Kmet2 Objavljeno Januar 20, 2013 Opozori Objavljeno Januar 20, 2013 Ctek imam priklopljen na aku od ko ga parkiram do takrat ko se začne moto sezona in deluje vse brezhibno,ne razumem zakaj bi vzdrževalec odklapljal in priklapljal saj je narejen,da ohranja optimalno energijo vso nesezono.
sayo Objavljeno Januar 20, 2013 Opozori Objavljeno Januar 20, 2013 Ctek imam priklopljen na aku od ko ga parkiram do takrat ko se začne moto sezona in deluje vse brezhibno,ne razumem zakaj bi vzdrževalec odklapljal in priklapljal saj je narejen,da ohranja optimalno energijo vso nesezono. Zato ker je glih neki mojster avtoelektričar tukaj iz MS rekel da ni dobro da je vzdrževalec priklopljen po par mesecev pajkica 1
Kmet2 Objavljeno Januar 21, 2013 Opozori Objavljeno Januar 21, 2013 Zato ker je glih neki mojster avtoelektričar tukaj iz MS rekel da ni dobro da je vzdrževalec priklopljen po par mesecev Mogoče vemo zakaj ker jaz ga imam tako priklopljenega in je
Bremzer Objavljeno Januar 21, 2013 Opozori Objavljeno Januar 21, 2013 Zato ker je glih neki mojster avtoelektričar tukaj iz MS rekel da ni dobro da je vzdrževalec priklopljen po par mesecev Jaz sem mojster in tudi avtoelektrikar,če že imaš pravi vzdrževalec(ne samo polnilec) imaš lahko akumulator priključen celo zimo (neomejeno) ni pa nujno,če je akumulator popolnoma poln in še100%-ten se pravi,da ni starejši od 4-rih let odključiš minus klemo lahko stoji tudi par mesecev na -20 stpinj mu nebo nič,seveda pa ne pozabit,da je življenska doba akumulatorja 2-4 leta ! ! ! Če popravici povem imam 2 C-tekova pulzna polnilca in sta oba izključena in jih občasno priklopim je pa res,da imam akumulatorje na vseh 4-rih motorjih precej nove noben ni starejši od dveh let in minus kleme odključene. Ps;šparam elektriko ! ! trebor 1
marko1212 Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Prosim nujno pomoč. Ata je zamenjal "kleme" na akumulatorju motorja in sedaj motor nima slike.Zamenjali smo že varovalko pod sedežem. Prosim za kakšen nasvet . Lp
sesir Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 mi smo enkrat na suzuki vitari....servis 1500mark
marko1212 Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Po pomoti sem zamenjal kleme na + in - .Zamenjal sem varovalko pod sedežem to motor ob kontaktu še vedno nima napajanja. Prosim za nasvet kaj bi bilo lahko narobe? Lp Marko
MiNa Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Na pamet je težko a spomočjo načrta bo mogoče šlo. Tale ni od EN-a je pa mogoče podoben. "poguglaj" en 500 wiring diagram. Če si doma v elektroniki mogoče ugotoviš kaj si "skuril", drugače bo pa potrebno najmanj do kakšnega avtoelektrikarja.
Bremzer Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Prosim nujno pomoč. Ata je zamenjal "kleme" na akumulatorju motorja in sedaj motor nima slike.Zamenjali smo že varovalko pod sedežem. Prosim za kakšen nasvet . Lp Dosti ti nebo pomagalo ampak najboljši nasvet je ,da "ata"nikoli več ne menja akumulatorja ! ! Nevem točno za kakšen motor gre ampak potreben bo dober elektrikar in računaj tudi na nov regler,ker so dijode v njem pregorele,pa še kje drugje, če je bil motor pod kontaktom ! Npr: v armaturi,modul vžigalnega sistema ali celo računalnik.Pred kratkim sem popravljal Tvingota z enakim problemom "policaj" (ne ata) tudi narobe priključil akumulator in avto ni imel več iskre SKURIL : računalnik in dijodno ploščo v alternatorju vse skupaj koštalo 300€ Kmet2 1
marko1212 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Kakšna ideja za električarja v Celjskem koncu?
pubimu Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Evo, po manj kot 2 letih mi je crnil JMT akumulator. Katera znamka je dokaj ugodna in dobavljiva pri nas? Gledam Dynavolt, Delco in Varto, sicer bi raje vzel Varto, vendar imata Delko in Dynavolt (vsaj na papirju) enak zagonski tok kot original Yuasa za model YTZ10S (190A, Varta samo 150A). Ne vem pa, kakšna je kaj tale kitajska baterija, čeprav po drugi strani tudi nemški JMT niti dveh celih sezon ni zdržal... JMT meni drži že 4 leto tako da se nad njim ne morem pritoževat. Res je da uporabljam boljši vzdrževalec na motorju in ga pač imam celoten čas priklopljenega gor saj se samodjeno izklopi ko pride do napolnjenosti in samodejno spet vklopi šele v času ko pade kapaciteta batarije pod določeno vrednost. Vzdrževalec ima tudi nek program zbujajnja akumulatorja s pulzi, kadar elektroliti oksidirajo. Vsekakor pa sem z JMT-jem zadovoljen. Vedet je tudi treba, da Varta, Bosch podobni nimajo svoje proizvodnje, pač pa akumulatorje kupujejo od kitajskih proizvajalcev.. vprašanje je le če kupujejo od kvalitetnih kitajskih proizvajalcev ali ne. Tudi Yuasa ki bi naj bila top med akumulatorji je kolega pustila po prvi sezoni na cedilu...
AJ Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Ima kdo izkušnje z Nitro akumulatorji? Nekaj njihovih modelov naj bi se celo prodajalo pod znamko Yuasa. Za moj motor recimo me Yuasa stane 155€, akumulator Nitro, prav tako gel varianta, pa 65€. Ali je Yuasa totalno precenjena ali pa so Nitro samo za eno sezono? urkoman in dore 2
dore Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Ima kdo izkušnje z Nitro akumulatorji? Nekaj njihovih modelov naj bi se celo prodajalo pod znamko Yuasa. Za moj motor recimo me Yuasa stane 155€, akumulator Nitro, prav tako gel varianta, pa 65€. Ali je Yuasa totalno precenjena ali pa so Nitro samo za eno sezono? Kar nekaj sem jih že montiral,pa do sedaj ni bilo še nobenega problema. Lp
Noiser69 Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 LP, mene neki zanima, pred zimo sem iz mojga ktma uzel akumulator ga napolnil, zadnič hočem motor malo zaštartat(da se zbudi pozimi:P) priklopim prvo plus, nato minus ... čim prklopim minus skuri glavno varovalko(20A), ka bi lahko blo?
klopko Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 LP, mene neki zanima, pred zimo sem iz mojga ktma uzel akumulator ga napolnil, zadnič hočem motor malo zaštartat(da se zbudi pozimi:P) priklopim prvo plus, nato minus ... čim prklopim minus skuri glavno varovalko(20A), ka bi lahko blo? si ziher da si prov prklopu?-Sam prašam! Imaš kontakt, ko priklaplaš,drugega porabnika pa ne vidim kateri bi lahko pobral več kot 20 A razen štarterja! Preveri kable če si pozabil katerega priklopit,lahko je povilo kašno celico ko si polnil akomulator in zato je lahko v stiku. (probaj z drugim akom.) lp Noiser69 1
Bremzer Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 LP, mene neki zanima, pred zimo sem iz mojga ktma uzel akumulator ga napolnil, zadnič hočem motor malo zaštartat(da se zbudi pozimi:P) priklopim prvo plus, nato minus ... čim prklopim minus skuri glavno varovalko(20A), ka bi lahko blo? Vesel bodi,če je samo varovalka, sigurno si narobe montiral akumulator ali pa je bil pred polnenjem dokaj prazen in si ga UMPOLARIZIRAL s polnenjem(napačno priključil polnilec) ! Ne experimentiraj boš spalil regler- usmernik raje si kupi nov akumulator ali za probo nekje izposodi !
Noiser69 Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Vesel bodi,če je samo varovalka, sigurno si narobe montiral akumulator ali pa je bil pred polnenjem dokaj prazen in si ga UMPOLARIZIRAL s polnenjem(napačno priključil polnilec) ! Ne experimentiraj boš spalil regler- usmernik raje si kupi nov akumulator ali za probo nekje izposodi ! akumulatorja ne gre niti drgač priklopit ko pa tak ker so žice lih za lih, tak da ga niti obrnt ne morš ... ko sm odklopo akumulator sm ga dal kolegu na tab dd(kjer delajo akumulatorje) in so mi ga pregledli, je bil skor čist poln, na novo napolnili sm dobo tut listek z voltažo itd ...
RSTDRIVER Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 akumulatorja ne gre niti drgač priklopit ko pa tak ker so žice lih za lih, tak da ga niti obrnt ne morš ... ko sm odklopo akumulator sm ga dal kolegu na tab dd(kjer delajo akumulatorje) in so mi ga pregledli, je bil skor čist poln, na novo napolnili sm dobo tut listek z voltažo itd ... če bi rad sam prčkow.... tle je nekaj osnov: https://slo-tech.com/forum/t372275
honda2000 Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Nitro gel kupiti kje? Tukaj: http://www.saplex.si/artikel.php?kat=37
hajoktejn Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Hvala, to sm najdu; sam gel variante ne najdem
honda2000 Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Hvala, to sm najdu; sam gel variante ne najdem http://www.nitro-batteries.com/html/product-catalogue/index.html Tule boš verjetno našel katera št. modela je gelni. In potem nazaj na saplex za ceno. Lp hajoktejn 1
dore Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Hvala, to sm najdu; sam gel variante ne najdem Zakaj rabiš gel verzijo,če ni skrivnost? Lp
Bremzer Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Zakaj rabiš gel verzijo,če ni skrivnost? Lp Verjetno se misli prevračat ali ima garažiranega v bivalnem prostoru !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se