Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Dobr sam tale filmčk iz R1 je pa divji...takele pospeške pa res nima usak skutr na križišču :P

JA sam res če bi tole R1 pen pelu k sploh zna vozt bi se stvar mal drgač udvijala pa tud mal dalša proga bi use pukazala...u štartu pa teh 20metrov pa ne rečm d ni možno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takele pospeške pa res nima usak skutr na križišču :P

To pa so nizozemci.....jaz sem celi scooter-freaks.nl okol obrno pa sem vido par takih primerkov skuterev ko jih pri nas se dolgo dolko casa nebomo meli...pa enega gospoda strega ko si je eno Runnerco 180 tak lepo opticno predelal da joj da o masini sploh ne govorim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dej ti to mal obes tle po motosvetu...dej ke h videom al pa še sm na forum kšnga hudga ubes!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjat racing 70 cc pa original street legal 125 niti nima smisla. ce bi DTjko prav predelu bi lahk tud 45-50 konjev vn dobu. tale z R1 pa tak skoda da jo sploh ma, za njega bi se BT bil prevc!

aja, glede glasnosti - Zip ma racing auspuh, R1 pa street legal (ce ne celo originalnega). od tu tud taka razlika v SPL-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjat racing 70 cc pa original street legal 125 niti nima smisla. ce bi DTjko prav predelu bi lahk tud 45-50 konjev vn dobu. tale z R1 pa tak skoda da jo sploh ma, za njega bi se BT bil prevc!

aja, glede glasnosti - Zip ma racing auspuh, R1 pa street legal (ce ne celo originalnega). od tu tud taka razlika v SPL-ju.

!00%no se strinjam...iz DTjke bi profesionalen mehanik oz.predelovalec za na dirke dubu nv preko 40 al pa še več kojnu...presenetl me nebi čez 50 HP in taka DTjka bi tud tok trgala...in pospešek in končna bi bla čist ubijalska tko d bi se zip spet skriu :D :D :D

Tisle filmčk so pa bl buče k ne...k se prou vid da modela na R1 sploh ni znou lepo spelat...kokat vidš po tazadni na štartu Rossija pelat pa štarta 100%no na polno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj samo govorite kaj bi predelali DTje spravite se k delu kaj se cakate....pa naredite nekaj z njih ven....da se pol lahko grete z 70-kami primerjat :) :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Derbi v GP 125 iztisne 52 konjev, ni hudic da se neb dal vsaj 45 kojov iztisnat ce je mehanik tapravi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spravite se k delu kaj se cakate....

js sn se ze... ...pa bat ni zdrzu... :)

zajlazaoljnopumposeodkloplapress :angry:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in?? golfa trojko so tud na 900 konjev zrihtal...

fora je sam da majo plini (sesalni, pretocni in izpusni) cim manj upora (cimvecji presek uplinjaca, kanalov, izpuha + polirana povrsina), da je cim vecja kompresija (tik pred klenkanjem), izracunana resonancna izpusna cev, prava toplotna vrednost svecke, pol so pa se finte, recimo pravilno nastavljen vzig, uplinjac, pravo olje, 98-oktanski bencin (da preprecuje klenkanje), itd. ce se ti zdi 45 konjev nemogocih, zakaj pol delajo 125 cc motorje, ki so street legal in imajo 35 konjev, obenem pa ustrezajo normam o cistosti izpuha in predpisom o hrupu? ze ce das Giannellija na RSko dobis 3-4 konje, sploh pa pr novejsih, k majo ze katalizatorje not.

aja, se en ekstremen primer: na enem pejđu sem bral, kako so 50 cc cestaka sfriziral NA 35 KONJEV NA ZADNJEM KOLESU!!!!! :kva2: (13 konjev brez NOS-a) in sicer s 75 kitom, vecjim uplinjacem, racing izpuhom in NOS sistemom.

krosle pa niso navite do konca, ker rabjo met tud NAVOR. in ce bi krosli se mal glavo spustu pa auspuh menju bi ziher dobu se kake 3-5 konjev vec ven. sam pol bi totalno porusil krivuljo moci in navora, pa se vzdrzljivost mora bit na terenu 3x vecja ko na cesti (upostevat mors sunke s terena in neprenehno zelo hitro spreminjanje obratov, kar ni dobro za motor). laufajo pa te masine 20 ur, pol je pa treba menjat bat. ni hudic, da neb mogu dobit 50 konjev iz nje, pa da laufa 1 uro, kolk rabis za dirko brez treninga!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamah DT 45 KM nikol!! Če ma YZ 125 tm okol 42KM!!!

No mal se zber pa prever kar poveš tle na forumu:

YAMAHA YZ125, 03 letnik ma 39 HP in nič več in nič mn.

Se pa da YZ 125 še kr pošteno napilt sam pol ti pa po pol ure do konca vožne ribne!Sam tiste pol ure bi ble pa ubijalske :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in?? golfa trojko so tud na 900 konjev zrihtal...

fora je sam da majo plini (sesalni, pretocni in izpusni) cim manj upora (cimvecji presek uplinjaca, kanalov, izpuha + polirana povrsina), da je cim vecja kompresija (tik pred klenkanjem), izracunana resonancna izpusna cev, prava toplotna vrednost svecke, pol so pa se finte, recimo pravilno nastavljen vzig, uplinjac, pravo olje, 98-oktanski bencin (da preprecuje klenkanje), itd. ce se ti zdi 45 konjev nemogocih, zakaj pol delajo 125 cc motorje, ki so street legal in imajo 35 konjev, obenem pa ustrezajo normam o cistosti izpuha in predpisom o hrupu? ze ce das Giannellija na RSko dobis 3-4 konje, sploh pa pr novejsih, k majo ze katalizatorje not.

aja, se en ekstremen primer: na enem pejđu sem bral, kako so 50 cc cestaka sfriziral NA 35 KONJEV NA ZADNJEM KOLESU!!!!! :kva2: (13 konjev brez NOS-a) in sicer s 75 kitom, vecjim uplinjacem, racing izpuhom in NOS sistemom.

krosle pa niso navite do konca, ker rabjo met tud NAVOR. in ce bi krosli se mal glavo spustu pa auspuh menju bi ziher dobu se kake 3-5 konjev vec ven. sam pol bi totalno porusil krivuljo moci in navora, pa se vzdrzljivost mora bit na terenu 3x vecja ko na cesti (upostevat mors sunke s terena in neprenehno zelo hitro spreminjanje obratov, kar ni dobro za motor). laufajo pa te masine 20 ur, pol je pa treba menjat bat. ni hudic, da neb mogu dobit 50 konjev iz nje, pa da laufa 1 uro, kolk rabis za dirko brez treninga!!

No jst poznam še en extrem...tekme cestnih mopedov TOMOS ki so res le 49ccm in ne smejo bit večjih kubikaž...49ccm je šu 160km/h...čas delovanja=2uri potem pa je šla blajrca, bt, vsi zobniki, ležaji...use je šlo u kurac...sam pelu se je pa 2 ure 160km/h...skos do konca...pa samo 49ccm!

Samo da je za na dirko pa so ga napill do konca kar se da!

Aja...pa ta motor je šu tolk brez kšnga NOSa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TOMOS ki so res le 49ccm in ne smejo bit večjih kubikaž...49ccm je šu 160km/h...čas delovanja=2uri potem pa je šla blajrca, bt, vsi zobniki, ležaji...use je šlo u kurac...sam pelu se je pa 2 ure 160km/h...skos do konca...pa samo 49ccm!

Samo da je za na dirko pa so ga napill do konca kar se da!

Aja...pa ta motor je šu tolk brez kšnga NOSa!

Heheh...moja apnka je z 42l batom pa etrom sla cez 105.....cas delovanja 12min :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč nenavadnga sploh če maš še kanale izrihtane...pa valda auspuh pa peto morš met not pol pa z etrom 105 ni nč nenavadnga...sam ti si meu 60ccm(42) un dirkaln Tomos je meu pa 49ccm!

Noro :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najmocnejsi tomos je mel 19,5 kojou, in je sou po uradnih podatkih 204 km/h max (Grobnik), sam to je bil prototip, k ga na dirkah zarad takratnih predpisov o aerodinamiki niso smel uporabit, je bil pa mislim da letnik 80, to je blo pa tak zadnje leto ko so se obstajale GP50 dirke za svetovno prvenstvo. je pa vagu 38 kil vsega skupi. lahka se sliko prlimam ce koga zanima (ce jo bom najdu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW kolkr jst vem enuroti oz. hard enduroti niso za velike hitrosti. Naj bo skuter 50ccm ali 90ccm, gremo sprobat off road vožnjo po blatu pa vidmo kdo pridem prej :P

Nisem še nikol opazu da se je folk dajal v hitrosti z enduroti. Kolkr vidm jst po cesti endurote vozjo vsi z zmerno hitrostjo, ne pa tiščijo gas do poda.

Kar se tiče pa unga filmčka, imajo vsi tekmovalni motorji kot jaz vem prve prestave daljše od drugih, če pa gledaš dobro filmčk, je uni z Yamaho R1 ko je prišel na pol poti, je bil pred skuterjem, nato se je pa "ustavu" in pogledal kje je možiček s skuterjem, takrat pa ga je sesalec ugnal. That is the point!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neumne primerjave s tem zipi, pa dtjkami!

da vložim v dtjko polovico denarja, ki ga tip vloži v zipa, mi ne vidi niti zadnje lučke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa saj niti primerjat to nena morš!!!

če že vzememo dt-ko pol naj bo pa dt50 proti dt 125!!!Pa naj ma dt 50 polini kit 70ccm!!!al pa malossi!!! :rolleyes: :rolleyes:

pol pa grem jaz z veseljem primerjat!!! :OK: :OK: :lol1: :lol1:

scooterji se z scooterjami primerjate mi pa se bomo z 125 primerajli pa bo vsak srečn!!! :OK: :OK: :notworthy: :notworthy:

in to je to!! :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!