Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

cakaj malo, ne primerjaj Li ion s PB akumulatorji. Li-baterije (-ion in polimer) so primerne za hitro polnjenje, nisem pa se videl Pb akumulatorja ki bi prenesel 0.5C (= torej 0.5 x 9 Ah = 4.5 A) polnjenje. Svincevi akumulatorji se polnijo iz nule 14 ur s tokom 0.1 C, kar pri 9 Ah pomeni 900 mA.

Ja, Pb akumulatorji so narejeni za visoke KRATKOTRAJNE obremenitve PRAZNENJA. To pomeni to, samo to in nic drugega kot to, da imajo zelo nizko notranjo upornost. Zdaj pa za stos reskiraj svoj akumulator in nanj obesi 27 amperov (=3C pri 9Ah) trajnega bremena - da vidimo kaj bo. Ja, imel bi vzrok da se ti smili. Po drugi strani pa na moje mini Li-Po akumulatorcke (1.8 Ah) brez skrbi obesam 50 A bremena, ampak so za 30C trajnega praznenja (kratkotrajno 45C) in 2C polnjenja. Ker so Li-Po. In Li-Ion ki ga omenjas je sorodnik Li-Po.

Vretje kisline ni dobro. Akumulator pocasi izsusi.

Poceni avtomobilski polnilci ne prilagodijo toka polnjenja. Poceni je relativen pojem, lahko je tudi 150 eur poceni, ce gre za zmogljivejso zadevo. Za stos naj omenim kaj se mi je zgodilo ko je na kolegovem polnilcu crknila "elektronika". Bosch 4 A polnilec. odprem, najdem en majhen trafo, 2 (dve) diodi in indikator polnjenja (ker ampermeter tisto ni). In 4 sraufe ter prikljucni kabel. Torej tudi Bosch ne prilagodi toka polnjenja. :)

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

naj najprej povem da sem uporabil brskalnik a nisem našel kaj konkretnega o kvaliteti teh dveh.

Rabil bi tip YT12-BS in nekako mi ne diši dati akcijskih 94€ za Yuaso. Za Varto sem tudi tukaj našel komentarje da je pravzaprav enako kot Yuasa, zanima pa me še kako je z Exide.

Cena varte me pride 66, Exide pa je za 15€ cenejši.

Objavljeno

Hvala za link.

Kolikor razumem nemško je vse kar se pri nas dobi bolj kot ne pofl, tudi Varta. Primerna je le Yuasa, ki je malo pricy.

Za proizvajalce Saito, Delo, Bosch, za katere sem vsaj slišal mi z googlom nič ne najde, da bi se pri nas dobilo. Za Intact pa prvič slišim.

Kje ostali kupujete akumulatorje, morda eBay ali hodite v Louisa (Lois ima zastopstvo za Saito in Delo)?

Objavljeno

jaz kupu tule : moto-akumulator.si

Objavljeno

sem gledal mal tale Louis pa mi ni jasno kakšne imajo oni akumulatorje v ponudbi. Če vpišem YT12-BS mi najde Exide 10036768 za 131€ in Delo CT12B-4 za 130€. Ko sem jih pa klical pa pravi da je Exide kvalitetnejši od Delo, medtem ko je za Saito rekel da je cenejši akk, slabše kvalitete, in ga za moj motor itak nimajo.

Objavljeno

V Eurotonu recimo imajo Exide za 51, Yuaso pa za 78€.

Objavljeno

Res, da je akumulator nepogrešljiv v motociklu vendar bi bilo nekaj konkretnega o primerjavi obeh bolje zapisati v za to namenjeni temi.

Objavljeno

Exide akumulatorji naj bi bili kakovostni. Če se ne motim, jih bmw serijsko vgrajuje. Sam sem raje odštel kak € več in kupil Yuaso, exide pa je bil se drazji ko sem zase iskal.

Objavljeno

Sam sem kupil za ženinega Kawasakija ER-6-N v Evrotonu Exide z 20%-nim popustom leta 2008 za ca 47 € in do danes dela brez problemov originalni je crknil v 2 (dveh) letih par dni po garanciji.Moje mnenje je da vseno kateri akumulator kupiš in za koliko bolj je važno kako ga vzdržuješ in z malo sreče ti zdrži 4 + let sicer je življenska doba današnjih akumulatorjev od 2-4 let vse kar zdrži dlje je poklonjeno ! ! :hmm:

Objavljeno

Pozdrav.

Imam problem in sicer gsxr 600-vžge normalno,ko je akumulator napoljnjen.Ko sem meril voltažo ima na

začetku normalnih 14,3 do 14,6 V. Po cirka 3h ,4h minutah,ko se motor že malo ogreje ,sploh pa če

prižgeš dolge luči in še druge porabnike,pa včasih napetost začne padati -tudi pod 12 V, ne pa zmeraj.

Zgodi se da motor normalno vžge,potem pa po nekaj deset kilometrih ne obrača več,če ga seveda ugasneš in

nato poizkusiš vžgati.Če ga nato vžgeš na " porivanje" in se potem zapelješ nekaj kilometrov,potem največkrat normalno vžge.

Očistil sem večino spojev,ki bi lahko bili oksidirani,pa ni nič bolje.Sam sumim regulator napetosti ali celo

navitje alternatorja.Ali ima mogoče kdo kakšno idejo,kaj bi še lahko bilo.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Preveri oba tako alternator kot regler.

Če rabiš diagram po katerem z lahkoto preveriš vse ključne elemente in najdeš krivca mi pošlji svoj e-mail na PM pa ti ga pošljem.

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

pri k4 750 sem imel tudi problem s polnjenjem. preveril sem vse, na koncu se je izkazalo da je navitje fuč. Novo je bilo se mi zdi takrat okoli 180e.

Objavljeno

Jst mel iste probleme, sicer na hondi ampak vseen. Mel fuc regler in navitje. Nov regler je bila cena 150 navitja pa 550e, sreči sem dobil pri motospiritu za 130e vse skupaj. Tako da ti priporočam da se oglasiš pri njemu.

LP

Objavljeno

Navitje lahko izmeriš mora imeti med vsemi tremi žicami pri ca 2K o/min.(meriri dve in dve) z V-metrom izmenični tok ca 70V,če imaš to izmenično napetost eneko na vseh treh izhodih potrem je samo regler defekten in ga je potrebno zamenjat z novim.Pri defektnem navitju pa moraš vedno menjat oboje kajti ponavadi crkne navitje vsled pregrevanja in to pomeni da je preveč polnilo(regler)defekten in zato zgori navitje ! Navitje se da tudi previti Mirtič v Črnomlji malo naprej od železniške postaje proti Metliki ca 500m.Regler dobiš dosti ceneje kot orig. pri firmi VOZA Koper ima poslovalnico tudi v Ljubljani.

Objavljeno

po vsej verjetnosti je vzrok navitje... ce ne bos nasel rabljenega, se navadno da tudi tega obnoviti-previtlat.

Objavljeno

Prenavijat ti to ne bo sel skor noben-ce ti pa bo ze sel bo pa dosti drago in tudi navije se ne tko kot bi se moralo. Jst sm takrat ful spraseval za prenavijanje pa so vsi odsvetovali, boljse rableno original kupit kot pa prenavit.

LP

Objavljeno

hiba gsxr-ov je regler, najraje ga skuri takoj po tem ko zamenjaš oz. napolniš akumulator

Objavljeno

hiba gsxr-ov je regler, najraje ga skuri takoj po tem ko zamenjaš oz. napolniš akumulator

V tem primeru je zanič navitje,smo ugotovili s pomočjo Letečega -hvala za pomoč,

Lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam vprašanje glede izbire akumulatorja za kawasaki 250r, zaenkrat je v motorju Yuasa. Treba bo menjati in me zanima kaj priporočate, izbira je Yuasa, Rms, Exide, Vicma, Landport, Varta... Cenovno so vsi nekaj podobnega.

Objavljeno

Imam vprašanje glede izbire akumulatorja za kawasaki 250r, zaenkrat je v motorju Yuasa. Treba bo menjati in me zanima kaj priporočate, izbira je Yuasa, Rms, Exide, Vicma, Landport, Varta... Cenovno so vsi nekaj podobnega.

Yuasa

Objavljeno

Imam vprašanje glede izbire akumulatorja za kawasaki 250r, zaenkrat je v motorju Yuasa. Treba bo menjati in me zanima kaj priporočate, izbira je Yuasa, Rms, Exide, Vicma, Landport, Varta... Cenovno so vsi nekaj podobnega.

VSEENO katerega kupiš garancija pri vseh je 2 leti, življenska doba akumulatorja je 2- 4 leta vse drugo je odvisno od sreče ! !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!