Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

poklicou nebom k neznam tko dobr angleško :P... z poštnino so 100 funtov... 1 funt je pa prblizn 1.1€ to se prau da bi me pršlo 110€+ prek tujine kupujem bi mi na kartici se dodatnih 10€ uzel :D barabe XD

sej moj oče enga pozna k se z tm ukvarja.. bom še vidu kaj bo z tga nastalo

Mislu sm da bi poklicu v ta podjetje k delajo nalepke da bi jih uprašu kok stanejo... Drgač pa mislm da je funt mn kot evro (ker mu je v zadnjem času vrednost zelo padla) Tko da bo use skušpi okol 90€. No naredi kukr hočeš, maš celo zimo čas da preštudiraš, zaradi mene ga lahko tudi s temperami pobarvaš :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislu sm da bi poklicu v ta podjetje k delajo nalepke da bi jih uprašu kok stanejo... Drgač pa mislm da je funt mn kot evro (ker mu je v zadnjem času vrednost zelo padla) Tko da bo use skušpi okol 90€. No naredi kukr hočeš, maš celo zimo čas da preštudiraš, zaradi mene ga lahko tudi s temperami pobarvaš :whistle:

Moja povezava funt še vedno večji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nep 1€ je 0,88 funta... joj kako je padla učash je biu funt vredn 1.1 O.O

bom vidu še kaj bom naredu oz. kok bo u sloveniji taka grafika za plačat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nep 1€ je 0,88 funta... joj kako je padla učash je biu funt vredn 1.1 O.O

bom vidu še kaj bom naredu oz. kok bo u sloveniji taka grafika za plačat :P

ajoj XD sej je se zmer 1.12€ je 1 funt zamešou sm XD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

bom kr u to temo napisou sm se pocas navadu XD .... rabm nujno pomoc... pr yamahi DT125 mi gre ze mal najetra kr ko šaltam iz mesta primer ko pridem pred semafor iz 3 v 1 prestavo morm zmeraj ko šaltam iz 3 v 2. mal kuplengo spusti dokler neslišim pač tisto k ketna butne (znak da si šaltou) prej sploh negre v nižno :S a je mogoče res to zobnik prvi odšraufou se kot je moj frend reku al spet sam naklada :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

ne vem ravno veliko o motorjih (pač imam ga kot prevozno sredstvo), pa opažam da ko se peljem v 5. prestavi (cca. 100 km/h) in prestavim v 6. se hitrost zmanjša na 90. Nekaj sem bral da ima veze z dovodom zraka. Pa me zanima kakškni so še ostali možni problemi in rešitve.

LPL =)

Kot ti je že sinn povedal ta tema že obstaja in bi lahko tam vprašal. Problem je v tem da motor nima zadosti moči da bi vlekel v 6. prestavi in zato hitrost pade. Ko prestaviš iz 5. v 6. se obrati malo zmanšajo, drugo prestavno razmerje, motor nima več moči da bi kljuboval uporu, poleg tega pa so to že prece niski obrati za 6. prestavo pod katerimi 2t motor nima kaj dosti moči. V 5. prestavi bi ti moral iti motor okoli 115-120km/h, vsaj meni gre tako hitro. Govorim za odblokeran motor.

Matolife, tebi pa ne bi znal svetovati, predvsem poskrbi da ti ne zmanjka olja v menjalniku. Pa zobnik se ti tudi ni odšraufal... :slap:

Popravljeno . Popravil motorist1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ti je že sinn povedal ta tema že obstaja in bi lahko tam vprašal. Problem je v tem da motor nima zadosti moči da bi vlekel v 6. prestavi in zato hitrost pade. Ko prestaviš iz 5. v 6. se obrati malo zmanšajo, drugo prestavno razmerje, motor nima več moči da bi kljuboval uporu, poleg tega pa so to že prece niski obrati za 6. prestavo pod katerimi 2t motor nima kaj dosti moči. V 5. prestavi bi ti moral iti motor okoli 115-120km/h, vsaj meni gre tako hitro. Govorim za odblokeran motor.

Matolife, tebi pa ne bi znal svetovati, predvsem poskrbi da ti ne zmanjka olja v menjalniku. Pa zobnik se ti tudi ni odšraufal... :slap:

aha pa v mašino olje do pounga nalijem... a čm js kakšn devi ali 2 nalit v mašino olje al kko??? pa kero olje priporočaš da je dobro za v mašino dat... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha pa v mašino olje do pounga nalijem... a čm js kakšn devi ali 2 nalit v mašino olje al kko??? pa kero olje priporočaš da je dobro za v mašino dat... :)

Olje nali tisto, kero ti piše v servisni knjigi (ne vem točno kok je že oznaka). Jst mam notr motulovega. Nalij ga pa do vrha unega okenčka, nč več. Pač tok kot je maximum. Samo pazi da ga ne boš mel premalo. Glede tega kar si napisal da moraš vmes vedno spuščati sklopko pa ne vem. to se včasih zgodi če v menjalniku pri zobnikih pride ravno zob na zob, potem moraš malo sklopko spustit da se zobniki obrnejo. Samo če se ti pa to vsakič dogaja potem je pa nekaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje nali tisto, kero ti piše v servisni knjigi (ne vem točno kok je že oznaka). Jst mam notr motulovega. Nalij ga pa do vrha unega okenčka, nč več. Pač tok kot je maximum. Samo pazi da ga ne boš mel premalo. Glede tega kar si napisal da moraš vmes vedno spuščati sklopko pa ne vem. to se včasih zgodi če v menjalniku pri zobnikih pride ravno zob na zob, potem moraš malo sklopko spustit da se zobniki obrnejo. Samo če se ti pa to vsakič dogaja potem je pa nekaj narobe...

ja fore je pa v tm .. če js v višji prešaltam ni problema samo če v nižjo na mestu prešaltam.... sm sam se že kr mal navadu ko mam u 5 primer pa da se ustavlam dam lpo u 4 pa spustim kuplengo pa u 3 spustim kuplengo itd... prej sm pa vedno z 5 pršu pa pol iz 5 u 1. prešaltal.... a je to sploh uredu za motor da šaltaš iz mesta prestave??

olje čist do vrha nalijem O.O sej olje se da pr yamahi tam not k je en pokrovčk črn... pr mašini...? kr še nkol nism vidu da bi blo olje na vrhu tut pr DT50...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ga do vrha naliješ, sam bi ti ga moglo potem tako ali tako skozi oddušek ven zmetat, razn če je zabasan. Meni je nato začel skozi vse možne luknje ven tišat tako da je bila mašina prav lepo svinjska.

Če ga maš res do vrha potem je najbolje da ga kar vsega ven spustiš (pod menjalnikom na desni strani, nekaj cm naprej od desne stopalke maš en 10 ali 11mm šrauf. tistega lepo odvijači in olje ven iztoči, pa motor še malo na levo nagni, da bo vse ven šlo. Potem ko to ven steče lepo našraufaš vijak nazaj (pametno je če tisto bakreno podložko zamenjaš, če slučajno nimaš te možnosti samo preveri da je čista, isto tudi z šraufom, NIKAKOR PA JE NE SMEŠ POZABIT). Nato lepo skozi tisti pokrovček na vrhu (na desni strani) menjalnika dolij 7,5 dl olja ( jaz not nalivam motulovega 10-30, stane slabe 10 evrov liter se mi zdi ali pa še to ne) in nič več. Motor nato vžgi, pusti laufat nekaj minut da se olje malo segreje, nato pa motor nagni (stati mora čimbolj navpično) in na desni in če si noter nalil pravo količino olja bi moral na okencu vidit nek nivo (če ne, mal gas navij, mogoče malo manjka in bi ga pri večjih vrtljajih moralo začeti vidno metati po menjalniku. Pač po potrebi doliješ, maš ob strani okenca dve zarezici kje približno naj bi bil idealen nivo.

Pa še to, če boš pri starem olju našel v njem kake opilke ali pa je olje take belkaste oz mlečne barve pa kar na servis pelji. V prvem primeru ti nekaj ruži, problem je v tem da najbrž nebo več dolgo (in se ti bo nekaj odlomilo kar nebo poceni), v drugem pa prebita dihtunga med blokom in hladilnim sistemom (voda v olju).

Tako mimogrede

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

športen filter? velik mora bit vsaj toliko kot je premer ferga, torej 28mm (najbolje da zmeriš kakšen premer ma ferg na sesalni strani.

Pol pa nevem kak bo, žičnat ali penast (čeprav ti pošteno rečeno nevem povedat razlike).

Če ga boš montiral bi bilo pametno še menjat oz vsaj odblokirat izpuh (če še ni) in pa obvezno nastavit fergazer (večja glavna diza, saj športn filter spusti več zraka noter, in če ne povečaš dotoka bencina zna bit zraka preveč, motor se bo grel ko svina in bo posledično žgal svečko ter na koncu žalostno zaribal. Pa najbrž bi moral še nastaviti pumpo za olje).

Pa po mojih izkušnjah s športnimi filtri še s tomosov je nastavljanje fergazrja ena živa jeba, čeprav enim dost hitr rata. Mogoče je tu kaj drugače, fajn bi blo da najdeš kakega specialista za tole.

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ga do vrha naliješ, sam bi ti ga moglo potem tako ali tako skozi oddušek ven zmetat, razn če je zabasan. Meni je nato začel skozi vse možne luknje ven tišat tako da je bila mašina prav lepo svinjska.

Če ga maš res do vrha potem je najbolje da ga kar vsega ven spustiš (pod menjalnikom na desni strani, nekaj cm naprej od desne stopalke maš en 10 ali 11mm šrauf. tistega lepo odvijači in olje ven iztoči, pa motor še malo na levo nagni, da bo vse ven šlo. Potem ko to ven steče lepo našraufaš vijak nazaj (pametno je če tisto bakreno podložko zamenjaš, če slučajno nimaš te možnosti samo preveri da je čista, isto tudi z šraufom, NIKAKOR PA JE NE SMEŠ POZABIT). Nato lepo skozi tisti pokrovček na vrhu (na desni strani) menjalnika dolij 7,5 dl olja ( jaz not nalivam motulovega 10-30, stane slabe 10 evrov liter se mi zdi ali pa še to ne) in nič več. Motor nato vžgi, pusti laufat nekaj minut da se olje malo segreje, nato pa motor nagni (stati mora čimbolj navpično) in na desni in če si noter nalil pravo količino olja bi moral na okencu vidit nek nivo (če ne, mal gas navij, mogoče malo manjka in bi ga pri večjih vrtljajih moralo začeti vidno metati po menjalniku. Pač po potrebi doliješ, maš ob strani okenca dve zarezici kje približno naj bi bil idealen nivo.

Pa še to, če boš pri starem olju našel v njem kake opilke ali pa je olje take belkaste oz mlečne barve pa kar na servis pelji. V prvem primeru ti nekaj ruži, problem je v tem da najbrž nebo več dolgo (in se ti bo nekaj odlomilo kar nebo poceni), v drugem pa prebita dihtunga med blokom in hladilnim sistemom (voda v olju).

Tako mimogrede

aha hvala ti :D sam me kar naprej matra ker jaz nikjer nevidm kakšno prozorno oknce zravn mašine do kjer naj bi biu olje :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na desni strani za unim plehkom s katerim bremzaž. Pač če gledaš s strani je en velik "izbočen krog" (notr je vztrajnik se mi zdi) levo spodaj od njega pa je tak steklen okenček, fi 2cm ali kaj podobnega. Poglej za ročico zadnje bremze, ga kar dobro pokriva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na desni strani za unim plehkom s katerim bremzaž. Pač če gledaš s strani je en velik "izbočen krog" (notr je vztrajnik se mi zdi) levo spodaj od njega pa je tak steklen okenček, fi 2cm ali kaj podobnega. Poglej za ročico zadnje bremze, ga kar dobro pokriva

NAJDU!! :D ja olje je na povlovici oknčka :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAJDU!! :D ja olje je na povlovici oknčka :D

Do polovice Je minimum oz minimum je mislim da to neke take zarete ki je ob okenčku. Raje še malo več nalij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do polovice Je minimum oz minimum je mislim da to neke take zarete ki je ob okenčku. Raje še malo več nalij.

kje piše kakšno olje morm točt? drgac pa ce napamet ves kr ti povej sj mava ist motor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz točim notri Motulovega SAE 10W30. Tko piše tudi v service manualju.

mah kurac service manual kaj je to mogoč kakšna knjiga al papir? kr mislm da js tga nimam :S

pa a majo use DT125 yamahe isti letnik isto olje al ni nujnu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah kurac service manual kaj je to mogoč kakšna knjiga al papir? kr mislm da js tga nimam :S

pa a majo use DT125 yamahe isti letnik isto olje al ni nujnu?

Mislm da majo ja. Ker letnik pa maš? Lahko ti pošlem service manual če hočeš (mam na compu). To je knjiga ja, okol 350 strani :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh ni treba :D no za usak slučaj bom prejšnga lastnika uprašu kero olje je toču :D

Tnx useen,.

aja pol bi me pa še nek zanimall... nwm kajj je narobe z tm ... ko se peljem pa če dam kuplengo se mal sliši nek čudnga k da bi železo ob železo drglno... neznam opisat... najbl se pa sliši tkat k na hitrco zabremzam... pomoje more bit to kej v olesih al so pa ploščice krive...

aja pa a je to normalno za model 2006 da ko z porvo bremzaš se prou sliši... nek posebn zvok xD.. hehe

dj to morš slišat ne pa da kle mlatm po forumu k pomoje noben nwe zkaj se gre :D

Popravljeno . Popravil matolife10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh ni treba :D no za usak slučaj bom prejšnga lastnika uprašu kero olje je toču :D

Tnx useen,.

aja pol bi me pa še nek zanimall... nwm kajj je narobe z tm ... ko se peljem pa če dam kuplengo se mal sliši nek čudnga k da bi železo ob železo drglno... neznam opisat... najbl se pa sliši tkat k na hitrco zabremzam... pomoje more bit to kej v olesih al so pa ploščice krive...

aja pa a je to normalno za model 2006 da ko z porvo bremzaš se prou sliši... nek posebn zvok xD.. hehe

dj to morš slišat ne pa da kle mlatm po forumu k pomoje noben nwe zkaj se gre :D

te maš ploščice zanič... zamenjaj jih s tem se ne špilaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te maš ploščice zanič... zamenjaj jih s tem se ne špilaj

Dvomm da bi ble zanič.. ker nč ne škripa... nč da nebi drglno ob kaj... sm pač trrrrrr nardi.. xD... sej bom js prejsnga lastnika mal pouprasu me prou zanima al bo po pravic povedu kaj je narobe al se bo kj zlagou spet :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

športen filter? velik mora bit vsaj toliko kot je premer ferga, torej 28mm (najbolje da zmeriš kakšen premer ma ferg na sesalni strani.

Pol pa nevem kak bo, žičnat ali penast (čeprav ti pošteno rečeno nevem povedat razlike).

Če ga boš montiral bi bilo pametno še menjat oz vsaj odblokirat izpuh (če še ni) in pa obvezno nastavit fergazer (večja glavna diza, saj športn filter spusti več zraka noter, in če ne povečaš dotoka bencina zna bit zraka preveč, motor se bo grel ko svina in bo posledično žgal svečko ter na koncu žalostno zaribal. Pa najbrž bi moral še nastaviti pumpo za olje).

Pa po mojih izkušnjah s športnimi filtri še s tomosov je nastavljanje fergazrja ena živa jeba, čeprav enim dost hitr rata. Mogoče je tu kaj drugače, fajn bi blo da najdeš kakega specialista za tole.

ne sej men se gre sam zrt zvoka. Pa me zanima. k izpuh mam že tko odprt. pa že tk leti k parsica, se zvrti tm do 11.500, sam zvok ma pa tak k en sasauc rolleyes.gif pa je to najlažja rešitev za zvok zbolšat, in me sam zanima. K nočm razderat sam zrt tega da bi zmeru in sm tuki prašu če kdo ve. K na tdr foromu že vsi spijo whistle.gif pa zaniama me kje bi se dalo zrk nastavit??

LP

Juš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh ni treba :D no za usak slučaj bom prejšnga lastnika uprašu kero olje je toču :D

Tnx useen,.

aja pol bi me pa še nek zanimall... nwm kajj je narobe z tm ... ko se peljem pa če dam kuplengo se mal sliši nek čudnga k da bi železo ob železo drglno... neznam opisat... najbl se pa sliši tkat k na hitrco zabremzam... pomoje more bit to kej v olesih al so pa ploščice krive...

aja pa a je to normalno za model 2006 da ko z porvo bremzaš se prou sliši... nek posebn zvok xD.. hehe

dj to morš slišat ne pa da kle mlatm po forumu k pomoje noben nwe zkaj se gre :D

Ta posebn zvok je tut pr nekaterih drugih motorjih Tudi pri meni se sliši ob bremzanju neko piskanje. To se sliš že odkar je nova. Baje je to zaradi enih organskih ploščic, vsaj enkrat je bilo govora o tem na forumu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!