Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Ja sej rabljenega, ker načeloma se ga ne daje dol, tud service manual izrecno pove, da se ga ne daje dol. Tko da je tut vprašanje če je kdo to pripravljen posebi prodat. Pa poleg tega ti pol tut manjka senzor za zapiranje sekundarnih loput, očitno, (stp al neki tazga). Zkj ne kontakiraš bivšega lastnika in vprašaš če ima še vedno pri sebi te komponente ter da ti jih pošlje. Mogoče stvar zrihtaš in maš mir.

Za ebay pa nvm, kolektorjev je velik to sm 100% za STVA pa nisem ziher.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve kolk je rezerve pri K5?

Kajti včer sem po vožnji natankal zopet povnga in naliv 13.9l, torej je not ostal še 3.1l

Vem pa da mi lučka deluje ker ko sem ga prvič polnil je rezerva svetila.

Objavljeno

kokr se jest spomnem je mela moja 750 k4 sam 15 litrski tank.. lahko da se motm. sm pa naredu z rezervo okol 70km, seveda z čist na izi tempom. max sem s polnim tankom naredu okol 250 km.

Objavljeno

Mogoče kdo ve kolk je rezerve pri K5?

Kajti včer sem po vožnji natankal zopet povnga in naliv 13.9l, torej je not ostal še 3.1l

Vem pa da mi lučka deluje ker ko sem ga prvič polnil je rezerva svetila.

Če je tank samo 15 l je rezerva 3,5l.

Objavljeno (popravljeno)

Če je tank samo 15 l je rezerva 3,5l.

v brošurci piše 17litrov. Nikjer pa kolk je rezerve. Sm pa pogledu še v enako tako brošuro za 750 k4/k5 in so isti podatki

 

post-23467-0-64113400-1394651158_thumb.png

Popravljeno . Popravil Ervin93
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo zanima me ce kdo pozna koga ki ima (ugodno) za prodat vilco (amortizer) za gsxr 600 k7.

 

 

Hvala

Objavljeno

Se še komu kdaj zarosi oziroma naredi kondenz na šipici za preverjane olja?

 

Jasno nameravam v prihajajocih dneh komplet spustit ven in zamenjat z novim, me pa vseeno zanima če je kdo imel tak primer

 

zASuDsZ.jpg

Objavljeno

Huh, nočem strašit samo zna bit da ti meša olje z vodo; običajen znak tega je "majoneza", kot na tvoji sliki.

Objavljeno

Kaj pa pravi čep za dolivanje olja? 

 

p.s.: Aynach,kdaj si pa motor zamenju?

Objavljeno (popravljeno)

Huh, nočem strašit samo zna bit da ti meša olje z vodo; običajen znak tega je "majoneza", kot na tvoji sliki.

Opticna varka : D

Sem tudi sam postal bled ko sem videl to omakico, ampak mislim da do tega pride samo zaradi temeprature in se v tem dvoslojnem stekelcu nabere kodenz, v samem olju je ni. Bom stisnu se eno fotko kjer ni kondenza pa se bo vidlo da je olje cisto.

Servis je bil ~2.5k km nazaj kjer je bil menjan filter in olje, potem je zadeva stala nekaj časa. V vsakem primeru nameravam iz preventive celotno zadevo spucat vn, pregledat okence ce kje kaj pusca in dolit novo olje.

 

@smasher par dni nazaj, zelo zelo zadovoljen z nakupom :) tezisce me se malo heca, ampak se pocasi privajam. Pocasi pa po pameti

Popravljeno . Popravil Aynach
Objavljeno

Se zgodi-to je (kot si ugotovu) ponavad samo kondenz na okencu. Potegne mal olja z brizgo kar skozi odprtino za dolivanje pa poglej kakšne barve je. Sivkasta-zmešan z vodo

Objavljeno

Se zgodi-to je (kot si ugotovu) ponavad samo kondenz na okencu. Potegne mal olja z brizgo kar skozi odprtino za dolivanje pa poglej kakšne barve je. Sivkasta-zmešan z vodo

Preverjeno olje je cisto ko solza, filtri novi, tega kondenza je pa vedno manj zdaj ko ga bolj pogosto vozim.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo danes zjutraj sem opazil da ko prižgem hladen motor slišim iz mašine kot neko šklopocanje. Ko pa se motor segreje pa se zadeva ne sliši več tok. Ali je možno da moram nastavit ventile? In pa kolk je ta zadeva kej "nevarna" za motor? Konec meseca grem namreč na daljše potovanje z njim. imam pa 41k km in pa letnik 2007. 

 

hvala

Objavljeno

Mogoče se ti ketnca od odmične sliš (napenjalc-desna stran), sam to po mojem ne bi smelo bit, glede na km, ampak nikol ne veš :). Glede ventilov pa le dej naštelat (po navodil proizvajalca naj bi se jih štelalo na 30000km), ker izpušni postanjeo ful tesni s cajtom (km) in se zna zgodit, da se motor matra ko je mrzu.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup tega motorčka pa me zanima kaj meniste? pače mogoče kdo pozna zgodovino lastnika..http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8093270

Odvrača me to da ni servisne knjižice potrjene...

Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej.

Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:.

Objavljeno

Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej.

Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:.

Aha hvala za odgovor..:)

Objavljeno

Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej.

Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:.

kaj pa glede km, če e motor redno servisiran , nebi smelo bit večjih težav tudi če so km čez 30k+?

Objavljeno (popravljeno)

Heh ker jo pa ima. Sej so sam bolj redkost. Mene bolj zmotijo pletene zavorne cevi, če ti da original zraven ga vpraši zkj jih je menjal ker za po cesti pletenih ne rabiš. Pa vpraši ga kaj je z utežmi krmila in sprednjo šipo in če je štelal ventile, ker se jih na 30000km po manualu že mora, da ti nau prodaju kakšnih for, da je za to še prezgodej.

Sicer pa motor zgleda kr lepo ohranjen :yes:.

 

No ja, tole glede pletenih cevi ni nek indikator, da je bil motor na pisti. Meni je enostavno boljši filing zaviranja z opletenimi cevmi in jih imam na vsakem motorju, če kdaj vidi pisto ali pa ne.

 

Sploh če gre za SS motor in lastnik kdaj pa kdaj odpelje kakšno rundo Planinskih rid, Rakitne in podobih cestnih poligonov kjer je materal malo bolj obremenjen, potem je poleti, ko je zunaj 35°C, pri zaviranju definitivno boljši filing z opletenimi cevmi. Poleg tega so bolj trpežne in jih ni treba menjat tako pogosto kakor je to po servisnih tabelah ponavadi potrebno pri navadnih.

 

Kar se pa ventilov tiče je pa tako, da pri 30.000 km nastavitev skoraj nikoli ni potrebna. Ampak se pa zgodi da je, zato jaz absolutno zagovarjam, da se pač to pogleda. Toda tudi če ni bilo preverjeno/štelano, to ni razlog za ne nakup motorja, če je le ta sicer dober. Če si bolj tehnične sorte pač prekontroliraš ventile sam (sploh ker je velika šansa, da jih ne bo treba nastavljat), če pa pač nisi pa reskiraš tiste 150€ in pelješ na servis kjer ti zrihtajo oni.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

kaj pa glede km, če e motor redno servisiran , nebi smelo bit večjih težav tudi če so km čez 30k+?

Ne edino kot sem rekel ventile naštelat t.j podložke. Pri mojem smo morali zamenjat dva izpušna ker sta bila že kr tesna, drugi pa so bili v tolerancah.

Jure se strinjam, sam jaz na cesti še nisem čutil, da bi se mi ročka posedla, tako da nisem čutil potrebe po menjavi, boljši filing je pa verjento res.

Objavljeno

A ve kdo se za kako tako stran kot je avto.net, na kateri bi lahko pogledal za rabljene motorje..tudi kakksno ita stran lahko :)

hvala

Objavljeno

Če bo kdo vedu za kakšnega razbitga/pokvarjenga 600/750 bi rabu STVA 

post-23467-0-72881000-1400657265.jpg

 

Objavljeno

Živjo! Upam da je to pravi forum...

Iščem blokado 35kw za GSX-R 600 letnik 2004. A pozna kdo kje se jo dobim čim cenej, kdo montira gor pa ostal proces?

Hvala in LP

Objavljeno

Kaj pa računaš doseči z blokado? Motor vseeno ne bo legalen za izpit A2 zato ker je izvorna moč večja od 72Kw. Z vidika zakona boš v enakem prekršku kakor če voziš motor brez blokade.. Razen če računaš na to, da policist ne bo imel zamar tega.. Ampak glede na to, da gre za v primeru Gsxr-a za šporni motor, je zelo verjetno, da bo policist pozoren na izvorno moč.

Objavljeno

Vem da ne bo A2 legalen, vseeno bi rada blokado za zdaj, bodisi 25kw ali 35kw

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!