zadnji lonec,.. to bi mi seveda naredil nekdo ki se s tem ukvarja, pa tud prišparal bi nekaj... V glavnem me ne zanima kir avspuh, kaj, kako, mene sam zanima, če je izpuh popolnoma odprt, ali motor deluje brez problema al je treba neki računalnik nastavljat ipd... Slišal pa sem da je priporočljiv športni filter... Hvala,
macak333 Objavljeno December 6, 2013 Opozori Objavljeno December 6, 2013 Kaj pa vem, celi izpuhi so kar dragi, vse tole ko se prodaja za cca. 300€ so samo slip oni.. jst bi pač enostavno katalizator odstranu pa dal direktno inox cev v zadnji lonec,.. to bi mi seveda naredil nekdo ki se s tem ukvarja, pa tud prišparal bi nekaj... V glavnem me ne zanima kir avspuh, kaj, kako, mene sam zanima, če je izpuh popolnoma odprt, ali motor deluje brez problema al je treba neki računalnik nastavljat ipd... Slišal pa sem da je priporočljiv športni filter... Hvala, Lej takole zgleda original izpuh. http://www.sportbikes.net/forums/attachments/nc-local-classifieds/124055d1179708724-06-gsxr-600-750-stock-mirrors-exhaust-sale-gsxr_exhaust-002.jpg Kot vidiš je samo iz dveh delov, tako da če kupiš slip-on dobiš (dokupiš) zraven še link pipe. Jst imam tako narejeno in še odklopljen EXCVA z original filtrom. Ko sem dal štelat/pregledat ventile so izpušni bili v "normalnem" stanju glede na kilometrino. Verjetno je pa bolje dati K&N da ni pod/nad tlaka. perzo in '.' 2
Sash47 Objavljeno Januar 10, 2014 Opozori Objavljeno Januar 10, 2014 (popravljeno) Lej takole zgleda original izpuh. http://www.sportbikes.net/forums/attachments/nc-local-classifieds/124055d1179708724-06-gsxr-600-750-stock-mirrors-exhaust-sale-gsxr_exhaust-002.jpg Kot vidiš je samo iz dveh delov, tako da če kupiš slip-on dobiš (dokupiš) zraven še link pipe. Jst imam tako narejeno in še odklopljen EXCVA z original filtrom. Ko sem dal štelat/pregledat ventile so izpušni bili v "normalnem" stanju glede na kilometrino. Verjetno je pa bolje dati K&N da ni pod/nad tlaka. Tako, link pipe rabim in gasa.. A ti motor laufa brez problema? Ma kakšno luknjo pri nižjih obratih? pa kolk je kej glasn me tud zanima? Se drugača v voznih lastnostih sploh kej pozna? Kaj pa praviš LeoVince al Mivv ali kej podobnega, kaj bo imelo tako najbolj globoko štimo? Popravljeno Januar 10, 2014. Popravil Sash47
macak333 Objavljeno Januar 10, 2014 Opozori Objavljeno Januar 10, 2014 Tako, link pipe rabim in gasa.. A ti motor laufa brez problema? Ma kakšno luknjo pri nižjih obratih? pa kolk je kej glasn me tud zanima? Se drugača v voznih lastnostih sploh kej pozna? Kaj pa praviš LeoVince al Mivv ali kej podobnega, kaj bo imelo tako najbolj globoko štimo? Brez problema. Luknje pri nižjih obratih nisem opazil, prav tako nisem opazil, da bi mašina manj bremzala pri spuščanju gasa. Na štandgasu je malenkost glasnejši, ampak glede na to da nima katalizatorja je ta razlika zanemarljiva. Jst ti bom tak reku, vzami tistega ki ti je všeč in cenovno ugoden. Hud zvok ma itak vsak aftermarket izpuh .
perzo Objavljeno Januar 10, 2014 Opozori Objavljeno Januar 10, 2014 Tako kot je napisal macak luknje se ne opazi pa pri štantgasu je mau glasnejši, Glede bremzanja z mašino sem pa sam opazil da je kar opazna ker če odklopiš loputo imajo izpušni plini še vedno prosto pot tudi če zapreš gas in zato manj bremza. Se pa tega sevedo hitro navadiš. Povprašaj še za massa ker ima res tapravo globoko štimo
macak333 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) No sm si vzel cajt in spravu slike iz telefona na računalnik. Takle je zgledal pred zamenjavo vpoklicanega cilindra: In tako zdej: Slabše slike, samo glaven del se vidi . Definitivno je zavora bolj čvrsta, vendar sem zavore prezračil marca 2013, tako da neke dobre ocene še ne morem dat. Ko pride poletje pa bomo videli kok smo na boljšem . Pozitivna stvar v vsem tem je še, da so vse komponente, ki naj bi se jih v zavornem cilindru na vsake tok časa obnavljalo (vzmet, tesnila), zamenjane. Tako, da smo lahko naslednji dve leti mirni . Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil macak333 igorkr 1
Ervin93 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) Pa to lahko odpelm zamenat tud recmo marca oz aprila? Pa a morem met kšn papir o vpoklicu? Sej je tud za k5? Kam si šel poštimat? Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil Ervin93
macak333 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Se mi zdi da lahko, raje pokliči na pooblaščenca. Ne ne rabiš imeti nič, jaz tudi prometne nisem rabil. Da od K4 naprej 600/750/1000. V Šterna (ne priporočam!!! ), pejt raje Elisi za njih sem slišal več + kot - komentarjev.
Ervin93 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Se mi zdi da lahko, raje pokliči na pooblaščenca. Ne ne rabiš imeti nič, jaz tudi prometne nisem rabil. Da od K4 naprej 600/750/1000. V Šterna (ne priporočam!!! ), pejt raje Elisi za njih sem slišal več + kot - komentarjev. hvala. Bom poklicu v eliso ja
perzo Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 Men je najprej serviser na Suzukijevi strani registriral motor (potreboval je številko šasije in pa kopijo prometne) šele nato pa je naročil del. Peljal sem ga v motoland Panigaz in sem bil zelo zadovoljen. Cilinder je bil zamenjan v pol ure
Ervin93 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 Eto dobil podatek iz Elise. Lahko se oprav poseg tudi kasneje. Ni časovno omejen. Je pa tko kot je perzo reku zamenjano zlo hitr.
macak333 Objavljeno Januar 17, 2014 Opozori Objavljeno Januar 17, 2014 Ups mal tiskarskega škrata, ni Štern temveč Panigaz kam sem šel na zamenjavo . perzo 1
Ervin93 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) A se da mogoče ugasnt nekak da mi ne kaže te kode 28 kr mi zrd tega ne kaže temperature Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil Ervin93
perzo Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 http://www.motosvet.com/tabla/topic/709-suzuki-gsx-r-600/page-85 A se da mogoče ugasnt nekak da mi ne kaže te kode 28 kr mi zrd tega ne kaže temperature http://www.motosvet.com/tabla/topic/709-suzuki-gsx-r-600/page-85
Ervin93 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) http://www.motosvet.com/tabla/topic/709-suzuki-gsx-r-600/page-85 http://www.motosvet.com/tabla/topic/709-suzuki-gsx-r-600/page-85 torej sam pin 30tko dobim vn in bo kokr da te napake (28,29) ni in bo vse normaln? Nau svetla FI lučka (no sej zdj ne gori) in bo spet kazal stopinje? Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil Ervin93
macak333 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) Amm ne, C28 je napaka na STVA-ju. Pač da ECU ve kok so lopute odprte. Ponavadi je vzrok v slabih kontaktih, glej: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=264711 Se pravi, na hitro: ga dol pobereš, razdreš in nanovo zaspajkaš kontakte. Še bolje je če z tanko žico povežeš stike med sabo. http://stva.bean-fw.net/images/19.jpg Ni nujno da je pri tebi tudi ta problem, vendar je najcenejša varianta, predn se spuščaš v kej globjega. Mam kolega ki je imel na K5 problem in je rekel, da je mogu samo star cin dol pobrat in nanovo zaspajkat. P.S.: Pin 30 se da ven pri k6 in k7, da ti ne gori FI lučko ko izpušne lopute butneš ven. Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil macak333
Ervin93 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 nimam tega motorčka STVA (zaenkrat gledam če bom dobil od kšnga razbitga. Je že prejšn lastnik poštimu pač lopute na ful open tk da motor normaln deluje, tud mrzu nč teži ne vžiga. Sam naživce mi gre k ne vidm temperature.
macak333 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Hmm če se ne motim se tega ne da bypassat, razn če kupš dirkalno elektronko (ne me držat za besedo). Sicer pa običajno lopute dol poberejo, zkj je pa STVA dal dol je pa mal bosa, ker ta motrček je kr drag.
Ervin93 Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 (popravljeno) Hmm če se ne motim se tega ne da bypassat, razn če kupš dirkalno elektronko (ne me držat za besedo). Sicer pa običajno lopute dol poberejo, zkj je pa STVA dal dol je pa mal bosa, ker ta motrček je kr drag. motorcek nima cene k se ga ne da dobit posebi. kups lahko samo cel throttle body za cirka 700€ (nov seveda) no sej jih povhn na ebayu Popravljeno Marec 2, 2014. Popravil Ervin93
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se