danci1973 Objavljeno Januar 30, 2009 Deli Objavljeno Januar 30, 2009 Alternator ima interni napetostni regulator, s katerim vzdžuje ciljno napetost; glede na doseganje nastavljenega napetostnega cilja nato regulira proizvodnjo toka. Tako npr. 120amps max alternator proizvaja samo 20amps, če je skupna poraba vključujoč baterijo 20amps. Alternator se prilagaja črpanju. Alternatorji imajo vzbujevalno navitje, preko katerega se dejansko lahko uravnava moč, generatorji na (večini) mopedov pa so bolj 'butasti' in tega nimajo - dajejo, kolikor pač nesejo. Zato so regulatorji pri mopedih (pri večini) precej drugačni kot avtomobilski in vsebujejo diodni usmernik ter 'triac'-e, ki se sprožijo, ko napetost na posameznem navitju preseže 14,4V in tako višek energije spojijo na maso. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 30, 2009 Deli Objavljeno Januar 30, 2009 Danes ima že vsaj 50% motociklov zunanji alternator,ki je popolnoma enak avtomobiljskemu,se pravi ima:rotor,stator,dijodno ploščo,regler +(ohišja,ležaja in prenos). Regler z svojo cener dijodo vravnava in reagira samo na napetost v sistemu in vedno skrbi za konstantno napetost v celotnem sistemu in npr.ko ni porabe elektrike in je na akumulatorju ca 13,8 do 14,5 V(odvisno od znamke alternatorja) takrat alternator skoraj nič nepolni.Regler krmili preko ščetk,drsnih obročev in navitja v rotorju z minusom ali plusom in stem zmanjšuje ali povečuje magnetno polje. Ko motor ali avto vžgemo porabimo precej energije iz akumulatorja in pri avtu se akumulator napolni nazaj na enako vrednost kot pred zagonom po prevoženih 25 Km.Namreč dokler napetost ne naraste do določene napetosti polne alternator z vso kapaciteto,ki je seveda odvisna tudi od obratov alternatorja in vključenih porabnikov.Pri motorjih z stalnim(permamentnim)magnetom pa bi napetost z obrati naraščala zato skrbi zunanji regler skupaj z usmernikom in pri določeni doseženi napetosti spet odvečno napetost spušča na maso. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Februar 4, 2009 Deli Objavljeno Februar 4, 2009 (popravljeno) Koliko majo pa kaj življenske dobe tile akumulatorji? Zadnjič sem pol si sposodil polnilc od kolega, ga napolnil in sem ga imel en mesec na toplem v kurilnici. Danes ga namontiram nazaj v motor, probam zaštartat ... malo je zakašljal in takoj crknil. Pol sem ga priklopil na avtomobilski akumulator, da se je malo napolnil .... spet probam na motorju in nič. Pol sem pa malo gledal in vidim da je na bateriji še honda znak, torej je original. Motor je pa že kr 7 let star (l.02), torej je tale baterija verjetno že opravila svoje in je nima smisla več polnit in obujat z polnilci? Kar se novega akumulatorja tiče pa si ogledujem: Akumulator Ima kdo kakšne pripombe na ta akumulator? P.S: Prebral sem ČLANEK, kjer piše da se akumulator prazni od 0,3 - 5% dnevno. Torej, če usekamo neko sredno varianto 2,5% * 30dni = 75%. Torej je moj akumulator prazen ker je en mesec stal? Zej pa nevem več a naj dam tega spet napolnit, al naj kr novga kupim? LP Edit: Link za akumulator: http://www.akumulator.si/index.aspx?source...d=A3%2002%2007L Link za ČLANEK: http://www.akumulatorstvo-grajzar.si/strok...tornaKolesa.gif Popravljeno Februar 4, 2009. Popravil gusti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 4, 2009 Deli Objavljeno Februar 4, 2009 Nekam drag je un kitajski akumulator na linku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Februar 4, 2009 Deli Objavljeno Februar 4, 2009 Nekam drag je un kitajski akumulator na linku. Če veš za boljšega/cenejšega se priporočam. Kitajski so pa vsi .... v tab-u v mežici še edini mešajo pasto in pastirajo svoje akumulatorje v evropi. Ostali pa vsi uvažajo plate iz kitajske. Vsaj tako so mi povedali šefi v tovarni še letos poleti. Sam tab-ovci ne delajo akumulatorjev za motorje (na žalost). Tako da je edina razlika kako so skup sestavljeni in stestirani. Pa še to verjetno delajo v največ dveh tovarnah in potem različne nalepke gor lepijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thor Objavljeno Februar 4, 2009 Deli Objavljeno Februar 4, 2009 Letos nameravam menjati akumulator na fz6 pa me zanima, katerega bi mi po vaših izkušnjah priporočali. Obstajajo akumulatorji za isti tip motorja, ki so bolj vzdržljivi? Sprašujem, ker bom vgradil vtičnico in alarm pa ne bi rad imel problemov zaradi ''švoh'' akumulatorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ninjaraider Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 Živjo No pa je prišel čas,ko je treba zamenjat akumulator.Žal na mojmu nič ne piše kolk je volten,kolk ma Ah ....Opazil sem,da se prodajajo 12V in 6V akumulatoji,nebi se rad zafrknil in kupil napačnega,zato bi prosu za vaše mnenje kateri ustreza za Kawasaki ninja 636. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gody01 Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 ŽivjoNo pa je prišel čas,ko je treba zamenjat akumulator.Žal na mojmu nič ne piše kolk je volten,kolk ma Ah ....Opazil sem,da se prodajajo 12V in 6V akumulatoji,nebi se rad zafrknil in kupil napačnega,zato bi prosu za vaše mnenje kateri ustreza za Kawasaki ninja 636. Hvala A tip akumulatorja tudi ni napisan? :eek: Nekaj v stilu 'YT12A-BS'? Pa v uporabniškem navodilu od mopeda bi tudi moralo pisat... Zanesljivo je 12V in če res nimaš napisanega tipa, potem pač izbereš tistega, ki je enakih mer. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dore Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 ŽivjoNo pa je prišel čas,ko je treba zamenjat akumulator.Žal na mojmu nič ne piše kolk je volten,kolk ma Ah ....Opazil sem,da se prodajajo 12V in 6V akumulatoji,nebi se rad zafrknil in kupil napačnega,zato bi prosu za vaše mnenje kateri ustreza za Kawasaki ninja 636. Hvala Da je 12V ni dvoma.Vsak prodajalec ima tudi katalog za vse tipe motorjev,tako da mislim da ne bo problema pri nakupu lp dare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 Tudi v service manual-u navadno piše ker tip akumulatorja je noter. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 ŽivjoNo pa je prišel čas,ko je treba zamenjat akumulator.Žal na mojmu nič ne piše kolk je volten,kolk ma Ah ....Opazil sem,da se prodajajo 12V in 6V akumulatoji,nebi se rad zafrknil in kupil napačnega,zato bi prosu za vaše mnenje kateri ustreza za Kawasaki ninja 636. Hvala To nebi smel biti problem saj ima vsak prodajalec baterij katalog po katerem sigurno najde pravi akumulatopr.Če pa bi napisal malo več podatkov o motorju bi ti našel na Lyisovi strani točno številko akumulatorja. Namreč saj lahko sam pogledaš na Lyisovi strani pod date-bank vse tehnične podatke o ditičnem motorju med ostalim tudi oznako akumulatorja.Ni pa dovolj Kawasaki 636 rabiš kubaturo (verjetno 600 ccm)poleg pa še leto proizvodnje. :whistle: Bremzer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 7, 2009 Deli Objavljeno Februar 7, 2009 12V 8Ah je akumulator pravi, verjetno je pa tudi pomembno ali ima desni ali levi plus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Februar 8, 2009 Deli Objavljeno Februar 8, 2009 Je za akumulator res najbolje, da je v času nedelovanja motorja stalno prikljopljen na 'pametni' polnilec? Imam C-TEK-ovega. Kolikor jaz vem, je to najboljše za akumulator, se motim? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 8, 2009 Deli Objavljeno Februar 8, 2009 Je za akumulator res najbolje, da je v času nedelovanja motorja stalno prikljopljen na 'pametni' polnilec? Imam C-TEK-ovega. Kolikor jaz vem, je to najboljše za akumulator, se motim? :hmm: Ne se nemotiš problem pa nastane,če imaš več akumulatorjev in samo en polnilec. Ps:npr:jaz imam za prezimit 7 akumulatorjev. :hmm: Bremzer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
soncnaup Objavljeno Februar 8, 2009 Deli Objavljeno Februar 8, 2009 Sorry boys ( and girls ), »padel« sem vmes, sem prvič na tem forumu… saj ne vem kje bi začel… prebral sem vse od začetka, debate, mnenja, ugibanja, vedenje in nevedenje… Ali res ne poznate : http://www.adriablue.net/main.php?language...ge=offer_plus_1 ? Vsa ugibanja okoli polnjenja- vzdrževanja bi lahko skrajšali, če bi poznali osnovne stvari ali se obrnili na pravi naslov. Saj nisem vseved, vendar : na marsikatero imam odgovor, pa se za nazaj ne spomnim kaj vse je pisalo.Lahko pomagam z nasveti kolikor je v mojih močeh. Nisem »profi« ( z elektro ali celo faksom poučen ). Sem pa že kar nekaj prebral v naši literaturi in pri prevajanju iz nemščine in angleščine za moje potrebe. Za začetek nekaj osnovnih zadev - link : http://www.kunzer.de/cms/werkstattausruest...os.php?navid=13 Za začetek. V bodoče tudi v SLO, če bo kdo želel in če bom imel čas. Tudi o akumulatorjih. Vendar ne čisto do »profi« potankostih. So tu, na forumu še boljši od mene… Glede »Lidl quality« polnilcev : oglejte si VIDEO na : http://www.ctek.com/EN-GB/Charger-Academy.aspx in izberite Electro Magnetic Compability, explained by CTEK President Börje Maleus Podajajo enostavno in slišno informacijo o »kvaliteti za laike« ( če se že ne da drugače ). Poleg »bruma«, ki je merljiv z inštrumenti, je slišati tudi elektromagnetno delovanje tega polnilca. Kaj so vse napisali o teh polnilcih v tem forumu…nekdo je celo kupil 5 kom. ?! Profesionalec !? Temu »profiju« jaz ne bi zaupal, če »pada« samo na ceno… Vprašajte se : kako je mogoče, da nekdo, za 20 €, kolikor je stal v SLO, razvije dober polnilec-vzdrževalec, ga dobro naredi, s kvalitetnimi komponentami in materiali, ga pripelje z drugega konca sveta, razpelje po Evropi in še zasluž pri tem ( Lidl npr.) ??? Nemogoče ! Če je zadeva – komponente in izdelek - kvalitetna. Sploh pa : kako lahko to prodajajo v EU, ker NI v skladu z EU normativi !? Ugotovili so : plastika je gorljiva, elektr. sklopi ne ustrezajo EU zahtevam…kako sploh lahko to prodajajo v EU ? Kolikor vem, jih ni več na EU tržišču. Kdo jih je »onemogočil« ne vem. Vprašanje : se nič ne bojite požara v svojih garažah, hiši… poškodovane elektronike v svojih dragih »konjičkih«, ki stane »tolk pa tolk«…? ČE pride do tega…? Boste šli v Lidl in rekli : »men je zgorelo…«. CTEK »stoji« za svojimi proizvodi ! Nedvomno : CTEK Sweden AB izdeluje ( naj )dražje ( ali res, glede kar nudijo ? ), najboljše in najpametnejše polnilce – vzdrževalce na svetu ! »Feedback« je do sedaj samo : DOBRO ! Če še ne veste vseh možnosti, si oglejte na : O CAN-BUS : http://www.adriablue.net/main.php?showpage...mp;page_c=1#824 dalje… http://www.adriablue.net/main.php?showpage...p;page_c=1#1012 in http://www.adriablue.net/main.php?showpage...mp;page_c=1#654 o približni velikosti http://www.adriablue.net/main.php?showpage...mp;page_c=1#653 ….in še mnogo drugega. Tudi o NAJNOVEJŠI PRIDOBITVI : tester akumulatorja, v katerega priključiš CTEK ! Ni potrebno »še ene naprave« za testiranje ! Link : http://www.adriablue.net/pdf/komfort_ind_aku_indikatorji.pdf »Materiala« je še in še, pa sem že tako predolg…tudi o vzdrževanju večih akujev preko zime. Ali res ne poznate ( v SLO smo že peto leto ) : http://www.adriablue.net/pdf/cenik_5.1.2009.pdf ? V recesiji moramo »šparat« ! »Vzdržuj svoj akumulator s C T E K varčuj svoj denar in okolje« LP Eduardo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Februar 8, 2009 Deli Objavljeno Februar 8, 2009 soncnaup: mali oglasi so drugje. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rdeci_vragec Objavljeno Februar 8, 2009 Deli Objavljeno Februar 8, 2009 soncnaup: mali oglasi so drugje. LP to se meni zdi že (pre)velik oglas! :blink: @soncnaup: Dejte bit malo bolj realni, ni potrebna nasina tehnologija za filat ali vzrzevat svinčen akumulator kakor se tu prikazuje. Najbrz je res boljsi od lidlovega, ne pa spet tolko kot bi se rado prikazalo. In kot pri vsaki stvari je pomembno razmerje cena/kvaliteta. V recesiji je treba "sparat" ja, ma je treba tudi imet, da lahko "sparas"! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 Lidlovemu nič ne manjka, res pa je da ga nimam niti najmanjšega namena puščati stalno priklopljenega (tudi 100x dražjega nebi), čisto solidno nafila akumulator (tudi avtomobilskega). lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 Eno vprašanje, ob koncu sezone sem vzel akumulator vn iz motorja, zdele sem zmeru naptost gor, je 12.75v, kar je še zmeraj vredu, ga moram sedaj pred uporabo napolnit, ali bo tak čist vredu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 najbolš je probat če bo vžgal, če pa ne bo ga daj pa na ˝hitro polnjenje˝ za pol urce na navaden polnilec za avtomobilske akumulatorje, potem bi pa moral..........jaz tudi nimam pametnega polnilca pa sem ga kar na avtomobilskega priklopil, na akumulatorju piše da za hitro polnjenje z 4A toka naj bo priklopljen eno uro, itak pa rabiš samo toliko da bo dovolj toka za ene 10 zagonov, potem se pa že med furami napolne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 (popravljeno) najbolš je probat če bo vžgal, če pa ne bo ga daj pa na ˝hitro polnjenje˝ za pol urce na navaden polnilec za avtomobilske akumulatorje, potem bi pa moral..........jaz tudi nimam pametnega polnilca pa sem ga kar na avtomobilskega priklopil, na akumulatorju piše da za hitro polnjenje z 4A toka naj bo priklopljen eno uro, itak pa rabiš samo toliko da bo dovolj toka za ene 10 zagonov, potem se pa že med furami napolne Torej, če bom akumulator za motor polnil z polnilcem, ki je namenjen za avtomobile ne sme biti nič narobe. A ga lahko polnim čez noč, ali je dovolj samo par ur?? Koliko ur? Popravljeno Februar 9, 2009. Popravil Demon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 odvisno koliko Ah ima. Če je to 12Ah, potem ga polniš na 1A 12 ur :), ali pa na 12A eno urco za hitro polnenje, bol zdravo za akumulator je seveda počasno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 odvisno koliko Ah ima. Če je to 12Ah, potem ga polniš na 1A 12 ur :), ali pa na 12A eno urco za hitro polnenje, bol zdravo za akumulator je seveda počasno. Aha. Hmmmmm, kaj pa če polnilec nima možnosti nastavitve na koliko amperov na uro ga naj polni? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 Torej, če bom akumulator za motor polnil z polnilcem, ki je namenjen za avtomobile ne sme biti nič narobe. A ga lahko polnim čez noč, ali je dovolj samo par ur?? Koliko ur? moj akumulator ima recimo kapaciteto 4Ah, polnilec pa polni z tokom 6A, jaz sem ga priključil za 40 minut, torej 2/3ure krat 6A je 4Ah Aha. Hmmmmm, kaj pa če polnilec nima možnosti nastavitve na koliko amperov na uro ga naj polni? zato pa moraš ti prilagodit čas polnjenja, pa si sam zračunaj, ali pa povej kapaciteto akumulatorja ter polnilni tok polnilca pa bomo zračunal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Februar 9, 2009 Deli Objavljeno Februar 9, 2009 moj akumulator ima recimo kapaciteto 4Ah, polnilec pa polni z tokom 6A, jaz sem ga priključil za 40 minut, torej 2/3ure krat 6A je 4Ah O, hvala, to pa znam zračunat! Hehehe, samo pogledati moram, koliko Ah ima moj akumulator na firebladu in s kolikšen je polnilni tok na polnilcu!! :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se