Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Zgleda je akumulator fuč ... prejle se je nafilal na 13,2V , je vžgal ... sem spet preveril napetost 14,5V .. se pravi da alternator fila ... Zdaj pa nakup novega .. gledal sem tegale http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z7&grupa=A3%2021&id=A3%2021%2020 A bo tale vredu ? Ali bi bilo bolje .. http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z7&grupa=A3%2032&id=A3%2032%2018 ?? ( varto bi lahko spravil notri , res je malo dražja ampak ima kar veliko višji zagonski tok ) ..

Popravljeno . Popravil limabacje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabim akumulator za tomos sm 125. Prejšnji je bil Landport YT7B-4, in je zdej crknu. Zdej pa kupujem novga in bi dal YT7B-BS od MIGM, in me zanima kolk je važno če bi dal notr nov akumulaotr ki ima namesto 6,5Ah, 6Ah; namesto zagonskega toka 90A, 70A. Ima pa isto 12V?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam BMW F 800 gs, akumulator je stal skoraj 2 leti. Zdaj se mi, ko obrnem kluč ne prižgejo lučke niti nič drugega. Je problem v akumulatorju ali kje drugje? Verjetno je kriv akumulator, za take motorje nisem glih strokovnjak, zato vprašam, če se tak akumulator da napolnit s kabli, ali kako drugače. 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja akumulator je. Verjetno je zanič in bo treba novega. Ko nekaj časa stoji prazen sulfatizira-se uniči. Mogoč bi se ga dal obudit za kakim obujevalcem, ampak 100% ne bo več nikoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je stal toliko časa, samo na odpad z njim.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imam problem: Dans se normalno peljem, nakar motor crkne, cagerje obrne in obstane mrtev. Ustavim na parkingu, se mal cudim, snamem sedez, dam kontakt, mal potipam po kabelnih od akumulatorja in evo motor ozivi. Stisnem start, naredi klik in spet vse crkne. Ponovim 2x -  3x , motor vzge in se normalno pripeljem do doma. Po 10ih minutah doma, je motor spet mrzu... Kaj se je zgodilo??

Je akumulator zanic? Kako preverim?

Alternator ne polne akumulatorja? Kako preverim?

Kaj tretjega???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmeri napetost na akumulatorju pri mirovanju in prižganem motorju. Lahko mu pade napetost pri zagonu. Prej bi rekel, da imaš slab kontakt na masi, sicer ti tudi po parih poizkusih ne bi vžgal. Preveri še to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem prisel domov, sem aku priklopu na polnjenje, se je napolnu do konca... Pomerim (12,8V), vzgem motor (14V).  Vceraj sem se malo vozil, motor dela BP, parkiram, zmerim, 12,77V. Zgleda, da je aku OK. Po moje je bilo kriv slab - nezategnjen minus kabel in posledicno alternator ni dovolj ali je slabo polnil aku... 

Raje si ne predstavljam kaj bi blo, ce bi mi mrknil motor med prehitevanjem, v ovinku ali na AC!

Da se komu ne pripeti kaj podobnega, + in - pol naj bosta vedno konkretno privijacena. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

en problemček, če bi znal kdo pojasnit bolj tehnično.

 

motor hladen vžge, problemi so pri vžiganju, ko je vroč, na kratkih relacijah. takrat težko zažene, vidi se da nima moči in zgodilo se je že, da zmanjka toka za pogon zaganjača, torej baterija nima moči.

 

meritve pri hladnem motorju kažejo 12.5V, ko vžiga pade na 8-9V, med delovanjem je na 14.5V.

baterija je v letih, a je to sigurno problem?      se kapaciteta manjša s starostjo?    in zakaj hladen lažje vžiga?   :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en problemček, če bi znal kdo pojasnit bolj tehnično.

 

motor hladen vžge, problemi so pri vžiganju, ko je vroč, na kratkih relacijah. takrat težko zažene, vidi se da nima moči in zgodilo se je že, da zmanjka toka za pogon zaganjača, torej baterija nima moči.

 

meritve pri hladnem motorju kažejo 12.5V, ko vžiga pade na 8-9V, med delovanjem je na 14.5V.

baterija je v letih, a je to sigurno problem?      se kapaciteta manjša s starostjo?    in zakaj hladen lažje vžiga?   :)

 

Poskusi meritev napetosti pri zagonu opraviti še, ko je motor vroč... Če bo napetost padla še bolj (torej pod 8V), potem je težava najbrž v akumulatorju... Če pa bo napetost padla manj, pa je težava lahko tudi v zaganjaču.

 

Bi pa rekel, da je pri padcu napetosti pod 9V akumulator že zrel za zamenjavo...

 

 

Razlog za lažji vžig, ko je hladen, bi lahko bil povezan s temperaturo akumulatorja in/ali zaganjača. Ko je motor vroč, sta verjetno tudi akumulator in zaganjač bolj-ali-manj vroča (topla), kar lahko vpliva na notranjo upornost... Če se le-ta poveča, je tok manjši in s tem je tudi moč zaganjača manjša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlog za lažji vžig, ko je hladen, bi lahko bil povezan s temperaturo akumulatorja in/ali zaganjača. Ko je motor vroč, sta verjetno tudi akumulator in zaganjač bolj-ali-manj vroča (topla), kar lahko vpliva na notranjo upornost... Če se le-ta poveča, je tok manjši in s tem je tudi moč zaganjača manjša...

 

Akumulatorji imajo negativni upornostni koeficient, torej se notranja upornost s temperaturo manjaša.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulatorji imajo negativni upornostni koeficient, torej se notranja upornost s temperaturo manjaša.

 

lp

Ni nujno, da gre za sam akumulator... Lahko je zaganjač (krtačke), lahko je kak slab(ši) spoj na kablih, ...

 

Ampak, kot že rečeno, z 8V pri zagonu je ta akumulator po moje že blizu svojemu koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno, da gre za sam akumulator... Lahko je zaganjač (krtačke), lahko je kak slab(ši) spoj na kablih, ...

 

Ampak, kot že rečeno, z 8V pri zagonu je ta akumulator po moje že blizu svojemu koncu.

ja je star, možno da že 10 let :D  sigurno je pri koncu.

 

ampak mi je zanimivo, da vroč slabše vžge.     morda zaradi porabnikov med vožnjo, nima takrat več dovolj zagonskega toka... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja je star, možno da že 10 let :D  sigurno je pri koncu.

 

ampak mi je zanimivo, da vroč slabše vžge.     morda zaradi porabnikov med vožnjo, nima takrat več dovolj zagonskega toka... ?

Če ja akumulator starejši od 4-rih let ga zamenjaj,potem pa boš videl kako bo vžigal,če ti bo še vedno vroč slabše vrtil je potrebno obnovit zaganjač(štarter) rotor drsa po magnetih puše zanič ! !

Noben motor,če ima računalnik (el.vbrizg) kot tudi avto,ko pade napetost pri zaganjanju pod 9,6 V ne vžge,ker ima že sam računalnik premajhno napetost, da bi deloval ! Zato se tudi pravilno preizkusi akumulator tako,da se ga obremeni(z vrtlivim upotom) 10 sek. z 3 kratno močjo Ah npr.če je akumulator 12 AH se obremeni z 36Ah in napetost v teh desetih sekundah napetost NESME pasti pod 9,6V to je tudi normalen zagonski tok za 12 Ah akumulator ! Če pa je to npr.avtomobilski akumulator z 60Ah se ga obremeni 10 sek z 180 A-mperi in napetost ravno tako nesme pasti pod 9,6 V . Seveda pred meritvijo mora biti akumulator napolnjen ! Če napetost pri tej trikratni obremenitvi v (Ah) pade v 10-tih sek. pod 9,6 V tak akumulator je ZANIČ in ga je treba zamenjat z novim !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 

Noben motor,če ima računalnik (el.vbrizg) kot tudi avto,ko pade napetost pri zaganjanju pod 9,6 V ne vžge,ker ima že sam računalnik premajhno napetost, da bi deloval ! Zato se tudi pravilno preizkusi akumulator tako,da se ga obremeni(z vrtlivim upotom) 10 sek. z 3 kratno močjo Ah npr.če je akumulator 12 AH se obremeni z 36Ah in napetost v teh desetih sekundah napetost NESME pasti pod 9,6V to je tudi normalen zagonski tok za 12 Ah akumulator !

sem menjal :) in vžge normalno tudi vroč.

yuasa je 140€ :wacko:  vzel sem unibat za 90€, italijanska firma, bomo videli koliko bo zdržal, stara yuasa je bila še original, torej 10 let :)

Na starem še kar kaže 12.70V, očitno je problem zagonski tok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem menjal :) in vžge normalno tudi vroč.

yuasa je 140€ :wacko:  vzel sem unibat za 90€, italijanska firma, bomo videli koliko bo zdržal, stara yuasa je bila še original, torej 10 let :)

Na starem še kar kaže 12.70V, očitno je problem zagonski tok.

če ni skrivnost...... kakšne karakteristike akumulatorja pa rabiš za ceno 140€?

 

http://www.carman-motosport.si/prodaja/potrosni_material/

 

(za mojga yuasa 14, 2 leti nazaj, sem dal manj kot 60€.... zato sprašujem....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni skrivnost...... kakšne karakteristike akumulatorja pa rabiš za ceno 140€?

 

http://www.carman-motosport.si/prodaja/potrosni_material/

 

(za mojga yuasa 14, 2 leti nazaj, sem dal manj kot 60€.... zato sprašujem... .)

 

ytz10-s  ali še mogoče -bs  ..  vem da sta 2 verziji od yuase, tam so imeli seveda najdražjo :) ... verjetno bi dobil ceneje če bi iskal, tudi druge firme tam podobno tvoji ceni .. ampak tako je naneslo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem malo brskal in naletel na to temo, zato me mimogrede zanima, po kolkih letih je aku zrel za zamenjavo - na splošno?

Ne zanima me iz tega stališča, da bi rad prišparal in uporabljal aku 20 let, če bi se dalo. Pač, če ne gledaš na strošek, po kolikih letih uporabe je realno menjat aku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4-5 let je ta doba.

Po fabriških normah je življenska doba akumulatorja 2-4 leta ! ! Je pa res, da so starejši akumulatorji zdržali dlje to pa zato,ker so bile svinčene plošče debelejše danes so tanjše zagonski tok je enak sam akumulator pa ima krajšo življensko dobo ! Pri novem motorju prvi akumulator res da zdrži vedno najdlje,to pa tudi zato, ker je vse novo mašina bolje vžiga,nove svečke,boljša kompresija itd. Doma imam dva eneka  skuterja(Honda Zoomer) ženin starejši star 8 let še vedno prvi  orig.akumulator pri mojem starem ca 6 let že 2 X menjal ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V večih temah na foromu sem zasledil, da nekateri ven vzamete akumulator čez zimo in me zanima, zakaj to počnete?

Jaz sem to naredil 1x v življenju, takrat sem imel TDM900, ampak zakaj sem to naredil nimam pojma.

 

Torej, v čem je fora odstranjevanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V večih temah na foromu sem zasledil, da nekateri ven vzamete akumulator čez zimo in me zanima, zakaj to počnete?

Jaz sem to naredil 1x v življenju, takrat sem imel TDM900, ampak zakaj sem to naredil nimam pojma.

 

Torej, v čem je fora odstranjevanja?

Jst sm ga zmeri dajal ven, to pa zato ker nimam ogrevanega prostora kjer je motor parkiran. Ker pa je v mojem aku tudi nekaj vode, so mi vsi priporočal, da ga raje dam ven na toplo. Ziher je ziher.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm ga zmeri dajal ven, to pa zato ker nimam ogrevanega prostora kjer je motor parkiran. Ker pa je v mojem aku tudi nekaj vode, so mi vsi priporočal, da ga raje dam ven na toplo. Ziher je ziher.

 

Ja, to imaš pa prav! V kolikor je motor na "bolj hladnem" čez zimo, potem se strinjam, da se akumulator odstranjuje ....

Jaz imam v garaži 12 do 15°C, zato se mi je zdelo nesmiselno ven jemat .... nisem niti razmišljal, da nimamo vsi "toplih" garaž. :blush:

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!