Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Z vsem spoštovanjem,ampak če rabiš avtoelektričista za povezat baterijo oziroma je hud problem nabavit kabel v dveh barvah potem je priklop interkoma,Garmina,BTja...možen le še na Štefanu.

Javi kakšno barvo rabiš ti pošljem po povzetju,do dolžine 2m, ti pošljem lahko (1-1,5 kvadrat) 20 dvajset različnih barv in čevelčke od fi 5 do fi 10 mm za lotat ali za stisnit.

Objavljeno (popravljeno)

Primeren, dovolj velik čevelj lahko narediš iz kosa bakrene debelostenske cevke premera cca 6-8mm. Na eni strano jo sploščiš in prevrtaš, da jo lahko priviješ na AKU priključek, na drugi strani pa stisneš in po potrebi se prispajkaš žice.

Enako lahko podaljšaš žice in seveda potem zaščitiš kot je bilo že omenjeno z skrčno bužirko.

Najlažje je pa seveda do avtoelektričarja.....

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Kablov ne bom sam delal. Nimam niti opreme (da bo dobro narejeno) niti časa. Električar je boljša izbira.

Da pa ne bo vse "na splošno", prosim za naslov enega dobrega avtoelektričarja v LJ, ki ti za plačilo naredi komplet žice s konektorji (priklopil jih bom že sam). Lahko mi pošljete na PM, da ne bo kdo očital reklamiranja na forumu.

Objavljeno

Kaj zdaj, bom dobil kak konkreten naslov mojstra ali bo ostalo vse le pri "to ti naredi vsak električar"?:)

Objavljeno

Kaj zdaj, bom dobil kak konkreten naslov mojstra ali bo ostalo vse le pri "to ti naredi vsak električar"? :)

če ne znaš kabelčevečkov dat sam na kable ti ne priporočam da kable sam priklapljaš ... dej mi na pm kak kontakt pa podatke - od kablov in kakšne luknje morajo biti ( pomoje je vijak M5 kajne) - pa enga laškega dej na led ...

Objavljeno (popravljeno)

če ne znaš kabelčevečkov dat sam na kable ti ne priporočam da kable sam priklapljaš ... dej mi na pm kak kontakt pa podatke - od kablov in kakšne luknje morajo biti ( pomoje je vijak M5 kajne) - pa enga laškega dej na led ...

:) Konektorja zna pričvrstit vsak bedak, ampak če hočeš, da je dobro narejeno, rabiš posebne klešče, ki v Conradu stanejo nekaj čez 30 EUR - če to počneš redko se pač ne splača. Z navadnimi kleščami gre, ni pa tako dobro narejeno.

P.S. Ampak vseeno hvala za ponujeno pomoč, bom slikal kable in vijak (ob ravnilu), ti pošljem.

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno

Čeveljčke se da z malo tehnike lepo v primežu stisnit, boljše kot s kleščami za par €, sploh če gre za bolj masiven kabel in čeveljček. Drugače pa gre tudi z navadnimi kleščami, ali pa tistimi za drevje obrezovat, ki imajo dolge ročaje :D

Objavljeno (popravljeno)

Takole izgleda kabeljski čevelj narejen iz bakrene cevke. Skozi luknjico se lepo zalije z cinom tako da stiskanje niti ni potrebno.

post-7865-0-10410300-1357143343.jpg

post-7865-0-15578300-1357143355.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Glej vsak dan delam te zadeve. Povej kolk dolge rabiš in kakšne "priključke" rabiš pa ti naredim pa prideš pred TC motoshop iskat pa je.

Na akumulator je res verjetno M5 vijak, za drugo stran pa poglej kaj imaš sedaj pa sporoč na PM.

Pa debelina žice je 10mm2, 1 do1,5 Ne boš nič prižgal. (govorimo o tistih direkt iz akum.)

Objavljeno

če rabiš pomoč ti z veseljem pomagam-okolica LJ ;)

Če ne,potem pa čimboljše zate reši zadevo,klešč pa res ne rabiš kupovat ker niso tok ''posebne'' :) Drugače pa žice komot kupiš v kakšen bauhaus,prav tako kabelj čevelčke ;)

je pa res,če hočeš pregreti 10mm2 kabel v kabelčevelčku rabiš močan spajkalnik, lahko pa si pomagaš z brenarčkom s katerim kar pregreješ kabelj čevelj,in dodaš cink ;) lepo se zalota.

lp

Objavljeno

Hvala vsem. Eto, to so informacije, ki sem jih potreboval. Morda ne bo potrebno menjati teh žic, ampak če bo, vsaj vem kam naj se obrnem. Hvala.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni imam Gilero Runner 200, ki bi rabla nov akumulator. malo sem iskal po internetu in našel da so primerni akumulatorji z 12V in različnimi Ah, kaj se zgodi če dam npr not akumulator z 12v en je npr 9Ah drugi pa recimo 15 Ah?

Objavljeno

Nč..oz. več Ah kot ima večjo zalogo energije ima. Tisti z več Ah so ponavad tud večji, tako da pazi, da ga boš lahko ugradil.

Napetost pa mora bit 12V

Objavljeno

Nč..oz. več Ah kot ima večjo zalogo energije ima. Tisti z več Ah so ponavad tud večji, tako da pazi, da ga boš lahko ugradil.

Napetost pa mora bit 12V

Zakaj tako povdarjaš napetost 12V ! ! saj so danes za motorje VSI 12 V !

Ps.če potrebuješ 6V ga nikjer ali zelo težko dobiš,če pa slučajno potrebuješ 24V moraš vedno kupit dva,ki se vežeta v serijo !

Objavljeno

UUU poglej kdo se že spet z mano pogovarja o motoroznanstvu :kva2:

No pa da odgovorim; zato ker ima vsaka malo večja prodajalna akumulatorjev na zalogi tudi 6V akumulatorje-da jih skoraj nikjer ne dobiš sploh ne drži (npr. velog, grajzar itd).... in ti ga zna komot kak ne ravno izkušen prodajalec poturit, kot ga je htu npr. meni-zato to povdarjam.

Objavljeno

UUU poglej kdo se že spet z mano pogovarja o motoroznanstvu :kva2:

No pa da odgovorim; zato ker ima vsaka malo večja prodajalna akumulatorjev na zalogi tudi 6V akumulatorje-da jih skoraj nikjer ne dobiš sploh ne drži (npr. velog, grajzar itd).... in ti ga zna komot kak ne ravno izkušen prodajalec poturit, kot ga je htu npr. meni-zato to povdarjam.

Še zdaleč ne, da bi se steboj pogovarjal, samo koregiram tvoje BUČE !!

In ne nakladaj o podturivanjih 6 V-oltnih akumulatorjev saj vsaj že 15-20 let niso prodali novega uvoženega motorja z 6 V -olti.

Zdaj samo še reci,da ko greš v trgovino po 12V žernico ti podturi 6V-oltno ! :lol1:

Objavljeno

Eh bremzer, brumer itd...zarad tebe moram že spet guglat za tole slikco : :kva2:

post-20343-0-44852900-1358088104_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Evo, po manj kot 2 letih mi je crnil JMT akumulator. Katera znamka je dokaj ugodna in dobavljiva pri nas? Gledam Dynavolt, Delco in Varto, sicer bi raje vzel Varto, vendar imata Delko in Dynavolt (vsaj na papirju) enak zagonski tok kot original Yuasa za model YTZ10S (190A, Varta samo 150A). Ne vem pa, kakšna je kaj tale kitajska baterija, čeprav po drugi strani tudi nemški JMT niti dveh celih sezon ni zdržal...

Popravljeno . Popravil jl79
Objavljeno

Evo, po manj kot 2 letih mi je crnil JMT akumulator. Katera znamka je dokaj ugodna in dobavljiva pri nas? Gledam Dynavolt, Delco in Varto, sicer bi raje vzel Varto, vendar imata Delko in Dynavolt (vsaj na papirju) enak zagonski tok kot original Yuasa za model YTZ10S (190A, Varta samo 150A). Ne vem pa, kakšna je kaj tale kitajska baterija, čeprav po drugi strani tudi nemški JMT niti dveh celih sezon ni zdržal...

 

Varta dala dve sezoni mimo, me je pa na koncu sezone 2012 kar presenetil aku, ko je po dveh tednih stanja na toplem, le s težavo obrnil zaganjač. Pa je z akujem bilo vrhunsko delano čez prejšno zimo, ampak toliko dobiš za 50€. 

Objavljeno

Ne vem ce ste se pogovarjali, a ni pametneje kak vzdrževalec za aku. kupit kot pa na 2 leti menjat aku.?

Akum. za 24€ mi drzijo vsaj 5 let.

Original mi je drzal z vzdrzevalcem 7 let, zamenjam le takrat, ko me parkrat na cedilu pusti.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem ce ste se pogovarjali, a ni pametneje kak vzdrževalec za aku. kupit kot pa na 2 leti menjat aku.?

Akum. za 24€ mi drzijo vsaj 5 let.

Original mi je drzal z vzdrzevalcem 7 let, zamenjam le takrat, ko me parkrat na cedilu pusti.

 

Je pač dejstvo, da so aftermarket akuji dost slabši. Sej tudi sama cena to pove..sicer pa aku sploh ne rabi bit celo zimo na vzdrževalcu, važno je, da je polnjen pravilno in skladiščen na hladnem.

 

 

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Ne vem ce ste se pogovarjali, a ni pametneje kak vzdrževalec za aku. kupit kot pa na 2 leti menjat aku.?

Akum. za 24€ mi drzijo vsaj 5 let.

Original mi je drzal z vzdrzevalcem 7 let, zamenjam le takrat, ko me parkrat na cedilu pusti.

 

Jaz imam Ctek že ves čas, samo zdaj mi samo še sveti lučka za polnjenje. Zgleda je prišlo do prekinitve med ploščami v akumulatorju...

Objavljeno

Je pač dejstvo, da so aftermarket akuji dost slabši. Sej tudi sama cena to pove..sicer pa aku sploh ne rabi bit celo zimo na vzdrževalcu, važno je, da je polnjen pravilno in skladiščen na hladnem.

 

 

lp

Če že omenjaš besedo skladiščenje - a veš sploh kako se akumulator PRAVILNO skladišči ??? Ti opišem.

Akumulator se priključi na polnilec in ko je popolnoma poln se elektrolit iz akumulatorja sprazni v stekleno ali plastično flašo,ki jo označiš 10%-tna žveplena kislina (elektrolit) celice spereš z destilirano vodo(deževnico)akumulator osušiš in tak suh ima neomejeno trajanje,ko ga spet potrebuješ naliješ v vse celice enako količino elektrolita in Akumulator je spet v predhodnem stanju brez,da ga polniš ! ! Je pa to precej nadležno delo in zato se poslužujemo raje vzdrževalcev akumulatorjev še posebno novejših PULZNIH,ki so dosti bolj uporabni akumulatorji pri polnenju se manj grejejo in imajo daljši rok trajanja.Pri can-bus instalaciji so taki pulzni polnilci obvezni sicer se akumulator sploh ne polni in ne vzdržuje kajti to računalnik zazna in izklopi šteker lahko pa se z navadnim polnilcem polni direktno na akumulator je pa bolje,da se pri polnenju direkt na akumulator odključi - (minus) klemo !

Objavljeno

Jaz mam en X kitajski aku. firme CNB ali nekaj podobnega zdaj mi dela že 4 leta, res pa da je pozimi vsak mesec po par dni priklopljen na Ctek

Objavljeno

ja,nekako tako ga tudi sam uporabljam. na vsake toliko ga priklopim za 1 teden na vzdrzevalec.

sem pa zadovoljen z aftermark.akum. ce mi zdrzijo po 5 sezon. morm potrkat,do sedaj sem mel sreco s poceni akum.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!