rude Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Evo še moje mnenje o dizlih in bencinarjih: Meni osebno je lepše vozit bencinarja. Miren tek motorja, muzika za ušesa, ko ga pritisneš do blokade, prej se segreje in je na sploh manj problematičen. Ampak vse to ima tudi slabe lasnosti (na žalost). Glede na to, da ga je lepo poslušat v visokih obratih pomeni to tudi večjo porabo in večjo obrabo vseh ostalih potrošnih materialov tudi (gume, ploščice,...). Vse prej opisano sem občutil na lastni koži. Prej sem imel Golfa 1.8 bencinarja, poraba je bila >10 l/100km gume so se tudi pogosto menjavale ampak vožnja z njim je bila vedno hitra in dinamična. Nakar ugotovim, da me ti užitki preveč stanejo in z boljšo polovico kupiva Avensisa diesel (beri traktor iz rižolandije). Ne vem kako ostali lahko ohranijo isti stil vožnje, ko preidejo iz bencinarja na dizla? Mene pri dizlu vse veselje po tišanju mine tam nekje pri 4000 obratih, saj reveš samo klokota iz sebe pa ne spravi nič pametnega. Res je, da podaja več navora v nižjih obratih samo je na razpolago v relativno ozkem območju obratov. Zato morajo biti prestavna razmerja daljša in prednost pred bencinarjem zbledi. Sam sem stil vožnje precej prilagodil in temu primirna je sedaj tudi poraba (ca. 6 l/100km). Skratka užitki se plačajo, če bi imel zadosti denarja ne bi nikoli kupu traktorja in pika. Zdej pa še mal ekonomije iz mojga primera: AVENSIS bencinar 2.0 proti AVENSIS diesel 2.0 Razlika v ceni 67.000,00 SIT Zvavarovanje je za bencinarja zaradi večje moči za ca 20.000 SIT na leto dražje. Vzdrževanje do 90.000 km je pri dizlu dražje za ca. 20.000,00 SIT (izračun so naredili pri AC Lovše do vključno 90.000 km). Predvidoma naredim na leto najmanj 30.000 km Stroški goriva v enem letu za bencinarja (poraba po tehničnih podatkih 8,1 l / 100 km): 454.896,00 Stroški goriva v enem letu za smrdelikarja (poraba po tehničnih podatkih 6 l / 100 km): 159.516,00 V treh letih bom naredil recimo 90.000 km in bojo stroški goriva, vzdrževanja in zavarovanja približno takšni: bencinar: gorivo............. 1.364.688,00 zavarovanje.... 391.167,00 servisi............. 240.000,00 _________________________ skupaj: 1.995.855,00 zdej pa še smrdelikar: gorivo:............ 478.548,00 zavarovanje..... 325.734,00 servisi............. 260.000,00 _________________________ skupaj: 1.064.282,00 Skratka v treh letih bom prišparal ca. 900.000,00 SIT, to pomeni, da se bom dve sezoni zastonj vozil z motorjem, ki je hvala bogu na bencin. :) In še moj zaključek: vožnja z bencinarjem je večji užitek vožnja z dizlom pa je pri veliko prevoženih kilometrih bolj ekonomična; od kje naprej se komu splača pa naj si izračuna vsak sam. Ko bom velik in bogat bom kupil spet bencinarja :P :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 se pridružujem temu mnenju, ko bom nehal vozit motor bom zopet na bencinskem avtu. sedaj pa mi je dizel čisto prav. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Živjo,Marijan a ti ne tankaš cvička,popravici povej,LP Curi :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Rude: pri smrdlivcu si se pri gorivo zmotil za faktor dva približno-preveri Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TNT Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Stroški goriva v enem letu za bencinarja (poraba po tehničnih podatkih 8,1 l / 100 km): 454.896,00 Stroški goriva v enem letu za smrdelikarja (poraba po tehničnih podatkih 6 l / 100 km): 159.516,00 V treh letih bom naredil recimo 90.000 km in bojo stroški goriva, vzdrževanja in zavarovanja približno takšni: bencinar: gorivo............. 1.364.688,00 zavarovanje.... 391.167,00 servisi............. 240.000,00 _________________________ skupaj: 1.995.855,00 zdej pa še smrdelikar: gorivo:............ 478.548,00 zavarovanje..... 325.734,00 servisi............. 260.000,00 _________________________ skupaj: 1.064.282,00 Skratka v treh letih bom prišparal ca. 900.000,00 SIT, to pomeni, da se bom dve sezoni zastonj vozil z motorjem, ki je hvala bogu na bencin. :) In še moj zaključek: vožnja z bencinarjem je večji užitek vožnja z dizlom pa je pri veliko prevoženih kilometrih bolj ekonomična; od kje naprej se komu splača pa naj si izračuna vsak sam. Ko bom velik in bogat bom kupil spet bencinarja :P :OK: Hmmm ... mala pomota (kar je boldano). Letni stroški za gorivo smrdelikarja pridejo okoli 295 tisocakov. Torej so tudi tri letni stroski za gorivo toliko visji in pride vse skupaj okoli 1.470.000. Tko da je razlika v bistvu pol manjsa. Razen ce ... O:-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Razen ce ... O:-) powered by cviček :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rude Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 powered by cviček :) Ne ne ni powered by cviček in tudi nikoli ne bo! Jest kretenček sm se zmotu. Dejanska razlika je samo za eno sezono motorizma in znaša 523.981,00, v treh letih pa bo popapcal za 886.140,00 SIT dizla. Realno bo razlika večja saj z bencinarjem ne bi nikoli imel tako nizke porabe, medtem ko sem se s traktorjem že navadil na dejstvo, da sem ovira na cesti. LP - Rude Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Men osebno je diesla velik boljs vozit. Boljs je spelvat, v glavnem manj naprna voznja. Doma imamo dva diesla pa z obema smo ful zadovoljni. En od teh dveh je Toyota Avensis pa zdej kaze povprecno porabo 5,7L. Zelo skromno. Drugac pa tud jaz mislim, da ce delas dovolj km potem se ti ful splaca met diesla. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 medtem ko sem se s traktorjem že navadil na dejstvo, da sem ovira na cesti. ...pol bos pa prsu na tehnicnega, bos pa k cinkarna cjele... :grrr :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Januar 23, 2004 Deli Objavljeno Januar 23, 2004 Živjo,Marijan a ti ne tankaš cvička,popravici povej,LP Curi :naughty: v unota ne gre kaj drugega kot dolejnski cviček, v alfo pa d2 je preveč na cesti (tudi v tujini), da bi se šalil :D :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Kaj pa menite o estetiki dizel agregatov v športnih avtomobilih (npr. Alfa GT z dizlom)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Živjo,to je kar dobro,saj že delajo zmogljive dizle,sam čuden bi blo k se bi za njimi kadil,LP Curi :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Kaj pa menite o estetiki dizel agregatov v športnih avtomobilih (npr. Alfa GT z dizlom)? http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...?t=9123&start=0 tukaj si lahko preberes komentarje... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Jaz želim vaše komentarje, motosvetovci. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Jaz želim vaše komentarje, motosvetovci. ne vem, zakaj bi ferrari rabil dizelsko mašino ... smrdi in ropota, da o ekologiji pri V12 dizlu ne govorimo :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cyc Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Kaj pa vem ... v kaki 156 ali 166 bi bil 2.4 dizel super. Sportni kupe pa ... kaj pa vem. To s ferrarijem gre pa po mojem za stos. Ferrariji si znani po fantasticnem zvoku, dizla tu notri jaz ne vidim. Ampak kaj se ve. :P Jasno tudi na njihovi strani ni o dizlu ne duha ne sluha med novicami ... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojč Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Jaguar JE montiral dizla; -cca 1500 kg -do 100 v manj kot 6s -končna hitrost 250km/h LP Bojč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 (popravljeno) Jaz želim vaše komentarje, motosvetovci. DIZEL = ŠPORTIVA NIČ SPLJOH. :P nekok mi to ne pase skupi. :) mora se zvrtet do 8000 pa se cez, drugac to ni to. :hmm: Popravljeno Januar 26, 2004. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 ko boste imeli izkusnje z istim modelom avtomobila z razlicno zasnovanimi masinami se bomo pogovarjali naprej. na zalost sem pristranski, ker zame ja avtomobil vsakdanje prevozno sredstvo (ekonomija), motor pa luksuz za vse ostalo. torej 4 kolesa = dizel (lahko tudi 330 cd :naughty: ), dve kolesi (zaenkrat se) = bencin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ALKO Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Glih sem menju auto.PICASO 1,6 Bencin za novega SCENIK 1,9dCi (120k). Ni za primerjat.Vožnja z senicom je veliko bolj prožna. Za svojih 120 kojev pa porabi 8,2 litra. Pikaso pa ni prišel ispod 9,5 litra. (Po računalniku.) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RAN Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Glih sem menju auto.PICASO 1,6 Bencin za novega SCENIK 1,9dCi (120k). Ni za primerjat.Vožnja z senicom je veliko bolj prožna. Za svojih 120 kojev pa porabi 8,2 litra. Pikaso pa ni prišel ispod 9,5 litra. (Po računalniku.) Men se zdi to potratno in premala razlika. Men moj ima sicer 10 KS manj požre 5,6l/100km (tud po računalniku). A Švabi boljše diesle delajo? Al ti noro tiščiš ali pa samo mestno vožnjo navajaš ? Resda ga ne teram, ampak šparam pa tudi ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 (popravljeno) ko boste imeli izkusnje z istim modelom avtomobila z razlicno zasnovanimi masinami se bomo pogovarjali naprej. ce primerjam fusiona 1.6 16V (testni avto) in 1.4 TDCi, mogoce se zraven postavimo fiesto 1.4 16V (vsi trije imajo motorje zadnje generacije), lahko TDCija samo skritiziram u nulo... :) sicer pa so svabi za dicle specialisti. aja, vozu sm pa tud golfa trojko dizla (ne TDI), sicer je ql za vozit, sam js sm se ga takoj navelical. nekok ni to to. .) Popravljeno Januar 26, 2004. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 alfa 145 1,9 diesel 105 kojnov bljak :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Januar 26, 2004 Avtor Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Men se zdi to potratno in premala razlika. Men moj ima sicer 10 KS manj požre 5,6l/100km (tud po računalniku). po moje je to za to ker je avto še nov...naj počaka še malo pa bo poraba povprečna še malo padla...pri našmu kaže po 500 km povprečno porabo 5,5 l/100Km (1.2 16V 75 km) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Januar 26, 2004 Deli Objavljeno Januar 26, 2004 Glih sem menju auto.PICASO 1,6 Bencin za novega SCENIK 1,9dCi (120k). Ni za primerjat.Vožnja z senicom je veliko bolj prožna. Za svojih 120 kojev pa porabi 8,2 litra. Pikaso pa ni prišel ispod 9,5 litra. (Po računalniku.) saj bo poraba še padla ... ko se boš navadil, da ni bencinar ... ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se