hotschko Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 če dodaš še eno-dve luči, jih lahko vežeš zaporedno. si mislu vzporedno ... ker zaporedno bodo samo brlele, razen če dobiš 6 voltne žarnice ... .)
Jurij Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 ja,no obe oz. 3 na en kabl. :huh: jest mam od mize luč, pa mam notr konektor za še par kablov prklopt (čaka na 2 stranski luči :D ), sam zdej ni penez... :cry:
elektronik Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Na motor bi zmontiral dva dodatna kratka žarometa oziroma dve pozicijski luči moči 15W - predvsem zaradi boljše vidnosti (motor ni več videti samo kot svetleča pika, ampak kot kres :) ) Kje v Sloveniji to prodajajo in predvsem kako je s trenutno zakonodajo?
ceco Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Legally dodatnih kratkih luči ne smeš montirat. Ne moreš pa jih, ker jih ne boš dobil. Dobil boš "štuc" dolge lampe s po 35 w najmanj, ki pa jih moraš uradno zvezati tako, da gorijo le ob prižgani dolgi luči. Lahko montiraš tudi meglenke. Za individualno off legal uporabo si nabavi šaltarček nekje na dostopnem mestu. Bodi toliko prijazen do drugih in luči nastavi tako, da bodo svetile še krajše kot kratka luč. Ceco
elektronik Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Torej s kratkimi lučmi ne bo nič, niso legalne pa še na trgu jih ni :friend1: . Sem še prebrskal po knjigah in povsod piše le o dodatnih meglenkah, dolgih lučeh in gabaritnh svetilkah. Ker želim biti legalno bolj viden podnevi, verjetno ostanejo le še gabaritne luči, pa še v teh je verjetno max. moč 5 ali 10W, kar je za sončen dan malo več kot nič.
elektronik Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 BTW, svetilnost žarnice se močno poveča, če je na njej res napetost, ki jo daje generator - ta je običajno nad 14 voltov. Če je tok speljan preko vseh stikal, konektorjev in dolgih tankih žic, je padec napetosti na vsej krami tudi 1,5 volta (lastne izkušnje). Procentualni padec svetilnosti je dosti večji kot procentulalni padec napetosti. Z vgradnjo debele žice (6mm2) in relejev je na žarnici praktično napetost generatorja in potem dan zasije v noč.
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) nedavne slabe izkužnje z vožnjo ponoči in dogodki v neosvetljenih predorih v BiH so me napeljale k razmišljanju o montaži dveh dodatnih manjših žarometov v stilu o O o zanima me: 1.) sistem priključitve (ali na kratke ali na dolge luči ali posebno stikalo) 2.) kako pogubno to vpliva na akumulator in 3.) ali ima kdo izkušnje s tovrstnimi predelavami? grazias puno Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil Špilferderber
bmwslo Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Na mojem prejšnjem BMW-ju sem imel montirane "meglenke", na posebno stikalo in preko releja, samo s kratkimi lučmi. Dodatno sem naredil prevezavo z dodatnim klecnim stikalom, da so se prižgale ob blendanju za pozdravljanje. Z aku nisem opazil težav, ker nisem nikoli dolgo vozil z njimi. Mislim, da so lahko dodatne luči montirane skupaj s kratkimi lučmi, vendar morajo imeti možnost izklopa ! :?
ixs Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Dodatne žaromete lahko montiraš vendar moraš vstaviti tudi "vmesnik", ki bo ostrezno porazdelil štrom, kajti na motor boš naštimal dodatne porabnike kar vsekakor vpliva na elektro tokokrog. ZAdevo poznajo in ustrezno rešijo vsi avtoelektričarji....
MK-R1 Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Meglenke imajo kratek domet, mislim da bi bila boljša varijanta ''špic lampe'', velikost kot meglenke, domet še enkrat daljši. Najbolje, da bi jih priklopil na svoje stikalo, da obremenjuješ akumulator samo občasno, ko res potrebuješ.
Brrrm Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Legalne dodatne luči so lahko: -meglenke, ki lahko svetijo hkrati s pozicijsko ali z zasenčeno lučjo, ob dolgi luči morajo ugasniti -dolge luči, ki lahko gorijo le takrat, kot originalna nezasenčena luč. Vse ostalo je izven zakona. Za meglenke se ve. Ob zmanjšani vidljivosti: močan dež, megla. Za dolge luči se ve. Ko ni pred teboj vozila v tvoji smeri ali nasproti najmanj 150 m (se mi zdi, to z metri). Moja krava ima meglenke serijsko vgrajene. Ker ne štrlijo ven, v bistvu nihče ne ve, da so meglenke in da ne bi smele goreti. Ker moji meglenki gorita stalno podnevi in ponoči, ob vidljivosti in nevidnosti. Akumulator bo preživel, če je alternator dovolj močan. Predelava, oziroma dodelava ni nobena težava, to so vse zadeve na nivoju kit. Če kupiš pameten kit, je vse notri in še navodilo zraven. Ne vem, ali si kaj razmišljal o tisti rudarski lučki na čeladi. Z lučmi oOo in še tistim o na glavi, bi zgledal kot kakšna ameriška dieselska transkontinentalna lokomotiva. :P
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Ne vem, ali si kaj razmišljal o tisti rudarski lučki na čeladi. Z lučmi oOo in še tistim o na glavi, bi zgledal kot kakšna ameriška dieselska transkontinentalna lokomotiva. :P ← potem bo treba še hupo menjat pa malo ojačat kilažo :lol1:
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) nekaj takega... Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil Špilferderber
Brrrm Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Ene bolj znanih takih dodatnih luči so svetilke PIAA. PIAA je že kar sinonim za te male dodeatne luči. Poglej si tu.
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Hella verjetno tudi... :hmm: malce gledam po netu in vidim, da so € kar hudi...
Brrrm Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Seveda. Za 5000 tolarjev, kot si ti pripravljen investirati, ne boš dobil nič pametnega. Morda tisto, za na glavo.
Brrrm Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Pojdi na kak ameriški bmwjevski forum. Oni, čez veliko vodo, so na dodatne luči še posebej mahnjeni.
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) Pojdi na kak ameriški bmwjevski forum. Oni, čez veliko vodo, so na dodatne luči še posebej mahnjeni. ← opazil na http://www.r1150r.net ah, malce več kot 5000 sitnih bomo že dali, ampak ko sem na touratechu gledal lampe za 250 evropskih po kosu, sem pa videl, da zadeva nima pokrova (oz. dna).. še nekaj teksta avtorja zgornje osvetljene Modrine (Dallara, r1150r.net): Lights, camera, action... Well, sort of, anyway. In preparation for my planned-for cross-country trek to the US MotoGP at Laguna Seca next month I have been fiddling with adding all sorts of long distance goodies. It has taken me literally months to plan these mods out, but fortunately the pre-planning paid off and the installation was almost painless, though time consuming. Here are some of the results... First, a view from the front showing the mounts we fabbed up to mount the PIAA 1100x driving lights. I didn't like the way the RCU mounts positioned the lights, nor the way they looked mounted, so I decided to make up some different ones. The RCU mount is shown for reference. I also never liked the PIAA's cheesey plastic mount base, so I managed to score some Micatech aluminum ones before they sold out of them, so they are shown for reference on the bench, too... http://r1150r.smugmug.com/gallery/580458/1/25425717 Next pic shows the PIAA's mounted, along with the Hella Micro DE foglights, from the front of the machine. The Hella Micro DE foglights only function on low beam, and the PIAA's only function in conjunction with the high beam... Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil Špilferderber
Špilferderber Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) http://www.r1150r.org/board/viewtopic.php?...&highlight=piaa pa še ena ideja: kako je pa kaj s PIAA v Sloveniji in bližnji MIHA okolici (Madžarska, Italija, Hrvaška, Avstrija)? Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil Špilferderber
Moto32 Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 A kdo ve,kako je pa z legalnostjo teh dodatnih luči? :? Je potrebna homologacija al ne?
yankee Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Ze dve leti strasim naokoli z meglenkami, kupljenimi za 15eur, vezanimi na dolge luci......Vmes sem dal se stikalo za izklop po potrebi in rele..... Meglenkam sem tudi odstranil koscek pleha v notranjosti, tako da svetijo maksimalno v sirino in visino....Stvar se super obnese predvsem v ovinkih, kjer izginejo temni koti, ko si v nagibu in na cestah ko je ob straneh gozd, ko vidis tudi 10m okoli ceste, kaj se dogaja.... motofrik 1
simonsi Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 takele meglenke sem tudi videl v eni štacuni z avto deli in kolikor se spomnim, niso bile preveč drage.
elektronik Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 nedavne slabe izkužnje z vožnjo ponoči in dogodki v neosvetljenih predorih v BiH so me napeljale k razmišljanju o montaži dveh dodatnih manjših žarometov v stilu o O o zanima me: 1.) sistem priključitve (ali na kratke ali na dolge luči ali posebno stikalo) 2.) kako pogubno to vpliva na akumulator in 3.) ali ima kdo izkušnje s tovrstnimi predelavami? grazias puno ← Motor ima lahko eno ali dve luči iste vrste (več o tem v Tehnični specifikaciji TSV-308, ki je objavljena na spletni strani DRSC). Torej legalni oOo je možen, če sta zunanji luči meglenki, lahko tudi dolgi ali kratki, če boš notranjo dolgo ali kratko izključil. Sistem priključitve je opisan v TSV-308. Meglenke se morajo vklopiti nedvisno od dolgih ali kratkih. Alternatorji so običajno dovolj zmogljivi, da dodatne luči med vožnjo ne praznejo akumulatorja. Praznenje je možno pri nizkih vrtjajih motorja. Priporočam meritve. Vgradil sem dodatni žaromet (dolga/kratka luč) in ga homologiral. Homologacija ni težavna, priložiti sem moral le papirje o homologaciji žarometa. Ameriški običajno niso delani za evropski trg in nimajo evropske homologacije (oznaka E, npr. E1, E26). Razlika v praksi ni ogromna, je pa opazna, predvsem širina osvetlitve je večja. Večja razlika svetilnosti je bila, ko sem k originalni žarnici speljal tok direkt z alternatorja po debeli kratki žici preko relejev, namesto po originalni tanki in dolgi preko stikala na balanci. Padec napetosti je okoli 1,5 volta manjši. Če te zanima več, se oglasi, lahko opravim tudi meritve. TSV_308.pdf
crasher Objavljeno Oktober 31, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2009 pozdrav vsem. 5 let vozim yam tdm 900, ker se večkrat zjutraj vozim v službo in zvečer domov, bi si zmontiral luči za meglo. ali ima kdo kakšne izkušnje s to zadevo? :naughty:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 31, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2009 pozdrav vsem. 5 let vozim yam tdm 900, ker se večkrat zjutraj vozim v službo in zvečer domov, bi si zmontiral luči za meglo. ali ima kdo kakšne izkušnje s to zadevo? :naughty: Jaz ti jih ne priporočam.Videl neboš nič bolje, boš pa po vsej verjetnosti imel probleme z akumulatorjem(polnenjem).To sem sam imel na Yamahi Virago 750 in če sem dlje vozil z meglenkami ca 1 uro je motor vžgal samo še naporivaje,po parih prerivanjih motorja so bile montirane samo še za okras!!! Ps; priporočam ti montažo xenon(Hid)!!! dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se