Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Ma kaj pa vem, potem moram usakič ko je treba polnit, oziroma zamenjat šraufat tisto škatlo, ker nima vratc za baterije.. Tudi sicer je predvidena uporaba z majhnim akumulatorčkom, pa lepo po vsakem track dayu dopolnim s polnilcem za moto akumulator, ki ima zelo majhen polnilni tok in je.

Nekaj takega imam v mislih:

post-1190-1236199558_thumb.jpg

Dimenzije: 97x43x52. Lepo zalepim na oddajnik in je :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

sem dokaj svež uporabnik foruma, ker sem drugače enduraš in ker z motorji nimam baš jakih izkušenj, me zanima...

naša mati, imajo kawassakija er-5, pa me zanima, zadnjič sem zelo dolgo vžigal motor, vendar se je akumulator počasi spraznil; kaj narediti, vem da bo slišati popolnoma neumno, ampak ker živim na hribu, lahko fanta dam v ''2'' in se spustim z njim po hribu navzdol..., ker imam svoj motor (125cc endurca) ga lahko preko mojega nafilam? ali kaj naj naredim, glede na to, da se naša mati čist tresejo, ko je tako lepo vreme zunaj, nimamo pa polnilca za akumulator na motorju... (na motorje z električnim štarterjem se res žal ne spoznam, ker mojga ''verglam'' nožno in se še nisem s tem obremenjeval)

mi lahko nekdo pomaga lepo prosim? bom zelo hvaležen, mati pa časti štrudl :)

lep pozdrav in vse dobro

Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawassakija er-5, pa me zanima, zadnjič sem zelo dolgo vžigal motor, vendar se je akumulator počasi spraznil; kaj narediti

lahko fanta dam v ''2'' in se spustim z njim po hribu navzdol...,

ker imam svoj motor (125cc endurca) ga lahko preko mojega nafilam?

nimamo pa polnilca za akumulator na motorju...

Lahko se spustiš in mora vžgati,ker ima Er5 še uplinjač!Je pa vprašanje,če ti ga potem dost nafilalo,da bo kasneje vžgal,brez tiščanja po hribih :whistle:

Ne moraš nafilat preko tvojega!Lahko le,če paše,daš not svoj akumulator!

Maš polnilec za avto?Ker akumulator,če si čisto spraznil bo pač potrebno napolnit!Ne polni na motorju!!!!!!Pa pokrovček moraš dol vzet z akumulatorja.Če imaš močnejši polnilec,pač polniš samo pol urce.Pa gledat moraš kolk se zagreje.

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

sem dokaj svež uporabnik foruma, ker sem drugače enduraš in ker z motorji nimam baš jakih izkušenj, me zanima...

naša mati, imajo kawassakija er-5, pa me zanima, zadnjič sem zelo dolgo vžigal motor, vendar se je akumulator počasi spraznil; kaj narediti, vem da bo slišati popolnoma neumno, ampak ker živim na hribu, lahko fanta dam v ''2'' in se spustim z njim po hribu navzdol..., ker imam svoj motor (125cc endurca) ga lahko preko mojega nafilam? ali kaj naj naredim, glede na to, da se naša mati čist tresejo, ko je tako lepo vreme zunaj, nimamo pa polnilca za akumulator na motorju... (na motorje z električnim štarterjem se res žal ne spoznam, ker mojga ''verglam'' nožno in se še nisem s tem obremenjeval)

mi lahko nekdo pomaga lepo prosim? bom zelo hvaležen, mati pa časti štrudl :)

lep pozdrav in vse dobro

Miha

lep pozdrav

imaš avto?

poveži akomulatorja pa tako vžgi motor, potem pa na pot da ga napolniš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadevo mi je uspelo vžgati..., na koncu še peljati, tako da sem ga napolnil z 200 kilometri in zadeva tik taka kot je treba.

hvala za pomoč!

lep pozdrav in vse dobro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

mi lahko nekdo pomaga lepo prosim? bom zelo hvaležen, mati pa časti štrudl :)

Po vsej verjetnosti je bila težava samo v dovodu goriva,ker je motor dolgo stal in pri prvem vžigu po dolgem stanju motorja je potrebno dat pipico v položaj PRI. :whistle: .

Ps:vidim da si zadevo rešil!

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes mi je med vožnjo ugasnil motor in vse lučke na njem. Tudi kontakni ključ ni povzročil nobene spremembe. Ko sem snel sedež, sem ugotovil, da se je odlomilo svinčeno uho akumulatorja in ni bilo kontakta. Nekako sem pritrdil kabel k ostanku ušesa (napel gumo čezenj) in se pripeljal domov. Sedaj pa me zanima sledeče:

1. Ali se to uho da popravit (nalotat, navarit, karkoli s svincem - če ne pač nov aku,

2. Kako bi moral zvezati kontakte, da bi motor deloval brez akumulatorja (motor bi zagnal z akumulatorjem in potem odklopil zlomljeni kontakt) Bi to sploh delovalo kot pri motorjih brez akumulatorja. Motor je E500, še na vplinjač.

Je pa zanimivo, da ni bilo nobenega cukanja kot pri praznem rezervoarju ampak je le lepo počasi zgubljal hitrost. Ko sem stisnil sklopko pa sem odjadral do prvega odcepa, kjer sem ustavil (cca 100m).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa zanimivo, da ni bilo nobenega cukanja kot pri praznem rezervoarju ampak je le lepo počasi zgubljal hitrost. Ko sem stisnil sklopko pa sem odjadral do prvega odcepa, kjer sem ustavil (cca 100m).

NITI SLUČAJNO nesmeš motorja laufat BREZ akumulatorja crkne regler,če že ni ?

Da se pa tak akumulator popravit v akumulatorsi delavnici(vprašaj za ceno),sicer pa kupi nov saj ni tako drag ca 50 EU sem ga lani plačal za ER-6 N v evrotonu Nm.

Ko boš zrihtal ali zamenjal akumulator obvezno izmeri polnenje,sicer boš imel večne težave! Izmeriš pri ca 1/4 gasa(2500 o/min) mora polnit vsaj 13,8 - 14,5V,če polni manj kot 13,5 je regler CRKNIL ! ! ! :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NITI SLUČAJNO nesmeš motorja laufat BREZ akumulatorja crkne regler,če že ni ?

A lahko še razložiš, zakaj bi naj crknu regler?

Kateri del reglerja bi naj crknu:

Moped-regler.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter odgovor. Nisem laufal motorja brez akumulatorja, saj je takoj crkni oz. se je ustavil. Sem se pa potem peljal se cca 200km brez težav. Vmes sem tudi večkrat ugasnil motor in ga brez težav znova prižgal, zato mislim, da je regler v redu. Bom pa povprašal, kako je s popravilom (če se splača).

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter odgovor. Nisem laufal motorja brez akumulatorja, saj je takoj crkni oz. se je ustavil. Sem se pa potem peljal se cca 200km brez težav. Vmes sem tudi večkrat ugasnil motor in ga brez težav znova prižgal, zato mislim, da je regler v redu. Bom pa povprašal, kako je s popravilom (če se splača).

LP Darko

Jaz sem te samo opozoril ni pa sigurno nič narobe,če izmeriš ali daš izmerit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak pa lahko vžigaš motor brez akumulatorja? :hmm: Saj pa se nič ne zgodi,ko obrneš gumb in stisneš gumb!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje. Sicer mislim da je crknil akumulator po 10 letih delovanja, ampak vseeno me zanima naslednje:

Akumulator sem napolnil s polnilcem tako kot vedno, a sedaj pri vžigu namesto da bi začelverglat, samo spušča čuden glas, podoben brenčanju. Kontakt je, ontrolne lučke gorijo, a ko želim prižgati motor, pa samo brenči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator zanič, 100%

Lahko pa še potrdiš, tako da izmeriš napetost z multimetrom med verglanjem. Če pade pod 11V je fuč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak pa lahko vžigaš motor brez akumulatorja? :hmm: Saj pa se nič ne zgodi,ko obrneš gumb in stisneš gumb!

Ne vem, vem pa, da stari motorji pa tudi Pony express in podobni niso imeli akumulatorjev in si jih vžgal s pedalko. Ko pa je motor začel teči pa je tako proizvajal elektriko. Zato sem vprašal, če je to mogoče tudi pri teh motorjih.

No jaz sem pa mislil, da bi motor vžgal z akumulatorjem (ročno bi držal klemo) in nato prevezal napeljavo.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, vem pa, da stari motorji pa tudi Pony express in podobni niso imeli akumulatorjev in si jih vžgal s pedalko. Ko pa je motor začel teči pa je tako proizvajal elektriko. Zato sem vprašal, če je to mogoče tudi pri teh motorjih.

No jaz sem pa mislil, da bi motor vžgal z akumulatorjem (ročno bi držal klemo) in nato prevezal napeljavo.

PonyExpress &Co. so imeli elektriko samo za iskro (visoka napetost) in luč. Nobena od njih ni hudo občutljiva za napetostna nihanja, reglerja v tem motorju ni. Našel boš samo par navitij in ene platine, ugasneš pa vse skupaj tako, da mu daš kratek stik na maso (ni več iskre).

Alternator dela malo drugače in če ni pravilno obremenjen, potem "zbezlja", tako da gre napetost preko vsake meje (preko 40V sploh ni problema) in ti skuri regler v boljšem primeru, še kako drugo elektroniko v slabšem primeru. Niti avta, niti motorja, za živo glavo, ne imet prižganega brez priključenega akumulatorja. Res se slabo obnese.

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem električar, še manj avtoelektričar in vas bom pač ubogal. Ampak ali ime regler ne pomeni ravno to, da regulirana napetost, ki bi pri alternatorju šla previsoko? Samo vprašam, zaradi varnosti pa tega ne bom preizkušal.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem električar, še manj avtoelektričar in vas bom pač ubogal. Ampak ali ime regler ne pomeni ravno to, da regulirana napetost, ki bi pri alternatorju šla previsoko? Samo vprašam, zaradi varnosti pa tega ne bom preizkušal.

Kar je napisal Gorazd, velja za avtomobilske alternatorje, ki imajo vzbujevalno tuljavo in se preko te tudi uravnava (regulira -> regler) delovanje.

Pri motorjih (vsaj pri večini, nekateri traktorji znamke BMW seveda imajo traktorske alternatorje) pa tega ni - je samo statorsko navitje in rotor (trajni magnet). Generator deluje ves čas s polno močjo (ki je seveda odvisna od vrtljajev), regulator (regler) pa višek energije kratko sklene nazaj v navitje (po domače - ko napetost prileze nad 14,8V, naredi 'kurcšlus').

Zato si ne znam predstavljati, zakaj bi regler crknil, če akumulator ni priključen, saj se zanj nič ne spremeni...

Seveda pa me lahko Brumer (ali kdo drug) argumentirano popravi, če se motim. :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator zanič, 100%

Lahko pa še potrdiš, tako da izmeriš napetost z multimetrom med verglanjem. Če pade pod 11V je fuč.

Akumulator je fuč,če napetost v 10-tih sekundah pri 3 X-ni obremenitvi akumulatoja (Ah X 3) pade napetost pod 9,6V. Trikratna obremenitev je približno poraba toka pri verglanju,če je poraba toka večja,potem je potrebno pregledat zaganjač (puše ali ležaji def.).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, my bad, 9,6 ne 11V, ne vem od kje sem to št. potegnil.. To o 9,6 si mi še ti enkrat razlagal, ko sem imel probleme z akumulatorjem in reglerjem na Hyosungu :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator zanič, 100%

Lahko pa še potrdiš, tako da izmeriš napetost z multimetrom med verglanjem. Če pade pod 11V je fuč.

Akumulator ni zanič. Je bil zmerjen in je napolnjen. Pri zagoni, se sliši samo klikanje. Mogoče kriva masa ali kaj drugega?

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!