Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

kr se netanja tiče... vzames vrtalno stroj povrtas kapco in pade sama dol brez da bi krkol poskodvov alpa se sploh dotaknu lukne v kovini izpuha... poj pa samo iste nete kups in nazaj zanetas.. ni cist nobena umetnost. sravb je teci zategnt kot netat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr se netanja tiče... vzames vrtalno stroj povrtas kapco in pade sama dol brez da bi krkol poskodvov alpa se sploh dotaknu lukne v kovini izpuha... poj pa samo iste nete kups in nazaj zanetas.. ni cist nobena umetnost. sravb je teci zategnt kot netat.

Ja sej vem kok se neta pa tu..sam me zanima če je kdu že kej podobnega delu na giannelliju pa če je pol bolši zvok k pr giannelliju z vso peno v dušilcu..drgac pa tnx jerry pa mam tak občutek kuda da si že kej vidu al pa delu tu na giannelliju tko da ce se kej ves slucajn mi plis kr povej.. Aja pa še tu me zanima kuk pene priporočaš da ven uzemem pa če bi blo kej narobe da kr vso?..fajn se mejte

Popravljeno . Popravil Drejo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jst sm s tega istega auspuha vn uzew. pa sm pobraw tm neki čez polovico, pa je poznat. bom pa u kratkem uso vn vrgu vrjetno. pomoje se ti splača use vn pobrat, ker ma moj zdej zvok bol podobn kaki kosilnici :) use vrži vn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zvok bo bl glasn pa bl tko kovinski... nevem pa tocn koko je ze pena notr a je taka trda pa se jo da vzet vn v kosu alpa je taka da je samo natlacena notr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pena je samo natlačena notr, tko da moreš s kakim šrawfncigrom al kako kljuko vn pobrat, čene pa res ni problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pena je srce dusilca... vpija zvok... znizuje hrupnost... probej peno vn pobrat s ksnga teskga motorja pa ga zalavfej u naselju :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pena je srce dusilca... vpija zvok... znizuje hrupnost... probej peno vn pobrat s ksnga teskga motorja pa ga zalavfej u naselju :whistle:

Jerry raj nebom k bi rad da se zivim ne da bi me kak sosed z vilami lovil :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jerry raj nebom k bi rad da se zivim ne da bi me kak sosed z vilami lovil :rolleyes:

ma ne ropota tko grozno... komot lahko to nrdiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

kaj se zgodi pri dt125r (tiste verzije k majo še obratomer) če pride cager za hitrost do konca?

pa kaj se menja pri 20k kilometrih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pride cagr do konca ni nic... je ena stangica mislm da notr ki kazalc ustav mal pod 140... skratka ni nc narobe... pri 20kkm pa fajn ce zamenjas bat obrocke in tesnila na cilindru pa redn servis... tekocine prevert zavorne obloge in podobno...

za bat obrocke in tesnila lahko tud se par 1000km pocakas. se ne mudi se pri 20kkm... nek do 24kkm nej bi se zamenal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

hellow,

uglawnem še zdej mi ni uspelo prit do tega, da bi motor odblokiru...skratka res ne vem komu zaupat to nalogo, da bi pa sam res nočem riskirat. a pozna mogoče kdo TCR racing, ku skuterje predelava? no pr njem sm razmišlju da bi, pa ne vem še... kaj se lahko u najhujšem primeru zgodi, če bi recimo kak kabl faliw oz. to vrjetno neki sanjam brez veze in sm u strahu brez pomena najvrjetneje :whistle:

ale čao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mors vedt da ce das serviserju naloga da ti motor odblokira... on tocno ve v kaj se spusca in ce ni 100% da bo to dobr naredu bo rajsi reku da tega ne dela alpa da ni mozno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mors vedt da ce das serviserju naloga da ti motor odblokira... on tocno ve v kaj se spusca in ce ni 100% da bo to dobr naredu bo rajsi reku da tega ne dela alpa da ni mozno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo hvala :)

bom jst kr ta vikend lepo pelju, pa bomo vidli kaj bo ratalo vn ne. ma ubistvu je blokada namenjena temu, da niža obrate ne, tko da je poznat tudi v nižjih prestavah več moči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr Dt se blokada zlo cut v vsh prestavah... ker ko pospesujes in prides na tiste obrate kjer motor zacne dobr vlect in bi mogl it skos bol te kr na enkrat odreze... sej bos vidu k bo zuni bo velik bol zvezno pospesvane pa vec moci tm okrog 7k obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja... yamaha DT ma menda enako masino kot KTM EXC pa so pri KTMu izsilli okoli 40 konjev pri yamahi pa neki manj kot 25. Zalostno.

Drugace sem pa mel 80ccm DTjko na grustu od 125ccm in se je kar lepo drzala. Kros gume in navali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja... yamaha DT ma menda enako masino kot KTM EXC pa so pri KTMu izsilli okoli 40 konjev pri yamahi pa neki manj kot 25. Zalostno.

Drugace sem pa mel 80ccm DTjko na grustu od 125ccm in se je kar lepo drzala. Kros gume in navali...

napaka .) ima enako masino kot ktm lc2... kr je pa cist neki drugga kot exc. exc nej bi dav vn nekje 34KM lc2 in DT pa ene 24KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napaka .) ima enako masino kot ktm lc2... kr je pa cist neki drugga kot exc. exc nej bi dav vn nekje 34KM lc2 in DT pa ene 24KM

Tako je Jerry ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kolk KM nardite z enim tankom (10L)... Da mal primerjamo.

Pa seveda kolk je vaša dt-jka predelana.

No jz naprimer mam DT125X (L .06), izpuh gianelli...

Pa nardim okol 150KM.

NASLEDNJI :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kolk KM nardite z enim tankom (10L)... Da mal primerjamo.

Pa seveda kolk je vaša dt-jka predelana.

No jz naprimer mam DT125X (L .06), izpuh gianelli...

Pa nardim okol 150KM.

NASLEDNJI :rolleyes:

jest sm tud nek 160-180 delov s tankam... na dalse fure tud cez 200

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!