Skoči na vsebino

Gilera Runner


Priporočene objave

Objavljeno

Se povsem strinjam. Z enim tvojim tankom bi jaz naredil krepko krepko prek 300 km.

Sicer je pa s tankanjem pri meni takole:

Nalijem 7 litrov - tank je poln. Kazalec kaže na polno. Prevozim 70 kilometrov - kazalec kaže na polno. Prevozim nadaljnih 70 kilometrov - kazalec se pomika proti sredini. Prevozim nadaljnih 70 kilometrov - kazalec se približa ničli. Potem pa spet tankat.

Torej, ko je v mojem tanku bencina le kakšnih 4'5 litra od 7'5l mi kazalec kaže polno, naprej pa se povsem lepo niža...

Sicer pa ni panike - ga boš že naštudiral.

Objavljeno

Glede blokad so na servisu rekli, da je priporočljivo prvih 1000km prevozit z max 80% gasa in nikoli do konca! Nato se do 1500km stopnjuje gas in tam nekje med 1300km in 1500km lahko že teraš do konca in daš seveda blokade dol. Poznam tipa, ki je svojega FireFox-a vozil 2800km :shock: z blokadami, da se vteče motor. Zdaj pa mu gre 95km/h! Pol Runnerjev je za njim!

Objavljeno

Jest sem jih pa odstranil po 600km in mi gre krepko čez 100km/h. Vsi Runnerji so za mano vključno z enim 70 kubičnim, ki pa ima še original forgazer...

Torej nič čakat, hitro srečko... em, ne... blokade odstrant.

Objavljeno

Ej, nobeden ti ni reku, da če daš dol blokade moraš imet 100% gas! Ti lahko voziš še naprej tudi 30km/h, samo motor ti ne bo dušilo! Razumeš zdaj? :?: :!:

Objavljeno
Brez skrbi, da bom. Ampak po 1000km.

Rekli so, da ima Runner nek tipo katalizator? oz. nek nadomestek. No gledal sem malo naokrog motorja in opazil, da avspuh pride iz dveh cevi. Ena cev pride z celinderja druga pa je nek podaljšek dolg caa. 35cm, ki ne vodi nikamor in se na koncu zapre.!? :roll:

Odzagaj ta podaljsek, snami celi auspuf in iz njega odzagaj konus ki je v cevi auspufa. Ta konus najbolj omejuje hitrost. Sicer pa ce si malo mojster, ti odstranitev ne sme delati tezav.

Objavljeno

ti kr odstrani blokade in boš z istimi obrati pozil hitreje. recimo z zablokiranim to pomeni 40km/h z deblokiranim pa 70. in se ne bo nič bolj obrabljalo

Objavljeno

Andrej, sej vidiš kaj ti svetujejo vsi. Naredi to, ker je samo dobro za tvoj motor. Mare ima prav, z istimi obrati bo hitrost enkrat višja. Lahko pa še naprej voziš 40km/h, samo obrati bodo mnogo nižji. In še po klancu navzdol ti bo lepo peljaj brez da bi ti narasli obrati. To sem opazu na lastnem motorju. :wink:

Objavljeno

Jst z mojim Runnerjem (vse original) nardim s polnim tankom okoli 290km (dokler ne začne goret lučka, 9l bencina). Prvih 170km je kazalec na F pol pa začne padat.

Objavljeno

ampak on ga je še kr nažigal po bregu navzdol dokler ni blo zadnje eksplozije v cilindru.

Ej viš zato so pa bolš zračno hlajeni.

Jst sm mojga pulu z Rakitne, da se je števc že dobesedno zaril v plastiko

na dnu brzinomera.

Pol pa BUM!... Gledam v špegu če sm kej povozu... Nič...

Pa še enkrat BUM!...

Hmm... to pa neki ne bo v redu.

Sm se ustavu sel pogledat okoli motorja in glej hudiča ohišje vetrnice je bilo raztrgano in se je vsak košček držal za svoj šrauf!

Medtem ko čakam kolega da se se vrneta po mene si še malo ogledujem prijazno naravo in ugotovim, da so koščki vetrnice razmetani po celi Rakitni (še dobr da ni blo nobenga pešca sej bi ga lahko kksen šrapnel še ubil!).

Aja, bat se mi je pa razpočil iz božjega mira na poti z jutranje kave. :evil:

Objavljeno

Hudo :twisted:

In kolk je to, če se števc zarije v plastiko? Pr men je to okrog 160... :)

Objavljeno

Jst sm meu stevc do 60 pol pa se kksn cm praznine.

Sodeč po tuljenju mašine in vetru bi reku tm okol 90-100.

Objavljeno

zanimivo...

Koliko pa kaj porabi Runner na 100km? Zračunal sem, da mi je prvih 185km porabil 5.1l na 100km. Sedaj pa je poraba padla na 3l za 100km.

To se dogaja ker je motor nov? in se poraba počasi manjša? :?

Objavljeno

jah jas z nekaj čez 4 litre nardim okoli 120 km. ko sem mel zablokiranega pa sem naredo 80 km če sem ga teral do konca.

Objavljeno

Kamikaze, ne računaj da bo padlo še kaj prida pod 3l. Kvečjemu malo več bo, ko se ga boš bolj navadil in ga bolj upal privijat.

Včasih sem se vesčas vozil s kolegi, valjda je bil nonstop gas do konca in je pilo 4'5 litra... Zdaj sem bolj mirne sorte in ga vozim nekako s 2'8 do 3'2 litra na 100...

Kar precej je odvisno od tega koliko ga špoaš. Pri meni je scena v tem da mi gre s tretjino gasa okrog 80, s celim gasom pa le počasi pride do 100... tako da ne vem če se ga splača privijat...

Objavljeno

Če daš blokade takoj ven moraš skuterja prvih 1000km vozit z pol gasa tako kot piše v knjižici.

Z blokadami doseže 50km/h, brez pa nekje 85km/h (števec kaže (pre)več).

Objavljeno

Vsak števec kaže (pre)več.

Danes sem se peljal za avtošolo. Če bo kdo vozil po naših cestah lepo po omejitvi, bo to nek učenec v avtošoli - a je res? No, peljem se lepo vesčas na konstantni razdalji za njim (pol metra :twisted: ) in... khm... meni je kazalo 58km/h. :)

Toliko o točnosti naših (skuterskih) števcev.

Objavljeno

Motorist- točno tako. Samo z blokadami z pol gasa gre 30km/h, brez pa z istim gasom 60km/h. Važno je samo da ne duši motorja! Če pa smo že pri tem bi moglo pol tudi pisat v knjižici, da se brez blokad sploh ne smeš peljat. To je samo zaradi zakona. :lol:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zanima me kakšna je razlika med tem novim modelom motorja (Hi-Per 2) in tastarim motorjem (lanski model). Rekli so, da ima ta novi motor Hi-per 2 gor 17,5 mm uplinjač. Je to res? Če je nebi rabil menjat še uplinjača, ko bom gor dajal kit. Kje se da pogledat velkost uplinjača?

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Nihče ne ve kateri uplinjač je na ta novem Hi-Per 2 motorju gor? Je 17,5 al ni??! Kje bi se dalo to pogledat!?:roll:

hvala!

Objavljeno
Nihče ne ve kateri uplinjač je na ta novem Hi-Per 2 motorju gor? Je 17,5 al ni??! Kje bi se dalo to pogledat!?:roll:

hvala!

obadva sta HI-PER 2 s tem da so najnovejši HI-PER 2 PRO ,nobeden nima 17,5 mm fergazerja...

Objavljeno

Aha.... v čem pa je spljoh razlika med tema dvema motorjema!? :roll:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kuk pa košta da ti vse blokade vn poberejo? (pr Runnerju mislm). Ga mam tut jst sam šele kakšen teden. Pa ker avspuh bi bil najprimernejši zanga.(pospeški, končna). Mogoč mislm na vse skup mal prezgodej ampak vseen hvala za odgovore!! :wink:

Objavljeno

na kratko: blokade daš sam ven, avspuh leovince ZX, + štimanje motorja z valčki in šušticami ter po možnosti še zamenjati dizo za malo večjo.

Jaz imam sedaj na tem Runnerju Leovince ZX, večja diza, povečana kompresija(brušenje celindra z vrha), brušenje izpušnega kanala in bata malo od spodaj, da boljše vleče mešanico. Ter zamenjane lamele od Malossija(karbonske),..in še par stvari

Ko sem dal ven blokade mi je šel max 75km/h ko pa sem dal gor ZX-a mi je šlo tam nekje 90 po števcu.

Ko pa sem dal motor naštimat(sem opisal zgoraj kaj) je šel DOSTI boljše kot prej. Končna je sedaj 100 po števcu, ki je samo do 100:) V klanec pa gre boljše. Preden sem ga naštimal mi je šel z ZX-om v klanec pred mojo hišo max 50km/h sedaj pa 60km/h. Pospeški pa so tudi strupeni....

Ti imaš ta novi model runnerja?--kakšne barve

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!