Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

predvidevam da si to že počel, tako da lahko rečem, da se boš zeloo obiral če boš delal pol ure hehe :P

sem tudi sam prebral celo temo, in sem zasledil, da je nekomu serviser računal za nastavitev tega ventila 5000 SIT. sem se samo za glavo prijel :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidevam da si to že počel, tako da lahko rečem, da se boš zeloo obiral če boš delal pol ure hehe :P

sem tudi sam prebral celo temo, in sem zasledil, da je nekomu serviser računal za nastavitev tega ventila 5000 SIT. sem se samo za glavo prijel :xx:

tko je... ne računa se pol ure dela ampak celo... ura dela je pa hitr 20€... pol ure dela pa zato ker nebi samo po filingu nastavu ampak bi avspuh dol vzel in gledal kako ventil stoji da bi blo tko k je treba ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam nikoli ne jemljem avsupha vstran. ravnam se vedno po "luknjici" in 2 označbah na cilindru ki se vidijo na cilindru pod koleščkom na katerega pridejo zajle. za lažjo predstavo :

http://www.dt125.de/dt125/Mainpage/Werksta...alze/index.html

na koncu pa z vijaki na zajlah zamaknem okoli 3 - 4mm desno in to je to. navodila so seveda z neta, in vedno sem tako nastavljal in vedno je bilo tudi ok. če je pravilno nastavljeno se pa itak vidi ko se zapelješ 3 kroge. da se tudi tako, da vzameš avspuh stran, in od spodaj vidiš koliko roba ventila gleda preko kanala ko daš kontakt (takrat je namreč ventil do konca odprt, ko pa moped vžge se ventil zapre na minimum), ampak meni se še vseeno zdi to le dodatno delo, če že hočeš čisti finiš itak morš štelat med samo vožnjo.

odvisno pa je tudi kaj hočeš od motorja. ali bo do 7000 obr/min dolgčas in bo potem vrel do 12000 obr/min, ali pa se bo zbudil že pri dobrih 5000 in ustrelil do cca 10.000, kjer se bo končalo in boš šaltal.. meni osebno je druga varianta ustreznejša :yea1:

mislim da bom kar pogrešal te "dvotaktne dogodivščine"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma sej jest jo tud mal pogrešam... sigurn sm vsak vikend saj 5 ur šravbov ker sm vedno hotu neki bolš pa neki drgač pa nevem kaj vse... sej če ste temo prelistal ste tud slike moje bivše vidl... če so še kje gor... lepa je bla .... škoda k ni več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sem skozi temo zasledil ogromno o tvojih "podvigih", kapo dol, nimaš kaj, vprašanje je le, kako se je obnesel naslewdnji lastnik/lastniki....

pravi unikat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sem skozi temo zasledil ogromno o tvojih "podvigih", kapo dol, nimaš kaj, vprašanje je le, kako se je obnesel naslewdnji lastnik/lastniki....

pravi unikat

hm... kako se je obnesu... 2x je zaribala, zadn konc je odtrgov ker se ni znov po zadnji vozt, ekspanzijsko posodo mu je odprl k je na motozboru gumo žhal... tko no... ne preveč dobr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Kolega je zdaj kupil DT 125X letnik 2006 in je motor še zablokiran. Pa ker se mi ne da brat vseh 300 strani, bi prosil nekoga, da mi napiše kaj vse je treba narediti, da se ga odblokira, ker sem se prejele malo peljal in motor res ne gre nikamor! Rekel je da bo kupil Giannellija, za ostalo pa ne vem kaj je še treba narest, da se motor odblokira oz. sfrizera?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo gianelija kupu je poj sam še ispušn ventil in elektronka... tist štrom bl na servisih znajo odpret tko da najbolš da ga enmu da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se da žarnco za osvetlitev obratomerja dost simpl zamenat al so kaki hujši podvigi?

drgač pa motor laufa kot urca, sam malčk močen sem ker včasih kaj šraufam in šrauf zlomim. Pa še en problem je, jz idiot sem enkrat dolivu olje in sem ga nalil preveč, pa nič vedel. Sem se vozil par k km in mi je začel olje pri vseh luknjah ven tiščat. Pol sem ga zamenjal in točno nalil, pa še vedno ven tišči, sicer dost manj sam je še zmerej vse mastno. bo treba kr semeringe pa dihtnge menjat a?

sicer pa se brez težav približujem 30k km

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se da žarnco za osvetlitev obratomerja dost simpl zamenat al so kaki hujši podvigi?

drgač pa motor laufa kot urca, sam malčk močen sem ker včasih kaj šraufam in šrauf zlomim. Pa še en problem je, jz idiot sem enkrat dolivu olje in sem ga nalil preveč, pa nič vedel. Sem se vozil par k km in mi je začel olje pri vseh luknjah ven tiščat. Pol sem ga zamenjal in točno nalil, pa še vedno ven tišči, sicer dost manj sam je še zmerej vse mastno. bo treba kr semeringe pa dihtnge menjat a?

sicer pa se brez težav približujem 30k km

žarnca v števcu je najlaži možn... vzem masko dol pa sam na spodni sreani jo vn potegneš s kabli... je v takem humijastem čepu ;) zarad olja pa probej samo podret pa spucat tesnila ker možn da ti je zarad preveč ola prtisk porinu kšne smeti pa tak vmes in zdej pušča :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekak dvomim ker pol nebi semeringi piščali (npr tist na aksi za kurbel)?

isto semeringi na vilcah spuščajo poj greš pa s tanko plastiko zad in spucas svinjarijo pa ne puščajo več ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koncno mam zdej tale motor res ga je lep tko k je dost velik, sam zvok me mal mot, pa to da mi gre sam ene 85-90. drgač mi je tist k mi ga je prodov reku da je vetnil v izpuhu odprt sam mu ne verjamem, a drgač bi se to vidl ce bi jest sliku tiste dve zajle pa sliko prpopov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bi se videlo, če je ventil djansko odprt (obrnjen za 180°) najbolj ziher bo, če vzameš dol avspuh in pogledaš skozi izp. kanal.

možno je, da imaš sicer odprt ventil ampak še vedno zablokiran avspuh - če je tako, potem ti odprt ventil ne pomaga prav veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tisti k so imeli odprt vetnil pa original avspuh jim je leteu tm okol 95 pa 110. no sej bom probov po tismu nastelat k si dau tist link eno stran nazaj pa bomo vidl..

pa tist cagarčk za temperaturo se mi sploh ne dvigne niti prbližn do polovice pa sm ga kr gonu tud po prevoženih 80 km se ni dvignu a to k je tko mraz, a je mogoč cagarčk pokvarjen

Popravljeno . Popravil bošt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tisti k so imeli odprt vetnil pa original avspuh jim je leteu tm okol 95 pa 110. no sej bom probov po tismu nastelat k si dau tist link eno stran nazaj pa bomo vidl..

pa tist cagarčk za temperaturo se mi sploh ne dvigne niti prbližn do polovice pa sm ga kr gonu tud po prevoženih 80 km se ni dvignu a to k je tko mraz, a je mogoč cagarčk pokvarjen

dej se ti pr men mal oglas pa bova pogledala tale ventil pa še na zvoku ti loh neki malga zrihtav v 5min ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no prov se še zmenva

drgač pa za zvok bo itak spomlad gianneli padu, pa tud kksnih posegov v motor tud nebi glih rad zaenkrat (dusilc iz wd40 :D )

Popravljeno . Popravil bošt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no najbolje bo ja da z jerryjom pogledata on bo vedel.

za kazalec temperature pa mislim da bo ok, meni tudi ni nikoli prišel do polovice, ponavadi malo preko "stopničke", pa je bil motor full odprt pa tudi vozil nisem kot penzionist :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja... temperatura je vredu k se dvigne čez stopničko je že v delovni temp... ve kot to ga pa na cesti ne boš spravu razn če je res vroče pa se vlečeš v kakšni koloni... če boš pa kje po terenu oral pa tišal s kakšnega jarka s polnim gasom na mestu pa bo vidu tud višje temperature ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katera funkcija pri mašini se vklopi/izklopi pri 7k rpm?

namreč pelje se normalno, pospešuje tudi dokaj normalno, samo nekajkrat ko pride na približno 7k obratov mašina začne delat glasen mnooo zvok in se začne obnašati kot da bi se ti na nihajko obesil slon na rolerjih.

Problem se je pojavil včeraj ko sem se vozil z prižgano lučko za dvotaktno olje, a ga je še bilo nekaj. danes sem ga nalil do vrha toda to "mukanje" je ostalo

sicer se pa to dogaja v višjih prestavah, v prvih treh tega zaenkrat (še) nisem zasledil

nasveti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez idej... preklop se drgač na tistih obratih nek ispušn ventil... samo nevem če bi se to slišal če bi blo kej narobe... bi se pa poznal na moči... poglej če se ventil normaln obrača ko daš kontak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!