Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

,,Rezervni del,, dobljen. Hvala vseeno.

In ta ,,garancija,, naj bi veljala le v primeru, da je vsaki servis narejen pri pooblaščencu.

Meni pa je prjatu menjal zobati jermen pri cca 90.000. :D

Tu pa nastane problem. Potrjena servisna knjiga in redni servisi so predpogoj za kulanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni čisto tako kot praviš. Je pa res, da v kolikor je tako minimalna razlika v ceni, kar spet dvomim, sploh nimaš kaj razmišljati. Punto 1,2 žre povprečno, mešana vožnja, 7,5 l/100 km.

Glede na na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com), ki jih že nekaj časa redno spremljam je razlika med puntom l.04 1.2 in 1.3JTD s prb. enako kilometri prb.100,200,300 evrotov...učasih dizel dražji,učas bencinar...vsekakor cena pri tem rabljenem avtomobilu nima (bistvene) razlike!

Punto 1.2 pa iz prve roke(oz.druge...imajo ga pri punci že četrto leto)pri na hard mestni vožnji(do konca gas od semaforja do semaforja)pije MAX 8l/100km,pri normalni mešani pa prb.5-5,5l/100km,mogoče tut 6 če imaš start službe lih ob kakih 8ih zjutraj .) S "pametno" vožnjo pa se da mešano porabo držat z lahkoto na 5l :)

Za razliko ta dizel pri MAX pije tam 7,8l/100km(kaj je max pri tem dizlu nebi vedu :P ),pametne pa tam okol 4l/100km...po vseh izračunih bi z mojo kilometrino prišparu na leto kakih 100 evrov,če bi vozil na kurilca skoraj še enkrat več...ampak to so le kalkulacije :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, super ideja, da boš v tamalega dizla kurilca tankal. :headbang:

Kot si že ugotovil, ni bistvene razlike v porabi med bencinarjem in dizlom, pa še tvoj režim vožnje bolj ustreza bencinarju. Če boš pa za tist liter škrtaru, ti pa ni pomoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, super ideja, da boš v tamalega dizla kurilca tankal. :headbang:

Kot si že ugotovil, ni bistvene razlike v porabi med bencinarjem in dizlom, pa še tvoj režim vožnje bolj ustreza bencinarju. Če boš pa za tist liter škrtaru, ti pa ni pomoči.

Kaj pa je narobe s kurilcem razen morebitne kazni?

A ni tko da je kurilc samo pobarvana nafta. Vem da je blo to par let nazaj, kako je pa zdej pa prosim popravet, če se motim :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kurilc pobarvana nafta, zakaj pol čisto vse mašine sprobano slabše delajo na kurilca? :naughty:

Če mene vprašaš je v kurilcu samo žolca, ki je nimajo kam dat, za stran pa tut ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kurilc pobarvana nafta, zakaj pol čisto vse mašine sprobano slabše delajo na kurilca? :naughty:

Če mene vprašaš je v kurilcu samo žolca, ki je nimajo kam dat, za stran pa tut ni.

OK, so posipljem s pepelom... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kurilc pobarvana nafta, zakaj pol čisto vse mašine sprobano slabše delajo na kurilca? :naughty:

Če mene vprašaš je v kurilcu samo žolca, ki je nimajo kam dat, za stran pa tut ni.

ne vem kako je v slo, v aut (in d) je kurilno olje enako plinskemu olju z dodatkom barve (zaradi razpoznavnosti v primeru carinske kontrole).

tudi dize oz. sistemi v kurilnih peceh so ze tako dalec, da ce bi bilo kurilno olje taksna "zolca", kot temu pravis, bi bilo pestro :yea1: ; predvsem dimnikarji in serviserji bi bili "hebene" stranke na kubik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je narobe s kurilcem razen morebitne kazni?

A ni tko da je kurilc samo pobarvana nafta. Vem da je blo to par let nazaj, kako je pa zdej pa prosim popravet, če se motim :OK:

ja, probaj kurilca v 1,3 dizla sipat ... verjetno bo imel cirka 23 konjev ... pa nič ne bo cukalo ... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako je v slo, v aut (in d) je kurilno olje enako plinskemu olju z dodatkom barve (zaradi razpoznavnosti v primeru carinske kontrole).

tudi dize oz. sistemi v kurilnih peceh so ze tako dalec, da ce bi bilo kurilno olje taksna "zolca", kot temu pravis, bi bilo pestro :yea1: ; predvsem dimnikarji in serviserji bi bili "hebene" stranke na kubik.

Gorilci v pečeh imajo tolko predpotopno in nezahtevno tehnologijo napram avtomobilom, da skoraj na vodo dela. Tankaj kurilca v modernega dizla, ki imajo pritisk na šobi do 2000 barov in razpšujejo v mikrone, me prav zanima kako bi se obnesel na daljši rok. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor kurilc NI identično nafta+barva...ravn par mescov nazaj pri gradivih na faxu jemal pridobivanje teh bitumnov in toluenov in tega sranja...u glavnem ko "predelujejo"(pozabil kako že :) )nafto se najprej "sprosti" bencin(najbolj čist),potem nekaj,potem nafta,potem kurilno olje,itn...

Ampak vem pa da se v avte toč tut kurilca tko da sm čist za zanimivost mel v mislih še kakih 100 evrov manj stroškov na leto z gorivom .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha ... ti si obupen primerek :P

šala

sej ne vem, morda ti rata, vendar vedi da je zaradi (za teh par 100 €) velik riziko da se ti kej pokvari s tankanjem kurilca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha ... ti si obupen primerek :P

šala

sej ne vem, morda ti rata, vendar vedi da je zaradi (za teh par 100 €) velik riziko da se ti kej pokvari s tankanjem kurilca

heh...saj ni par 100 evrotov...je samo 100 evrotov razlike :blush:

no ja no...še mal pa se premislim pa grem na 1.2 bencinarja :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh...saj ni par 100 evrotov...je samo 100 evrotov razlike :blush:

no ja no...še mal pa se premislim pa grem na 1.2 bencinarja :krneki:

JA, in nevarnost da te stric policaj dobi...

Kupi si 2.0 turbo bencinarja in je :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh...saj ni par 100 evrotov...je samo 100 evrotov razlike :blush:

no ja no...še mal pa se premislim pa grem na 1.2 bencinarja :krneki:

Ne, daj prosim, NE se premislit... Dej, no, ne vem, zakaj bi se ... če pa si imel tako vse že razdelano, resno mislim - NE se premislit ...

ali pač?

:devil:

te moramo ekstra prosit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor kurilc NI identično nafta+barva...ravn par mescov nazaj pri gradivih na faxu jemal pridobivanje teh bitumnov in toluenov in tega sranja...u glavnem ko "predelujejo"(pozabil kako že :) )nafto se najprej "sprosti" bencin(najbolj čist),potem nekaj,potem nafta,potem kurilno olje,itn...

Ampak vem pa da se v avte toč tut kurilca tko da sm čist za zanimivost mel v mislih še kakih 100 evrov manj stroškov na leto z gorivom .)

Ja veš kaj pošl te profesorje na faxu nekam, ker to ne drži al si pa narobe zastopu, najprej se iz surove nafte pridobi mazut ,nato nafto, pa pol bencin in tako naprej do še bolj čistih derivatov nafte, khm menda se še kej spomnim iz dela na ploščadi in s faksa:hmm: O našem kurilcu pa mislim, da je takole, da ima bistveno več žvepla v sebi kot nafta, zato trpijo tisti ključni deli pri dizlih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kurilc je pofarbana nafta. pofarbajo pa jo v serminu. tam proti kopru ki so uni veliki beli sodi. znanec ki tam dela mi je to omenu.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj razlogov, zakaj vozim bencinarja in ne dizla:

- še lansko zimo je bilo hudo mraz, pa sem zjutraj gledal sosede, ki jim dizlaši niso in niso hoteli vžgati. In to kljub zagotovilom, da ta in ta nafta zdrži do ne vem koliko minusa in da je dodatek proti strjevanju parafina že dodan. Žal imam tako službo, da si zamujanja ne morem privoščiti. Letos mraza sicer ni bilo, a kdo mi lahko zagotovi, da bo tako tudi drugo leto?

- če na leto z avtom prevozim 15k, je to že zelo veliko. Od zgodnje pomladi pa do pozne jeseni se furam z motorjem, avto pride le občasno v poštev (če je dež ali če moram kaj večjega peljati).

- vozim Volvota S40 z 1'8 mašino, porabi praktično toliko ali le malenkost več, kot mi je prej žrl Clio 1'4 (po mestu 7'8 do 8'2 litra, relacija 5'5 do 6'1). Za prehitevanje ima dovolj moči na zalogi, res pa je, da nimam težke noge in je temu primerna tudi poraba.

- avto večinoma uporabljam le za vožnjo v službo in nazaj ali pa za v trgovino, razdalje niso velike (3 do max 12 km - toliko imam do službe ali do Merkator centra ali Leclercka).

Glede na vse našteto (vsaj v mojem primeru) verjetno diesel ne bi bila pretirano modra odločitev. Če pa bi bil trgovski potnik ali kaj podobnega, bi pa brez dvoma kupil dizla.

Pa en lep pozdrav vsem skupaj, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor kurilc NI identično nafta+barva...ravn par mescov nazaj pri gradivih na faxu jemal pridobivanje teh bitumnov in toluenov in tega sranja...u glavnem ko "predelujejo"(pozabil kako že :) )nafto se najprej "sprosti" bencin(najbolj čist),potem nekaj,potem nafta,potem kurilno olje,itn...

ok.

definirajmo kar je "kurilc". govorim za AUT in D, v slo nimam pojma (lahko pa domnevam).

kurilno olje je v aut samo se ene vrste - vsaj kolikor je dostopen privatnim osebam - in to je heizöl extra leicht (kurilno posebno lahko) katero JE pobarvan dizel in cisto nic drugega. enako je v D.

kolikor me spomin ne vara je enako na slovenskih OMV crpalkah: mogoce so ze kar spreminjali, ampak dvomim.

ce v slo se uporabljajo mazut se opravicujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna elektrarna uporablja mogoče mazut, individualne hiše pa ne, kurilno olje ima pri nas čeprav jo oglašujejo kot extra lahko, veliko več žvepla kot nafta za vozila + barva !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pri VW vgrajujejo nove bencinske motorje TSI 1.4 ima 140 KM, če je ta motor v golfu se pelješ 180 km

pri 4000 obratih ima tudi majhno porabo in zelo dober navor 240 Nm že pri 1750 obratih :OK: , to je zelo dobra konkurenca dizlu, samo malo drag je še :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK...ne bom več solil pameti :blush: Zgleda še naši prfoksi z dvema doktoratoma nimajo več pojma :) kakorkoli...nimam se namena premislit zarad tele teme ker praktično nič pametnega/novga nisem zvedu...je pa na www.slo-tech.com zelo vredu tema o tem tko da če še koga zanima kej več kot samo kaj je nekomu všeč in kaj ne se naj raj tam oglasi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kurilc je pofarbana nafta. pofarbajo pa jo v serminu. tam proti kopru ki so uni veliki beli sodi. znanec ki tam dela mi je to omenu.

a je možno, da jo pa potem nafto mal bolj ahtajo in konzervirajo, kurilca pa ne - in da sta zato na pumpi vendarle mal drgačna? Sj, pojma nimam, ampak ziher lahko kdo tut na to odgovori... mogoče kdo, ki dela na Petrolu :D

OK...ne bom več solil pameti :blush: Zgleda še naši prfoksi z dvema doktoratoma nimajo več pojma :) kakorkoli...nimam se namena premislit zarad tele teme ker praktično nič pametnega/novga nisem zvedu...je pa na www.slo-tech.com zelo vredu tema o tem tko da če še koga zanima kej več kot samo kaj je nekomu všeč in kaj ne se naj raj tam oglasi :)

jah, daj link do teme, da vidimo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je možno, da jo pa potem nafto mal bolj ahtajo in konzervirajo, kurilca pa ne - in da sta zato na pumpi vendarle mal drgačna? Sj, pojma nimam, ampak ziher lahko kdo tut na to odgovori... mogoče kdo, ki dela na Petrolu :D

jah, daj link do teme, da vidimo ...

to je čisto možno, da drgač, bolj nemarno konzervirajo. ampak do kopra definitivno pride kurilc-nafta na isti barki, v istem rezervoarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna elektrarna uporablja mogoče mazut, individualne hiše pa ne, kurilno olje ima pri nas čeprav jo oglašujejo kot extra lahko, veliko več žvepla kot nafta za vozila + barva !

to z zveplom bi se naj v kratkem spremenilo. teznja EU po okoljevarstvu itd. v AUT so menda vsa goriva ze skoraj ali cisto brez; samo ne me fentat. trenutnega stanja ne vem, zasledujem kolikor pac cajtngi portegnejo na plano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!