pia Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 (popravljeno) Rdeči naprej! Popravljeno Februar 26, 2004. Popravil pia
Jure007 Objavljeno Februar 26, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 Imola Day Two - Schumacher ups the heat Any notions that Ferrari may not be the force they were this season were quickly dispelled on Wednesday when Michael Schumacher shattered the unofficial lap record at Imola. The world champion, testing at the wheel of the new F2004, outpaced his McLaren and Williams rivals by more than a second. Schumacher was continuing with development work on the new car and, despite intermittent showers and temperatures of close to freezing, covered a total of 98 laps. The quickest of those was a 1m 19.664s, improving on his own lap record, set last year in an F2003-GA, by almost a second. The closest anyone else could get was a 1m 20.906, set by David Coulthard in the McLaren MP4-19. Juan Pablo Montoya took over Williams’ programme in the FW26, the Colombian going third fastest after a total of 73 laps. He will continue work on Thursday to bring the BMW-powered squad’s final pre-season test to a close. Fourth slot went to Rubens Barrichello, the Brazilian carrying out Bridgestone tyre tests in an F2003-GA, ahead of the Toyotas of team mates Cristiano da Matta and Olivier Panis. Unofficial Wednesday times from Imola: 1. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:19.664 :yea2: :yea2: 2. David Coulthard, McLaren (Michelin), 1:20.906 3. Juan Pablo Montoya, Williams (Michelin), 1:21.044 4. Rubens Barrichello, Ferrari (Bridgestone), 1:21.235 5. Cristiano da Matta, Toyota (Michelin), 1:22.158 6. Olivier Panis, Toyota (Michelin), 1:24.340
Vojč Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 :yea2: SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI :yea2: :OK: SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI, SCHUMI :OK:
<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 Sej bomo čez 10 dni vidl pa utišal še zadne antitardeče!!! :P :OK: DEJMO FERRARI!
Jacque Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 Zopet voda na mlin Ferrariju! Prej dobro za Williams.... :D
lukec Objavljeno Februar 28, 2004 Opozori Objavljeno Februar 28, 2004 srecno vsem voznikom,predusem pa schumiju
ziro Objavljeno Februar 29, 2004 Opozori Objavljeno Februar 29, 2004 lapa lapa frenk pojdi k ferrariju
Jure007 Objavljeno Marec 4, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 (popravljeno) Začenja se nova sezona formule 1 Sezona formule 1 je znova pred vrati. Elitni avtomobilistični šport se bo po tradiciji predstavil s prvo dirko v Avstraliji. V letošnji sezoni čaka dirkače 18 dirk, med njimi dve na povsem novih prizoriščih, in nekaj pomembnih sprememb pravil. Med elito je precej novih in neznanih imen, toda tisti, ki bodo odločali o vrhu, ostajajo isti. Michael Schumacher bo poskušal priti do novih rekordov, potem ko je že lani postavil mejnik s šestim naslovom svetovnega prvaka, tekmeci v ostalih moštvih najboljše četverice pa nikakor ne bodo stali križem rok. Bo Schumacherju uspelo še sedmič osvojiti naslov svetovnega prvaka? Michael Schumacher je še vedno tisti, ki ga bodo vsi lovili. Toda po napovedih pred sezono je jasno, da bodo tako njegov moštveni kolega Rubens Barrichello kot dirkači ostalih treh moštev velike četverice, McLaren-Mercedesa, BMW-Williamsa in Renaulta, storili vse, da šestkratni svetovni prvak ne bo postal tudi sedemkratni. "Veselim se že, da se bo končno začelo. Vsak od dirkačev v najboljših moštvih je zelo dober. Težko je govoriti o imenih, za to bo čas kasneje. Normalno pa je, da je zame vsako leto težje. Prepričan pa sem, da bo Ferrari še vedno imel besedo pri odločanju o prvaku," meni 35-letni Schumacher. Motivacije 70-kratnemu zmagovalcu dirk za veliko nagrado tudi v njegovi 14. sezoni ne bo zmanjkalo. Koliko možnosti ima Ralf Schumacher z Williams BMW-jem? Med tistimi, ki ga bodo skušali spraviti s prestola, bo tudi njegov brat Ralf Schumacher ter drugi Williamsov voznik Juan Pablo Montoya. Slednjega bo zanimivo spremljati tudi zato, ker je za leto 2005 že podpisal pogodbo z McLarnom. Kljub temu pa v boju za naslov ne bo popuščal: "Če se mi bo ponudila priložnost, jo bom seveda izkoristil". Za ekipo McLarna bosta letos še tekmovala Finec Kimi Raikkoenen, lani do zadnje dirke v igri za naslov, ter Škot David Coulthard. Še nevarnejši kot lani pa naj bi bil francoski Renualt z mladim talentom Špancem Fernandom Alonsom in Jarnom Trullijem. Letos je na seznamu novost proga v Bahrainu in na Kitajskem. "Tokrat bo Kimi osvojil naslov," stavi Veliki šef formule 1 Bernie Ecclestone na "ledenega Finca". Nekdanji svetovni prvak Avstrijec Niki Lauda pa meni, da imajo najboljše karte štirje dirkači iz angleško - nemških ekip, tudi zato, ker naj bi pnevmatike francoskega Michelina še vedno zagotavljale precejšnjo prednost pred Bridgestonovimi, pri katerih ostaja Ferrari. Odločen, da stopi iz sence svojega velikega brata, je tudi Ralf Schumacher: "Izgovorov ne bo več. Čas je, da osvojimo naslov." Na drugi strani je v moštvih srednjega in spodnjega razreda nekaj novih dirkačev, nekaj takšnih, ki so si sedež kupili s sponzorskim denarjem - Madžara Zsolta Baumgartnerja bo po lanskih dveh dirkah tokrat celoletno sodelovanje pri obubožanem, a še vedno prisotnem Minardiju stalo zajetnih osem milijonov dolarjev -, ali pa takšnih, ki so pripravljeni dirkati tudi zastonj, kot Nick Heidfeld v Jordanu, samo da bi ostali v formuli 1. Popolni novinci so Avstrijec Christian Klien pri Jaguarju ter Italijana Gianmaria Bruni pri Minardiju in Giorgio Pantano pri Jordanu. Veteran Olivier Panis je s 37 leti najstarejši član karavane formule 1, povprečna starost udeležencev letošnjega cirkusa formule 1 pa je nekaj čez 27 let. Letos spet vrsta novosti Za vse, tako tiste, ki si želijo na vrh, kot druge, ki realnih možnosti za kaj takšnega nimajo, pa bodo enake novosti v formuli 1. Kvalifikacije bodo samo še v soboto, v poldrugi uri bodo morali vozniki opraviti po dva poskusa hitrih krogov. Najpomembnejša sprememba, s katero je mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) želela predvsem zmanjšati vrtoglave stroške razvoja in proizvodnje motorjev, pa zadeva pogonske stroje. Ti bodo sedaj morali zdržati celoten dirkaški konec tedna, kar pomeni, da bo vsak motor, vgrajen v zadek bolida, moral zdržati 900 kilometrov in biti pri tem še konkurenčen prav ob koncu svoje delovne dobe. "Navitih" motorjev, čez katere so inženirji po kvalifikacijah ali pa 300 kilometrih dirke naredili križ in tako zapravili 300.000 evrov in 80 delovnih ur, je torej konec. "Vse se bo spremenilo. S pravilom enega motorja bo vzdržljivost zelo pridobila na pomenu," se pomembnosti sprememb zaveda BMW-jev inženir Mario Thiessen Pri Williamsu so sicer presenetili tudi z novim dirkalnikom FW 26, ki ima revolucionaren kratek nos z dvojno povezavo s sprednjim krilcem. Poleg tega bodo dirkači za volanom spet morali nekoliko več delati sami, kajti od letos ni več dovoljena startna avtomatika, tako da bo potrebnega nekaj več občutka s sklopko, pa tudi menjalniki ne smejo biti več povsem avtomatski. Če kateri od motorjev ne bo sprejel prilagoditve novim pravilom in bo odpovedal še pred nedeljsko dirko, ga bo ekipa sicer lahko zamenjala, kar pa bo dirkača stalo deset mest v startni razvrstitvi. Formula se umika iz Evrope Ecclestone ves dirkaški cirkus zaradi prepovedi oglaševanja tobačnih izdelkov in tudi zaradi groženj z morebitnimi pravnimi ukrepi ob nesrečah počasi seli iz Evrope v Azijo in na Daljni Vzhod. Sezona, z 18 dirkami obsežna kot še nikoli, se bo začela z zdaj že klasično preizkušnjo na dirkališču Albert Park v Melbournu. Po selitvi v Malezijo bo dirkače 4. aprila pričakala prva novost, preizkušnja v Bahrajnu na povsem novi stezi v Manami. San Marino je prva evropska dirka, sledita Barcelona in poslastica v Monte Carlu, nato VN Evrope na Nuerburgringu. Karavana formule 1 se bo 13. junija preselila čez lužo, najprej v Montreal, nato še v ameriški Indianapolis, nato sledi drugi del evropske turneje: Francija, Velika Britanija, Nemčija, Madžarska, Belgija in Italija, 26. septembra bo na dirkališču v kitajskem Šanghaju druga premiera letošnje sezone, finale pa bo v japonski Suzuki in z zadnjo dirko v Braziliji. V koledarju je ostala Kanada, ki jo je rešila sprememba sicer stroge protitobačne zakonodaje, vrača se klasika v belgijskem Spa Francorchampsu, kjer so prav tako morali prilagoditi nekaj zakonov, da se bodo dirkači spet lahko podili v slavni ovinek Eau Rouge, prvič po letu 1996 pa so brez preizkušnje elitnega razreda ostali Avstrijci. Spored dirk SP formule 1 2004 07.03. Avstralija (država) Melbourne (dirkališče) 58/5,303 (št. krogov/dolžina km) 307,574 (skupna dolžina km) 21.03. Malezija Sepang 56/5,543 - 310,408 04.04. Bahrajn Bahrajn 57/5,417 - 308,769 25.04. San Marino Imola 62/4,933 - 305,609 09.05. Španija Barcelona 66/4,627 - 305,256 23.05. Monako Monte Carlo 78/3,340 - 260,520 30.05. Evropa Nuerburgring 60/5,148 - 308,863 13.06. Kanada Montreal 70/4,361 - 305,270 20.06. ZDA Indianapolis 73/4,192 - 306,016 04.07. Francija Magny-Cours 70/4,411 - 308,586 11.07. V. Britanija Silverstone 60/5,141 - 308,355 25.07. Nemčija Hockenheim 67/4,574 - 306,458 15.08. Madžarska Budimpešta 70/4,381 - 306,663 29.08. Belgija Spa-Francorchamps 44/6,973 - 306,812 12.09. Italija Monza 53/5,793 - 306,720 26.09. Kitajska Šanghaj 56/5,451 - 305,256 10.10. Japonska Suzuka 53/5,807 - 307,573 24.10. Brazilija Sao Paulo 71/4,309 - 305,909 Popravljeno Marec 4, 2004. Popravil Jure007
Vojč Objavljeno Marec 4, 2004 Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 :) Letošnja sezona se nam obeta zelo zanimiva, sodeč po preplavljenih člankih v revijah. Kakor je dejal Ališič, zdaj napovedovati kdo bo najboljši je prehitro oz. nesmiselno. :cry: :OK: Sam sem prepričan, da Michael Schumaher vse kakor bo na vrhu. Fant je na vrhu že 10 let, zakaj ne bi bil tudi letos :OK: :yea1: Komaj čakam MELBOURNE :OK:
Vojč Objavljeno Marec 4, 2004 Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 :unsure: V Melbournu je že počilo, tako nekako so označili POP-ovi novinarji :unsure: In zakaj gre : na tiskovni konferenci, na kateri je bil Kolumbijec Jaun Pablo Montoya. Dva avstralska novinarja sta Montoyi zastavila, baje nekakšna čudna vprašanja. In ko je ta hotel odgovoriti oz. je že odgovarjal na vprašanje sta novinarja začela klepetati po mobilcu. Montoya je takoj zapustil tiskovno konferenco. :angry: Kultura pa taka ( NOVINARSKA ) :angry:
gebre Objavljeno Marec 4, 2004 Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 :angry: Kultura pa taka ( NOVINARSKA ) :angry: Sicer je on zame totalni kreten ampak dam mu 100% prav,da je odšel s konference :wacko: Sicer pa naj bi novinarjeva mama klicala, če bi Montoya hotel z njo špilat golf :ph34r: LP by gebre
lojzi Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Če bo sezona taka, kot časi na prvem treningu, potem zna zadeva biti zeloooooo dolgočasna..... poglejte zaostanke za Ferrarijem 1. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'25"127 224.263 km/h 2. BARRICHELLO Ferrari B 1'25"361 +0'00"234 3. TRULLI Renault Renault M 1'27"025 +0'01"898 4. ALONSO Renault Renault M 1'27"359 +0'02"232 5. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'27"675 +0'02"548 6. BUTTON BAR Honda M 1'27"867 +0'02"740 7. MONTOYA Williams BMW M 1'27"919 +0'02"792 8. DAVIDSON BAR Honda M 1'27"921 +0'02"794 9. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'28"089 +0'02"962 10. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'28"233 +0'03"106 11. ZONTA Toyota Toyota M 1'28"240 +0'03"113 12. SATO BAR Honda M 1'28"874 +0'03"747 13. PANIS Toyota Toyota M 1'28"955 +0'03"828 14. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'29"120 +0'03"993 15. DAMATTA Toyota Toyota M 1'29"169 +0'04"042 16. WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'30"033 +0'04"906 17. PANTANO Jordan Ford B 1'30"100 +0'04"973 18. HEIDFELD Jordan Ford B 1'30"363 +0'05"236 19. GLOCK Jordan Ford B 1'31"626 +0'06"499 20. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'32"859 +0'07"732 21. BRUNI Minardi Cosworth B 1'33"236 +0'08"109 22. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'33"420 +0'08"293
Bojč Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Spet so rdeči zamašili usta marsikomu!!!!!!!!! :xx: :xx: :xx: :xx: :xx: TO MI DELI!!!!!!!! :notworthy: :notworthy: :yea2: :OK: :OK: :yea2: :yea2: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :kva2: :kva2: :kva2:
HOMAR Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 To so podatki ki niso vedno realni. Počakajmo na konec tedna. Tudi rizik je velik z novo taktiko enega vozila čez vikend. Nastavitve, ki jih še morajo naredit, bodo tudi svoje odločale. Pa vreme, gume, pa pa papa
Bojč Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 To so podatki ki niso vedno realni. Počakajmo na konec tedna. Tudi rizik je velik z novo taktiko enega vozila čez vikend. Nastavitve, ki jih še morajo naredit, bodo tudi svoje odločale. Pa vreme, gume, pa pa papa Homar se čist strinjam s tabo!! Ti podatki res niso realni, potrebno je upoštevati več dejavnikov, predvsem pa: FERRARI JE VELIKO HITREJŠI :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:
HOMAR Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Sam zakaj si ga pa tok dol napisal. Mogoče zato, da bodo imel vsi ostali plac nad njim ? :lol1:
premza Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Nedeljske popoldneve bom spet prespal... iiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :doze: iiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii :doze: iiiiiiIIIIIIIIIiiiiiiiiii :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
HOMAR Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Mogoče se ti bo pa dalo prit do PC in tle gor mal klikat, nekateri pa bomo :beer1: in navijali aaaaaaaaauuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii
Jure007 Objavljeno Marec 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Ferrarija najhitreje začela sezono Nemec Michael Schumacher (Ferrari) je najbolje začel novo sezono svetovnega prvenstva formule 1. Na prvi dirki v avstralskem Melbournu je bil najhitrejši na petkovih treningih, uspeh moštva iz Maranella pa je dopolnil Brazilec Rubens Barrichello. Tretji čas je dosegel Italijan Jarno Trulli (Renault), četrtega pa Britanec Jenson Button (BAR Honda). Kvalifikacije za prvo letošnjo dirko bodo na sporedu šele v soboto, kar je ena od novosti v sezoni 2004. Nekoliko razočarani so bili pri Ferrarijevih velikih tekmecih, saj sta Williamsova voznika Ralf Schumacher in Juan Pablo Montoya dosegla šesti in sedmi čas, McLarnova David Coulthard in Kimi Raikkoenen pa osmega in desetega. Schumacher je popravil prejšnji rekord, ki ga je pred dvemi leti postavil Rubbens Barrichello za več kot sekundo :yea2: :yea2: :yea2:
Vojč Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 (popravljeno) :OK: BRAVO NAŠI : :OK: Popravljeno Marec 5, 2004. Popravil Ventil
banini Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Ma saj ni vazno kdo zmaga , samo da je Schumi (Ferrari) prvi! :yea2: :yea2: :yea2:
Jure007 Objavljeno Marec 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 (popravljeno) Še malo pogled dosedanjih prvakov. Le komu se bo na lestvico večnih, uspelo uvrstiti letos? Bo M. Schumacher postavil še en mejnik? Se bo na lestvici zapisalo novo ime? Izvedeli bomo na koncu leta. Prvaki v formuli ena od leta 1987: 2003: M. SCHUMACHER Ferrari 2002: M. SCHUMACHER Ferrari 2001: M. SCHUMACHER Ferrari 2000: M. SCHUMACHER Ferrari 1999: M. HÄKKINEN Mclaren 1998: M. HÄKKINEN Mclaren 1997: J. VILLENEUVE Williams 1996: D. HILL Williams 1995: M. SCHUMACHER Benetton 1994: M. SCHUMACHER Benetton 1993: A. PROST Williams 1992: N. MANSELL Williams 1991: A. SENNA McLaren 1990: A. SENNA McLaren 1989: A. PROST McLaren 1988: A. SENNA McLaren 1987: N. PIQUET Williams Popravljeno Marec 5, 2004. Popravil Jure007
Vojč Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 :OK: Schumi je danes kar za 1 sekundo izboljšal rekord steze v MELBOURNO :OK:
Jacque Objavljeno Marec 6, 2004 Opozori Objavljeno Marec 6, 2004 FERRARIJU PRVA VRSTA V AVSTRALIJI Polom McLarna Ferrari tudi v letu 2004 nadaljuje prevlado preteklih let. Na prvi dirki sezone bo v Avstraliji M. Schumacher štartal pred Barrichellom. Poskočni konjiček je še četrtič zapored štartno vrsto prve dirke sezone obarval v rdečo barvo. Šestkratni svetovni prvak bo s prvega mesta štartal 56. v karieri. Za zadnji večji neosvojeni rekord potrebuje Nemec še devet pole positionov, da ujame legendarnega Brazilca Airtona Senno. V drugi vrsti bosta štartala Kolumbijec Juan Pablo Montoya v Williamsu in presenetljivo hitri Britanec Jenson Button v Baru. Oba voznika sta imela enak čas, Montoya pa bo štartal z boljšega mesta, ker je v prvem kvalifikacijskem treningu dosegel boljši čas. Razočarala sta oba voznika Mclarna. Deseto mesto Kimija Räikkönena in 12. Davida Coultharda je precej manj, kot so si obetali srebrni. A lani na njih ni nihče računal, dirka pa se je končala z zmago Coultharda in tretjim mestom Räikkönena ... Izidi kvalifikacij/štartna mesta: 1. M. SCHUMACHER Ferrari 1:24,408 2. R. BARRICHELLO Ferrari + 0,074 3. J.-P. MONTOYA Williams 0,590 4. J. BUTTON BAR 0,590 5. F. ALONSO Renault 1,291 6. M. WEBBER Jaguar 1,397 7. T. SATO BAR 1,443 8. R. SCHUMACHER Williams 1,517 9. J. TRULLI Renault 1,882 10. K. RÄIKKÖNEN McLaren 1,889 11. F. MASSA Sauber 2,657 12. D. COULTHARD McLaren 2,886 13. C. DA MATTA Toyota 3,415 14. G. FISICHELLA Sauber 3,437 15. N. HEIDFELD Jordan 3,770
PuBeC Objavljeno Marec 6, 2004 Opozori Objavljeno Marec 6, 2004 rezultati ki smo jih seveda vsi pričakovali(in upali)....... :OK: :OK: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se