Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno

http://www.motorcycleforums.net/forum/gixxer-mixer/25721-secondary-throttle-valve-actuator-defect.html

Za c29 pa poglej v kakšnem stanju so ventili na sekundarnem "kolektorju".

 

bom mal pregledu ce so krivi konektorcki pa kako odpira ce sploh odpira "pokrovcke", ker kokr kol sm bral ko so mel probleme s to kodo jim motor ni potegnu čez 8000,9000rpm. men motor deluje normalno. Ce pa niso krivi konektorcki bo pa treba STVA skatlco odpret pa dat nekomu da na novo spajka al pa jo dobit od ksnga razbitga v primeru da deluje. Če pa je mel kdo opravka že s tem bi pa prosu za kšn dober nasvet 

Objavljeno (popravljeno)

no "super" te skatlce STVA sploh ni so sam odklopljeni konektorji tko da se naprej sploh nism poglablu. Predvidevam da so lopute nastavljene na open nonstop. Tako da če kdo pozna koga k prodaja suzo k4 k5 po delih bi se priporoču za ta delček. Potem me pa še zanima koliko to sedaj škodi mašini če so lopute nonstop na full open? Itak pa motor ne bo v uporabi do prihodnjega leta in imam čas za poštimat

 

post-23467-0-63848400-1383502879_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Ervin93
Objavljeno

Ni nobene škode, sam hladen ti bo težje vžigal. Ima tudi uporabnik MotoGP podobno narejeno.

Objavljeno

Ni nobene škode, sam hladen ti bo težje vžigal. Ima tudi uporabnik MotoGP podobno narejeno.

tnx

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Ker odgovora na forumu še nisem našel, vas bom kar tukaj vprašal...

 

Na Suzukiju GSX-R 600 K6 bi odstranil original izpuh, namesto tega dal narediti iz izpušnega kolektorja direktno cev v zadnji lonec kupil pa bi recimo LeoVince ali kaj podobnega (se pravi... original kolektor, cev in zadnji lonec). 

V glavnem me zanima ali bo motor brez problema delal, ali je morda potrebno še kaj zamenjati oz. optimizirati?

Objavljeno

Živjo!

Ker odgovora na forumu še nisem našel, vas bom kar tukaj vprašal...

 

Na Suzukiju GSX-R 600 K6 bi odstranil original izpuh, namesto tega dal narediti iz izpušnega kolektorja direktno cev v zadnji lonec kupil pa bi recimo LeoVince ali kaj podobnega (se pravi... original kolektor, cev in zadnji lonec). 

V glavnem me zanima ali bo motor brez problema delal, ali je morda potrebno še kaj zamenjati oz. optimizirati?

Zakaj cev? Sej je itak katalizator vezan z dušilcem. Tako da če kupiš nov auspuh moraš zraven dobit vse za montažo.

Objavljeno

Zakaj cev? Sej je itak katalizator vezan z dušilcem. Tako da če kupiš nov auspuh moraš zraven dobit vse za montažo.

Kaj pa vem, celi izpuhi so kar dragi, vse tole ko se prodaja za cca. 300€ so samo slip oni.. jst bi pač enostavno katalizator odstranu pa dal direktno inox cev v zadnji lonec,.. to bi mi seveda naredil nekdo ki se s tem ukvarja, pa tud prišparal bi nekaj...

V glavnem me ne zanima kir avspuh, kaj, kako, mene sam zanima, če je izpuh popolnoma odprt, ali motor deluje brez problema al je treba neki računalnik nastavljat ipd... Slišal pa sem da je priporočljiv športni filter...

Hvala,

Objavljeno

Kaj pa vem, celi izpuhi so kar dragi, vse tole ko se prodaja za cca. 300€ so samo slip oni.. jst bi pač enostavno katalizator odstranu pa dal direktno inox cev v zadnji lonec,.. to bi mi seveda naredil nekdo ki se s tem ukvarja, pa tud prišparal bi nekaj...

V glavnem me ne zanima kir avspuh, kaj, kako, mene sam zanima, če je izpuh popolnoma odprt, ali motor deluje brez problema al je treba neki računalnik nastavljat ipd... Slišal pa sem da je priporočljiv športni filter...

Hvala,

Lej takole zgleda original izpuh. http://www.sportbikes.net/forums/attachments/nc-local-classifieds/124055d1179708724-06-gsxr-600-750-stock-mirrors-exhaust-sale-gsxr_exhaust-002.jpg

Kot vidiš je samo iz dveh delov, tako da če kupiš slip-on dobiš (dokupiš) zraven še link pipe. Jst imam tako narejeno in še odklopljen EXCVA z original filtrom. Ko sem dal štelat/pregledat ventile so izpušni bili v "normalnem" stanju glede na kilometrino. Verjetno je pa bolje dati K&N da ni pod/nad tlaka.

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Lej takole zgleda original izpuh. http://www.sportbikes.net/forums/attachments/nc-local-classifieds/124055d1179708724-06-gsxr-600-750-stock-mirrors-exhaust-sale-gsxr_exhaust-002.jpg

Kot vidiš je samo iz dveh delov, tako da če kupiš slip-on dobiš (dokupiš) zraven še link pipe. Jst imam tako narejeno in še odklopljen EXCVA z original filtrom. Ko sem dal štelat/pregledat ventile so izpušni bili v "normalnem" stanju glede na kilometrino. Verjetno je pa bolje dati K&N da ni pod/nad tlaka.

Tako, link pipe rabim in gasa.. 

A ti motor laufa brez problema? Ma kakšno luknjo pri nižjih obratih? pa kolk je kej glasn me tud zanima? Se drugača v  voznih lastnostih sploh kej pozna?

Kaj pa praviš LeoVince al Mivv ali kej podobnega, kaj bo imelo tako najbolj globoko štimo? :)

Popravljeno . Popravil Sash47
Objavljeno

Tako, link pipe rabim in gasa.. 

A ti motor laufa brez problema? Ma kakšno luknjo pri nižjih obratih? pa kolk je kej glasn me tud zanima? Se drugača v  voznih lastnostih sploh kej pozna?

Kaj pa praviš LeoVince al Mivv ali kej podobnega, kaj bo imelo tako najbolj globoko štimo? :)

Brez problema. Luknje pri nižjih obratih nisem opazil, prav tako nisem opazil, da bi mašina manj bremzala pri spuščanju gasa. Na štandgasu je malenkost glasnejši, ampak glede na to da nima katalizatorja je ta razlika zanemarljiva.

Jst ti bom tak reku, vzami tistega ki ti je všeč in cenovno ugoden. Hud zvok ma itak vsak aftermarket izpuh :OK:.

Objavljeno

Tako kot je napisal macak luknje se ne opazi pa pri štantgasu je mau glasnejši, Glede bremzanja z mašino sem pa sam opazil da je kar opazna ker če odklopiš loputo imajo izpušni plini še vedno prosto pot tudi če zapreš gas in zato manj bremza. Se pa tega sevedo hitro navadiš. Povprašaj še za massa ker ima res tapravo globoko štimo :D 

Objavljeno (popravljeno)

No sm si vzel cajt in spravu slike iz telefona na računalnik.

Takle je zgledal pred zamenjavo vpoklicanega cilindra:

post-13985-0-79337100-1389904297_thumb.jpg

post-13985-0-34283700-1389904306_thumb.jpg

In tako zdej:

post-13985-0-76333000-1389904312_thumb.jpg

post-13985-0-23518700-1389904318_thumb.jpg

Slabše slike, samo glaven del se vidi :).

Definitivno je zavora bolj čvrsta, vendar sem zavore prezračil marca 2013, tako da neke dobre ocene še ne morem dat. Ko pride poletje pa bomo videli kok smo na boljšem :D.

Pozitivna stvar v vsem tem je še, da so vse komponente, ki naj bi se jih v zavornem cilindru na vsake tok časa obnavljalo (vzmet, tesnila), zamenjane. Tako, da smo lahko naslednji dve leti mirni :OK:.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno (popravljeno)

Pa to lahko odpelm zamenat tud recmo marca oz aprila? 

Pa a morem met kšn papir o vpoklicu? 

Sej je tud za k5?

Kam si šel poštimat?

Popravljeno . Popravil Ervin93
Objavljeno

Se mi zdi da lahko, raje pokliči na pooblaščenca.

Ne ne rabiš imeti nič, jaz tudi prometne nisem rabil.

Da od K4 naprej 600/750/1000.

V Šterna (ne priporočam!!! :BUA: ), pejt raje Elisi za njih sem slišal več + kot - komentarjev.

Objavljeno

Se mi zdi da lahko, raje pokliči na pooblaščenca.

Ne ne rabiš imeti nič, jaz tudi prometne nisem rabil.

Da od K4 naprej 600/750/1000.

V Šterna (ne priporočam!!! :BUA: ), pejt raje Elisi za njih sem slišal več + kot - komentarjev.

hvala. Bom poklicu v eliso ja

Objavljeno

Men je najprej serviser na Suzukijevi strani registriral motor (potreboval je številko šasije in pa kopijo prometne) šele nato pa je naročil del. Peljal sem ga v motoland Panigaz in sem bil zelo zadovoljen. Cilinder je bil zamenjan v pol ure :D

Objavljeno

Eto dobil podatek iz Elise. Lahko se oprav poseg tudi kasneje. Ni časovno omejen.  Je pa tko kot je perzo reku zamenjano zlo hitr. 

Objavljeno

Ups mal tiskarskega škrata, ni Štern temveč Panigaz kam sem šel na zamenjavo :slap::D.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A se da mogoče ugasnt nekak da mi ne kaže te kode 28 kr mi zrd tega ne kaže temperature 

Popravljeno . Popravil Ervin93
Objavljeno (popravljeno)

Amm ne, C28 je napaka na STVA-ju. Pač da ECU ve kok so lopute odprte. Ponavadi je vzrok v slabih kontaktih, glej: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=264711

Se pravi, na hitro: ga dol pobereš, razdreš in nanovo zaspajkaš kontakte. Še bolje je če z tanko žico povežeš stike med sabo.

http://stva.bean-fw.net/images/19.jpg

Ni nujno da je pri tebi tudi ta problem, vendar je najcenejša varianta, predn se spuščaš v kej globjega. Mam kolega ki je imel na K5 problem in je rekel, da je mogu samo star cin dol pobrat in nanovo zaspajkat.

P.S.: Pin 30 se da ven pri k6 in k7, da ti ne gori FI lučko ko izpušne lopute butneš ven.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

nimam tega motorčka STVA (zaenkrat gledam če bom dobil od kšnga razbitga. Je že prejšn lastnik poštimu pač lopute na ful open tk da motor normaln deluje, tud mrzu nč teži ne vžiga.

Sam naživce mi gre k ne vidm temperature. 

Objavljeno

Hmm če se ne motim se tega ne da bypassat, razn če kupš dirkalno elektronko (ne me držat za besedo). Sicer pa običajno lopute dol poberejo, zkj je pa STVA dal dol je pa mal bosa, ker ta motrček je kr drag.

Objavljeno (popravljeno)

Hmm če se ne motim se tega ne da bypassat, razn če kupš dirkalno elektronko (ne me držat za besedo). Sicer pa običajno lopute dol poberejo, zkj je pa STVA dal dol je pa mal bosa, ker ta motrček je kr drag.

motorcek nima cene k se ga ne da dobit posebi. kups lahko samo cel throttle body za cirka 700€ (nov seveda)

no sej jih povhn na ebayu

Popravljeno . Popravil Ervin93

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!