Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Sem bral prejle na gumi in piše 41 psi to je 2.8 bar, to ne velja potem?

Hmm, ne vem kaj si ti gledal, meni piše v user manualu za sprednjo 180kPa in za zadnjo 200kPa, kar je 1.8 in 2.0 bara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Situacija je taka: Bat in cilinder sta zjebana :wallbash: Cilinder je bil že enkrat povrtan, in obnovljen (nova puša) tako da ne vem če ga je še možno obnovit. Prodaja mogoče kdo rabljen cilinder z malo kilometri? Mogoče kdo ve kje bi se dalo čim ceneje dobit nov cilinder? Mogoče prodaja kdo kakšne rablen kit 170 ali kaj podobnega? Ali je za vsako mašino posebeni cilinder, ali bi mogoče na mojo DT-jko pasal tudi kak drug cilinder od kakšnega drugega motorja?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Situacija je taka: Bat in cilinder sta zjebana :wallbash: Cilinder je bil že enkrat povrtan, in obnovljen (nova puša) tako da ne vem če ga je še možno obnovit. Prodaja mogoče kdo rabljen cilinder z malo kilometri? Mogoče kdo ve kje bi se dalo čim ceneje dobit nov cilinder? Mogoče prodaja kdo kakšne rablen kit 170 ali kaj podobnega? Ali je za vsako mašino posebeni cilinder, ali bi mogoče na mojo DT-jko pasal tudi kak drug cilinder od kakšnega drugega motorja?

Hvala.

če je puša,bi se še naj dala pobrusit,če ni že preveč na meji.. drugače ima pa TDR enako mašino,sam bo tudi cena cilindra enaka

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no bom videl če se bo dala pobrusit. Drugače pa sem gledal malo polini in malossi kite pa ne delajo za yamaho 125 tko da me zanima če bi pasal mogoče kit za kakšen drug motor gor, pa iskou sem tudi rabljen cilinder pa nisem našel nič ne od DT ne od TDR pa me zanima če bi mogoče dal lahko gor cilinder še od kakšnega drugega motorja? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no bom videl če se bo dala pobrusit. Drugače pa sem gledal malo polini in malossi kite pa ne delajo za yamaho 125 tko da me zanima če bi pasal mogoče kit za kakšen drug motor gor, pa iskou sem tudi rabljen cilinder pa nisem našel nič ne od DT ne od TDR pa me zanima če bi mogoče dal lahko gor cilinder še od kakšnega drugega motorja? :?

Sedovsek85 prodaja TDR po delih. Vprašaj ga če še ima cilinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam problem! Zadaj v območju amortizerja je začelo strašno škripati, ko premikam motor gor in dol, vendar nisem prepričan ali amortizer dela ta zvok, ali pa tisti del, ki je pod amortizerjem. Prej ni bilo 11 tisoč km nobenih problemov sedaj pa kar naenkrat. Drugače amortizer funkcionira brezhibno, samo škripanje je pa nevzdržno. Je imel kdo takšen problem oz. ve kaj bi bilo krivo? Imam pa DT 125 R 2004 letnik. V tem kontekstu bi še vprašal kakšna je cena novega amortizerja?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pzdravljeni! zanima me če je v DT125r še kakšna druga blokada v avspuhu kot le v loncu ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pzdravljeni! zanima me če je v DT125r še kakšna druga blokada v avspuhu kot le v loncu ??

Izpušni ventil je treba še naštelat, ostalo pa mislim da ni nič. Potem pa še obvezno takoj večjo dizo notri ker drugače ti bo ribnil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no bom videl če se bo dala pobrusit. Drugače pa sem gledal malo polini in malossi kite pa ne delajo za yamaho 125 tko da me zanima če bi pasal mogoče kit za kakšen drug motor gor, pa iskou sem tudi rabljen cilinder pa nisem našel nič ne od DT ne od TDR pa me zanima če bi mogoče dal lahko gor cilinder še od kakšnega drugega motorja? :?

Tudi sam sem imel pred leti podobne težave. kot prvo: DT 125 in TDR 125 nimata enakega cilindra, enak je na prvi pogled oz. če ga gledaš iz 5 metrov. niti mašina ni ista, ker se spomnim da tudi vodna črpalka iz TDR ni pasala na DT. drži pa, da imata TDR125 in TZR125 enake cilindre / mašine.

druga stvar: povej najprej koliko je bil cilinder povrtan: brusit se ga da namreč na 58mm po korakih 0,25mm - za vse te velikosti dobiš bat, kar pomeni od originalne mere dalje še 8 "brušenj". škoda je kupovati nov cilinder, če se da še starega uporabit.

PS: tudi meni so vsi pametovali, da se ne da, in da ni za dobit ustreznih nadmer bata..itd. In sem na koncu ugotovil da se da za zmerno ceno vse zrihtat, v najslabšem primeru pač dat vstavit ponovno novo pušo, dvomim da ti je v interesu dajat 400€ + za nov cilinder.

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel pred leti podobne težave. kot prvo: DT 125 in TDR 125 nimata enakega cilindra, enak je na prvi pogled oz. če ga gledaš iz 5 metrov. niti mašina ni ista, ker se spomnim da tudi vodna črpalka iz TDR ni pasala na DT. drži pa, da imata TDR125 in TZR125 enake cilindre / mašine.

druga stvar: povej najprej koliko je bil cilinder povrtan: brusit se ga da namreč na 58mm po korakih 0,25mm - za vse te velikosti dobiš bat, kar pomeni od originalne mere dalje še 8 "brušenj". škoda je kupovati nov cilinder, če se da še starega uporabit.

PS: tudi meni so vsi pametovali, da se ne da, in da ni za dobit ustreznih nadmer bata..itd. In sem na koncu ugotovil da se da za zmerno ceno vse zrihtat, v najslabšem primeru pač dat vstavit ponovno novo pušo, dvomim da ti je v interesu dajat 400€ + za nov cilinder.

Trenutno je cilinder širok 56mm in mislim da je puša že bila menjana ampak to nima veze, mislim da se da tud pušo povrtat. Je pa cilinder od znotraj kar precej poškodovan, ker je sorink zlezel na eno stran in naredil kanal v cilinder. Ni mi pa jasno kako se je to lahko zgodilo in kako to da se na sorinku nič ne pozna da bi bil kej opraskan? No upam da se bo dalo samo povrtat, največji bat je pa mislim da 58,4mm. Mogoče kdo ve razliko v kvaliteti med bati: mitaka, prox, vertex. Ter kakšna je razlika med navadnimi in kovanimi bati (cast pistons/forged pistons) ker pri kovanih batih dobiš tudi 60mm bat oziroma celo 61.

http://www.geiwiz.de...maha&ausgabe=OK

http://www.geiwiz.de...maha&ausgabe=OK

Hvala!

Popravljeno . Popravil motorist1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem,ne da se mi gledat nazaj po temi zato vas kar vprašam :D Kolko bencina vam kej "žre" Yamaha DT 125 RE z gianellijem,kolko z mestno vožnjo in kolko na kake daljše razdalje? Pa še na kolko k km naj bi se menjalo bat? Odločam se namreč za nakup rabljene DT 125 RE,letnik 2006 z gianellijem in približno 8000 km,ampak bi se rad prej prepričal če bom imel potem dovolj denarja za bencin in vzdrževanje :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem,ne da se mi gledat nazaj po temi zato vas kar vprašam :D Kolko bencina vam kej "žre" Yamaha DT 125 RE z gianellijem,kolko z mestno vožnjo in kolko na kake daljše razdalje? Pa še na kolko k km naj bi se menjalo bat? Odločam se namreč za nakup rabljene DT 125 RE,letnik 2006 z gianellijem in približno 8000 km,ampak bi se rad prej prepričal če bom imel potem dovolj denarja za bencin in vzdrževanje :huh:

Jaz nimam Gianelija pa naredim okoli 200km z 1 tankom (mirna vožnja, daljše fure). Če greš po brezpotju ipd. se takoj nekoliko poveča, gianelli pa tudi verjetno naredu svoje. BAt bo verjetno vredu do vsaj 20000km, razen če ne boš navil motorja ali pa ga ne vzdrževal pravilno...

Sicer je pa DT super motror. Sam sem imel pomisleke pa mi ni niti malo žal, samo zvoka pač nima nobenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nimam Gianelija pa naredim okoli 200km z 1 tankom (mirna vožnja, daljše fure). Če greš po brezpotju ipd. se takoj nekoliko poveča, gianelli pa tudi verjetno naredu svoje. BAt bo verjetno vredu do vsaj 20000km, razen če ne boš navil motorja ali pa ga ne vzdrževal pravilno...

Sicer je pa DT super motror. Sam sem imel pomisleke pa mi ni niti malo žal, samo zvoka pač nima nobenega.

Kako to misliš da nima nobenega zvoka? :blink: Jaz imam gianellija in športni iflter in je zvok odličen, usaj za moje pojme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah ti maš prerihtano pol an,pa tut športn filter da na zvoku dost.

ker moj sošolec ma DTja pa nima zvoka ama nič,ma kak am6 bolš zvok

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si siguren da cilindra od TDR in DT nista enaka? Meni izgledata od znotraj ista in tudi cilinder od TDR paše na mašino in kapa na cilinder. Kaj gre v najslabšem preimeru lahko narobe če nista enaka? Če recimo probam dat cilinder od TDR-ke na motor. Bo rezultat viden že ob prvem vžigu?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav....

Imam doma dt125x in me zanima kje bi lahko kupil gianelli izpiu za motor in kolikšna bi prišla cena...

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav....

Imam doma dt125x in me zanima kje bi lahko kupil gianelli izpiu za motor in kolikšna bi prišla cena...

Hvala in lp

Tole je edino kar sm najdu: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/PI-DT_125_RE__X__SUPERMOTARD__2004__2009_PERFORMANCE_EXHAUSTS-3431.aspx

ni glih gianelli sam zgleda kr uredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!