minime Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 Kolk pa vam približno porabi zaprt in kolk oprt motor??
motorist1 Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 6L/100km z gianelijom pa športnim filtrom Drgač pa čist odvisn od tega kok ga tišiš
miso93 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 lp, sem nov na forumu pa me zanima ce bi mel mogoce gdo za prodt gianellija al pa poznov kaksnega k bi ga prodajov?
motorist1 Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Morda veste čemu služi tako imenovan Y.E.I.S. Chamber oz. neka taka "posoda" ki je priključena na krivino ki gre od fergazerja v cilinder (označeno na sliki). Danes ko sem motor peljal na servis mi je serviser rekel da je brez pravega pomena tako da sva to posodo dala stran in tisto luknjo samo zamašila. Bi bilo morda bolje da bi to posodo pustila tam kjer je bila? LP
budacki Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Morda veste čemu služi tako imenovan Y.E.I.S. Chamber oz. neka taka "posoda" ki je priključena na krivino ki gre od fergazerja v cilinder (označeno na sliki). Danes ko sem motor peljal na servis mi je serviser rekel da je brez pravega pomena tako da sva to posodo dala stran in tisto luknjo samo zamašila. Bi bilo morda bolje da bi to posodo pustila tam kjer je bila? LP Gre za katalizator. Euro norme pa to. Isti zrak gre večkrat skozi mašina in s tem kao pride čistejši ven. bawbaw in motorist1 2
street_fighter Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 mene pa zanima, kera kabla moram zbrikati ..ker žal nimam ključavnice....da bom imel elktriko....tnx..
psytoma Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Koliko pride menjava indikatorskih lučk na yamahi dt 125r 2004, Dela mi samo lučka za ler. Ali je bolje kupiti samo žarnice in zamenjati sam ? V glavnem, če ve kdo znesek, naj mi prosim napiše. Hvala, LP
psytoma Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Zamenjano motorist1 in special749 1 1
motorist1 Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 Danes sem naredil okoli 90km, motor je ves čas normalno delal, tudi na visokih obratih, v 5. mi je šel 125km/h (ima 6. prestav), nato pa na koncu zadnjih 5km motor sploh ni hotel na visoke obrate, na tiste obrate kjer 2t dejansko dobijo moč, v 6. prestavi sem se lahko vozil le okoli 100km/h. Motor se zaganja, vendar ne gre na višje obrate. Bat sem menjal pred 650km. Je mogoče da je motor bil narobe ulaufan? Ali je kaj narobe z uplinjačem? Premalo bencina - zraka? Hvala za odgovore! LP
impulz Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 probaj z 1/4 gasa prit do visokih obratov. dve stvari: preveč gosta mešanca ali napačno razmerje zrak-gorivo. sliši se kot da bi se vozil z čokom, torej premalo zraka-preveč bencina. do 5. brzine pa pospešuje čisto normalno? motorist1 1
motorist1 Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 probaj z 1/4 gasa prit do visokih obratov. dve stvari: preveč gosta mešanca ali napačno razmerje zrak-gorivo. sliši se kot da bi se vozil z čokom, torej premalo zraka-preveč bencina. do 5. brzine pa pospešuje čisto normalno? Sem probal z 1/4 gasa, pa ne pride do visokih obratvo, do malo višjih obratov pride le če počasi dodajam gas. Kar se tiče mešance je tako, da sem na začetku olje dodajal v tank, sedaj sem pa naredil že kakšnih 200km brez olja v tanku. Sliši se kot bi vozil s čokom, oziroma kot da bi hotil vozit na visokih obratih ko je motor še mrzel. Kaj nej nardim? Je mogoče diza zapacana ali kaj podobnega? LP
LooLekSLO Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 (popravljeno) Sem probal z 1/4 gasa, pa ne pride do visokih obratvo, do malo višjih obratov pride le če počasi dodajam gas. Kar se tiče mešance je tako, da sem na začetku olje dodajal v tank, sedaj sem pa naredil že kakšnih 200km brez olja v tanku. Sliši se kot bi vozil s čokom, oziroma kot da bi hotil vozit na visokih obratih ko je motor še mrzel. Kaj nej nardim? Je mogoče diza zapacana ali kaj podobnega? LP Z vplinjačem (fergazerjem) se malce poigraj. Dize niso zapacane, saj bi bilo takrat premalo bencina in bi cukal. PS: Mogoče je pa tudi svečka slaba. Popravljeno April 4, 2010. Popravil LooLekSLO
motorist1 Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Z vplinjačem (fergazerjem) se malce poigraj. Dize niso zapacane, saj bi bilo takrat premalo bencina in bi cukal. PS: Mogoče je pa tudi svečka slaba. Bom probal malo fergazer razšraufat, pa malo očistit, upam da ga bom znou pol tud nazaj sestavt Svečka je bila menjana pred 300km
LooLekSLO Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Bom probal malo fergazer razšraufat, pa malo očistit, upam da ga bom znou pol tud nazaj sestavt Svečka je bila menjana pred 300km Zaenkrat poskušaj le z vijakom za bencin/zrak. Mogoče si zapomni kje je sedaj, če slučajno ni v tem problem.
mur Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Pozdravljeni, na yamahi dt 125r, letnik 206 , se pojavlja oljni madež pod sprednjim zobnikom. Kaj bi lahko bil vzrok in koliko stane popravilo/zamenjava?? Ali je težava v slabih semeringih? Lp
motorist1 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Pozdravljeni, na yamahi dt 125r, letnik 206 , se pojavlja oljni madež pod sprednjim zobnikom. Kaj bi lahko bil vzrok in koliko stane popravilo/zamenjava?? Ali je težava v slabih semeringih? Lp Pri meni je po vsaki vožnji kar ene par oljnih madežev pod motorjem, in glede na to ,da zaenkrat ni še nič zaribalo ni s tem nič narobe. Serviser mi je rekel da je to odvečno olje iz fergazerja, ter tisto olje ki ne izgori. LP
pevecm Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Pozdravljeni, na yamahi dt 125r, letnik 206 , se pojavlja oljni madež pod sprednjim zobnikom. Kaj bi lahko bil vzrok in koliko stane popravilo/zamenjava?? Ali je težava v slabih semeringih? Lp Jst sm imel pri svoji Husi tudi vse mastno okol sprednjega zobnika, pa sem peljal na servis in so zamenjali semering. Čez nekaj časa povem, če bo sedaj v redu. Drugače je pa možno tudi da ti pušča semering pri menjalni tački in ti teče olje iz menjalnika ven. En semering pa odkrito povem da nevem kok bi stal, pomoje ne prav veliko (= .
impulz Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 (popravljeno) je bil nekdo hitrejši od mene Popravljeno April 5, 2010. Popravil impulz
mur Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Jst sm imel pri svoji Husi tudi vse mastno okol sprednjega zobnika, pa sem peljal na servis in so zamenjali semering. Čez nekaj časa povem, če bo sedaj v redu. Drugače je pa možno tudi da ti pušča semering pri menjalni tački in ti teče olje iz menjalnika ven. En semering pa odkrito povem da nevem kok bi stal, pomoje ne prav veliko (= . Ne verjamem da bi pri tački puščalo, ker je mastnu tudi višje. Bom povprašal še na servisu, kaj pravijo glede cene, sicer moram pa itak rednega naredit
seat Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Fantje zanima me neki.Pozimi sem do konca obnovil ogrodje motorja in ga špricnil,danes pa sem vse skupaj nazaj sestavil.Imam pa sledeč problem.Ko dam kontakt nimam elektrike pa čeprav je akumulator nov,varovalke sem pregledal ko pa motor zalaufam na nožni zagon pa mi v zadnjem belem releju neki škrta ko prestavim v prestavo se škrtanje sicer umiri a potem začne spet škrtati.Zvok je enak kot,da rele ne more preklopit.Zdaj pa me zanima kaj tisti rele dela.Zadaj pod blatnikom pri raztezni posodi sta namreč dva releja črni in beli imata pa oba po 4 kontakte.Kaj delata in ali je možno,da mi rele ne preklopi,da bi prišel tok iz akumulatorja do ključavnice.In pa ali ima kdo kakšen takšen rele doma viška,da bi probal,če je to to.Ko sem rele raztaknil in zbrusil kontakte je za kakšno minutko prišel tok do ključavnice nato pa je spet zmanjkalo elektrike.Kaj bi to lahko bilo.Med samo vožnjo ni občutit nobene napake in motor lepo laufa tudi v prostem teku je miren.Obrati pa se brez problema dvignejo do 9000rpm. ima kdo kakšno idejo
potter Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Živjo, sem se nekako odločil za nakup DT-jke. Me zanima ali kdo pozna katero izmed spodnjih: http://www.avto.net/...d=3724154&obv=1 http://www.avto.net/....asp?ID=3723749 Hvala, LP
jurca Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Živjo, sem se nekako odločil za nakup DT-jke. Me zanima ali kdo pozna katero izmed spodnjih: http://www.avto.net/...d=3724154&obv=1 http://www.avto.net/....asp?ID=3723749 Hvala, LP ja poznam ja..motor bi se splačal kupt sploh če boš prešaltu iz švohnejšega motorja..
jurca Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 ja poznam ja..motor bi se splačal kupt sploh če boš prešaltu iz švohnejšega motorja.. poznam pa tega nejca k jo za 1600 prodaja črno..je pa tko motor je res perfektn če maš namen lih začet v tej smeri je pa zdej zamenu gume pa bremz ploščice vzdržvan je pa tut uredu z njim pa tut ni delu nevem kaj je biu normalno vožen samo po terenu..
potter Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Aha ok, se bom pozanimal. Hvala, LP
dejko39 Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 ima kdo v okolici velenja modrega DTja?mislim da R,modre barve,pelal se je mim moje hiše,bi lahka kdaj šli kak krog. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se