Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

Zadeva je taka....

Smo ravno kupili nov avto in bili tudi sami pred vprašanjem in sugestiji drugih da naj vzamemo diesel ker naj bi se bolj izplačal....vendar smo izračunali tako:

Kupili smo Clio 1.2 16v letnik 2003(nov)......ko smo primerjali Cliota z isto opremo le da je imel 1.5 ccm in dieselski motor smo ugotovili da bi nas koštal približno 300k sit več.........povprečna poraba dizelaša znaša 1 litr manj.....tudi pri ostalih firmah avtov in modelih je dieselski motor dražji kot bencinc....

izračunali smo, na osnovi tega koliko je razlika med litrom normalnega bencina in litrom dieselskega,da bi se izenačila cena diselskega motorja pri približno 120k kilometrov....

torej ko bi prevozili 120k kilometrov bi prišparali toliko denarja da bi bila poplačana tista razlika 300k.....

seveda v to niso všteti stroški dražje registracije, diselski motor 1.5 spada v višji razred kot bencinski 1.2....

torej zakaj folk kupuje diselske motorje in s tem misli da so cenejši ker naj bi bili bolj varčnejši in naj bi koštal disel manj kot bencin.....

razumem da je diselski avto bolj primeren za tiste ki delajo veliko kilometrov vendar povprečni slovenski uporabniki diselskih motorjev ziher ne dosežejo takih kilometrov....

torej tisti ki imate disel motorje....zakaj disel....in tisti ki jih nimate..... zakaj ne disel

Pravilno si izračunal, zato sem jas še vedno za ne dizel. To je blo že zdiskutirano v eni avtoreviji in prišli so do podobnih rezultatov kot ti. Zadnjič sem gledal porabe dizlašev. Natunani so in temu primerna je poraba (skoraj vsi majo turbine). Ravno zadnjič sem naredo 660km s polnim tankom, 60l je kapacitete, torej sem porabo nekaj manj kot 10l pri kombinirani vožnji. Povsem zadovoljivo za 1.8 mašino .) Aja, pa na dizl sound se še nisem navado (še vedno grgrajo) <_< Pri večji prostornini pa so tudi stroški letnih vzdrževanj dražji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabil si vecjo ceno traktorja pri prodaji rabljenega.

kolko se splaca je odvisno od modela do modela, pa od stevila km.vzdrzevanje enih traktorjev je blazno drago, ko dosezejo lepo stevilko km. turbine pa tudi niso zanemarljivo poceni.

sploh je vprasanje pri nakupu rabljenega iz tujine.so ze blizu magicnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za kratka poskakovanja je sigurno bencinar boljši, jaz svojega dizlaša ne prižigam, če vem, da ne bom naredil vsaj 30 km, da posuši avspuhe in ga hladnega prbl 10 km ne vozim nad 2000 obrati, ponavadi pa kar obstanem na 2000 (razen AC in prehitevanja), ker to znese prijetnih 80km/h v 5 prestavi, pa še turbina vklopi nekje na 2100, tako jo šparam za hude trenutke in pa ko me piči kak črv

Čaki, a 2000 obratov maš pri 80km/h v 5. prestavi? :hmm: Namreč, ker isto mam jas, samo da je benzinar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki, a 2000 obratov maš pri 80km/h v 5. prestavi? :hmm: Namreč, ker isto mam jas, samo da je benzinar.

Ja, samo dizel bolj potegne ven iz tega, saj ima večji navor že pri nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja.....kakorkoli ze, nekaterim bolj ugajajo dizli , drugi prisegamo na bencinarje, je pa dejstvo, da so trenutno dizelski motorji nekakšna modna muha in da nekatere avtomobilske tovarne forsirajo dizelske motorje, npr. Bmw 530d ima enako ceno kot 530i! Moje mnenje pa je, da če na leto ne narediš vsaj 25.000-30.000Km se dizel ne splača....

Preverjeno glede zadnjega stavka .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, samo dizel bolj potegne ven iz tega, saj ima večji navor že pri nizkih obratih.

To pa res .) Samo čim začne "vlečt ven" iz tega tudi dizel lepo tušira cilindre :)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se splaca prebrat, in sicer cel clanek;

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.php?...true#Post441396

lp

Tole bi si moral vsak prebrat, da ne bi poslušali takih buč v temah bencin vs dizel.

Dizl meni osebno nima nobene prednosti pred bencinom, razen cene. Ima pa mnogo slabosti, in sicer :

- slabše gretje

- ropotanje, tresenje, oblaki dima za vozilom in ostala navlaka

- težji motor, kar pri FWD avtih še tako pokvari razmerje teže spredaj - zadaj

- ...

@Ran : Primerjava 1.8T 150 KM in 1.9TDI 110KM je pa tako mimo :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktergakoli vpraste, kmal ve, kaj je uzitek nabit obrate do 8.000 (honde) kaj si misli o dizlu. Dizli so za nemske dedije! Valda da vlece takoj kstisnes.. Je pa zato treba tud takoj menjat v naslednjo.. groza pa spt naslednjo ...pa spt..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ran : Primerjava 1.8T 150 KM in 1.9TDI 110KM je pa tako mimo :wacko:

Ne vem zakaj misliš da je mimo ?

Morebiti sem jaz ali ti malo mimo. Primerjava gotovo ne.

Ponavljam vozil oba in vem kaj govorim.

Za iste denarje sem dobil isto vozilo, ki me pri gorivu košta cca. 50 % prejšnih stroškov.

Vse ostalo razen za odtenek morebiti slabši pospeški je pa isto.

tovarniški podatki :

bencinar 150 KS 9,1 s do 100km/h

diesel 110 KS 11,0 s do 100km/h

2s razlike je občutno, vendar v intervalu kjer jaz pričakujem da naj dobro potegne nimam občutka, da bi moral z dieslom stil vožnje spremeniti.

V določenih primerih se mi zdi diesel še bolj suveren.

Recimo vožnja v hrib - vleče ko zmešan.

Pa dosti o tem.

Vsake oči imajo svojega malarja.

Me zanima, če misliš drugače, zato ker si vozil oba, ali kar tako domnevaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktergakoli vpraste, kmal ve, kaj je uzitek nabit obrate do 8.000 (honde) kaj si misli o dizlu. Dizli so za nemske dedije! Valda da vlece takoj kstisnes.. Je pa zato treba tud takoj menjat v naslednjo.. groza pa spt naslednjo ...pa spt..

jaaaa, toooo!!! :OK: :OK: :OK: se 100% strinjam!! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moj stil vožnje (zelo počasen, skoraj po predpisih - počasno pospeševanje in zelo zmerno in nežno zaviranje) je diesel nedvomno boljša izbira. Delam tudi dosti kilometrov (okoli 50.000 na leto) in je razlika v porabi goriva ogromna. Prav tako sem vozil dosti različnih avtomobilov (tudi iste znamke, z različno motorizacijo) in sem vedno znova prišel do zaključka, da je zame diesel boljša izbira.

Passat 1.8T (150 KM) okoli 9l

Passat 1.9 TDI (130KM) z lahkoto 6l

Golf 1.4 (75 KM) približno 6.5l

Golf 1.9 SDI (68 KM) 4.2l (imam excel tabelo tankanj do 150.000 km)

Zame in za moj stil vožnje - diesel. :wub:

Samo motor pa mora ruknt. NSR 500? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- slabše gretje

- ropotanje, tresenje, oblaki dima za vozilom in ostala navlaka

- težji motor, kar pri FWD avtih še tako pokvari razmerje teže spredaj - zadaj

- ...

ad 1) BS in to velik. ;)

ad 2) ropota in trese - po vzigu cca. 2 minuti; oblak dima? moja xantia je ravno "preskocila" 100k km in se vedno ne kadi. kaksna navlaka? :?

ad 3) si ze vozil kdaj z dizlom ko scije kot iz skafa? :)

tudi turbine se ne kvarijo tako zelo, kot se tukaj opisuje. z XM 2.1 TD smo naredili 198k km in ni bilo nobenih problemov s turbino. tir dizle pri hisi, skupaj skoraj 400k km in nobenih problemov s turbinami. ali samo drugace vozimo kot "normalni" ljudje?

dizl se izplaca (po izracunu v AUT) - odvisno od razreda - ce delas ca. 16k km letno (golf) do 19k km (passat) in vec letno. seveda odvisno od KM in cene (opreme) vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki hitrost vozila pri primerjanih obratih je določena le s prestavnimi razmerji

no še pohvalca, moj TD ima 208.000 in praktično ne kadi, laufa pa zaenkrat kot švicarski sir :huh: , al ura no..

mislim da bi mogli kvalitetni Tdizli generacije 90-95, ob normalni vožnji (preskočmo avte, ki tolčejo relacije) in rednem vzdrževanju zdržat 300-400.000 ali več; od mojga mehankarja bivši BX, atmosferski dizel, se prav brez turbine, 600.000 km in je še vedno zelo čisto tekel (bolje od vsakega novega SDI), dokler ga predelanega v rumeno taxi službo niso stotalkirali :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ran : če si opazil sem napisal da je tvoja primerjava čisto mimo (kar pa si ne mislim o tebi, zakaj le ??) saj je med motorjema toliko veliko razlike, kar si videl tudi v podatkih o pospešku od 0 do 100km/h ampak še vseeno trdiš da si za isti denar dobil enako vozilo.

Za moje pojme (in tudi podatki tako kažejo) je 1.8T mnogo mnogo boljši motor kot 1.9TDI in meni osebno vreden tiste 2-3l razlike /100km. Nekaterim pač ne.

Glede hriba pa samo toliko. V tej temi je bil objavljen link do članka in si malo preberi, če pa si še vedno prepričan da 1.9 TDI 110 vleče v hrib bolje kot 1.8T 150 pa lahko narediva kak test (in seveda poraženec pokrije stroške :)).

Od VAG motorjev sem pa vozil 1.8T 150 in 1.9TDI 130 in je že med tema razlika, 110-ka mora biti še malo švohnejši od 130-ke.

@Ice :

BS ?

TDI-ji tresejo cel čas, tudi ko so ogreti ! Pika.

HDI-ji (vozil sem HDI-je 75-ali koliko je že najmanjši, 90 in 110) so mnogo mirnejši, glede kajenja pa tudi veš da so HDI prej začeli vgrajevati rešitev proti temu kot ostali.

Kaj je hec z vožnjo z dizlom ko lije kot iz škafa pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 1,8 T in sem z motorjem zelo zadovoljen. Poraba okoli 10 l (9-10,5), potegne kar OK (preveč za policaje), dokaj uglajen motor kljub turbu.

Kljub temu pa bi takoj menjal za 1,9 TDi 130 KM. Za passata pa je čisto solidnih že 110 KM. Končna hitrost malo manjša, pospeški pa približno enaki. Bolj uglajena vožnja, večji navor, manj prestavljanja.

Je pa res, da je odvisno od posameznika. Jaz pač že malo razmišljam o avtomatskem menjalniku, ker se mi ne ljubi veliko prestavljat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub temu pa bi takoj menjal za 1,9 TDi 130 KM. Za passata pa je čisto solidnih že 110 KM. Končna hitrost malo manjša, pospeški pa približno enaki. Bolj uglajena vožnja, večji navor, manj prestavljanja.

Niti ena trditev (več navora, manj prestavljanja, bolj uglajena vožnja) ne drži če primerjamo Passata 1.8T 150 in 1.9 TDI130.

Kot zanimivost, danes sem peljal TDI 130 Passata relacija Lj-Celje normalna vožnja (brez polnega gasa, enakomerna vožnja), povprečna poraba po BC je bila 7,3.

1.8T bi imel (ugibam) porabo ob taki vožnji cca 9.

Glede avtomatskega menjalnika se pa strinjam da je definitivno prava stvar, če ti ni odveč nekaj zmogljivosti (očitno je ne rabiš glede na to da praviš da je 110 KM v Passatu zadosti) in ne uživaš v prestavljanju in izkoriščanju vse moči (oz. navora - kdaj bo to večini jasno :) ), ki ga ima mašina na voljo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ena trditev (več navora, manj prestavljanja, bolj uglajena vožnja) ne drži če primerjamo Passata 1.8T 150 in 1.9 TDI130.

.... in ne uživaš v prestavljanju in izkoriščanju vse moči (oz. navora - kdaj bo to večini jasno :) ), ki ga ima mašina na voljo.

Ja, pol pa ne drži, če ti tako praviš. Škoda, da pol kdo kaj piše o tem, če samo ti veš vse....

Imam AUDI 1,8T in cca 205 000 km v dobrih štirih letih. Rekel sem, da je odlična mašina, ampak se mi zdi TDI še boljši. Zame in za moj način vožnje. Pa rad pritisnem na plin in ne vozim počasi. Preživel pa sem že te trenutke, ko bi moral za "svoje užitke" motor terat v visoke obrate ter poslušati njega zdravo hropenje...

Pri cca 65 000 km na leto uživam v vožnji, prestavljanja pa sem se že naveličal.

Sploh pa so novi avtomatski menjalniki nekaj drugega, kot pred 10-15 leti.

Pa dizel motorji tudi. V Audiju znotraj skoraj ne slišiš razlike.

LP Damjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki hitrost vozila pri primerjanih obratih je določena le s prestavnimi razmerji

Yes yes, I know that :) Očitno sta obe razmerji pri avtomobilih podobni. Drugo je pol navor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm. Avto imam majhen ... konjev skoraj 100 (98 baje). Samo ne vem kam se skrijejo. Sele ko tankam in vidim stevec prevozenih z onim tankom recem "a lej, lej, saj so bili" :D

Kljub sorazmerno veliki moci (glede na maso) ni nekih sportnejsih obcutenj ker se zadeva ne vrti najraje <_< OK, res je tudi da jih pri avtu ne iscem. Se mi pa vcasih zamalo zdi ko izvem da mocnejsi dci v tezjem meganeu popije precej manj. :) Ampak jebiga, razlike v ceni ne bi dobil nazaj z nizjo porabo :D

Cisto iz firbca pa bi enkrat rad (in bom najkasneje ko bom cez nekaj let menjaval avto) primerjal v istem modelu turbodizla in bencinarja ... bomo videli obcutek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebenti...same velike avte imate...pa vsi čez 100 konjev....kje smo še mi.... :hmm:

Ah, glej to raje iz pozitivne strani (stroški). Tudi s 60KM se daleč pride :) Sploh, če ga vozi še kakšen konj (da neboš narobe razumel, nisem mislo tebe) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj fotr je mel golfa(4) motor 1.8 pol so nm ga pa ukradl :fight2: :fight2: :BUA: je pa kupu istga sam da je 1.9 tdi :D in je ful zadovoln sploh zato k je vseen kok hitr peleš :naughty: poraba je vedn skor ista :) prej se je pa ornk poznal kok je po gasu tiščal :naughty: trese sploh ne zvok od disla se pa sliš sam udzuni v kabini pa niti ne tok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ran : če si opazil sem napisal da je tvoja primerjava čisto mimo (kar pa si ne mislim o tebi, zakaj le ??) saj je med motorjema toliko veliko razlike, kar si videl tudi v podatkih o pospešku od 0 do 100km/h ampak še vseeno trdiš da si za isti denar dobil enako vozilo.

Za moje pojme (in tudi podatki tako kažejo) je 1.8T mnogo mnogo boljši motor kot 1.9TDI in meni osebno vreden tiste 2-3l razlike /100km. Nekaterim pač ne.

Ko se odločaš za neko vozilo vzameš v obzir mnogo faktorjev, ki definirajo tvojo izbiro.

Moji in tvoji faktorji se zelo razlikujejo.

Ali drugače povedano, vsake oči imajo svojega malarja.

Ljudje smo racionalna bitja in če se odločamo po nekih kriterijih, ki se odražajo v končni fazi v tvoji denarnici je taka odločitev kljub množici drugih razlik odločujoča.

Še enkrat ponavljam in 100 % stojim za tem :

za isti denar sem dobil enako vozilo ki požre 1/2 pol manj.

Prejšni 9,6 l/100

sedanji 5,6 l/100 in ker je diesel nekoliko cenejši mislim da pride tam nekje 1/2 manj.

Gornji podatki so podatki avtomobilskega računalnika ki beleži porabo na dolge proge (vse vožnje skupaj tako mestne kot daljše).

In kaj čem več.

Vsa ostala jajcarija z momentom močjo, obrati, vse drži tako kot strokovnjaki navajajo, drži pa tudi to, da sem sedel v obeh avtomobilih in stila vožnje mi ni bilo potrebno menjati in to je vse.

Nobene znanosti, zgolj dobri občutki in to je vse.

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!