Skoči na vsebino

Sardinija


superblackbird

Priporočene objave

A je na Sardiniji tudi kakšen dober primerek McAdama?

Recimo, da dam za referenco Durmitor...al pa vsaj kaka cesta do visokega hriba?

LP, M.

normalno, letos smo bili z kolegi na WRC-ju (z kombijem) motoristov ko listja, med čakanjem na trajekt smo srečali par avstrjicev ki so meli na prikolci 3 KTM endure in pa -glej ga zlomka- Triumpha daytono(ta novo) baje od žene- u glavnem šli so trenirat za eno vzdržljivstno dirko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sardinjia :wub:

Noro, noro, noro!

Ceste so resnično dobre, ljudje prijazni...

Bom pripopal kakšno lepo slikco ko si uredimo fotoalbume.

Razen poti dol ni nič dražje kot pri sosedih :whistle:

Edini - je da sem v 3000 km zradiral več kot polovico gum.

Če se kdo odpravlja dol priporočam trde gume.

Sem imel na VFR Dunlop 208 in mi jih je scufalo kot na grobniku.

Vroče so bile pa toliko da se jih ni dalo držati z roko.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo mojega letošnjega poročilca s prvomajske Sardinije :)

Sardinija je že vrsto let tradicionalni cilj mojih prvomajskih potepanj, saj me je že na prvem obisku popolnoma začarala s svojimi norimi cestami, lepo naravo, prijaznimi ljudmi, dobro hrano, zmernimi cenami, v prvomajskem času tudi absolutno brez turistov (razen v hotelsko-turističnem SV delu, ki se mu vedno na daleč izognem, in – ali sem že omenil nore ceste?? Prvomajski motoprazniki na Sardiniji zagrizenim ovinkoljubcem zares ponudijo novo dimenzijo užitka!

Največkrat se odpravim na ta potep sam, tokrat se mi je prislinila SharpNinja B) odprava pa je bila zaradi težav z dopusti malce krajša kot ponavadi, le šest dni – ampak kakšnih 6 dni!! :naughty:

Enako kot zadnja leta sem tudi tokrat naložil oba motorja, črno-srebrnega Yamahca FZ6 SharpNinje in (sposojeno) rdečo Hondo CBR 600 RR (2007) v kombi, saj je to optimalen način preživetja skrajno dolgočasno ravne severne Italije, avtoceste pa so itaq znane tudi po svoji neprijaznosti do motorističnih mehkih športnih radirk. Kako to, Suzuki, pa s sposojeno Hondo?? Hja, čist sam sem kriv, moja nova lubica je, zaradi mojega vztrajanja po njeni beli in modri barvi, prispela šele 14 dni po koncu praznikov :(

Četrtek in petek, 26. in 27.4.2007

Večerni start je pomenil, da sva noč iz četrtka na petek preživela v kombiju, na avtocesti, na več kot na smrt dolgočasni vožnji do Piombina, kjer naju je v petek zjutraj ob devetih čakal trajekt za Olbio. Ker sem karte kupil na Netu že pred odhodom na pot, ne bi smelo biti nobenih zapletov, ampak sem kar slutil da bodo, saj mi je brihtni računalniški program prodal karte za osebni avto, kjub temu da sem za znamko vozila pravilno vpisal Peugeot Boxer… Na šalterju sem razložil situacijo, izvedel da že vedo za napako, doplačal razliko v ceni karte in ni bilo več ovir – zgolj v vednost in ravnanje, kako pišmevuhovski so pri Lloyd Sardegna…

Po skoraj osemurni plovbi smo pristali v Olbiji. Pred nama je bilo le še dobrih 100 km lepe, razgibane ceste do Cala Gononeja, male vasice na obali, kjer si ponavadi postavim bazni tabor. Enostavno za najti, zaviješ levo na prvem križišču za Dorgalijem skozi dolg tunel in po serpentinah do konca, do morja; vidi pa se že takoj, ko prideš iz tunela.

Tudi tokrat sem se ustavil v gostilni in vprašal za apartma, in prej kot v 10 minutah sva si že ogledovala čisto spodoben in še ne čisto do konca na novo preurejen apartma, v katerem bi z lahkoto stanovalo osem oseb, a sva ga dobila zgolj za naju, in to za 30 € na dan. Garaže sicer ni bilo, zato pa sva lahko zaklenila vrtna vrata in oba motorčkota pred slabim vremenom skrila pod velik balkon. Hitro sva razpakirala prtljago in pripravila vse za zgodnji start naslednje jutro, ko naju je čakal Veliki krog!

Sobota, 28.4.2007

Veliki krog (CG-Dorgali-Nuoro-Orani-Tonara-Aritzo-Laconi-Isili-Serri-Seui.Gairo-Lanusei-Tortoli-Baunei-CG), vmes še mikrokrogec: med Aritzom in Laconijem v križišču desno, Meana Sardo in Sorgono, pa nazaj za Tonaro, 448 km

Veliki krog sem že opisal v mojih prejšnjih poročilcih, tako da veste da poteka po mojih najljubših cestah na srednjem vzhodu Sardinije. Čeprav na žalost tudi kvaliteta teh cest – k sreči le na nekaterih odsekih – počasi upada, je še vedno čaroben in absolutno neprimerljiv s čemerkoli v Kuri!! SharpNinja mi je zvečer skrušeno, a s sijočimi učki priznala, da je v bistvu res čisto vse kar sem rekel da bo, čeprav se ji je menda najprej zdelo, da tipično moško pretiravam – mislim, kot da moški kdaj pretiravamo :) no ja, nič čudnega, pri (ne)kvaliteti zlasti dolenjskih cest, ki jih je navajena… To se je odražalo tudi na njeni vožnji, saj tako tekoče in poskočno, pa vseeno previdno in varno, ni še nikoli vozila – pravi LS stil, Pirelli Corse na njenem Yamahcu so bile po prihodu domov "pobarvane" le za las manj kot do roba :naughty:

Nedelja, 29.4.2007

Vožnja do Bonifacia: CG-Dorgali-Nuoro-Bitti-Budduso-Monti-Calangianus-Tempio-St.Teresa-Bonifaccio,

nazaj: St.Teresa-Olbia-Budoni-Siniscola-Orosei-Dorgali-CG, 437 km

Danes ovinkov sicer za odtenek manj in tudi manj hudih kot včeraj, pa še vedno zelo kul, zlasti tisti okoli Bittija pa do Budusoja so NORI - kratki, lepi, ritmični, iz enega max nagiba padeš direktno v drugega, hudo imeniten občutek za ljubitelje ovinkov kot sva midva!!

V gozdovih za Bittijem je potekala kolesarska dirka, zato sva morala malo počakat... nerodna reč, ker se nama je mudilo na trajekt – čeprav SharpNinja tega ni vedela, saj je bil današnji cilj kao presenečenje :) Ko sva se le pridrajsala do luke v St. Teresi, čisto na severu Sardinije, je bila ura že nekaj minut čez dve. Na voznem redu sva prebrala, da pelje trajekt šele ob treh - kar niti ne bi bilo tako slabo, če ne bi morala potem že čez eno uro nazaj, z istim trajektom, ki se je vračal ob 17 uri! Naslednji (in zadnji) je bil namreč šele ob 20:30 uri, kar bi pomenilo, da bi startala že v trdi temi, kar pa nisva hotela, zato ni ostalo druge možnosti, kot da obiščeva lepi Bonifacio le za dobro uro... Malce tolažbe je nudil le vozni red, ki nama je povedal, da je bila prejšnja vožnja ob 10 uri in je torej nikakor ne bi mogla ujeti... Prodajalec kart na šalterju me je pustil čakat na karte več kot pol ure, točno zakaj nisem ugotovil... Obe (povratni) karti sta bili 122 EUR, kar je bilo približno 50% več kot pred nekaj leti, ko sem bil tu z mojo staro, zvesto lubico, Suzuki Katano 750 – očitno v Italiji tudi cene pridobivajo na teži, ne samo prebivalci!

V vrsti pred trajektom zagledava jato večinoma chopperjev s štajerskimi regstracijami, in ko ena od bejb opazi najine slovenske tablice se začne radovedno pogovarjati, in mimogrede (bitje pernato!) izda SharpNinji kam pelje trajekt - tako je šel zadnji del mojega presenečenja po dolgem jeziku chopperske Štajerke...

Mornar na trajektu nama je s pouštrčki podložil in zavezal motorčka ob bok trajekta za varen prevoz, slaba ura vožnje pa je hitro minila. Po pristanku sva se takoj odpeljala do velikega parkirišča na vrhu platoja, kjer stoji Bonifacio, zame eno najlepših mest, in si v telegrafskem stilu ogledala in poslikala kar sva lahko.

Pa spet nazaj na trajekt in po najkrajši (ne-avto)cesti domov, kamor sva prišla v zadnjem mraku, glih ko so začele padati prve, debele kaplje dežja... kakšna sreča!!!

Ponedeljek, 30.4.2007

CG-Dorgali-Nuoro-Dorgali-skoraj do prelaza Genna Silana-CG, 124 km

Današnji plan je bil Veliki krog v "nazaj" oz v smeri urinega kazalca, a naju celonočni dež in oblačno jutro poženeta v "pravo" smer, proti severu – a sva prišla le do Nuora, zato pa do tja v pravem CMM načinu – SharpNinja se je resnično izkazala z najboljšo vožnjo ever :winkiss: A v Nuoru so naju pričakali temni oblaki, nebo okoli naju se je začelo zapirati na vseh straneh, zato sva sklenila malo počakati, da vidiva kam jo mahajo oblaki... Čez eno uro je bila situacija na zahodu samo slabša, se je pa nekaj odpiralo na drugi strani, proti JV! Sklenila sva da poskusiva v drugo smer, proti Bauneiju, kot sva sprva planirala - a ko sva v rahlem drncu pribrzela nazaj do tunela pred CG, je bilo že spet črno vse naokoli, le nad nama sončno oko... Še se nisva vdala, čakala, slikala drevesa, rože, motorje… in čez slabo uro se je na jugu prikazalo sonce!! Hitro sva zajahala najina konjička in odbrzela proti Bauneiju - prišla pa nisva niti do prelaza Genna Silana (1017 m), ko je začelo deževati! Najprej rahlo, v nekaj sekundah pa čisto zares... hitro sva obrnila in odbrzela proti domu. Med vožnjo opazim, da mi zlasti v desnih ovinkih nekajkrat prav neprijetno grdo zdrsne prva guma, pa tudi zadnja pri pospeševanju iz ovinka ne daje najboljšega vtisa... in to na tako kvalitetnem asfaltu kot je Sardinski Rdeči!!! WTF, tele Qualifier gume so pa res podn če tukaj drsijo, za povrh imajo za seboj komaj dobrih 1000 kmjev!!! Ni čudno da so bile na testih vedno bolj zadaj! A nimam kaj, zmanjšam nagib in se koncentriram na čim bolj okroglo, mehko vožnjo…

Po le nekaj čisto prekratkih minutah uživanja v ovinkih sva spet pred tunelom in čakava, kaj bo... in skoraj takoj za nama pridejo tudi prve dežne kaplje :( ker je tudi nebo povsod naokoli pretežno sivočrno, le še obrneva skozi tunel in po 6 km serpentin odvihrava proti domu. Med vedno pogostejšimi, debelimi kapljami spraviva motorčka pod streho. Le nekaj minut zatem se nebeške zapornice odprejo na stežaj, niti odtoki na ulici ne zmorejo sproti požirati vse vode... zapornice se ne zaprejo skoraj do jutra.

Danes sva prevozila komaj dobrih 100 kmjev, ampak kakšnih!!! Doma bi za tako kvalitetne kmje ubijali...

Torek, 1.5.2007

Skrajšan Veliki krog: takoj za Aritzom namesto proti Laconiju po bližnjici čez hribe proti Gadoniju in Seulu, na J del kroga prideva pri Seuiju, ostalo enako, 316 km

Tudi zadnji dan se je dan začel optimalno, med zajtrkom sva še zadnjikrat prežvečila plane današnje, zadnje fure in razdelala rezervne plane, kje bova šla če bo spet deževno. Startala sva ob 8:45, saj sva morala bit do 16 ure nazaj zaradi pakiranja, po sedaj že dobro znanih ovinkih mimo Dorgalija proti Nuoru. V Sarulah ocenim da je vreme dovolj sončno da izvedeva osnovni plan in rute ne bo treba še dodatno skrajšat preko Fonnija.

Vse bi bilo lepo in prav, če se Dunlopke na Hondi, zlasti prva, ne bi dokončno odločile da ne bodo več držale: nepričakovanih zdrsov je bilo kljub manjšanju nagibov in bolj mehki vožnji vse več, zaupanja (in veselja v vožnji) vse manj, in pri tem ni pomagala niti lahkotna dobrodušnost Honde, ki se je izkazala predvsem z neverjetnim navorom za tako majčken motorček. SharpNinji in njenim Pirelli Corsam, ki se niso prav nič pritoževale, je bil zelo všeč prvi del bližnjice z lepimi, ne prehitrimi ovinki, kjer njen Yamahec še ni postal nerodno težak za metanje iz enega skrajnega nagiba v drugega – in če se ne bi za nama začeli zbirati črni oblaki, bi jih z največjim veseljem prevozila še enkrat :yes:

Že prejšnje dneve sva doživela vse začilnosti Sardinije: spoznavanje domačih živali ali krave, koze, ovce in prašički na cesti, do večkratne zaporedne smrti prestreljene smerne table... Danes sva dobila še dodaten bonus: idioti, ki niso vredni metka, s katerim bi jih ustrelil!! Posebne omembe so vredni trije: tip, ki je v čez oba pasova ustavljenem avtu mirno meditiral sredi ovinka pred Nuorom, brez varnostnih utripalk ali kakršnega koli znaka; potem kura, ki je v avtu čakala dokler nisva pripeljala skoraj do nje, nato je hitro speljala direktno pred naju preko cele ceste, da sem SharpNinji pokazal zaviranje v sili na prednjem kolesu in, prva nagrada, familija v osebnem avtu na poznem nedeljskem izletu (je bil že torek) in sva jih zagledala tik pred sabo, ko sva pripeljala iz nepreglednega levega ovinka, kako po mostu na najinem pasu vzvratno vozijo proti nama... še zdaj ne morem verjeti... rešitev sta ponudili še dve vaji iz naših (Maksi) delavnic, zaviranje v sili in izogib oviri... Jao, pa kolk neumen moraš bit da narediš nekaj takega?? Tako neumen se ne moreš rodit, za to je potrebno veliko truda, najbrž tudi kakšen ne prav kratek tečaj ali šolanje... Če je bil v ovinku zaparkirani tip občinski prvak, je bil tale zagotovo državni prvak v neumnosti!! Ampak tko to je, preživetje zahteva od nas da nikoli ne smemo podcenjevati neumnosti in potem nekako gre...

Zadnji del vožnje od Lanuseija do Cala Gononeja je potekal malce bolj umirjeno, saj so Dunlopke še vedno le izgubljale na poslušnosti in oprijemu. Zato pa naju je spremljal krasen sonček skozi vse čudovite ovinke od Buneija do tunela, kjer sva se še zadnjikrat v teh praznikih spustila po serpentinah do domače vasice in z le 15 min zamude, ob 16:15, parkirala pred apartmajem. Hitro sva se preblekla iz usnja v civilko, spokala oba motorčka v kombi, nato pa se spravila na pakiranje.

Ob 18:30 sva, sveže stuširana in dišeča, zaklenila vrata apartmaja, vrgla ključ v nabiralnik, zakurblala kombi in se odpeljala proti Olbiji, kjer naju je ob 22 uri čakal trajekt. Tokrat so za spremembo zaklenili dohode do Car-decka, zato sva se hitro zagrebla za dovolj prostora in namesto v kombiju zaspala na dokaj udobnih klopeh v k sreči nezakajenem baru.

Sreda, 2.5.2007

Ob pol šestih zjutraj naju je zbudila poskočna glasba in glas napovedovalke po ozvočenju s sporočilom, da smo prispeli v Piombino. Po izkrcanju se je začela dolgočasna avtocestna pot domov, zaradi močnega dežja preko cele Italije pa sva bila prav zadovoljna, da sva s kombijem. Malo po 17 uri sva bila doma.

In tako se je zaključila še ena, prav imenitna prvomajska Sardinija. Tokrat je bil poudarek na osrednjem, vzhodnem in severnem delu otoka, komaj pa čakam naslednje sardinsko potepanje, maja 2008, ko bo na sporedu južni in zahodni del, kjer leži moja najljubša sardinska cesta, tista med Arbusom in Iglesiasom :OK:

Tehnični podatki:

Trajanje: 6 dni, 26.4. do 2.5.2007, od tega 4 motodnevi, zaradi dežja v ponedeljek naredila vsega skupaj le 1323 km, kar je 300 do 400 km manj kot pričakovano, in 1800 km s kombijem.

Stroški:

- trajekt Piombino-Olbia-Piombino: 322 EUR

- nafta za kombi, bencin za oba motorja, cestnine: ~390 EUR

- apartma: 120 EUR

- trgovina, večerje: ~90 EUR

PS tisti, ki ste že bili na Sardiniji tole itaq veste, opozarjam pa vse, ki se šele odpravljate tja: že prvi obisk Sardinije pusti trajne posledice! To se je pri nama izkazalo že čez nekaj dni po prihodu domov, ko sva šla na easy furco proti morju, pa mi je pri postanku na bencinski črpalki zmerno do pretežno užaljena in zato le na pol v šali rekla, da "kako naj se vendar tu peljem, ker to sploh niso ceste!!!" You have been warned... :whistle:

PPS če v Google Earth vtipkate npr Cala Gonone in pozumirate skor do konca, pa boste vse opisane ceste tud videli, vključno z nama - sva une pikice pred tunelom... :P

in še nekaj slikc:

post-163-1182257018_thumb.jpg

post-163-1182257047_thumb.jpg

post-163-1182257067_thumb.jpg

post-163-1182257104_thumb.jpg

post-163-1182257131_thumb.jpg

post-163-1182257166_thumb.jpg

post-163-1182257189_thumb.jpg

post-163-1182257210_thumb.jpg

post-163-1182257234_thumb.jpg

post-163-1182257260_thumb.jpg

post-163-1182257289_thumb.jpg

post-163-1182257313_thumb.jpg

post-163-1182257352_thumb.jpg

post-163-1182257377_thumb.jpg

post-163-1182257398_thumb.jpg

post-163-1182257443_thumb.jpg

post-163-1182257474_thumb.jpg

post-163-1182257491_thumb.jpg

post-163-1182257510_thumb.jpg

post-163-1182257533_thumb.jpg

post-163-1182257563_thumb.jpg

post-163-1182257589_thumb.jpg

post-163-1182257605_thumb.jpg

post-163-1182257630_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako. Se tud strinjam, da ko se enkrat po Sardiniji voziš, ne moreš verjet, samo zmajuješ z glavo, kako za božjo voljo se sploh lahko vozimo po naših podrtijah :SS Mater spet ste mi skomine nardil :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

@ hasper, mica: hvala za pohvale! bo še kej, sej se kar naprej vozim, samo časa potem napisat imam bolj malo... ker se grem rajši spet peljat :)

ne pozabite, res se splača pogledat ceste z Google Earthom, škoda samo ker ni on-line posnetek, da bi videl še stanje cest in promet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS tisti, ki ste že bili na Sardiniji tole itaq veste, opozarjam pa vse, ki se šele odpravljate tja: že prvi obisk Sardinije pusti trajne posledice! To se je pri nama izkazalo že čez nekaj dni po prihodu domov, ko sva šla na easy furco proti morju, pa mi je pri postanku na bencinski črpalki zmerno do pretežno užaljena in zato le na pol v šali rekla, da "kako naj se vendar tu peljem, ker to sploh niso ceste!!!" You have been warned... :whistle:

Itak.

Razlika je res ogromna, moram priznat da nisem pričakoval takšnega šoka po vrnitvi v SLO. :P

Od Fernetičev do Vrhnike smo doživel vse.

Izsiljevanje prednosti, motoriste ki ti rinejo v rit (ride), Zalivke, luknje...

Sardinja je zakon! :worship: :wub:

Sej čez čas se bomo spet navadl na podn od cest, ter mentaliteto uporabnikov cest v Slo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da ste tud na vašem koncu opazili prestrljene table in znake, zgleda da je tam to nacionalna disciplina :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ekola, tudi midva sva se glih vrnila iz 14 dnevnega potepanja po Sardiniji.

Ceste so res Ok, se pa tudi na Sardiniji najdejo slabe ceste, se posebej ce zavijes malo bl v notranjost.

Tudi sedaj skoraj ni bilo turistov, cene pa predsezonske 100% manj kot avgusta.

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje za vse vas, ki ste že bili na Sardiniji, in sicer, če bi se zaradi spleta okoliščin (ugodna cena, poznanstva, celo možnost brezplačnega prenočevanja) odločali med dvema krajema bivanja, bi raje izbrali kraj Macomer ali Olbio ? Je res Olbia toliko bolj prometna in turistov polna, da se bolj splača izbrati drugi kraj ? Gre se za termin v septembru..

Ste imeli kakšne probleme s krajami ?

Koliko časa pa ti vzame Sardinija, če jo želiš celo obvoziti in hkrati tudi kakšen dan preživeti na plaži ?

In še glede hrane.. kje ste sami jedli in koliko ste približno zapravili za hrano v času dopusta ?

Že vnaprej hvala za vaše odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kraja bivanja ni panike, sploh pa septembra (konec sezone).

Tudi mene so strasili s krajami, sam jaz nisem imel teh problemov, je pa res da imam vse vredne stvari v tank torbi in ta je vedno z mano.

Za Sardinijo rabis vsaj 14 dni.

Glede hrane pa tako. V gostilnah pri spagetih in picah ne mores falit, vse je dobro.

Pa zrezki, ribe (tuna) itd.. Nisva pa v 14 dneh nasla nobene juhe ali minestre. Cena od 30 do 50€ za dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje za vse vas, ki ste že bili na Sardiniji, in sicer, če bi se zaradi spleta okoliščin (ugodna cena, poznanstva, celo možnost brezplačnega prenočevanja) odločali med dvema krajema bivanja, bi raje izbrali kraj Macomer ali Olbio ? Je res Olbia toliko bolj prometna in turistov polna, da se bolj splača izbrati drugi kraj ? Gre se za termin v septembru..

Ste imeli kakšne probleme s krajami ?

Koliko časa pa ti vzame Sardinija, če jo želiš celo obvoziti in hkrati tudi kakšen dan preživeti na plaži ?

In še glede hrane.. kje ste sami jedli in koliko ste približno zapravili za hrano v času dopusta ?

Že vnaprej hvala za vaše odgovore!

Ti predlagam rajši ta kraj saj si bolj v notranjosti in lahko delaš dnevne ture in se vračaš spat v isti kraj. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje za vse vas, ki ste že bili na Sardiniji, in sicer, če bi se zaradi spleta okoliščin (ugodna cena, poznanstva, celo možnost brezplačnega prenočevanja) odločali med dvema krajema bivanja, bi raje izbrali kraj Macomer ali Olbio ? Je res Olbia toliko bolj prometna in turistov polna, da se bolj splača izbrati drugi kraj ? Gre se za termin v septembru..

Ste imeli kakšne probleme s krajami ?

Koliko časa pa ti vzame Sardinija, če jo želiš celo obvoziti in hkrati tudi kakšen dan preživeti na plaži ?

In še glede hrane.. kje ste sami jedli in koliko ste približno zapravili za hrano v času dopusta ?

Že vnaprej hvala za vaše odgovore!

V soboto sem se vrnil s Sardinije (10 dni Sardinije in 4 dni škornja). Če te zanima predvsem vožnja po večinoma res lepih cestah, je najbrž najbolje, da imaš ture iz enega izhodišča. Jaz sem naredil krog in še malo v notranjost sem zavil, pa sem tudi marsikaj zanimivega videl (seveda, če te zanima zgodovina, arhitektura, flora ....). Za prevozit krog rabiš cca 6 dni (po 250 do 300 km/dan), seveda če ne greš po najkrajših odsekih in se izogibaš glavnih cest.

Ljudje so prijazni, v dveh tednih nisem imel nobene slabe prigode, hrano pa imajo itak super, saj so pravi gurmani. Mogoče je malo čudno le, da težko dobiš kakšen pošten obrok pred 19.uro.

Je pa v začetku julija tudi na motorju prijetno toplo, sploh če imaš Probikerjevo jakno brez perforacije, v kateri sem se kuhal 3150 km. Zato bo naslednjič Sardinija na vrsti maja (mislim, da bo tudi september pretopel). Vsekakor pa uživaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje za vse vas, ki ste že bili na Sardiniji, in sicer, če bi se zaradi spleta okoliščin (ugodna cena, poznanstva, celo možnost brezplačnega prenočevanja) odločali med dvema krajema bivanja, bi raje izbrali kraj Macomer ali Olbio ? Je res Olbia toliko bolj prometna in turistov polna, da se bolj splača izbrati drugi kraj ? Gre se za termin v septembru..

Ste imeli kakšne probleme s krajami ?

Koliko časa pa ti vzame Sardinija, če jo želiš celo obvoziti in hkrati tudi kakšen dan preživeti na plaži ?

In še glede hrane.. kje ste sami jedli in koliko ste približno zapravili za hrano v času dopusta ?

Že vnaprej hvala za vaše odgovore!

Tole si prečitaj, ti bo mogoče kaj pomagalo... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore!

Za vse, ki ste že bili na Sardiniji.. Kako to, da nobeden od vas ni omenil, da se v notranjost naj ne bi hodilo (klani in podobne zadeve.. ) ?

Danes sva bila s fantom na večerji z dvema Sardincema (?), ki nama nudita njihovo stanovanje (zastonj). Med drugim sta nama zabičala, da v notranjost otoka ni za hoditi. Pravita, da se je za izobigat v velikem loku krajev kot je na primer Silanus, da naj bi na potovanje obvezno vzela kakšen "žepni" nož če že ne pištole iiiin tako dalje :wacko: .

Pravita, da so sever, jug in nasploh vsa obala tako turistični, da ni problema z zgoraj omenjenimi stvarmi, da pa se v notranjosti otoka stanje kar hitro poslabša.

Že v njihovem kraju, ki naj bi bil po njunih besedah čisto miren, se dogajajo same čudne stvari: bančne avtomate kradejo z BAGERJI, v njihovem stanovanjskem bloku so cca. dve leti nazaj imeli podtaknjeno bombo, sosedu so ukradli motor okoli polnoči, ker le ta ni bil parkiran v garaži, itd. itd.

Je pa res, da trdita, da se te afere več ali manj dogajajo med njimi samimi in da turiste po večini pustijo pri miru.

Nama se še sanjalo ni, da je tam tako zelo nevarno, vsaj kar se domačinov tiče. Oba sva z grozo v očeh odšla domov in sedaj premišljujeva o spremembi plana poti, pa tudi kraja bivanja.

Spati v Macomer-ju, ki je le 10km oddaljen od Silanosa.. Am, hvala, raje ne :winkiss:

Paničarim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore!

Za vse, ki ste že bili na Sardiniji.. Kako to, da nobeden od vas ni omenil, da se v notranjost naj ne bi hodilo (klani in podobne zadeve.. ) ?

Danes sva bila s fantom na večerji z dvema Sardincema (?), ki nama nudita njihovo stanovanje (zastonj). Med drugim sta nama zabičala, da v notranjost otoka ni za hoditi. Pravita, da se je za izobigat v velikem loku krajev kot je na primer Silanus, da naj bi na potovanje obvezno vzela kakšen "žepni" nož če že ne pištole iiiin tako dalje :wacko: .

Pravita, da so sever, jug in nasploh vsa obala tako turistični, da ni problema z zgoraj omenjenimi stvarmi, da pa se v notranjosti otoka stanje kar hitro poslabša.

Že v njihovem kraju, ki naj bi bil po njunih besedah čisto miren, se dogajajo same čudne stvari: bančne avtomate kradejo z BAGERJI, v njihovem stanovanjskem bloku so cca. dve leti nazaj imeli podtaknjeno bombo, sosedu so ukradli motor okoli polnoči, ker le ta ni bil parkiran v garaži, itd. itd.

Je pa res, da trdita, da se te afere več ali manj dogajajo med njimi samimi in da turiste po večini pustijo pri miru.

Nama se še sanjalo ni, da je tam tako zelo nevarno, vsaj kar se domačinov tiče. Oba sva z grozo v očeh odšla domov in sedaj premišljujeva o spremembi plana poti, pa tudi kraja bivanja.

Spati v Macomer-ju, ki je le 10km oddaljen od Silanosa.. Am, hvala, raje ne :winkiss:

Paničarim ?

Prvič slišim kaj takega in tudi od nikogar drugega, ki je bil na Sardiniji nisem slišala ni temu podobnega. :hmm: Zadnje dni na Sardiniji sem bila v vse bolj zabačenih krajih in moram reči, da se je z zabačenostjo povečevala le slaba cesta in povečano število živine na cesti. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, da se tudi nama zdi vse skupaj zelo čudno :wacko: .

Mi je pa gospa razložila, da so tam po večini vsi moški "čudaki", saj so dolga leta živeli nam drugačno, nemeščansko življenje. Žene so imele načez mestno življenje, občino, trgovine, možje pa so hodili okoli, pasli živino, itd. Domov jih ni bilo po 8 mesecev in več in zato se njihovo življenje vrti okrog moških neumnosti :photo: . Kako bodo temu našpičili to, kako bodo drugemu našpičili tisto. In kako se bodo potem skregali in se na koncu še streljali.

Do sedaj sem se pogovarjala le s tremi Sardinci (m.spl.) in vsi tri so si na nek način podobni. Smeh ljudje. Kot bi bili iz drugega planeta.

Saj pravim.. zatrdila sta nama, da za turiste ni tako zelo nevarno, ampak ko kasneje od njih slišiš, kako se pri njih dobi poceni puške z odrezanimi cevmi, ki jih ima vsak sodoben pastir, da obvaruje svojo živino pred tistimi, ki bi jo lahko prestrašili.... hmm, motor, živina na cesti, bum :slap: :lol: Malo heca mora biti, ampak vseeno slišim dve povsem drugačni plati zgodbe in me dejansko grize, kaj je tukaj res :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste motorjev vajene živine nista prestrašla niti 2 fejst glasna Akrapota iz XTjke tko, da močno dvomim, da bi jo s čim drugim uspela prestrašit. Kvečjemu jih strašijo sami ko strelajo v table. V glavnem se zdi, da se bojijo označevalnih tabel, ker so vse prestreljene :naughty: , v resnici pa so samo dost velka tarča, da jo lahko zadanejo :evilgrin: . Ampak tud tega nisem v živo doživela tko, da zarad mene lohk luknje v table tud navrtajo - kdo bi vedel. :lol:

Da pa nalagajo vse živo, pa jih čist razumem, saj se kaj prida tam ne dogaja, pol pa domišljija radi svoje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to.. dejansko sem z mojim postom želela le to, da bi nas kdo pomiril in napisal, da to že ne more biti res.

Enako sem včeraj hotela izvedeti od prijateljice, ki je mesec dni preživela na Sardiniji, pa me je samo še bolj prestrašila.

Sploh pa.. še Lonely planet in podobni tur. vodniki priporočajo se v velikem krogu izogniti določenim krajem. Zakaj torej nekateri od vas rinete ravno tam in me na koncu še "rajcate" z norimi cestami ?! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da pa nalagajo vse živo, pa jih čist razumem, saj se kaj prida tam ne dogaja, pol pa domišljija radi svoje. :OK:

Vse bolj se tudi meni zdi, da je to tisto, kar jih tako zelo tare :whistle: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nisi ti mogoče s Korziko zamešala.

Drugač, pa če te potolaži sem bla tam 14 dni lani septembra in ni bilo enega problema tako, da kar brez panike :yea1:

Popravljeno . Popravil civava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nisi ti mogoče s Korziko zamešala.

Drugač, pa če te potolaži sem bla tam 14 dni lani septembra in ni bilo enega problema tako, da kar brez panike :yea1:

Si bila že na Korziki?

Korzika z obračuni in prepovedanimi mesti nima veze.

Če se Korzičani udarijo med sabo je pa to tako kot pri nas na Dolenjskem, Štajerskem ali kjerkoli.

V glavnem Korzika, varna v vseh smereh in destinacijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!