macak333 Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 Ja sej rabljenega, ker načeloma se ga ne daje dol, tud service manual izrecno pove, da se ga ne daje dol. Tko da je tut vprašanje če je kdo to pripravljen posebi prodat. Pa poleg tega ti pol tut manjka senzor za zapiranje sekundarnih loput, očitno, (stp al neki tazga). Zkj ne kontakiraš bivšega lastnika in vprašaš če ima še vedno pri sebi te komponente ter da ti jih pošlje. Mogoče stvar zrihtaš in maš mir. Za ebay pa nvm, kolektorjev je velik to sm 100% za STVA pa nisem ziher.
Ervin93 Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 Mogoče kdo ve kolk je rezerve pri K5? Kajti včer sem po vožnji natankal zopet povnga in naliv 13.9l, torej je not ostal še 3.1l Vem pa da mi lučka deluje ker ko sem ga prvič polnil je rezerva svetila.
matej22 Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 kokr se jest spomnem je mela moja 750 k4 sam 15 litrski tank.. lahko da se motm. sm pa naredu z rezervo okol 70km, seveda z čist na izi tempom. max sem s polnim tankom naredu okol 250 km.
Bremzer Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 Mogoče kdo ve kolk je rezerve pri K5? Kajti včer sem po vožnji natankal zopet povnga in naliv 13.9l, torej je not ostal še 3.1l Vem pa da mi lučka deluje ker ko sem ga prvič polnil je rezerva svetila. Če je tank samo 15 l je rezerva 3,5l.
Ervin93 Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 (popravljeno) Če je tank samo 15 l je rezerva 3,5l. v brošurci piše 17litrov. Nikjer pa kolk je rezerve. Sm pa pogledu še v enako tako brošuro za 750 k4/k5 in so isti podatki Popravljeno Marec 12, 2014. Popravil Ervin93
perzo Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Zdravo zanima me ce kdo pozna koga ki ima (ugodno) za prodat vilco (amortizer) za gsxr 600 k7. Hvala
'.' Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Se še komu kdaj zarosi oziroma naredi kondenz na šipici za preverjane olja? Jasno nameravam v prihajajocih dneh komplet spustit ven in zamenjat z novim, me pa vseeno zanima če je kdo imel tak primer
macak333 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Huh, nočem strašit samo zna bit da ti meša olje z vodo; običajen znak tega je "majoneza", kot na tvoji sliki.
smasher Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Kaj pa pravi čep za dolivanje olja? p.s.: Aynach,kdaj si pa motor zamenju?
'.' Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 (popravljeno) Huh, nočem strašit samo zna bit da ti meša olje z vodo; običajen znak tega je "majoneza", kot na tvoji sliki. Opticna varka : D Sem tudi sam postal bled ko sem videl to omakico, ampak mislim da do tega pride samo zaradi temeprature in se v tem dvoslojnem stekelcu nabere kodenz, v samem olju je ni. Bom stisnu se eno fotko kjer ni kondenza pa se bo vidlo da je olje cisto. Servis je bil ~2.5k km nazaj kjer je bil menjan filter in olje, potem je zadeva stala nekaj časa. V vsakem primeru nameravam iz preventive celotno zadevo spucat vn, pregledat okence ce kje kaj pusca in dolit novo olje. @smasher par dni nazaj, zelo zelo zadovoljen z nakupom tezisce me se malo heca, ampak se pocasi privajam. Pocasi pa po pameti Popravljeno April 3, 2014. Popravil Aynach
trojan69 Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Se zgodi-to je (kot si ugotovu) ponavad samo kondenz na okencu. Potegne mal olja z brizgo kar skozi odprtino za dolivanje pa poglej kakšne barve je. Sivkasta-zmešan z vodo
'.' Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Se zgodi-to je (kot si ugotovu) ponavad samo kondenz na okencu. Potegne mal olja z brizgo kar skozi odprtino za dolivanje pa poglej kakšne barve je. Sivkasta-zmešan z vodo Preverjeno olje je cisto ko solza, filtri novi, tega kondenza je pa vedno manj zdaj ko ga bolj pogosto vozim.
perzo Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 zdravo danes zjutraj sem opazil da ko prižgem hladen motor slišim iz mašine kot neko šklopocanje. Ko pa se motor segreje pa se zadeva ne sliši več tok. Ali je možno da moram nastavit ventile? In pa kolk je ta zadeva kej "nevarna" za motor? Konec meseca grem namreč na daljše potovanje z njim. imam pa 41k km in pa letnik 2007. hvala
macak333 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Mogoče se ti ketnca od odmične sliš (napenjalc-desna stran), sam to po mojem ne bi smelo bit, glede na km, ampak nikol ne veš . Glede ventilov pa le dej naštelat (po navodil proizvajalca naj bi se jih štelalo na 30000km), ker izpušni postanjeo ful tesni s cajtom (km) in se zna zgodit, da se motor matra ko je mrzu.
mh9 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Pozdravljeni! Zanimam se za nakup tega motorčka pa me zanima kaj meniste? pače mogoče kdo pozna zgodovino lastnika..http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8093270 Odvrača me to da ni servisne knjižice potrjene...
macak333 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Pozdravljeni! Zanimam se za nakup tega motorčka pa me zanima kaj meniste? pače mogoče kdo pozna zgodovino lastnika..http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8093270 Odvrača me to da ni servisne knjižice potrjene... Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej. Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:.
mh9 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej. Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:. Aha hvala za odgovor..
mh9 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej. Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:. kaj pa glede km, če e motor redno servisiran , nebi smelo bit večjih težav tudi če so km čez 30k+?
Jure Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej. Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:. No ja, tole glede pletenih cevi ni nek indikator, da je bil motor na pisti. Meni je enostavno boljši filing zaviranja z opletenimi cevmi in jih imam na vsakem motorju, če kdaj vidi pisto ali pa ne. Sploh če gre za SS motor in lastnik kdaj pa kdaj odpelje kakšno rundo Planinskih rid, Rakitne in podobih cestnih poligonov kjer je materal malo bolj obremenjen, potem je poleti, ko je zunaj 35°C, pri zaviranju definitivno boljši filing z opletenimi cevmi. Poleg tega so bolj trpežne in jih ni treba menjat tako pogosto kakor je to po servisnih tabelah ponavadi potrebno pri navadnih. Kar se pa ventilov tiče je pa tako, da pri 30.000 km nastavitev skoraj nikoli ni potrebna. Ampak se pa zgodi da je, zato jaz absolutno zagovarjam, da se pač to pogleda. Toda tudi če ni bilo preverjeno/štelano, to ni razlog za ne nakup motorja, če je le ta sicer dober. Če si bolj tehnične sorte pač prekontroliraš ventile sam (sploh ker je velika šansa, da jih ne bo treba nastavljat), če pa pač nisi pa reskiraš tiste 150€ in pelješ na servis kjer ti zrihtajo oni. Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil Jure
macak333 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 kaj pa glede km, če e motor redno servisiran , nebi smelo bit večjih težav tudi če so km čez 30k+? Ne edino kot sem rekel ventile naštelat t.j podložke. Pri mojem smo morali zamenjat dva izpušna ker sta bila že kr tesna, drugi pa so bili v tolerancah. Jure se strinjam, sam jaz na cesti še nisem čutil, da bi se mi ročka posedla, tako da nisem čutil potrebe po menjavi, boljši filing je pa verjento res.
mh9 Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 A ve kdo se za kako tako stran kot je avto.net, na kateri bi lahko pogledal za rabljene motorje..tudi kakksno ita stran lahko hvala
Ervin93 Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 Če bo kdo vedu za kakšnega razbitga/pokvarjenga 600/750 bi rabu STVA
PromoV Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Živjo! Upam da je to pravi forum... Iščem blokado 35kw za GSX-R 600 letnik 2004. A pozna kdo kje se jo dobim čim cenej, kdo montira gor pa ostal proces? Hvala in LP
Jure Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Kaj pa računaš doseči z blokado? Motor vseeno ne bo legalen za izpit A2 zato ker je izvorna moč večja od 72Kw. Z vidika zakona boš v enakem prekršku kakor če voziš motor brez blokade.. Razen če računaš na to, da policist ne bo imel zamar tega.. Ampak glede na to, da gre za v primeru Gsxr-a za šporni motor, je zelo verjetno, da bo policist pozoren na izvorno moč. cikadina 1
PromoV Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Vem da ne bo A2 legalen, vseeno bi rada blokado za zdaj, bodisi 25kw ali 35kw LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se