Brihta Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 A je ful narobe če natočiš 3 litr bencina v avto z diselskim agregatom in potem naptočiš čez 52 litrov nafte :blush:
Kaki Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 A je ful narobe če natočiš 3 litr bencina v avto z diselskim agregatom in potem naptočiš čez 52 litrov nafte :blush: Odvisno, ali imaš golfa IID, ali štirico...v primeru slednjega tega NE poskušaj, v primeru prvega, je to tudi "dovoljeno", če hočeš s tem preprečiti zmrzovanje goriva...
LucifugeRofocale Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 A je ful narobe če natočiš 3 litr bencina v avto z diselskim agregatom in potem naptočiš čez 52 litrov nafte :blush: Pred leti sem imel podoben primer, samo, da je šlo za pet litrov benza v dizel Vectro. Null problemo (se mi zdi, fotru nism nič omenil :blush: )...
simonsi Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 A je ful narobe če natočiš 3 litr bencina v avto z diselskim agregatom in potem naptočiš čez 52 litrov nafte :blush: ker avto?
motofrik Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Novi dizlaši so aklišni, da je groza. Oni, stari (golf ll), ta ti pa požre vse.. Kot stari, dobri APN6, ki je šel na benz ali nafto, še na petrolej, le segret je moral biti...
motofrik Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 OK...ne bom več solil pameti :blush: Zgleda še naši prfoksi z dvema doktoratoma nimajo več pojma :) kakorkoli...nimam se namena premislit zarad tele teme ker praktično nič pametnega/novga nisem zvedu...je pa na www.slo-tech.com zelo vredu tema o tem tko da če še koga zanima kej več kot samo kaj je nekomu všeč in kaj ne se naj raj tam oglasi :) Kurilc JE obarvana nafta. To ti bo najbolje povedal vsak črpalkar ali šofer cisterne z bencinom. In mislim, da ti strici to vedo, pa čeprav nimajo doktorata. :whistle:
simonsi Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang:
_LuX_ Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang: :grrr Je kazen previsoka
dotem Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang: v kakšnega avdija za 10 M ga ne bi natoču.... če bi mel pa golf 2 je pa to normala župca... :naughty:
bernardek Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang: HDI citroen, nov, naredil cca 70.000 brez nobenih problemov :naughty:
motofrik Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang: Poznam enih par, ki skozi vozijo na kurilca, že več let. Vse b.p. Kakšen sodoben dizel pa bi znal imeti probleme..., ampak ti jih imajo že če tankajo nafto z druge pumpe. :whistle:
Stric Burek Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Kukr jest vem tudi ni navadna nafta, ampak tista slabše kvalitete... Tanovi dizelaši, ki so občutljivi na vsak drek nevem kako bi bli zadovoljni. Malo čudno da bi lih tko OK nafto prodajali po pol manjši ceni. S tem da je gre kr veliko za kurjavo. Bom povprašal brata ki vozi ko pridem domov...
MarduK Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Zakaj se pa kurilc preverjeno slabše obnese v delovnih strojih in traktorjih, starejših dizlih, če je pa le obarvana nafta? A ga kdo upa nalit v kakšnega tdi-ja, če je že tako dober. :headbang: Ni le obarvana nafta, je še prefiltrirana zraven...
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Kurilc JE obarvana nafta. To ti bo najbolje povedal vsak črpalkar ali šofer cisterne z bencinom. In mislim, da ti strici to vedo, pa čeprav nimajo doktorata. :whistle: Ja. Men je tut zanč prodajalka kruha v merkatorju vse razložla o ATP enotah na celični ravni presnove. Pol mi je pa še s pogledom skozi njena specialna očala povedala, da mam trenutno v jetrih 13,5 grama magnezija in 7,4 mikrograma zlata.... Svašta pička rodi, kak ste pametni. No, pametni so tudi tisti, ki imajo recimo kak "novejši dizl", ki je v bistvu star že 6-7 let, pa so problemi, če preveč kurilčka vidi... No, problemi se nikol ne manifestirajo isti dan, pač pa se te zadeve izkažejo srednjeročno. Če tankaš prvih 100.000 kurilčka, morda ne bo razlike. Ampak avto, ki je to sranje laufu, lahk ma pr 200.000 fajn hecne težave in je zelo drag za servisiranje. Od kod vem? Pač vem...
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Poznam enih par, ki skozi vozijo na kurilca, že več let. Vse b.p. Kakšen sodoben dizel pa bi znal imeti probleme..., ampak ti jih imajo že če tankajo nafto z druge pumpe. :whistle: Sodobni dizli - to misliš dizle, ki so mlajši od 10 let, a ne? :)
danci1973 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Svašta pička rodi, kak ste pametni. No, pametni so tudi tisti, ki imajo recimo kak "novejši dizl", ki je v bistvu star že 6-7 let, pa so problemi, če preveč kurilčka vidi... No, problemi se nikol ne manifestirajo isti dan, pač pa se te zadeve izkažejo srednjeročno. Če tankaš prvih 100.000 kurilčka, morda ne bo razlike. Ampak avto, ki je to sranje laufu, lahk ma pr 200.000 fajn hecne težave in je zelo drag za servisiranje. Od kod vem? Pač vem... Kako pa veš, da so 'fajn hecne težave' od kurjenja obarvane nafte in ne česa drugega? :P D.
_Nejkooo_ Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 bencinar---boxer---subaru :OK: :worship:
Bojč Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Kako pa veš, da so 'fajn hecne težave' od kurjenja obarvane nafte in ne česa drugega? :P :slap: Brumči vendar vse ve!! Je kukr Ata Smrk. Pa da ne bom čisto :topic: : kurilno olje je čisto navadna nafta kateri so dodali barvilo za razločevanje. @simonsi: pejdi še enkrat kontrolirat točnost tvojih preverb, ker so iz trte izvite!
simonsi Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 @simonsi: pejdi še enkrat kontrolirat točnost tvojih preverb, ker so iz trte izvite! Moje preverbe so kar iz lastnih izkušenj, ne želim še enkrat preverjat. ;)
Kaki Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Sodobni dizli - to misliš dizle, ki so mlajši od 10 let, a ne? :) Barva naj bi bila bistveno bolj abrazivna snov od nafte same, poleg tega naj bi barva še kemijsko reagirala z nafto, kar pa naj bi imelo morebitne posledice, predvsem pri sodobnih (precizno izdelanih) BOSCH pumpah in vbrizgalnih šobah, ki pa kot vemo so SVINJSKO drage...
Stric Burek Objavljeno November 16, 2007 Opozori Objavljeno November 16, 2007 Torej kurilc JE pobarvana nafta. Povedal mi je brat, ki vozi kurilca in nafto, sam kako pa on ve? Barvo natoči sam v cisterno ;)
simonsi Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 U super, sedaj pa vsi lahko tankajo cviček v avto za 20k€+. Če bodo pa na servisu kaj težil, naj pa reče da so mu na forumu rekli da je samo pobarvana nafta in nič ne škoduje. :kva2: Mislim, da barva ne deluje preveč blagodejno na gorivo.
motofrik Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 Nihče ni rekel, da ne škoduje... Kje si pa to prebral? Kurilno olje je nafta z dodatkom barve, in o tem ves čas teče debata. Mar ne? In starejši dizlaši to prebavljajo brez problemov, medtem ko je za novejše (TDCI) tveganje malo večje. Bolj se je treba vprašpati, ali se kurilca splača tankati, glede na kazni... :whistle: P.s., vozim bencinarja, dizlaša samo v službi.
the JACK Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 Barva naj bi bila bistveno bolj abrazivna snov od nafte same, poleg tega naj bi barva še kemijsko reagirala z nafto, kar pa naj bi imelo morebitne posledice, predvsem pri sodobnih (precizno izdelanih) BOSCH pumpah in vbrizgalnih šobah, ki pa kot vemo so SVINJSKO drage... V mojem vozilu je tak motor o katerem se pogovarjate in pametujete, z njim sem prevozil točno 217.000 km v treh letih, in dvomim da sem več kot petkarat tankal pravo nafto D2 ali D1, tudi pozimi !!!
Stric Burek Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 U super, sedaj pa vsi lahko tankajo cviček v avto za 20k€+. Če bodo pa na servisu kaj težil, naj pa reče da so mu na forumu rekli da je samo pobarvana nafta in nič ne škoduje. :kva2: Mislim, da barva ne deluje preveč blagodejno na gorivo. OK, brat pa mi menda ja ne laže, zakaj bi pa jest vam, mi pa tudi ni jasno. Jest sm povedal kar je res, se pravi kurilce je pobarvana nafta, če pa škodi tale farba avtom pa nevem. Dejstvo je da jo zlije menda 2dcl na pol cisterne. Kar je razmerje miljonsko...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se