Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Jst bom akumulator pozimi vzel ven iz motorja, ker bo motor v garaži, kjer ni ogrevanja (gre za od hiše ločeno lopo pravzaprav). Zato mislim da can-bus glede tega nima nobene veze. Ctek-ov xs800 se mi zdi primeren, na spletni strani piše, da je za vse akumulatorje tudi mokre, MF, GEL in AGM. Plus tega je na spletni strani SELES cena za ta polnilec 35€ (moram preverit če še drži). Pa tudi koliko sem po forumih bral, ctek ni neka kilava frma.

Objavljeno

evo v lidlu od danes naprej Polnilec za akumulator,

js sem ga kupil in ga tudi že testiram oz. polnim akumulator. Na prvo pogled cool...enostaven za uporabo...vse upravlja avtomatsko samo tipko mode pritiskaš tako dolgo da izbereš željen program: 1.program je za motoje, 2.za avtomobile, 3.za polnjenje v hladnejših prostorjih...maksimalen polnilni tok znaša 3.6A to v funkciji za polnjenje avto-akumulatorjev za motorne pa 0.8A...ima tudi impulzno polnjenje za polnjenje akumulatorjev pod 8V...

Lp

Objavljeno

Roxy, Brumer ima prav :D

Toje vse res :grim .

Polegntega Roxy moraš še vedeti da so sedaj akumulatorji drugače ozdelani (AGM, Gel) in jih ne moreš polniti z navadnim polnilcom za svinčene Akumulatorje.

Poglej kaj imaš sploh montirano na motorju potem pa na internet (preberi si temo) :book: . Imaš veliko informacij glede tipov in polnjenja akumulatorjev.

:grim Vse je že pomembno pri novih tipih akumulatorjev. :grim

Polnilni tok, napetost polnjenja......

Drugače pa je moj moto: če stvari ali zadeve ne poznaš, jo pusti pri miru (ni kritična), naberi informacije potem pa...v napad.

1 rešitev

Če ne veš kako je boljše, ga zaenekrat na mesec (1x) vžgeš motor - mislim, da boš do snega ali pa v mesecu dobil dosti informacij o tem oz. kako prezimiti....

Tudi sam imam enak "problem" :yes: :yes: - BMW f 800

Tako, da sem že gledal tudi CTEK polnilce (XJ3600) Cena je tudi okoli 70€ pa še pri nas ga dobiš.

Da ne bodo stroški poti večji od nakupa.

:hmm: Ravno sedaj gledam in tuhtam opcije, ki so na izbiro.... :hmm:

Ti sporočim ko bom kaj ukrepal ali izvedel... :lol1:

Drugače pa dragi forumovci bi tudi jaz vprašal - predvem tiste ki imate BMW-je

Katere polnice uporabljate (polnjenje preko vtičnice)...?

Kakšne so vaše izkušnje....?

Ajd čav vsem pa hvala za odgovore...

preden kupiš polnilec za polnjenje preko vtičnice na motorju preveri, ali je vtičnica vezana preko računalnika.......na R1200GS računalnik vtičnico po 15.minutah izklopi, tako da ni možno polnjenje preko serijske vtičnice na motorju.....

imam pa sam C-tekov polnilec XJ3600 in je bomba....priključen preko vmesnika direkt na akumulator....pa se zadeva fila.....

Objavljeno
preden kupiš polnilec za polnjenje preko vtičnice na motorju preveri, ali je vtičnica vezana preko računalnika.......na R1200GS računalnik vtičnico po 15.minutah izklopi, tako da ni možno polnjenje preko serijske vtičnice na motorju.....

imam pa sam C-tekov polnilec XJ3600 in je bomba....priključen preko vmesnika direkt na akumulator....pa se zadeva fila.....

V tem je problem,če polniš preko vtičnice in ima motor (kot tvoj)can-bus instalacijo nemoreš polnit direktno preko vtičnice(ker can-bus sistem,ko zaznsa napačni polnilec povezavo na vtičnico enostavno izklopi) lahko pa polniš direkt na akumulator.Pri nekaterih motorjih kot je npr.BMW TL pa je priti do akumulatorja kar velik poseg ca 1/2 ure dela.Zato je vedno bolje,če si že kupiš NOV polnilec-vzdrževalec akumulatorjev naj bi imel možnost preklopa za polnenje obeh sistemov instalacij na motorjih in to bez in z can-bus instalacijo.

Objavljeno
Jst bom akumulator pozimi vzel ven iz motorja, ker bo motor v garaži, kjer ni ogrevanja (gre za od hiše ločeno lopo pravzaprav). Zato mislim da can-bus glede tega nima nobene veze. Ctek-ov xs800 se mi zdi primeren, na spletni strani piše, da je za vse akumulatorje tudi mokre, MF, GEL in AGM. Plus tega je na spletni strani SELES cena za ta polnilec 35€ (moram preverit če še drži). Pa tudi koliko sem po forumih bral, ctek ni neka kilava frma.

sam pol ga boš lahko sam za motor uporaljal.

Poglej razmerje cena in sposobnosti polnilca ter kaj dobiš za obe cene...

Po mojem je

<h1 style="font-size: 16px; margin-bottom: 0pt;">MULTI XS 3600 boljša izbira glede na ceno˝/ ponudba

</h1>

Objavljeno

Živjo,

pojavil se mi je problem na mojem Suzukiju. Prosim za nasvet.

Prejšnjo sezono mi motor ni več vžgal, zato so na servisu zamenjali akumulator. Do konca sezone potem ni bilo več problemov. Letos sem naredil par fur, pa se je problem ponovil. Peljal sem na isti servis, odgovor pa je bil, da ne polni dovolj, cena servisa naj bi bla 400 EUR. Ker se mi je zdelo to preveč in ker ne zaupam preveč mehanikom sem se malo izobrazil na temo moto elektrike, pa naredil par meritev.

Rezultat: Alternator je v redu. Meritve med 3 fazami kažejo nad 65V. Tudi upornost med njimi je v redu. (1,5ohm)

Lahko bi bil defekten regler, ker se enosmerna napetost ne dvigne nad 13V (5000rpm, akumulator sem med meritvijo odklopil- vmes sem vezal kondenzator).

Po navodilih naj bi bila polnilna napetost za akumulator nad 13,5V.

Meritve so bile pri ugasnjenih lučeh.

Akumulator je pa verjetno spet zanič, ker je par mesecev stal prazen.

Moje vprašanje pa je ali na podlagi zgornjega lahko sklepam, da je defekten regler. Akumulator bom verjetno moral spet zamenjati, ker je predolgo stal prazen.

Hvala za odgovore in nasvete.

Objavljeno
Živjo,

pojavil se mi je problem na mojem Suzukiju. Prosim za nasvet.

Akumulator je pa verjetno spet zanič, ker je par mesecev stal prazen.

Moje vprašanje pa je ali na podlagi zgornjega lahko sklepam, da je defekten regler. Akumulator bom verjetno moral spet zamenjati, ker je predolgo stal prazen.

Hvala za odgovore in nasvete.

Akumulator je vredu samo daj ga v akumulatorsko delavnico napolnit - ker je samo sulfatiziral.Je pa res,če ti akumulator PRAZEN zmrzne(čeprav je nov) potem je zanič sicer,pa poln akumulator lahko daš v zamrzovalnik na - 30 stop in mu nebo nič ŠKODILO.Imaš pa očitno defekten regler,ki je obenem tudi vsmernik in je verjetno ena FAZA ena dijoda (plus-ali minus)defektna in to VI MOJSTRI ponavadi SAMI uničite,kot si napisal si za izmerit odključil akumulator kar pa NIKOLI NESMEŠ meriš lahko SAMO z priključenim akumulatorjem in to enosmerno napetost direkt na klemah ali INDUKTIVNO(iduktivna klešča) na MINUS kablu med akumulatorjem in MASO in to je to kar pač moraš vedet sicer gre regler v MALORO ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Akumulator je vredu samo daj ga v akumulatorsko delavnico napolnit - ker je samo sulfatiziral.Je pa res,če ti akumulator PRAZEN zmrzne(čeprav je nov) potem je zanič sicer,pa poln akumulator lahko daš v zamrzovalnik na - 30 stop in mu nebo nič ŠKODILO.Imaš pa očitno defekten regler,ki je obenem tudi vsmernik in je verjetno ena FAZA ena dijoda (plus-ali minus)defektna in to VI MOJSTRI ponavadi SAMI uničite,kot si napisal si za izmerit odključil akumulator kar pa NIKOLI NESMEŠ meriš lahko SAMO z priključenim akumulatorjem in to enosmerno napetost direkt na klemah ali INDUKTIVNO(iduktivna klešča) na MINUS kablu med akumulatorjem in MASO in to je to kar pač moraš vedet sicer gre regler v MALORO ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang:

Brumer,

hvala za odgovor. Samo pripomba, da je bil itak že pred mojo meritvijo regler zanič, ker je bil akumulator prazen, tako da ga s tem, da sem odklopil akumulator nisem uničil. Pa še, vzporedno sem zvezal kondenzator, ker je to baje treba, če odklopiš akumulator, da potem kondenzator prevzame sunke napetosti. To je verjetno ravno zato, da se ne uniči regler.

Vsekakor bom pa dal aku na servis, regler bom pa nabavil na e bayu. Bo precej manj kot 400eur, kar so mi hotli zaračunat na servisu.

Še enkrat hvala.

Objavljeno (popravljeno)
Brumer,

hvala za odgovor. Samo pripomba, da je bil itak že pred mojo meritvijo regler zanič, ker je bil akumulator prazen, tako da ga s tem, da sem odklopil akumulator nisem uničil. Pa še, vzporedno sem zvezal kondenzator, ker je to baje treba, če odklopiš akumulator, da potem kondenzator prevzame sunke napetosti. To je verjetno ravno zato, da se ne uniči regler.

Vsekakor bom pa dal aku na servis, regler bom pa nabavil na e bayu. Bo precej manj kot 400eur, kar so mi hotli zaračunat na servisu.

Še enkrat hvala.

Odklop akumulatorja med delovanjem ti povzroči dvig napetosti, lahko tudi na 60V. Verjetno ni treba poudarjati, da je moto elektronika dimenzionirana za do dobrih 15V (pokvarjeni regleji ipd.).

Alternatorji so od 400 pa tja do 850W (kolikor jih jaz poznam). Bi prav rad videl kondenzator, ki bo požrl te "špice". Verjamem da jih zmanjša, ampak krepko dvomim da jih popolnoma "požre". Lahko se seveda motim, ampak mi ne pade na najbolj oddaljen vogal pameti da bi kadarkoli odklapljal akumulator pri delujočem motorju. To je zelo dobra pot da se skuri še kaj dodatnega (vbrizg, ABS, vžig... ). Čisto tako, za moj firbec, kakšen kondi si dal notri?

LP,

Gorazd

Popravljeno . Popravil Gorazd11
Objavljeno
Odklop akumulatorja med delovanjem ti povzroči dvig napetosti, lahko tudi na 60V. Verjetno ni treba poudarjati, da je moto elektronika dimenzionirana za do dobrih 15V (pokvarjeni regleji ipd.).

Alternatorji so od 400 pa tja do 850W (kolikor jih jaz poznam). Bi prav rad videl kondenzator, ki bo požrl te "špice". Verjamem da jih zmanjša, ampak krepko dvomim da jih popolnoma "požre". Lahko se seveda motim, ampak mi ne pade na najbolj oddaljen vogal pameti da bi kadarkoli odklapljal akumulator pri delujočem motorju. To je zelo dobra pot da se skuri še kaj dodatnega (vbrizg, ABS, vžig... ). Čisto tako, za moj firbec, kakšen kondi si dal notri?

LP,

Gorazd

Kondenzator je 2,2 mikrofarada/250V. Zaenkrat pa, razen praznega akumulatorja, dela še vse enako kot prej. Upam, da bom z menjavo reglerja rešil problem.

Objavljeno

Kondenzator je 2,2 mikrofarada/250V. Zaenkrat pa, razen praznega akumulatorja, dela še vse enako kot prej. Upam, da bom z menjavo reglerja rešil problem.

Boš rešil problem samo kdo ti je to natvezil,da stane regler 400 EU več kot ca max 200 EU.Pokliče me jutri med delovnim časom,da mi daš podatke o motorju ali celo imaš na reglerju kako številko in ti bom poceni nabavil nov regler namreč moj dobavitelj za avtomobilske reglerje je zdaj začel tudi s prodajo reglerjev za motorje.Nebi ti svetoval nabavo nekega rabljenega reglerja na Ebayu kajti riziko je velik ali bo pravilno deloval ali ne na novega pa imaš enoletno garancijo.

Pokliči na GSM: 040/702370 in se vse dogovoriva predvsem koliko bo stal.

Objavljeno
Imaš pa očitno defekten regler,ki je obenem tudi vsmernik in je verjetno ena FAZA ena dijoda (plus-ali minus)defektna in to VI MOJSTRI ponavadi SAMI uničite,kot si napisal si za izmerit odključil akumulator kar pa NIKOLI NESMEŠ meriš lahko SAMO z priključenim akumulatorjem in to enosmerno napetost direkt na klemah ali INDUKTIVNO(iduktivna klešča) na MINUS kablu med akumulatorjem in MASO in to je to kar pač moraš vedet sicer gre regler v MALORO ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang:

Odklop akumulatorja med delovanjem ti povzroči dvig napetosti, lahko tudi na 60V. Verjetno ni treba poudarjati, da je moto elektronika dimenzionirana za do dobrih 15V (pokvarjeni regleji ipd.).

Alternatorji so od 400 pa tja do 850W (kolikor jih jaz poznam). Bi prav rad videl kondenzator, ki bo požrl te "špice". Verjamem da jih zmanjša, ampak krepko dvomim da jih popolnoma "požre". Lahko se seveda motim, ampak mi ne pade na najbolj oddaljen vogal pameti da bi kadarkoli odklapljal akumulator pri delujočem motorju. To je zelo dobra pot da se skuri še kaj dodatnega (vbrizg, ABS, vžig... ). Čisto tako, za moj firbec, kakšen kondi si dal notri?

En bolj pameten kot drugi... :slap:

post-2208-1226270532_thumb.jpg

Večina mopedov v generatorju nima vzbujevalnega navitja, ampak stalne magnete. Ker ni vzbujevalnega navitja, napetost narašča z vrtljaji motorja - zato pa imajo 'reglerji' za mopede poleg usmerjevalnih diod tudi tiristorje za omejevanje napetosti - in ti napetost omejijo s priključenim akumulatorjem ali brez.

D.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me ali lahko moto akumolator polnim z polnilcem za avto akumolatorje?

Pa še to... ali lahko v primeru izpraznjenega akumolatorja vžgem motor preko kablov (avto-motor)?

Objavljeno
Zanima me ali lahko moto akumolator polnim z polnilcem za avto akumolatorje?

Pa še to... ali lahko v primeru izpraznjenega akumolatorja vžgem motor preko kablov (avto-motor)?

Da, za oboje.

Ampak z avto polnilcem samo krajši čas do 30min, odvisno od tipa polnilca, ker lahko s prevelikimi amperi polne.

Lahko vžgeš na kleme, ne smeš pa predolgo na silo verglati v primeru okvare agregata, ker lahko skuriš štarter, medtem ko bi se moto akku že spraznil.

Objavljeno
Zanima me ali lahko moto akumolator polnim z polnilcem za avto akumolatorje?

Pa še to... ali lahko v primeru izpraznjenega akumolatorja vžgem motor preko kablov (avto-motor)?

Če je polnilec močnejši je najbolje,da paralelno polniš dva akumulatorja lahko,pa bi dal vmes tudi kakšen porabnik npr. žarnico.Sicer,pa če je akumulator star več kot 2 leti (življenska doba akumulatorja je 2 - 4 leta)je najceneje kupit novega kajti vse kar boš počel npr.vžiganje z drugim akumulatorjem boš nakoncu še regler(usmernik)uničil in potem bo jok in stok kajti vrednost reglerja je sigirno 3X večja kot akumulatorja.

Objavljeno

Hvala obema.

Še to. Na YBR je akumolator po 2-3 tednih čisto prazen pa nima nobenega porabnika (ura...), na XT pa je na displayu ura pa se nikoli ne izprazni. Je takšna razlika v moči akumolatorja, ali je drug problem?

Objavljeno

Odločam se za nakup polnilca/vzdrževalca akumulatorjev in verjetno se bom odločil za tega: :kva1:

MULTI XS 3600 12 V

post-13355-1228840695_thumb.jpg

:hmm: Ima kdo kakšne izkušnje, predloge...polnilec bi bil uporaben tako za motor kot za avto, cena je nekje okoli 65€, se priporočam če kdo zrihta ceneje, ali pa ima kakšen drug predlog.... :doze:

Objavljeno
Hvala obema.

Še to. Na YBR je akumolator po 2-3 tednih čisto prazen pa nima nobenega porabnika (ura...), na XT pa je na displayu ura pa se nikoli ne izprazni. Je takšna razlika v moči akumolatorja, ali je drug problem?

verjetno je akku že malo shiran in ne drži več kapacitete dlje časa. Če je čisto navaden lahko doliješ vodo, če ne bo pa počasi treba drugega.

Objavljeno
Hvala obema.

Še to. Na YBR je akumolator po 2-3 tednih čisto prazen pa nima nobenega porabnika (ura...), na XT pa je na displayu ura pa se nikoli ne izprazni. Je takšna razlika v moči akumolatorja, ali je drug problem?

Za XT v navodilih je lepo opisana poraba energije. Ni samo ura kaj pa tista rdeča lučka ... :unsure:

Lp max

Objavljeno
Odločam se za nakup polnilca/vzdrževalca akumulatorjev in verjetno se bom odločil za tega: :kva1:

MULTI XS 3600 12 V

post-13355-1228840695_thumb.jpg

:hmm: Ima kdo kakšne izkušnje, predloge...polnilec bi bil uporaben tako za motor kot za avto, cena je nekje okoli 65€, se priporočam če kdo zrihta ceneje, ali pa ima kakšen drug predlog.... :doze:

Imam ga sam. Zelo zadovoljen-priporočam.

L.p.

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z ODYSSEY akumulatorji, ki jih prodaja Wunderlich ??

Gledam tega PC 680 z 280 A . Originalni za BMW ima pa 120 A

Cena je kar huda cca 165 € :unsure:

Objavljeno
Odločam se za nakup polnilca/vzdrževalca akumulatorjev in verjetno se bom odločil za tega: :kva1:

MULTI XS 3600 12 V

post-13355-1228840695_thumb.jpg

:hmm: Ima kdo kakšne izkušnje, predloge...polnilec bi bil uporaben tako za motor kot za avto, cena je nekje okoli 65€, se priporočam če kdo zrihta ceneje, ali pa ima kakšen drug predlog.... :doze:

Tule ga dajo za 60 €

Objavljeno

Imam "star" kislinki Boschev akumulator. Z polnilcem/vzdrževalcem sem ga nafilal, čepe imel seveda odprte. 1 krat na mesec ga mislim ponovno priklopit (najverjetneje ga bo samo vzdrževal) in me zanima ali morem odpreti čepe? Po preteku meseca dni znaša napetost 12,25V.

Objavljeno
Imam "star" kislinki Boschev akumulator. Z polnilcem/vzdrževalcem sem ga nafilal, čepe imel seveda odprte. 1 krat na mesec ga mislim ponovno priklopit (najverjetneje ga bo samo vzdrževal) in me zanima ali morem odpreti čepe? Po preteku meseca dni znaša napetost 12,25V.

Če gre samo za vzdrževanje sigurno ni potrebno odpirat čepov. Saj zato so pa "vzdrževalci" da samo priklopiš in odklopiš pa že pelješ. Jaz imam tako na vzdrževanju akuje (3 različne ) že 5 let in nič posebnosti, razen da je eden crknil vmes, a to sigurno ne zaradi "vzdrževanja" ampak ga je EMŠO zjebal :whistle: kot zgleda zdaj tegale zadnjega tudi daje :headbang:

Objavljeno
Imam "star" kislinki Boschev akumulator. Z polnilcem/vzdrževalcem sem ga nafilal, čepe imel seveda odprte. 1 krat na mesec ga mislim ponovno priklopit (najverjetneje ga bo samo vzdrževal) in me zanima ali morem odpreti čepe? Po preteku meseca dni znaša napetost 12,25V.

Včasih so učili,da moraš vedno pred polnenjem odpreti čepe kontrolirat nivo(elektrolita) po potrebi doliti destilirano vodo in polnit čim dlje in z manjšo močjo tako,da se akumulator pri polnenju čim manj greje in tako izpari čim manj vode.Danes, če priključiš vzdrževalec akumulatorja ni potrebno odvijati čepov,pa tudi ti novejši akumulatorji so brez vzdrževanja,kar pomeni brez dolivanja destilirane vode in so narejeni tako,da para kondenzira na vrhu akumulatorja in se v kapljicah vrača nazaj v elektrolit. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!