Bremzer Objavljeno Oktober 14, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2012 Si bom kr tole temo sposodu.... namem imam montirati dodatne luči, ogrevane ročke, gps, dodatno vtičnico itd.... Mogoče veste kje dobim tole oz. podobno zadevo pri nas: http://www.fuzeblock...php?pid=1#board Hvala ž Negasrat s to elektronko (sploh vprašanje,če je vodotesno),za vse to našteto je dovolj dve varovalki po 15A.Lahko pa vse skupaj vežeš preko releya in krmiliš s +15 tokom (kontaktom) in daš samo eno bolj močno varovalko npr. 20-30A Rele: 85 masa - kabel 0,75 kvadrat 86 +15 tok (kontakt) 0,75 30 + baterija (vmes daš varovalko)npr 20-30 A) kabel 2,5 kvadrat 87 izhod ; ogrevalne ročke (1,5 kvadrat,vtičnica 1,5 kvadrat(GPS),2 x luč =100W po 1,5 kvadrat Ps. 30A varovalka bo prenesla porabo 360W prej preveri sploh koliko močan je alternator,sicer ti bo podnevi z prižganimi lučmi in vso kramo motor crknil,po vsej verjetnosti nebo spraznilo samo akumulatorja ampak bo uničilo navitje - stator alternatorja ! !
danci1973 Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Si bom kr tole temo sposodu.... namem imam montirati dodatne luči, ogrevane ročke, gps, dodatno vtičnico itd.... Mogoče veste kje dobim tole oz. podobno zadevo pri nas: http://www.fuzeblock...php?pid=1#board Hvala Upoštevaj, da imaš (po specifikaciji) samo 600W (42.9V @14V) alternator... Najbolje, da zmeriš, koliko amperov motor normalno porabi brez dodatkov, da vidiš, koliko A ostane na voljo za dodatke. D.
iced Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Hvala obema.... O elektriki nimam pojma, zato tud sprašujem takšne stvari. Bo potreba nekoga najti, da mi tole mal zrihta.... Lp
Tiger Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Na tenere imaš že vse kable za dodatne luči in ogrevane ročke tovarniško napeljane, samo priklopiš. Za gps pa ni problema maš tudi original vtičnico na armaturi, ali pa direkt na akumulator in varovalko vmes. Jaz imam tako, brez problemov.
iced Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Na tenere imaš že vse kable za dodatne luči in ogrevane ročke tovarniško napeljane, samo priklopiš. To vem, ja. Ne vem, pa če lahko oz. kako priklopim neorginalno opremo. Kaj ti praviš?
Tiger Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 Mislim da brez problema, nabaviš ta prave konektorje ali pa se mal z žicami poigraš. Če pa ne veš kako, ti pa to kakšen avtoelektričar priklopi 123, saj tudi zraven neoriginalne opreme dobiš vse, kar rabiš za prikop.
ZdravkoK Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Če imaš še vedno probleme priklopa se oglasi pa bova porihtala. KNNMS 1
vandrovec Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Ima kdo izkušnje z dodatnimi lučmi Givi S310? http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6670663 Meni zelo praznijo akumulator in se tudi med vožnjo ne napolni dovolj, če imam luči prižgane.
urkoman Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Normalno, da praznijo, to niso ledice ampak po 55W halogenke Recimo, da glavna luc porabi okoli 50W, dolga pa 60W, sedaj dobis boljsi obcutek, kako vse skupaj ozema tvoj akumulator... Obstajajo led luči, ki dobro svetijo in so precej dražje, hkrati 5x manj pozresne...
vandrovec Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Hvala za odgovor! Sem že mislil, da jih imam samo narobe priklopljene, ker sem jih priklopil kar na 12 V vtičnico, po navodilih bi jih moral na ključavnico. Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator. Potem so te luči bolj za okras kot neko uporabnost, ker tudi ponoči ne svetijo ne vem kaj, v veliko pomoč niso?
urkoman Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 (popravljeno) So zelo prakticne ponoci v kombinaciji z dolgo lucjo, saj takrat slabse vidis kaj je blizu motorja. Te lucke, ce jih imas zmontirane ob strani, osvetlujejo blizjo okolico, kjer ponavadi prinori kaka srna, pes, macka... Ce jih imas kar na akum. priklopljene, pazi, da ne bos enkarat pozabil, bos kaj hitro primoran porivat motor...Kako varovalko bi lahko vezal vmes, preden gre na + 12V... Ce zelis popravit napeljavo, uporabi rele in veži cez pozicijsko luc, ključavnico, kar ti je lazje, saj ko bos dal kontakt, se bo vklopil tudi rele in sele takrat bodo meglenke delovale... Popravljeno Maj 5, 2013. Popravil urkoman
KNNMS Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 (popravljeno) Hvala za odgovor! Sem že mislil, da jih imam samo narobe priklopljene, ker sem jih priklopil kar na 12 V vtičnico, po navodilih bi jih moral na ključavnico. Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator Jaz sem iz podobnih luči ven vzel halogenke in vgradil 10w led, pa še avtomatski vklop luči z zakasnitvijo. Popravljeno Maj 5, 2013. Popravil KNNMS
MARJA Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 . Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator. Tole pa jaz ne razumem čist dobr. Kako naj bi luči rabile tok če ne svetijo??????
vandrovec Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Bom prilepil shemo vezave, če mi uspe. V glavnem, nisem strokovnjak na tem področju, luči so vezane na akumulator, dodatno je pa še žička z varovalko in dvema škatlicama, verjetno releja, ki naj bi bila vezana na ključavnico, brez tega luči ne gorijo. To žičko sem sprva priključil na 12 V vtičnico kjer je bila stalno priklopljena. Verjetno je tudi v mirovanju praznilo akumulator, ker je motor že težje vžgal, ko je nekaj časa stal.
KNNMS Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Shema vezave: givi.bmp To je vse ok in ti tale vezava nič ne rabi ob izklopljenem kontaktu oziroma stikalu. Nekaj drugega bo narobe. Če bi žico za kontrolo/vzbujanje releja narobe(direktno na 12V vtičnico) povezal, bi luči stalno svetile. Mogoče pa si glavno napajanje luči povezal preko kontakta rele pa direktno! Potem ti pa rele nuca tok cca 100mA do tudi kakih par sto mA. To ti pa v enem dnevu pomeni ene 20, 30, 50,...Wh....Počasi počasi pa švoh baterija če je motor v garaži.
vandrovec Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Če bi vezal tako, kot na sliki, bi verjetno res bilo vse v redu, ampak sem obe napajanji vezal direkt na akumulator. Včeraj sem odstranil varovalko iz kabla, ki je vezan na 12 V vtičnico in danes zgleda baterija normalno. Tudi števec na trip 1 in 2 je ohranil v spominu kilometre, ker prej jih je po vsakem izklopu kontakta resetiral. Moral bi vezati dodatno napeljavo na ključavnico ampak nisem priti do nje...bi moral skoraj pol motorja razdreti.
KNNMS Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Če bi vezal tako, kot na sliki, bi verjetno res bilo vse v redu, ampak sem obe napajanji vezal direkt na akumulator. Včeraj sem odstranil varovalko iz kabla, ki je vezan na 12 V vtičnico in danes zgleda baterija normalno. Tudi števec na trip 1 in 2 je ohranil v spominu kilometre, ker prej jih je po vsakem izklopu kontakta resetiral. Moral bi vezati dodatno napeljavo na ključavnico ampak nisem priti do nje...bi moral skoraj pol motorja razdreti. Ni treba pol motorja razdret. Najboljše je, če zvlečeš ob gruštu kabel ene 2x2,5mm ali več, od baterije pa do križa, tam pa imaš tudi že žico iz kontaktne ključavnice, da jo na vzbujanje releja povežeš. Na + žico iz kabla pri bateriji še obvezno varovalko 10-15A. V grobem je to, to. Od kje pa si? Če si iz drugega konca sveta (beri SLO) potem ti ne morem ene roke dat.
Lokos Objavljeno April 6, 2015 Opozori Objavljeno April 6, 2015 Živjo Mal sem brskal po forumu pa nikjer nisem zasledil nič o tej zadevi, mene pa ene par stvari zanima oz. samo ena (zaenkrat) Kar se homologacije tiče in bla bla bla mi je vse jasno. Načepoma imam celo plan kupit TOČNO TO ZADEVO ampak me je zadnjič en prodajalec malo zmedel ker mi je rekel, da če jih mislim velik uporabljat mi jih ne priporoča ker tolk štroma pokuri, da mi lahko celo akumulator sprazni. Ja valda da jih mislim uporabljat, sej jih nam monteru zato, da bodo na motorju za okras. No pol mi je predlagal TELE LED LUČKE, ki ful manj pokurjo ampak ful več koštajo pa men osebno so tut grše (svetjo pa verjetno bolš ampak pustmo to). Zdej me pa zanima če ima kdo tiste, ki bi jih imel jaz (une ki baje akumulator praznejo) in če jih res dost uporablja ter če je imel kdaj kakršne kol probleme z akumulatorjem ali elektriko nasploh?
motofrik Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Hm..pa saj ti ne bi gorele, ko motor ne deluje... Jaz sem imel prej dodatne luči 2xH3, normalne žarnice. Pet let, vezane na kratko luč, gorele ves čas vožnje. Seveda z dodatnim stikalom, ampak vedno vklopljene. Niti pod razno se ni poznalo kaj, da bi praznilo akumulator. Sedaj sem žarnice zamenjal za LED H3. Bolj bela svetloba je.
Leteči Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 PA jih dejansko rabiš....Varadero ima dovolj dobre luči da ne potrebuješ dodatne krame na motorju. cikadina in sayo 2
Ferrarist Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 No, ja...manjša kot je poraba, boljše je. To je res. Zdej ali bi zadeva na tvojemu motorju lavfala, pa je drugo vprašanje...na GS-ih bp, na GSA celo dva para brez problema...malo poglej po kakemu Varadero forumu...je pa bistveno cenej Hella micro DE (mislim da 60€+40€ xenon kit
thumper Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 prvo : http://www.motosvet.com/tabla/topic/30948-led-dnevne-luci/ drugo : http://www.superstrela.com/levi-meni-avto-led-sijalke-in-ostalo/delovne-led-lua-i-primerne-za-delovne-stroje-gospodarska-vozila-prikolice-in-plovila.html tretje: kitajke (kar za ostale ne bi mogel trditi) - svetijo pa glih tolk postran kot jih naštimaš :
gradbenik Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 (popravljeno) Takole bom rekel. Zadeva mi je vsecna in bi jo dal na motor. Glede kvalitete tu ne bom pisal, saj mislim da so vsekakor drazje boljse (boljse - kvaliteta, poraba, svetilnost, ...). Bi pa definitivno poskrbel za to, da bi bile luci spredaj istih oz. vsaj zelo podobnih barvnih temperatur, saj meni osebno izgleda zelo grdo, ce bi imel se meglenke bele barve, luc pa rumeno ali modro. Mislim da bi bolj k vidnosti poskrbela kaksna hv fluo barva npr. celade ali obleke, ker kot je leteci omenil ima vara veliko luc in ce das noter dobre zarnice se jo vidi zelo dobro. Seveda stvar posameznika in lokacije montaze meglenk, vizualno se mi dopadejo ampak kot sem rekel zgoraj. Se pa priporocamo, da ko (ce) bos dal zadevo na motor objavis kaksno sliko med predelavo ali pod varadero Ps: najbrs s tem namenom tudi pises in kupujes.. pocakaj do 18 in izkoristi 30% dol, ce bos vzel katere izmed teh!! Popravljeno April 7, 2015. Popravil gradbenik
MiNa Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Pri dodajanju električnih porabnikov je pri vsakem vozilu (tudi motorju) pomembno, da sklupna poraba ne preseže moči generatorja (alternatorja). Pri tem moraš upoštevat, da nekaj malega porabi elektronika (zanemarljivo), Omembe vredna je poraba akumulatorja (polnjenje, posebj, če je prazen) potem pa vse luči, kakšne ogrevalne ročke in še kaj. Mislim da ima Vara 434W, če sem zaledil pravilno ti za "opcije" kot so ogrevane ročke in razni dodatki 150W. Ni prav dosti "The HONDA XL1000V Varadero 2013 can be dealer equipped with a RTG -package which is a traditional urban touring luggage set. Since the Varadero is chain driven and has no center stand, that should be in the accessory list to begin with. Due to the chain drive, a lubrications system would be a practical way of servicing the chains on a tour. Note that the HONDA XL1000V Varadero 2013 -alternator has surprisingly low capacity and the use of several electrical appliances simultaneously would soon lead to a battery failure. Since the Varadero has been long in the market and the numbers on the road are relative good, the equipment providers offer a wide range of items. Robust panniers can be found from the TOURATECH which offers one of the widest selection of touring and protection equipment, making the HONDA XL1000V Varadero 2013 fit for slightly adventurous routing" Lokos 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se