Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

K se glih pogovarjate o tem ventilu. Imam motor hondo MTX in me zanima če je pri tem motorju ta ventil mehanski ali gre kako drugače prek elektrike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej carmagedonu hvala,da me je motor počaku :)

Drugače pa motor je kljub letom dobro ohranjen in tudi ni zmatran kot so to navadno taki motorji.

Me pa zanima sledeče namreč problem oz. izziv mi dela ta servomotor in sicer me zanima ali ga je kdo že razdiral in ali mi kdo zna natančno povedat kako ta zdeva deluje in kako vse to poteka.Motorček sem odmontiral dol in ga razdru nakar sem naletel na malo morje zobnikov in na moje začudenja kr precej elektronike za ta letnik.Sedaj pa me namreč zanima kako zadeva deluje za naprej nazaj oz. odprto in zaprto ali to krmili elektronika ali kaj drugega.

Na samem motorčku sta 2 poziciji za zajle,ki nato gredo na sam ventil in sicer 1 in 2 vrjetno morajo biti te pozicije enake povsod torej na ventili 1 na motorčku 1.Sedaj pa je na ventilu 1 na motorčku pa na 2?????

Mi zna kdo to mal razložit in ja ne mislim vozit motorja na servis,ker bi rad sam zadevo spedenal pač izziv :)

Me pa zanima še nekaj namreč sedaj se ob kontaktu ta motor samo malo zavrti oz. velik premalo kot bi se moral.

Če pa ima kdo ta motor doma in ga ne potrebuje se pa priporočam za nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
po koliko kilometrih bi bilo pametno obnovit/zamenat zadnji amortizer?

Jst še nism slišu da bi pisal v menual book da morš monizer menat po tolk pa tolk kilometrih. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, saj zato pa prašam če s časom kaj izgubi na trdoti

Ja lej jst nimam tak motor k ti sam vem da pr mojem se po 4 letih ni nič izgubilo na trdnosti ozr. mal kar pa je normalno.

Da bi se ti pa toliko obnucal da bi mogel menjat pa ne vrjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst še nism slišu da bi pisal v menual book da morš monizer menat po tolk pa tolk kilometrih. :blink:

pri enduro vožnji so obremenitve velik večje... sam ni pa po kilometrih... obnovi oziroma zamenja se po potrebi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po koliko kilometrih bi bilo pametno obnovit/zamenat zadnji amortizer?

Ni to vezano na kilometre ampak pač na to kolk je uničen.Zakaj pa misliš,da je potreben obnove?Kaj občutiš,da imaš tak občutek?

Do zdaj vem samo za dvakrat(ne na dt125),da je bila potrebna menjava-a verjemi,da kaj takšnega tvoj motor ni dal skozi!

Če pa govorima o dt 50 pa ti skoraj upam garantirat,da tvoj še ni zanič!

@brejker-simon :)

Kadar menjaš olje v vilicah moraš vso olje ki je v vsaki pogledat koliko ga je in ga pač toliko(v kateri ga je več)naliješ na novo!

Na navadnih vilicah,ga še nisem menjaval.Na upside dovn,pa moraš skupi tiščat,ko jih se sestavljaš oz zateguješ šravf :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neh, prednje vilice me zaenkrat ne zanimajo (čeprav v navodilih za popravljanje piše da bi blo fajn zamenat olje v njih), motor pa je bil zadnjih 20k kilometrov vsaj obremenjen z mojo malenkostjo (ki znaša od oka 130 kg z opremo), včasih pa tudi veliko več. Motor ima dobre 31k kilometrov, včasih pa pri malce bolj divji enduro vožnji čudiš kako ga zabije do konca, posebej če sta dva gor. Pa tudi nasplošno je motor precej nizek ko se usedem gor.

Ali naj samo feder pritegnem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neh, prednje vilice me zaenkrat ne zanimajo (čeprav v navodilih za popravljanje piše da bi blo fajn zamenat olje v njih), motor pa je bil zadnjih 20k kilometrov vsaj obremenjen z mojo malenkostjo (ki znaša od oka 130 kg z opremo), včasih pa tudi veliko več. Motor ima dobre 31k kilometrov, včasih pa pri malce bolj divji enduro vožnji čudiš kako ga zabije do konca, posebej če sta dva gor. Pa tudi nasplošno je motor precej nizek ko se usedem gor.

Ali naj samo feder pritegnem?

Sponko daj na sprednje vilice-ne preveč na tesno ne pa preveč ohlapno,da boš videl,do kam ti pride vilica,če se drugače ne vidi.Govorim za prednje.Ker verjetno bi moral dati glede na tvojo težo in še sopotnik včasih malo gostejše olje!Drugače špa sem za prednje pisal brejkerju

Glede zadaj...

Osebno ne nobenem motorju ne štelam-mogoče ker sem lahek :whistle:

Na 125ccm pa sem si zadnji del malo dvignil.oz otrdil.Tako,da ja mislim,da si ga moraš absolutno naštimati na bolj trdo!

Sem pa imel enkrat na sposoji DT125 l.95.Sem bil več na zadnji kot na dveh :whistle: Pa tud obrnilo me je z njim pred diskoteko,pijanega ko mina :whistle: Lepi časi :worship: :worship: :worship:

Prijatelj se je celo uspel v prvi dvignit in prestavit v drugo ter se peljat dobrih 100m po zadnjem! :worship: :worship:

Men so se zdel cel motor mehek!Vendar ni bil moj in nisem kaj nastavljal,pa še samo po cesti sem se vozil!

Na cesti se vidi,če je uničen-slab tako,da zadnji del "zatrese""zlomi" v ovinku,v bistvu se motor kr dviguje in spušča,ko si nagnjen! :whistle:

Drugače pa 20.000km,če nisi skakal po progi ni glih velik :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem primeru bit ti jz svetoval,da menjaš zavorno olje,olje v prednjih vilicah in otrdiš zadnji del :whistle:

Svečko ne vem kdaj si menjal,vendar jz sem jo menjaval na 6000km,ker je bla res razlika,kadar si jo menjal.Oz ni bila,če si jo na 6000km.Potem pa je motor že manj šel :krneki:

Je pač treba mal penez vložit,če se hočeš vozit :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

denar ni problem, bolj je problem čas, sploh ker sem od motorja odvisen (pa ker ga rabim za prevažanje do šole, trgovine pošte...)

pol saj bo čez kak mesec dat nov verižni set, pa se bo lahko še olje zamenjalo (v tistih navodilih ki jih imam jz piše tudi kako se to naredi. V bistvu piše vse noter)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem štor sem, ko sem se vzpenjal na motor zjahal zadni levi žmigavec, sedaj pa hočejo za novega 19€ na yamahi. Pozna kdo kakšno trgovino razen louisa in podobno, kjer bi lahko dobil drugega, ampak ceneje? Mogoče celo neoriginal, samo da pašejo.

KuC,najrajši bi, da gre z motorjem =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je komplet?

dušilec+resonanca+dihtunga na cyl+vsi šraufi?

pa koliko se je kaj poznalo na performansah?

pa je kaj razlike med izpuhi dtjk novih in starejših letnikov?

pa kam si ščitnike zapravu?

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dušilec pa resonanca s krivino ja. Nobene dihtunge pa šraufov. Zraven ni nobenih ščitnikov, oni originalni so pa na starem izpuhu

Razlike v moči so pa ogromne. Meni se je kr smejalo. Ravno takrat, ko ga je včasih zamorilo, se mu zdej vtrga. =)

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sščitnik za ročke ni serijska oprema =)

Zvok je tudi drugačen ja; bolj rezek in glasnejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 k je mojih, in zanje vem kaj se je z motrojem dogajalo

kar je blo prej mi je čista uganka

uganka... mam tukej gor en kup prič, da sm meu DT-jko ponavad bol spedenano pa spucano ko pa marskkšn cestaka! pri meni pa motor ma da se sije. pa nism kkšn pozer. vozen je biu pa v 95% po asvaltrianih cestah. aja, še zmeri nisi kkšne slike objavu, v kakšnem stanju je zdej moped.

Lp. Aleš

Popravljeno . Popravil _ales_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!