Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

tist black box je na desni strani na rezervoarju za olje... mislm ,da to ni to... zamenjajte auspuh in nehite toplo vodo odkrivat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@McMatko kok ti pa gre? Oz. a se ti obrati kar naenkrat ustavijo na določeni cifri pa ni važno al greš gor ali dol?

gre jah ponawad ene 100-105. U prvi se ga da cez 10rpm navit sam od 8naprej gre pocas pa kukr dab strom zacel prebijat pol z 2go gre tut do sam seveda pocasod 8k naprej. pol 3ta 4ta pa se ze pr ene 8-9ustaw 6ta se pr 100 vrti ene 7.3prm(rdec pole 10.5rpm)

Glede obratow do 7k se masina lepo slis pol pa kr naenkrat zacne bzzzzzz delat in ga zamori sej obrati grejo pocas naprej ampak pocas pa zmerm bl bzzzzzzzz dela :( Sej k da b mu iskro oduzemow

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti čis zihr da nimaš nič v auspuhu. Meni se je isto dogajal (razen tistega bzzzzz) pa sem odprl aupuh pa je mašino začel vrtet skoz do rdečega polja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist black box je na desni strani na rezervoarju za olje... mislm ,da to ni to... zamenjajte auspuh in nehite toplo vodo odkrivat

V auspuhu ni blokad 90% za tistih 10% bowa pa se z enmu k ma istga k jest pa ma auspuh odblokiran zamenala auspuh pol bom pa vidu ce je auspuh kriw sam mislm da ni... usi so mi rekl daj strom sam me zdj zanima ceb kdo vedu kej blokada..

nehite toplo vodo odkrivat ?????? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti čis zihr da nimaš nič v auspuhu. Meni se je isto dogajal (razen tistega bzzzzz) pa sem odprl aupuh pa je mašino začel vrtet skoz do rdečega polja.

Ja morm zamenjat auspuh za probo z enmu frendam (yerrijam)

Pol bom pa vidu sam kes pa imu ti blokado koj tm k pride auspuh na cilider-jest nimam tm nc.. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Mcmatko...čist možno je da maš karkoli na štromu ker ima recimo DT50 tako blokado da samo cinšpulo(ne vem taprav ime...to je tista žička od štroma do svečke)zamenaš pa ti gre motor okrog 75km/h če pa potem zamenaš avspuh pa tko naprej ti pa potem to use prnaša še dodatne kilometre na uro...tko d je možno da maš kej na štromu nism pa sigurn...a je možno da ima to isto blokado tud 2000 letnik k mam jst prbližn iste simptome sam u 6i se mi mal bl vrti(tud preko 8100)gre mi pa okol 110 če se sklonm bi pa valda to še bl vrtel :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Mcmatko...čist možno je da maš karkoli na štromu ker ima recimo DT50 tako blokado da samo cinšpulo(ne vem taprav ime...to je tista žička od štroma do svečke)zamenaš pa ti gre motor okrog 75km/h če pa potem zamenaš avspuh pa tko naprej ti pa potem to use prnaša še dodatne kilometre na uro...tko d je možno da maš kej na štromu nism pa sigurn...a je možno da ima to isto blokado tud 2000 letnik k mam jst prbližn iste simptome sam u 6i se mi mal bl vrti(tud preko 8100)gre mi pa okol 110 če se sklonm bi pa valda to še bl vrtel :devil:

Am dej ti auspuh dol sam tapru del 3je sraufi 5min dela pa poglej not u auspuh in powej a mas ksn rorck notr k ti zmansa lukno ce je ga dej vn ce ga pa ni pa sam auspuh dej nazaj, k me zanima ce majo l2000 tut se blokado u auspuhu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No prov bom to naredu sam ti res ne morm oblubt da kr jutr k sm bl na tesnm s cajtom zadne cajte tko d če ne bom prej bom čez vikend mal poštuderu pa razšraufu :OK:

A bi lahko men gdo iz izkušn puvedu če je težko cel auspuh dol uzet al pa če je treba na kej posebi pazt k bi jst si uzeu enkrat mal več cajta pa mal pogledu kaj je kej pri 125kah drgačnga k pr APNih...joj sam če me oči :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam DTjko letnik 2000, glas je bzzzzzzzz kot čebelca, obrati pa se le stežka zmaknejo čez 8000RPM. Frend je reku da je dobr če daš pokrov od filtra od zraka, ki je pod sedežem dol, pol pa da gre dosti boljši.

Glede une črne škatlice? A je pomembna da dela motor ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam DTjko letnik 2000, glas je bzzzzzzzz kot čebelca, obrati pa se le stežka zmaknejo čez 8000RPM. Frend je reku da je dobr če daš pokrov od filtra od zraka, ki je pod sedežem dol, pol pa da gre dosti boljši.

Glede une črne škatlice? A je pomembna da dela motor ali ne?

Vrjetno blokda na stromu k dam jest to vn vm porocam koko se s to tezavo spopast :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se neki a bi blo kej slabo ceb daw od husqvarne ole k je za motorko u DT-ja ful je cnej sam baje je tut dobra kwaliteta k motorke rabjo dost mazanja?

Popravljeno . Popravil McMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva1: :OK:

šparat se da na tak način ja :naughty:

motor pa tud nav crknu zarad tega... motorka pa z navadnmu olam za motor sploh ne dela ker rab bolšga sam je pa cnej kr mi pa ni jasn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

husqvarnina (pa stihlova in podobna) olja nimajo raznih dodatkov, tk k recimo TTS arome :) , pa raznih anti-smoke dodatkov, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jst sm razdru auspuh pa pogledu če je not kšna spirala in sm odkriu da je ni niker da bi se jo dal vidt...pa dons sm mau prešraufu motor in najdu kao en kit iz parimi kluči pa šrafncigrmi(izvijači) sam bedno je ker je ta kit pod plastiko(desno)in morš u usakm primeru met sabo šraufncigr če hočš do kita pridt :BUA:

Ja pa še eno zanimivo stvar sm odkriu...na spodni strani denfrja je en šraufk...najprej sm mislu da je funkcija tega šraufka ta da če mi kšna tekočina zalije denfr da se tist odšraufa in pač se to spuca...ampak sm se useen odloču probat brez se pelat in predvidevam da je biu ta šraufk u resnic blokada ker se mi zdej motor zvrti do 10k rpm za šalo pa tud čez bi šlo...pa tud prej začne na pouno pospešvt...a je to možno da je blokada???

E jerry junior ti pravš da maš odblokeran auspuh...a lahk prosm pogledaš če maš ta šraufk not pa če ga maš odšraufi pa mi povej če ti motor kej bl leti!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa še eno zanimivo stvar sm odkriu...na spodni strani denfrja je en šraufk...najprej sm mislu da je funkcija tega šraufka ta da če mi kšna tekočina zalije denfr da se tist odšraufa in pač se to spuca...ampak sm se useen odloču probat brez se pelat in predvidevam da je biu ta šraufk u resnic blokada ker se mi zdej motor zvrti do 10k rpm za šalo pa tud čez bi šlo...pa tud prej začne na pouno pospešvt...a je to možno da je blokada???

Sm probow pa ni nobene razlike!!! tist sraufk je vrjetn za ce zalije denfr da odsraufas in gre tist vn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

husqvarnina (pa stihlova in podobna) olja nimajo raznih dodatkov, tk k recimo TTS arome :) , pa raznih anti-smoke dodatkov, itd.

anti smoke pa res nima :naughty: kadi se zadej k dab vozu tovornak :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!