Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

fantje, jaz sem pri dobre 20k km menjal samo obročke, bat pa šele zdaj, pri 37k. Moram rečt da do zdaj ni blo okol tega nobenih problemov, sam zdaj sem dal pa še preventivno cilinder na nadmero pobrusit in seveda nov bat noter.

sicer eni pravijo da rata bat pri taki kilometraži pošteno krhek, sam tale je pa kar še žilav. Mi je padel z kakega metra na beton pa ni vidit nobene praske.

Objavljeno

Moja Yamaha DT 125 X ima gianelli izpušni sistem in športni zračni filter. Kupil sem jo pred kratkim tako da nevem kako je bilo oboje vgrajeno. Imam občutek da jo na visokih obratih nekaj duši oz. "zamori". Je možno da je še kakšna blokada kje ali je to lahko kaj drugega? Sicer ima pospeške tam nekje do 100 precej dobre. Včeraj sem odprl tudi air-box in ugotovil da je filter (tista pena) dokaj umazan. Kje lahko kupim novega oz. s katerim oljem jo je treba namazat? Sem iz Lj. Kako pa se vzdržuje športni zračni filter? kako se ga sčisti in ali ga je potrebno s čim namazati?

Lp

Objavljeno

Moja Yamaha DT 125 X ima gianelli izpušni sistem in športni zračni filter. Kupil sem jo pred kratkim tako da nevem kako je bilo oboje vgrajeno. Imam občutek da jo na visokih obratih nekaj duši oz. "zamori". Je možno da je še kakšna blokada kje ali je to lahko kaj drugega? Sicer ima pospeške tam nekje do 100 precej dobre. Včeraj sem odprl tudi air-box in ugotovil da je filter (tista pena) dokaj umazan. Kje lahko kupim novega oz. s katerim oljem jo je treba namazat? Sem iz Lj. Kako pa se vzdržuje športni zračni filter? kako se ga sčisti in ali ga je potrebno s čim namazati?

Lp

Malo bencina in operes filter v njemu. Potem ga pustis na SONCU 20 minut da se cisto posusi in ce imas mogoce se tisto mazilo za namastit filtre lahko tut to namazes, drugace das noter suhegega. Razen ce imas full makadama pa tega. Potem OBVEZNO namazat, ker ti bo cist zastopalo vse. Pa tut no ... nasplosno je dobro da se namaze.

Objavljeno

Tnx, sam a to velja za ta "kromeran" športni zračni filtr al za uno gobico oz. penco k je v airboxu al za oboje?

Objavljeno

Tnx, sam a to velja za ta "kromeran" športni zračni filtr al za uno gobico oz. penco k je v airboxu al za oboje?

Kromeran zracni filter oz. "sportni" zracni filter je tezko cistit. Drugace pa je ponovno varianta benz. To sem napisal za gobico.

Objavljeno

za športnega nevem, tisto gobico v originalnem airboxu se pa v bencinu opere, potem se jo pa v olje namoči (ali pa v posebnega hudiča ki je prov za filtre narejeno; jaz mam od motula) in ožame, tako da je pena mastna ampak ko jo stisneš pa od nje nič ne kaplja

Objavljeno

v kakšno olje to,ker js nism nč namazal?

Objavljeno

v kakšno olje to,ker js nism nč namazal?

Prav poseben sprej za namastitev filtra. Ker da pac negre prah cez.

Objavljeno

v kakšno olje to,ker js nism nč namazal?

lahko je navadno motorno, samo toliko da je filter masten

Objavljeno

lahko je navadno motorno, samo toliko da je filter masten

za menjalnik?kaj pa olje za mešanico?

lp

lahko je navadno motorno, samo toliko da je filter masten

za menjalnik?kaj pa olje za mešanico?

lp

Objavljeno

Imam občitek da motor na visokih obratih nekaj "trokira" oz. da se ne "zvrti do konca". Je možno da ima vgrajeno blokado obratov. Modot je yamaha DT125X narejena pa je blia v Španiji in je letnik 2006. Slišal sem da je vgradnja blokada obratov odvisna od tega kje je bil motor narejen. Ali je mogoče kaj drugega?

P.S. Motor ima gianneli avspuh in športni zračni filter. (Kupil sem rablenega par tednov nazaj tako da nevem kateri "performanci" so narejeni na motorju)

LP

Objavljeno

lahko tudi olje za mešanico sam ga je za moje pojme škoda (razen če tankaš petrolov dvotaktol sam pol si sploh bedast). Najbolj se ti splača vzet eno pocen motorno olje, če dobiš tekočino posebej za filtre si pa itak zmagal (Jaz sem jo kupil v Logatcu v Avtostilu).

glede trokiranja nevem kako majo novi modeli uštiman, na starih se da moč na obratih dost lepo z izpušnim ventilom štelat. Ko se mi je enkrat vtrgala zajla ki ga odpira sem se moral kakih 5 km voziti z zaprtim, motor se ni bil sposoben zvrtet čez 5 ali 6k obratov, ko sem prišel domov sem ga pa do konca odprl in ga fiksiral da se ni mogel zapreti. Rezultat je bila totalna nula pod 6k obrati, npr klanec je komaj zdelovalo z 40 kmh, če si dal pa prestavo nižje, jo zvrtel si pa lahko nato komot še za ene dve višje prestavil. Motor dobi tako ihto da je veselje

Objavljeno

Ja možno da je izpušni ventil - YPVS. Verjetno je še vedno vključen ker se ga sliši ko dam kontakt. Očitno prvi lastnik ni vedu da je ob zamenjavi slušalk potrebno tud ventil naštelat. Kako si pa fiseral ventil da se ni mogel zapreti? Kako pa je z rave ventilom? ga lahko sam vgradis? koliko stane? kje se ga da kupit?

Sorry ker se mi ne da brat vseh 300 strani... :S

Lp

Objavljeno

ypvs je yamahina verzija rave ventila

nahaja se drugače na levi strani motorja, ob cilindru, pokrit pa je z pokrovčkom ki ga držita 2 imbus vijaka. Tistega sem dal dol, pod njim pa je "jermenica" ventila. če ga maš namen zablokirat potem moraš zajle losati in sneti. Jaz imam na ventilu tako ušesce z luknjo, luknja je pravtako zadaj v ohišju ventila. Ko se ti luknji pokrivata je ventil do konca odprt, blokiral sem ga pa tako da sem ventil poravnal in skozi vanj v tisto luknjo porinu en cvek ter prišraufal nazaj gor pokrovček

Objavljeno

še to, rave ventil (oz YPVS) ti doda ogromno moči na nizkih obratih, brez njega je vožnja težja in polna prestavljanja

Objavljeno

Ok hvala se bom mal poigral. Drugače sm pa brksal sedaj kar nekaj časa in sem najel dosti o tem na 168. strani. Lp

Objavljeno

Imam še nekaj vprašanj:

Na Motorju ni števca za obrate, kje ga lahko kupim in ali ga je možno vgraditi?

Koliko stanejo nove plastike za motor? Se jih bolj splača na novo prebarvati in kupiti nove nalepke?

Gianelli avspuh mi je začel rahlo rjaveti na začetku pri izpušnem ventilu. S čim ga naj namežem da preprečim rjavenje?

Kje v okolici Lj je uradni servis za Yamaho? (kakšne imate kaj izkušnje)

Hvala za odgovore.

Lp

Objavljeno

Imam še nekaj vprašanj:

Na Motorju ni števca za obrate, kje ga lahko kupim in ali ga je možno vgraditi?

Koliko stanejo nove plastike za motor? Se jih bolj splača na novo prebarvati in kupiti nove nalepke?

Gianelli avspuh mi je začel rahlo rjaveti na začetku pri izpušnem ventilu. S čim ga naj namežem da preprečim rjavenje?

Kje v okolici Lj je uradni servis za Yamaho? (kakšne imate kaj izkušnje)

Hvala za odgovore.

Lp

cilinder.si, da.

Za crossa je komplet brez nalepk 100€, nalepke pa se ena 80€. ( no malo manj use ). Odvisno kako bo pobarvano. Zbrusi in prebarvaj. Za servis izkusenj nimam.

Objavljeno

nalepke so dražje kot plastike, če se prav spomnim je plastika na levem boku (tista ki je čez hladilnik)bila okoli 30 evrov, nalepka na njej pa še kake 10 evrov več. Barvat lahko poskusiš sam, se dobijo neki spreji odporni na temperaturo ampak bodo najbrž tudi hitro dol šli. Najbolje da povprašaš serviserja, eden je v Lj na Dolgem mostu (Jure Primec s.p., Cesta dveh cesarjev). Ni poceni ampak zrihta hitro, z originalnimi deli in dobro opravi. Po mojih izkušnjah pošten človek

Objavljeno

ypvs je yamahina verzija rave ventila

nahaja se drugače na levi strani motorja, ob cilindru, pokrit pa je z pokrovčkom ki ga držita 2 imbus vijaka. Tistega sem dal dol, pod njim pa je "jermenica" ventila. če ga maš namen zablokirat potem moraš zajle losati in sneti. Jaz imam na ventilu tako ušesce z luknjo, luknja je pravtako zadaj v ohišju ventila. Ko se ti luknji pokrivata je ventil do konca odprt, blokiral sem ga pa tako da sem ventil poravnal in skozi vanj v tisto luknjo porinu en cvek ter prišraufal nazaj gor pokrovček

Danes sem to zadevo odpru vendar mi ni vse jasno. ko je motor v kontaktu se to ušesce z luknjo in luknja ki je v ohišju ventila pokrivata. Ko prižgem motor se mi ventil zavrti za kak cm bolj v desno, ko pa dodam gas pa se mi premakne še za kak cm v desno. Logično bi bilo da več kot je "gasa" bolj je ventil odprt se pravi bol je pomaknjen v desno, zato se mi ne zdi logično da bi bil ventil povsem odprt takrat ko se luknji prekrivata. Če se motim me popravite.

Pa še slike: 1. in 2. sta ko je motor ugasnjen, vendar v kontaktu, 3. je prižgan motor ki laufa na štantgasu, 4. pa je z dodanim gasom.

LP

post-24231-125553794822_thumb.jpg

post-24231-125553795986_thumb.jpg

post-24231-125553797126_thumb.jpg

post-24231-125553798148_thumb.jpg

Objavljeno

maš kej narobe zvezano?po kakšnem sistemu deluje rave,ker js mam na husi tudi na zajlo in elektromotor?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prodam giannellija za dtjko. Je za letnike od facelifta dalje, ampak pomoje paše tudi na starejše.

3_530.jpg

Menjam tudi za kakšne rabljene (ampak dobre) zimske gume (205/55 R16)

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pa glede višine sedeže?? Velik sm ene 170cm pa me zanima če je dt prevelik?

A kdo drugače proda enduro?

Objavljeno

Kaj pa glede višine sedeže?? Velik sm ene 170cm pa me zanima če je dt prevelik?

A kdo drugače proda enduro? Al pa KTM LC-2 če kdo koga pozna. Rabim mal nižji motor:D

Objavljeno

Kaj pa glede višine sedeže?? Velik sm ene 170cm pa me zanima če je dt prevelik?

A kdo drugače proda enduro?

Jz prodam DT letnik 2001..... PM 4 info :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!