Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

Nekaterih ljudi res ne razumem.  :cry:  :?

Vse, kar sem rekel v svojem prispevku, je to, da mi je Passat  TDI, ki ga na novo imam (po Audiju A6 2,8, nazadnje pa 1,8T)zelo všeč, ter , da sem, kot bivši zapriseženi bencinar, nad dizlom navdušen.

Tudi pod razno ne morem razumeti, kako lahko dobiš kakršen koli drug občutek kot grozo, ko se presedeš iz A6 z 2.8 ali 1.8T motorja v Passata TDI, če je govora samo o motorjih. Pa kakšen TDI je v tem Passatu :?

Očitno tisto ropotanje nekaterim res ugaja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pod razno ne morem razumeti, kako lahko dobiš kakršen koli drug občutek kot grozo, ko se presedeš iz A6 z 2.8 ali 1.8T motorja v Passata TDI, če je govora samo o motorjih. Pa kakšen TDI je v tem Passatu  :?

Očitno tisto ropotanje nekaterim res ugaja  :?

Blagor ubogim, ki mislijo, da samo oni vse vedo in samo oni imajo prav..... Amen!

Točno tako je, kot trdiš!!!!!!! Vse, kar ni bencinar , je FUj za vozit, ter dizlov šoferje samo groza obdaja ob neskončnem ropotu in gluposti, zakaj smo tak avto kupili, ki tebi ni povšeči....... To, da je novih dizlov že krepko čez 50%, ne pove nič.

Če meni ropotanje ugaja, je to moj problem. Sicer pa se, kot kaže, že dolgo nisi vozil v dizlu, saj bi sicer vedel, da dobra zvočna izolacija dela čudeže.

Kot sem že rekel, običajno so najboljši poznavalci tisti, ki stvar poznajo samo približno, so o tem veliko brali, sploh pa naj bi jim o tem ogromno povedali "vsevedni" prijatelji.....In taki, ki dizla slišijo samo od zunaj...Da, zunaj pa res ropota.

Pa, da ne boš primerjal jabolka in hruške: Za 2,8 ne rečem, uglajena gosposka mašina z močjo in navorom že takoj od nizkih obratov.Za 1,8 T (pa sem ga vozil 6 let) pa ne nakladaj. V čem pa je čar 150 KM ter samo 210Nm navora (Passat 2,0 TDi ima 140 KM in 320!!!! Nm navora, enake pospeške ter samo za 7 kmh manjšo končno hitrost, kot AUDI 1,8 T).

Pa ne rečem, da je 1,8 T slab motor. In da je dizel najboljši.

MENI JE PAČ VŠEČ!!!

LP D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blagor ubogim, ki mislijo, da samo oni vse vedo in samo oni imajo prav..... Amen!

Sam komentiram tisto kar poznam za razliko od tebe, ki se neuspešno izdajaš za psihologa. Preskočiva raje ta del.

Točno tako je, kot trdiš!!!!!!! Vse, kar ni bencinar , je FUj za vozit, ter dizlov šoferje samo groza obdaja ob neskončnem ropotu in gluposti, zakaj smo tak avto kupili, ki tebi ni povšeči....... To, da je novih dizlov že krepko čez 50%, ne pove nič.

Niti pod razno. Samo ko si privoščiš mio letne izgube vrednosti res ne vidim razloga za varčevanje na gorivu, kar je edina prednost dizla.

Če meni ropotanje ugaja, je to moj problem. Sicer pa se, kot kaže, že dolgo nisi vozil v dizlu, saj bi sicer vedel, da dobra zvočna izolacija dela čudeže.

Kot sem že rekel, običajno so najboljši poznavalci tisti, ki stvar poznajo samo približno, so o tem veliko brali, sploh pa naj bi jim o tem ogromno povedali "vsevedni" prijatelji.....In taki, ki dizla slišijo samo od zunaj...Da, zunaj pa res ropota.

S Passatom res nimam izkušenj z 2.0 TDI-jem, najnovejši, ki sem ga vozil je bil 1.9 TDI PD 130 par let star. Kot sem že rekel, res ne vem v čem je ta motor boljši od 1.8T, razen nekaj malega (pri taki izgubi vrednosti) pri porabi.

Pa, da ne boš primerjal jabolka in hruške: Za 2,8 ne rečem, uglajena gosposka mašina z močjo in navorom že takoj od nizkih obratov.Za 1,8 T (pa sem ga  vozil 6 let) pa ne nakladaj. V čem pa je čar 150 KM ter samo 210Nm navora  (Passat 2,0 TDi ima 140 KM in 320!!!! Nm navora, enake pospeške ter samo za 7 kmh manjšo končno hitrost, kot AUDI 1,8 T).

Pa ne rečem, da je 1,8 T slab motor. In da je dizel najboljši.

Ah, ne glej enodimenzionalnega podatka o max navoru ker zavaja (o tem koliko je dejansko navora na voljo na kolesih, kjer pač šteje).

MENI JE PAČ VŠEČ!!!

Tudi prav, samo meni še vedno ni jasno kako je to možno. Lahko argumentiraš zakaj, se greš še naprej psihologa ali pa pač ignoriraš.

Pa lep pozdrav in ne ženi si toliko k srcu :blink:

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Močnejši avto ima lahko še manjšo porabo kot švohnejši, ker ga je za isto hitrost treba manj terat. :)

blabla ... sama teoretiziranja...

pri potovanju je bistvo v gibalnih količinah.. .produkt mase in hitrosti ... načeloma... vsi vozijo približno enako hitro, mase se nekoliko razlikujejo ... edina možnost, ki jo večji agregat da, da če je treba bolj pritisn na plin ,lohk več bencina pokuriš, hitreje pospešuješ in bolj divjaš .. .pri "normalni vožnji" pa se poraba ne razlikuje kaj dosti ... enako je pri motorjih seveda ... ampak teoretikom pa te razprave predstavljajo super poligon za "moj žre pa pol litra manj od tvojga"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diesel power rulz  :yea2:  :yea2:  :yea2:  :yea2:

v 5. prestavi lahko vozim od 1300 do 4300 obr naprej, kar pomeni od ca 50 kmh naprej pa do 210, brez da bi razmigaval levo nogo in desno roko (pa nimam automatika)...

..........

Da z 1400 kg težkim 2.0 dizlom še nisem prišel preko 8 litrov porabe tudi nekaj pove, ane....

LP, El B.

Dragec moj, nekje si se zlagal:

Ali ga še nikoli nisi peljal 210, če si se peljal 210, potem pa ti je tudi poraba malce skočila prek 10, ne samo prek 8 litrov na 100 km. Kajti pri taki hitrosti ni samo motor, ampak tudi zračni upor en zelo pomemben dejavnik.

Kar pa se tiče tistega pospeševanja od 50 naprej, pa ga je moja Primera 2.0 tudi zmogla. Bencinar se razume. Pa moja Alfa, ki jo imam sedaj, mi prav tako ne gre prek 8 litrov porabe. Bencina seveda. Ki je mimogrede cenejši od dizla. Razen če jo šponam od MB do KP. Potem pa priznam, da ni manj kot 8 litrov.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

blabla ... sama teoretiziranja...

pri potovanju je bistvo v gibalnih količinah.. .produkt mase in hitrosti ... načeloma... vsi vozijo približno enako hitro, mase se nekoliko razlikujejo ... edina možnost, ki jo večji agregat da, da če je treba bolj pritisn na plin ,lohk več bencina pokuriš, hitreje pospešuješ in bolj divjaš .. .pri "normalni vožnji" pa se poraba ne razlikuje kaj dosti ... enako je pri motorjih seveda ... ampak teoretikom pa te razprave predstavljajo super poligon za "moj žre pa pol litra manj od tvojga"....

Ja saj to sem mislil. Normalna vožnja in motor 1.4 napram 1.6 ali 1.8. Extremna tišanja in extremna šparanja se pa poraba seveda razlikuje. Sprobano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neosvinčeni 95-oktanski bencin se je pocenil za 5,90 tolarja na 214,40 tolarja za liter, prav toliko je nižja tudi cena 98-oktanskega bencina, za katerega je po novem treba odšteti 218,80 tolarja.

Dizelsko gorivo se je pocenilo za 4,50 tolarja na 211,50 tolarja za liter, kurilno olje pa za 7,30 tolarja na 124,70 tolarja za liter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

damian, zakaj se sploh nategujes z nekom, ki nima blage veze o cem govoris. ta-istemu tudi nekaj ostalih detajlov "ne stima" v celotnem konceptu zagovora lastnega mnenja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sedaj ko je dizel dražji od bencina ali skoraj enak se vse teorije pri šparanju podrejo

mislm da so dizli tudi dražji za vzdrževatisploh kakšni V motorji zaradi jermenov

drugače pa recimo audi a6 2.5 tdi s 150KM ne žre več kot 7 litrov na 100km

ima pa mislim da 1500kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa recimo audi a6 2.5 tdi s 150KM ne žre več kot 7 litrov na 100km

ima pa mislim da 1500kg

Upaš stavit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Cene goriv bodo rastle, razlike med bencinom in dizlom bodo konstantne (minimalne). To je tako gotovo kot je gotov vzpon Azjskega trga avtomobilov. To pomeni, da bodo avti z majhno porabo pridobivali na pomembnosti. Kar zračunajte si, kaj se zgodi če v naslenjih letih cene rastejo s konstatno 5% rastjo. Ali pa 10%? :eek:

2. EU teži 1. k znižanju energetske odvisnosti, ker sama nima nafte in 2. k znižanju okoljskih obremenitev. Obe prizadevanji gresta v smeri manjše porabe goriva, ki manj obremenjuje okolje. Logična ugotovitev je da bo zakonodaja šla v smeri varčnejših in okolju prijaznih motorjev. Zisti ki to niso bodo kaznovani (takse, davki, trošarine....) :friend1:

3. Rabljenega bencinarja trenutno težje prodaš, ko pa ga je cena nekoliko nižja od dizla. Razlika ni enaka kot ob nakupu je pa še vedno precejšnja. ;)

Ne glede na vse kar je bilo že rečeno, menim da trenutno dizlom kaže bolje.

Večina ljudi gleda na avto kot na sredstvo kako čim ceneje iz točke A priti v točko B z zahtevanim udobjem. Vse ostalo je govoričenje podeželskih fantičev, ki se v šoli niso radi učili, delajo za tekočim trakom in svoje frustracije blažijo s hitrimi pospeševanji.

Me zanima kakšen bi bil izid glasovanja med bencinom in dizlom glede na izobrazbo! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da so dizli tudi dražji za vzdrževati

in od kje ti ta podatek, da je dražji za vzdrževanje?.......clio 1.5 dCi je servis 40.000 sit na 30 kkm,berlingo 1.8i pa 48.000 sit na 20 kkm.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno dizlom kaže bolje.

Trenutno.

Nekaj sem čul, da gre EU v nos amonijak, ki se sprošča v okolje.

In en tak izvor naj bi bili tudi dieselski motorji.

In zna biti, da se bodo nanje spravili s taksami in podobno šaro.

Bomo videli.

Nisem pa informacije še 100 % preverjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo to, tudi sajasti delci so problem ... ker so škodljivi zdravju, glavni vir so pa dizli.

Sem na najmanj dveh koncih prebral domneve, da utegne dizlom "sape zmanjkat" ker bodo težje sledili novim zahtevam glede čistosti izpuha. Kaj bo pa res bomo pa videli ...

Popravljeno . Popravil cyc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima kakšen bi bil izid glasovanja med bencinom in dizlom glede na izobrazbo!  :grim

Če ti znese glede znanja (neki malega statistike pa že rabiš tule) naredi analizo.

Verjetno nisi edini, ki ga to zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

damian, zakaj se sploh nategujes z nekom, ki nima blage veze o cem govoris. ta-istemu tudi nekaj ostalih detajlov "ne stima" v celotnem konceptu zagovora lastnega mnenja. :)

Ze tko zgodaj brez argumentov ?

Pa sej lahko zadevo bolj tehnično opišeš, komu bo že zneslo prebrat, oz. kje zadeve ne štimajo. Mogoče se pa kaj novega naučim(o).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ne. argumentov in to podprtih ti lahko nalozim mali miljon samo se s prepricanci ne mislim nategovati. jaz sem sprobal in poznam razlike, ti si jih - po tvojem pisanju sodec - samo slisal. zame je tako postala debata s teboj nesmiselna.

@ cyc:

dodatni filtri, katere vedno vec proizvajalcev serijsko vgrajuje v izpusne sisteme dizelskih avtomobilov preprecijo oz. filtrirajo do 90% saj. za naknadno vgradnjo pa poglej malo pri remus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Kaj pa kej hibrid?! Je kdo že kej pelu?

Pelu.

1. Avto. Oblika kakor komu všeč, za vse pa nepregledna. Notranjost nenavadna, "futuristična".

2. Poraba. Izbral sem si dve poti (mesto in obvoznico) ter ju nato prevozil še z Golf IV TDI 90 KM. Po mestu sem z ekstremno lahko nogo in preklapljanjem na samo e-pogon porabo spustil na 4,9 l (golf 5,3), obvoznica je pokazala 6,7l (golf 5,6). Ja, vem: ni povsem natančno, kdo drug bi dosegel morda drugačne rezultate.

3. Vožnja. Podpovprečna. Konfuzen volan, glasen motor pri pospeševanju, solidna avtomatika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodatni filtri, katere vedno vec proizvajalcev serijsko vgrajuje v izpusne sisteme dizelskih avtomobilov preprecijo oz. filtrirajo do 90% saj.

eh f*ck......... dobil nov podatek - koliko je natancen ne vem - da imajo naknadno vgrajeni filtri samo 40% efekta. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh f*ck......... dobil nov podatek - koliko je natancen ne vem - da imajo naknadno vgrajeni filtri samo 40% efekta. :doze:

Bo kar držalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem katalizatorjev na diesel motorjih je v tem, da so izpušni plini hladnejši kot pri bencincih. To naj bi rešili s tem, da bi v zbiralnik "onesnaževalcev" vsakih cca 1000 km dodali preko injektorja gorivo, ki bi poskrbelo za uničenje le teh.

Katalizator na bencinskem motorju za optimalno delovanje rabi cca 800°C. To naj bi pri povprečni vožnji dosegel po cca 10 km vožnje. V Evropi več kot 80% avtomobilov opravi v enem kosu MANJ kot 10 km. Tako, da je obvezen katalizator več ali manj farsa. Obstajajo še drugi sistemi (npr. osiromašena mešanica bencina in zraka), vendar so se Evropski veljaki odločili za katalizator. Biznis pač.

Primerjava z vloženimi kalorijami in dobljenimi kilowati:

Izkoristek bencinskega avtomobilskega motorja je od 20 do 25%.

Diesel avtomobil od 30 do 35%.

Ladijski diesel (več ali manj dela na istih obratih) do 47%.

Novi prijemi za zmanjšanje porabe temeljijo na "menjalnikih", ki naj bi poskrbeli za čim manjše nihanje obratov.

PS: Vozim diesla. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

NO JAS MAM DIZELSKI MOTOR

PRIMER PORABIS DELAŠ 2000KM NA MESEC JAS PORABIM TO POMENI DA ZATANKAM 100 LITROV NAFTE ( 22.000 SIT ) MOJA PORABA JE 5L KOLEGA MA BENCINARJA KI NA TE KM ZATANKA 180 LITROV BENCINA 39.000 SIT) TO JE 17.000 JURJEV RAZLIKE NA MESEC KAPIRAŠ ZASLUŽIM NA MESEC TA DENAR PA NIČ NE DELAM :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ene dileme za premislek:

V novega Seata leona ugrajujejo tako 2.0 FSI (150 KM) kot tudi 2.0 TDI (140). Razlika v ceni pri enaki opremi (sport up) je cca 350.000 SIT.

Ker še nisem imel nikoli v garaži TDI, HDI in podobnih zadev me zanima, na kaj naj se v primeru nakupa "pripravim"?

PS/ Mirana: in zakaj se na vse grlo dereš? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO JAS MAM DIZELSKI MOTOR

PRIMER PORABIS DELAŠ 2000KM NA MESEC JAS PORABIM TO POMENI DA ZATANKAM 100 LITROV NAFTE ( 22.000 SIT ) MOJA PORABA JE 5L KOLEGA MA BENCINARJA KI NA TE KM ZATANKA 180 LITROV BENCINA 39.000 SIT) TO JE 17.000 JURJEV RAZLIKE NA MESEC KAPIRAŠ ZASLUŽIM NA MESEC TA DENAR PA NIČ NE DELAM

Super! Vse kar moraš zdaj narediti je, da nekje stakneš še, recimo, 9 dizelskih motorjev in rečeš službi: "Čao!"

Tvoje vodilo: "Ne delam nič, povprečno SLO plačo mi dajejo dizelski motorji."

DELPHI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ene dileme za premislek:

V novega Seata leona ugrajujejo tako 2.0 FSI (150 KM) kot tudi 2.0 TDI (140). Razlika v ceni pri enaki opremi (sport up) je cca 350.000 SIT.

Ker še nisem imel nikoli v garaži TDI, HDI in podobnih zadev me zanima, na kaj naj se v primeru nakupa "pripravim"?

ne razumem cisto tvojega vprasanja. na kaj bi se pripravljal?

povprecna poraba TDi/HDI/CDI s podobno mocjo kot avto z bencinsko masino je ca. 1,0-2,0 l/100 km manjsa.

servisni intrevali so enaki/vsaj zelo blizu. cene servisov so lahko razlicne, ne vem, ker ze 9 let vozim dizle.

edini nasvet: izracunaj koliko km na leto naredis, koliko let mislis imeti avto in kdaj se ti izplaca nakup dizla.

trenutno "od oka" ce delas manj kot ca. 15k km letno kupi bencinca, seveda odvisno od modela, moci masine itd.

konkretno se meni trenutno ne izplaca vec dizel, ker delam s privatnim avtomobilom premalo kilometrov (pod 19k km); a ker je trenutno xantia ze odsluzila svoje oz. je nov avto ze zasluzen cakam. s prodajo se mi ne mudi in xantia bo tudi se zdrzala leto-dve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!