Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Motor prodaj in si kupiš star bicikl(model ki še ni konstruiran z akumulatorjem)in akumulatorja sploh nerabiš!!! :yea1:

a mi ga prodas? Al se še učiš na njem vozit, pa ga ne mores pogrešit.

Čimcenejsi akumulator pa se še vedno išče...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor prodaj in si kupiš star bicikl(model ki še ni konstruiran z akumulatorjem)in akumulatorja sploh nerabiš!!! :yea1:

a mi ga prodas? Al se še učiš na njem vozit, pa ga ne mores pogrešit.

Čimcenejsi akumulator pa se še vedno išče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čimcenejsi akumulator pa se še vedno išče...

Ko sem jz nazadnje gledal je blo tle najcenej.Sem pa dal potem 12eu več in kupil v trgovini,ker se mi ni dalo čakat...KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam in uporabljam že tretjo zimo. Zadovoljen. Polni pa s tremi različnimi načini (avto, motor in še en način -ne vem zakaj že).

Sva že dva... Super je, pa še poceni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva... Super je, pa še poceni!

No upam, da bom še jaz tako zadovoljen. Danes dam polniti prvo "žrtev". :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi ga prodas? Al se še učiš na njem vozit, pa ga ne mores pogrešit.

Prodam prodam in to z novim akumulatorjem :whistle: ampak od 4-rih motorjev "samo enega" in to zelo ugodno, ženinega Kawasakija ER-6-N, kupujem ji novga BMW-eja nebi imel rad za učit kar 5 motorjev pri hiši.Eden kot ga imaš ti po obnašanju, pa bi mi bil res premalo za moje znanje in potrebe!!! :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čimcenejsi akumulator pa se še vedno išče...

Šparat pri akumulatorju je brezveze, ker boš potem v nekaj letih kupil pač več teh akumulatorjev in boš stroškovno na slabšem, prav tako po izgubi časa ... Brumerjev nasvet je bil tudi tokrat kar pravšnji.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šparat pri akumulatorju je brezveze, ker boš potem v nekaj letih kupil pač več teh akumulatorjev in boš stroškovno na slabšem, prav tako po izgubi časa ...

Se ne morem strinjat!Vsi imajo 2leti garancije in,do takrat mora itak bit vse ok oziroma menjam...Več kot 5let tud bolj kot ne ne zdrži nobeden.Cene pa so bile za enak akumulator ene firme 37eu,druge,60eu,tretje 89eu.To so cene,kjer sem jih že našel najceneje za tip akumulatorja,ki sem ga nazadnje iskal.Je bil tudi ta za 37eu ponekod 57eu!

Se pravi,če ga menjam na 2leti,najdražji pa mi teoretično zdrži 5let sem še vseeno finančno na istem.Imam pa "vedno" nov akumulator in v garanciji se pravi se ne rabim obremenjevati z akumulatorjem saj vem,da če ne dela ga pač menjam in....

Najdražje kar sem našel je bil uriginal v Italiji 119eu in verjetno bi ti tega kupo :naughty:

Sicer pa vsakemu svoje....

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne morem strinjat!Vsi imajo 2leti garancije in,do takrat mora itak bit vse ok oziroma menjam...Več kot 5let tud bolj kot ne ne zdrži nobeden.Cene pa so bile za enak akumulator ene firme 37eu,druge,60eu,tretje 89eu.To so cene,kjer sem jih že našel najceneje za tip akumulatorja,ki sem ga nazadnje iskal.Je bil tudi ta za 37eu ponekod 57eu!

Se pravi,če ga menjam na 2leti,najdražji pa mi teoretično zdrži 5let sem še vseeno finančno na istem.Imam pa "vedno" nov akumulator in v garanciji se pravi se ne rabim obremenjevati z akumulatorjem saj vem,da če ne dela ga pač menjam in....

Najdražje kar sem našel je bil uriginal v Italiji 119eu in verjetno bi ti tega kupo :naughty:

Sicer pa vsakemu svoje....

V garancijskem listu za akumulator piše: garancija 12 mesecev za motorje in 24 mesecev za avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne morem strinjat!Vsi imajo 2leti garancije in,do takrat mora itak bit vse ok oziroma menjam...Več kot 5let tud bolj kot ne ne zdrži nobeden.Cene pa so bile za enak akumulator ene firme 37eu,druge,60eu,tretje 89eu.To so cene,kjer sem jih že našel najceneje za tip akumulatorja,ki sem ga nazadnje iskal.Je bil tudi ta za 37eu ponekod 57eu!

Se pravi,če ga menjam na 2leti,najdražji pa mi teoretično zdrži 5let sem še vseeno finančno na istem.Imam pa "vedno" nov akumulator in v garanciji se pravi se ne rabim obremenjevati z akumulatorjem saj vem,da če ne dela ga pač menjam in....

Najdražje kar sem našel je bil uriginal v Italiji 119eu in verjetno bi ti tega kupo :naughty:

Sicer pa vsakemu svoje....

Ta sistem povsem funkcionira v osnovi. Jajc pa je ko ti akumulator rikne kje dlje od doma. Takrat si vesel če boš sploh dobil novega pa magari če bo 200 EUR in takrat se računica zajebe. Pišem iz lastnih izkušenj.

Poleg tega je dodatno veselje še če ti začne kislino kje ven puščat in imaš potem tak lep motor v barvi cvetje v jeseni.

Sam prisegam na Yuaso, najkrajša življenska doba, ki sem jo imel pri Yuasi je bila 7 let pa ga pozimi niti povohal nisem. Cena pa niti ni tako grozna dobiš jih že od 70 EUR naprej, odvisno od motorja.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta sistem povsem funkcionira v osnovi. Jajc pa je ko ti akumulator rikne kje dlje od doma. Takrat si vesel če boš sploh dobil novega pa magari če bo 200 EUR in takrat se računica zajebe. Pišem iz lastnih izkušenj.

Poleg tega je dodatno veselje še če ti začne kislino kje ven puščat in imaš potem tak lep motor v barvi cvetje v jeseni.

Tud to se nam je zgodilo,vendar hvala bogu na stari cbr900 in je na potisk vžgala :D

Vendar se to ni zgodilo,ker bi imel poceni akumulator ampak,ker je imel "dragega"že 6let...

Ne rečem za na dolgo pot je mogoče res bolje kupit "boljšega"vendar je to spet dvorezen meč...se pravi koliko let pa ga potem imeti?Ni mogoče potem že bolje na 2leti novega kupiti?No glede okolja sigurno ne!

Uporabljal sem akumulatorje raznih firm in tega problema nisem nikoli imel.Firme MGM je bil celo ves čas v položnem položaju.

@MARJA Nikoli nisem rabil uveljavljati garancije,tako,da sem predvideval,da je 2 leti!Moja napaka!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam prisegam na Yuaso, najkrajša življenska doba, ki sem jo imel pri Yuasi je bila 7 let pa ga pozimi niti povohal nisem. Cena pa niti ni tako grozna dobiš jih že od 70 EUR naprej, odvisno od motorja.

Na mojem motorju je šla YUASA rakom žvižgat po treh letih. Tako da tudi YUASA ni neko "zlato". Je pa res, da sem motor kupil rabljen in v teh treh letih predvidevam, da akumulator ni nihče niti pogledal, kaj šele vzdrževal.

Ker me z novo sezono čaka zamenjava akumulatorja me zanima, če ima kdo izkušnje z akumulatorji UNIBAT. Glede na ostale znamke so cene kar ugodne, samo ne bi rad po sezoni uporabe spet stikal po trgovinah za novim primerkom ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam unibat ene pol leta pa dela, če ti to kej pomaga. :D

No, mal že :D , čeprav me zanima še kakšen komentar z letom + uporabe ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte mi povedat kako sploh pravilno polnim akumolator. Namreč rečeno mi je bilo, da naj bi ga 12 ur polnil, nato par ur odklopil in nato spet priklopil. Kaj je torej pravilno?

Pa še to... Obstaja kakšna formula ali kaj podobnega kako dolgo se akumolator polni? Npr. od avta, motorja,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima 10ah potem z enim amperom 10 ur če je čist prazen. Pol pa računaj.

itak ti pa vsak levi polnilec neha polnit, ko je enkrat poln akumulator. Edino ne smeš pa imet prevelik polnilni tok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to... Obstaja kakšna formula ali kaj podobnega kako dolgo se akumolator polni? Npr. od avta, motorja,...

O polnenju baterij postoji cela študija in najbolje bi bilo, da si to pogledaš v kaki knjigi za avtoelektrikarje.Namreč pri polnenju je potrebno upoštevati zelo veliko dejavnikov:velikost baterije(kapaciteta AH),temperatura baterije,zunanja temperatura,kapacitete akumulita v bomejih,temp akumulita,koliko je izpraznjena itd.

Akumulator(elektrolit)je prazen takrat, ko ima celica samo še 1.9 V (pri 12 V-oltnem akumulatorju je to 11,5V) akumulit pa samo še 1,14 bomeja.Seveda najpravilneje merjenje je, če akumulator obremeniš z 3X-no močjo v AH akumulatorja (to je pri 10A-mperskem akumulatorju 30A)in po desetih sekundah obremenitve napetost nesme pasti pod 9,6 V.Brezveze je to vse pisat, kajti tako ali tako nimaš možnosti vse to izmerit. Poln akumulator ima po celici 2,4 V takoj, ko ga odklopiš po ca dveh urah pa naj bi imel poln akumulator po celici 2.2-2,3V-olte(skupaj 13,8 V) in 1,28 bomeja vsaka celica.

Pravilno polniš akumulator tako, da ga poilniš s čim manjšim tokom in čim dlje.Saj ker se nam vsem mudi bi ga radi čimprej napolnili, kar pa je za akumulatorje večkrat vsodno.Pri polnenju se akumulator naj nebi polnil z več kot 10%-no kapaciteto akumulatorja sepravi, če polniš 10(AH)akumulator je dovoljen polnilni tok maximum 1 A, polniš ga toliko časa dokler ni poln sepravi, da ima vsaka celica 2,4v in elektrolit v vsaki celici po 1,28 bomeja,po dveh urah mirovnja naj bi imela vsaka celica po 1,28 bomeja in napetost naj bi bila ca 13.7-13,8 V. Pri polnenju se akumulator nesme segreti na več kot max.40 stopinj celzija sicer se poškoduje (poči med celicami) ravno tako, če stoji prazem na mrazu in zmrzne.Akumulator zdrži zelo nizke temperature, če ima elektrolit 1,28 bomeja do -68stop. z 1,21 bomeja do -30 stop. z 1,14 do-14 stop. itd.

Še tole polni in prazni se samo nov akumulator sicer pa se samo dopolnjuje razen vzdrževalcev,ki nenehno polnijo in praznejo akumulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne morem strinjat!Vsi imajo 2leti garancije in,do takrat mora itak bit vse ok oziroma menjam...

Okol garancije so ti že drugi povedal, jaz dodam le še:

pa za letanje okoli zgubiš več cajta, kot je vse skup vredno ...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta sistem povsem funkcionira v osnovi. Jajc pa je ko ti akumulator rikne kje dlje od doma. Takrat si vesel če boš sploh dobil novega pa magari če bo 200 EUR in takrat se računica zajebe. Pišem iz lastnih izkušenj.

Poleg tega je dodatno veselje še če ti začne kislino kje ven puščat in imaš potem tak lep motor v barvi cvetje v jeseni.

Sam prisegam na Yuaso, najkrajša življenska doba, ki sem jo imel pri Yuasi je bila 7 let pa ga pozimi niti povohal nisem. Cena pa niti ni tako grozna dobiš jih že od 70 EUR naprej, odvisno od motorja.

Pod tole podpišem, vključno z Yuaso ... :-).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj kej pravite na Varta akomulator ?

Ko sem pred tremi leti kupil motor,je bil Vartin akumulator že notri.Sicer ne vem koliko je že star,ampak imam ga že tri leta,torej bi si upal trditi,da je star štiri.Pa zaenkrat ne kaže,da bi mu bilo kaj hudegatrance_40_thumbup.gif! Drugače pa je 12V 8Ah, z oznako YTX9-BS.Eno leto nazaj sem ga dal električarju preveriti,pa je imel 90% zagonske moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi Yuaso naj me kontaktira se jih dobi že od 70 EUR naprej, čist odvisno od tipa motorja.

Sicer ko pogledam uradne cene pri nas me srat prime saj se vrtijo okrog 140 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj kej pravite na Varta akomulator ?

Enkrat sem že napisal pa bom šenkrat.Če kupiš akumulator iz EU je vseno katerega kupiš v njemu so Trepčine svinčene plošče, ker jih v EU noben noče več proizvajat zaradi ekoloških problemov in predpisov.Zato plačaš praktično samo ime firme mogoče tudi drugo plastiko,barvo,nalepke,maržo,prevoz itd.vse to vpliva na končno ceno akumulatorja.Če že nekupiš original ali kaj Japonskega ali gel potem je vseno kaj kupiš pri vseh moraš imeti malo sreče vsi imajo življensko dobo 2-4 leta in od tega 2-leti garancijo.Zelo važno pa je da je akumulator pravilno napolnjen,vzdrževan in da ti pravilno polni na motorju kot tudi na avtu nepreveč in tudi ne premalo.:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno polnjen in vzdrževan akumulator je, če ga uporabljaš. Ker nisem več v "rosnih" letih akumulator pozimi odstranim in ga lepo vzdržujem z navadnim polnilcem. Saito je zdržal 31000km dve sezone in bo tudi naslednjo brez problema!

Leta tu niso najbolj pomembna. Kolega je od leta 04, ko je kupil nov motor in vdrževalec (orginal) BMW zamenjal ze 3 (tri) akumulatorje vedno orginal BMW! Prevozil pa je do sedaj le 3900km.

Tako, da kilometri niso neko merilo o kvaliteti (ali pač) vsaj kar se alumulatorja tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje:

Na suzukiju - 7 let star gel original, pozimi 3-4 mesece na mrazu s priklopjenim alarmom (da se izprazni ;) ), nato polnjenje in cca 1 mesec na toplem, do sedaj delal kot urca :whistle: !

Na ducatiju - neko kitajsko sranje, ki ga je dal preprodajalec not, začne puščat po 2 dneh zaradi načina pritrditve - ležečega položaja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!