Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Brumer, sesir...pussyja trance_21_laughing1.gif Če se vam tolko praznijo akumulatorji pomeni samo eno...se premalo vozita. trance_21_laughing1.gif Jst vzdržujem akumulator z vožnjo pa ne rabim nobenih "umetnih" polnilcev. Malo za šalo malo za res.

BTW Brumer...nimamo vsi tega privilegija, da bi imeli polnilec kam vklopit. Jebiga, eni živimo v blokih in si za daljšo neuporabo motorja pozimi pač odklopim akumulator in ga nesem v sobo na toplo. In si ob sončnih vikendih zelo rad vzamem cajt za svoj motor (ker ga imam rad, in je cajt z motorjem veselje) in baterijo priklopim na motor pa motor zalaufam in za vsaj pol urce malček prefuram. Tudi motorju škoduje če stoji nedotaknjen celo zimo.

Sej drugače pa vaju je lepo brat, kako si kažeta svoje mišice, obenem pa že oba pretiravata. Ampak imata prav...kaj bom jst solil pamet, mulc frdemani laugh.gif Please...continue...

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In si ob sončnih vikendih zelo rad vzamem cajt za svoj motor (ker ga imam rad, in je cajt z motorjem veselje) in baterijo priklopim na motor pa motor zalaufam in za vsaj pol urce malček prefuram.

No zdaj ko imaš kao motor :whistle:beri SS

Me zanima kako bi se pozimi v našem koncu peljal :? Mogoče z verigami :hmm: Lahko tebi na obali B)

Sploh pa si midva nimava kaj kazat mišič!Ker jaz dejansko nimam pojma o šravafanju motorjev napram Brumerju!

Akumulatorje pa gre sigurno polnit na več načinov.In vsak bo verjetno delal tako,kot se mu je že obneslo in kot se njemu zdi pametneje.Sploh pa najpomembnejše tako,kot še ni slišal,da se je zgodila kakšna neprijetnost,ki zna konkretno udarit po denarnici :hmm: Verjetno pa res denarnica zaboli prav zato,ker nas večina kupi nek povprečen polnilec in ne konkretnega kot ga svetoval brumer.Mogoče res lahko s tistim polniš kot pravi brumer.Vendar mi je velik dati enkrat več le zato,da bom lahko polnil priklopljen akumulator.Pa še siguren ne bom,da bo vse ok!

Se pa popolnoma strinjam,da si je lepo vzet neki časa za motor in glih iz tega vzroka bom vedno na zimo odstranil akumulator,kakor ga bom tudi vsakokrat,ko bom kateri akumulator polnil!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz akomulator čez zimo vzamem ven, pa na polnilez z minimalnim tokom. Demontaža ne vzame več kot pet minut, pa ni panike. Govorim za svoj motor. Če pa mi ne da miru, akomulator not, pa malo zakurblat. Pa že lažje spim. Vozim se pa pozimi ne. Sol ni moj prijatelj. Oziroma kroma im aluminija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko škodi motorju (4 cilindri) če se ga vžge "na zalet" (recimo v 2. prestavi) v primeru izpraznjenega akumulatorja in da ga ni možnosti napolnit? Ventilčki itd.?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko škodi motorju (4 cilindri) če se ga vžge "na zalet" (recimo v 2. prestavi) v primeru izpraznjenega akumulatorja in da ga ni možnosti napolnit? Ventilčki itd.?

lp

Nič mu nebo in se ti nipotrebno sekirat.Je pa to npr.problem pri Kavasakijih (še posebno ER-6) ima v menjalniku neko kuglico, ki nedovoljuje dat v prestavo, če mašina nelaufa, zato je potrebno vedno, če ga hočeš vžgat na porivaje, predno vgasneš mašino dat v 2-go ali 3-tjo prestavo in ko hočeš vžgat stisneš sklopko daš kontakt in na porivaje vžgeš!!! :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala za info! Ker je pri avtih (16v) to prepovedano (verjetno le zaradi nevarnosti preskoka jermena) sem mislil da je tu tudi.

Pri veliki večini motorjev je pogon odmične gredi speljan preko verige, bavarci, vsaj nekateri pa imajo pogon preko jermena.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak avto tudi,če ima zobati jermen seda vžgat na spust, samo VEDNO je potrebno dat v čim višjo prestavo vsaj 2 ali tretjo in POČASI spustiti sklopko in nebo NIKOLI jermen preskočil.Preskoči samo takrat, ko daš npr. v 1-vo prestavo in naglo spustiš sklopko!!Vsak avto vžgem v dolino na mojo odgovornost, razen avto z avtomatskim menjalnikom, ker se ga neda vžgat zaradi vmesnega wandlerja(oljne turbine) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala za info! Ker je pri avtih (16v) to prepovedano (verjetno le zaradi nevarnosti preskoka jermena) sem mislil da je tu tudi.

Jermen nima nič s tem. Zakaj pa ne preskoči, ko ga vžigaš normalno? Zaganjač tudi zavrti vztrajnik - isto kot če avto potisneš in spustiš sklopko...

Problem je v tem, da s (preveč) praznim akumulatorjem zelo težko dosežeš dovolj napetosti za vso elektroniko, ki jo sodobni avti (pa tudi motorji) imajo. Brez zadostnega napajanja pa lahko elektronika počne čudne stvari.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če kdo kupuje akumulator imam pri Grajzarju v dobrem 110 EUR zaradi reklamacije. Ker mi je akumulator crknil na poti sem v Ukrajini kupil novega tako, da ga sedaj ne potrebujem.

Če je kakšen interesent mi naj pove, pa mu jaz akumulator naročim in za uslugo ''pranja denarja'' odbijem 10% cene. Mora pa biti Bosch ali Landport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jz osebno nikoli nisem in nikoli ne bom polnil akumulator,ki bo na motorju!

zakaj pa ne

se splača vzet dol akumulator z motorja, če temperatura nikoi ne pade pod 2 stop., pa če je zuni 2 tedna -20 stopinj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa ne

se splača vzet dol akumulator z motorja, če temperatura nikoi ne pade pod 2 stop., pa če je zuni 2 tedna -20 stopinj

Ker se pri polnjenju greje.Lahko "zagori",lahko se kislina "razlije".....

Jz načeloma vzamem dol akumulator in ga spravim v kurilnico konec sezone ko se ne mislim več vozit.Pa mam v garaži nad 5stopinj vedno :hmm:

Sej akumulator je lahko vedno gor.Sam ne potem jokat,ker je potrebno novega kupit,ker se ti ni dalo vzet malo časa za svoj mopi-hobi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem ga kupil v slo za zelo male pare

leto je zdržal

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti pravilno polne (ne premalo in ne preveč)bo vsak akumulator neglede na ceno novega dolgo zdržal.Je pa res,da so polnjeni z želejem malo boljši in tudi dražji.Zelo važno je da kupiš nov SUH in ne že napolnjen z elektrolitom, kajti če kupiš suhega ni važno koliko je dolgo stal v trgovini namreč, če kupiš že napolnjenega nikoli neveš koliko časa je že stal v trgovini in lahko je bil že popolnoma izpraznjen in spet pred prodajo napolnjen.Kar pa se tiče shranjevanja akumulatorja pa je brez potrebe akumulator demontirat,dovolj je da vemo da je popolnoma poln odklučiš SAMO minus klemo.da nebi na motorju bilo kakršnekoli porabe npr:ura,računalnik itd. in akumulator lahko stoji cel mesec na -30 stop.in nebo utrpel nikakršnih poškodb.Kadar pa je akumulator premalo poln ali celo popolnoma prazen pa je dovolj -2 stop. in je akumulator neuporaben, ker tak elektrolit zmrzne in akumulator poči med notranjimi stenami(kar povzroči stik med celicami) ali ga celo raznese in izcuri elektrolit. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo važno je da kupiš nov SUH in ne že napolnjen z elektrolitom

Drži, samo kje prodajajo suh akumulator in zraven elektrolit v flaši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V LOUISU! ACU + flaška kisline 37€ za mojga "Junca" :worship:.

Trenutno imam ravno takega in je služil dve "sezone" in cca 30kkm. ta teden ga gom spravil na toplo in mu privoščil občasno malo "življenja" polnilno-praznilni-polnilni cikel. Če umre se ne bom sekiral! Takšen z BMW oznako je najmanj trikrat dražji 6 sezon 90kkm :?? mogoče pa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži, samo kje prodajajo suh akumulator in zraven elektrolit v flaši?

V Nm ga dobiš v evrotonu(Cikava) mogoče ga dobiš tudi na tvoji lokaciji(v avtarju) "PREDNJA NOGA" !!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je sploh potrebno jemat ven aku. če enkrat na 14 ali 30 dni čez zimo zalaufaš motor in ga pustiš kakšnih 20 min teči ali pa se celo kak meter zapelješ?unsure.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od motorja, če ima več elektronike potem hitro sprazni akumulator, recimo za moj motor je priporočeno, da če se ne vžge vsaj na 10 dni da se vrže ena varovalka vn ali odstrani akumulator in res, če bo stal malo čez 10 dni ne bo užgal pa da ga prosim :)

Med tem ko ima kolega ducati monstra, motor je stal celo leto, in pali v prvo :D

Jst sem že razmišljal da bi si kako stikalo montiral, da ne bo treba varovalke vn jemat, ker to da se morem skos vozit z motorjem je kar malo teško :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži, samo kje prodajajo suh akumulator in zraven elektrolit v flaši?

V bistvu v vsaki trgovini,kjer prodajajo moto opremo in dele!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!