Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Osebno bom kupil originalnega (prva vgradnja), ko bo stari akumolator fuč! Razlog za takšno odločitev je sila preprost - že 6 let imam motor, akumolator je še vedno original! Dejstvo pa je da imam čez zimo zanj TOP oskrbo, ki pa stane kar nekaj €!

APSA - za motor je zmanjšan maksimalni tok dopolnjevanja!

Nisem tako bogat, da bi kupoval ........ :naughty:

LP Mare

Popravljeno . Popravil Draksler
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preiskusiš z Volt metrom. Izmeriš najprej akumulator more imeti okol 13v, če vzgeš motor more kazat na akumulatorju okoli 14v, torej ga fila in alternator dela, če se napetost ne spremeni je hin alternator. Če motorja ne moreš vžgat ker je akumulator preveč prazen, ga nafilej z polnilcem in če bo potem delov, ponovi zgornji postopek, če ne je hin akumulator.

Simpl :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preiskusiš z Volt metrom.

Simpl :)

:unsure: Hvala.

Akumulator je fuč... no trgovec mi je ponudil akumulator firme LP... in jazst debelo pogledam kaj vraga pa so une flaške zravn. In je reku da ga moram sam napolnit, potem pa je kao brez vzdrževanja... No, to kar me je zmotilo so tele flaške... kdo pa garantira da se zadeva dobro zapre?? Da mi nau kje po gištelu teklo ven, kot je kolegu....

No pa sem povprašal: ja pa jazst bi tak akumulator, k ma gel! :unsure: In je reku, da to je to... sam, ko sem pri prejšnem motorju manjal akumulator sem tut kupil gel, ampak je blo vse lepo zaprto, sam našraufal sm. Kako je zdaj s tem? Ma kdo izkušnje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, si bom pa odgovoril kar sam:

AGM AKUMULATORJI

V AGM akumulatorjih elektrolit ni prost, ampak je vezan na steklenih vlaknih. Zato je mogoče AGM akumulatoje namestiti v vseh položajih, saj izlitje elektrolita ni možno. Vzdrževanje akumulatorjev (dolivanje vode in kontrola elektrolita) ni potrebno. Poraba vode je zaradi procesa rekombinacije (vodik in kisik, ki se sproščata zlasti ob polnjenju akumulatorja, se ponovno vežeta in pretvarjata v vodo,voda pa se vrača nazaj v akumulator) je izredno nizka. Zaradi tega je tudi izparevanje plinov iz AGM akumulatorjev, minimalno.

AGM akumulatorji so zato lahko nameščeni tudi v zaprtih delovnih okoljih ali v notranjosti vozila ali plovila.

Aakumulatorji imajo tudi ustrezen IATA certifikat, s katerim je dovoljen prevoz akumulatorjev v zračnem prometu.

AGM akumulatorji so pretežno namenjeni cilklični uporabi. Število ciklov, ki jih dosežejo, pa je v veliki meri odvisno od globine praznitev akumulatorja. Ob upoštevanju nasvetov proizvajalcev, da AGM akumulatorjev ne smemo prazniti pod 50 % nominalne kapacitete, bodo zdržali veliko večje število ciklov.

Prednosti in slabosti AGM akumulatorjev:

Prednosti:

Popolnoma brez vzdrževanja. Vzdrževanje oz. dopolnjevanje akumulatorjev z tekočino ni dovoljeno in je nevarno. Kontrolo morebitne okvare prepustite strokovnjakom.

Izlitje elektrolita ni možno.

Nižja notranja upornost v primerjavi z konvencionalnimi akumulatorji

Ne povzročajo korozije na terminalih in kablih, zato je njihovo delovanje boljše.

Možna namestitev v vseh položajih, ne le v vertikalnem, kar omogoča večjo prilagodljivost in izrabo prostora, ki je na razpolago.

Možna namestitev v kabini vozila ali v delovnih prostorih, kjer se nahajajo ljudje.

Kompatibilnost z občutljivimi elektronskimi napravami in elementi.

Nizka stopnja plinjenja (razen v primerih prekomernega polnjenja)

Nizka stopnja samo praznjenja

Odlične kot startne in stacionarne aplikacije

Sprejmejo višje polnilne tokove kakor gel akumulatorji

Po merilih IATE so gel akumulatorji primerni za avionski transport. Proizvajalec si mora zagotoviti v ta namen ustrezen certifikat

Slabosti:

krajša življenjska doba v primerjavi z gel akumulatorji, pri aplikacijah z globokimi praznitvami

za polnjenje moramo uporabiti polnilce z avtomatičnim temperaturnim senzorjem in nastavljivim tokom polnjenja

izgube tekočine ni možno namestiti v primeru prekomernega polnjenja

polnilni tok je limitiran na 14,4 V do 14,6 V, da ne skrajšujemo življenjske dobe akumulatorjev.

Tiste flaške so prisotne pri vseg AGM akumulatorjih. Ko vsebino flaške zliješ v akumulator se aktivira in je pripravljen na uporabo.

Na nekem servisu so povedali, da določene dimenzije akumulatorjev pač ni druge vrste, kot AGM. Torej to je to. Tudi originalen je bil AGM. Odločil sem se za nakup originalnega Yuasa, vendar je pri nas nesramno drag, zato sem naročil iz tujine. Naročil pa sem kar dva, ker je pač cena še enkrat nižja :naughty: Da bo za rezervo... no, če pa komu crkne, pa ga lahko pri meni dobi za isto ceno (65€) in si prihrani 1 teden čakanja pošte... Imam pa YUASA YTX7L-BS.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No meni je včeraj v Krškem moped zatajil. Hočem zalaufat vse mrtvo.Si rečem to bo kakšna varovalka, Akomulator ali pa alternator ne polni. Pregledam varovalke - vse OK. Ker sem bil ravno pred Moto Hit Krško sem prodajalca prosil če ima kakšen akomulator no in je majster prvilekel ven tisto zadevo za vžigat mopede (še enkrat hvala :worship: . Na bencinski črpalki mi je kljub temu da je laufal potem vseeno še enkrat ugasnil. Sva ga s kolegom potem kar porinila - potem večjih problemov nisem imel. No danes sem doma sprobal z drugim akomulatorjem, katerega uporabljam za alarmno napravo :) in z vžigom ni bilo problmov. Sem pa pomeril z voltmetrom, samo akomulator(13.3V) ko je bil motor prižgan pa nekaj čez 14V torej alternator polne normalno. Zdej pa ne vem čist točno, ali je možno da je vseeno z alternatorjem kaj narobe. Akomulator bom nesel nazaj saj ga imam šele tri mesce in je še v garanciji. Akomulator je znamke CNB. Prejšni lastnik je menjal akomulator, pred prodajo. Le ta je meni kljub vzdrževanju čez zimo šel rakom žvižgat. Akmoulator je bil iste znamke ter tip, kot ta ki mi je sedaj crknil. Tako da zgleda ti akomulatorji niso pojem dobre kvalitete.

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Da ne odpiram nove teme, o tem pa nisem zasledil ničesar, bi vprašal katere polnilce uporabljate, oziroma kateri se mi bolj splača kupiti. Gre za polnilec, vzdrževalec CTEK Multi XT 3600 (cca 55 eur) ali Multi XS 7000 (cca 103 eur). Uporabljal bi se za vzdrževanje, polnjenje akumulatorja pri motorju, avtomobilu in gliserju. Zakaj je slednji toliko dražji, boljši?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno bom kupil originalnega (prva vgradnja), ko bo stari akumolator fuč! Razlog za takšno odločitev je sila preprost - že 6 let imam motor, akumolator je še vedno original! Dejstvo pa je da imam čez zimo zanj TOP oskrbo, ki pa stane kar nekaj €!

APSA - za motor je zmanjšan maksimalni tok dopolnjevanja!

Nisem tako bogat, da bi kupoval ........ :naughty:

LP Mare

Ej, Draksler kok pa pride tale zadeva od Mihaliča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, o tem pa nisem zasledil ničesar, bi vprašal katere polnilce uporabljate, oziroma kateri se mi bolj splača kupiti. Gre za polnilec, vzdrževalec CTEK Multi XT 3600 (cca 55 eur) ali Multi XS 7000 (cca 103 eur). Uporabljal bi se za vzdrževanje, polnjenje akumulatorja pri motorju, avtomobilu in gliserju. Zakaj je slednji toliko dražji, boljši?

Lp

Verjetno je ta dražji že za cambus instalacijo, ki jo imajo vsi novejši motorji(instalacije brez varovalk) ta dražji je po vsej verjetnosti takoimenovani pulzni polnilec!Sicer pa ti to razložim, ko se vidiva do takrat pa raje nekupuj ničesar sam.

Ps: po toči zvonit bo prepozno! :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YUASA - kje pri nas jih prodajajo ( UGODNO mislim )...

Za motorje po mojem, da nikjer. Vzemi Varto, saj je samo druga nalepka. Drugače pa za Yuaso poglej na ebay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motorje po mojem, da nikjer. Vzemi Varto, saj je samo druga nalepka. Drugače pa za Yuaso poglej na ebay.

nove prodaja motorjet... zdej, če so pa najbolj ugodni... pa ne vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, o tem pa nisem zasledil ničesar, bi vprašal katere polnilce uporabljate, oziroma kateri se mi bolj splača kupiti. Gre za polnilec, vzdrževalec CTEK Multi XT 3600 (cca 55 eur) ali Multi XS 7000 (cca 103 eur). Uporabljal bi se za vzdrževanje, polnjenje akumulatorja pri motorju, avtomobilu in gliserju. Zakaj je slednji toliko dražji, boljši?

Lp

Z tistega ta drugega XS7000 lahko uporablajš kot napajalnik z konstantnim tokom - polniš lahko močnejše akumulatorje z močjo do 225 Ah in imaš izbiro več napetosti polnjenja 14.4V, 14.7V, 13.6V in 16V sicer pa si odtipkaj na googlu ctek xs7000 pa ti marsikaj bolj jasno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z tistega ta drugega XS7000 lahko uporablajš kot napajalnik z konstantnim tokom - polniš lahko močnejše akumulatorje z močjo do 225 Ah in imaš izbiro več napetosti polnjenja 14.4V, 14.7V, 13.6V in 16V sicer pa si odtipkaj na googlu ctek xs7000 pa ti marsikaj bolj jasno !

Kupil sem XS 3600, ker je bolj primeren za moje potrebe.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem XS 3600, ker je bolj primeren za moje potrebe.

Lp

Jaz nebi bil tako siguren, namreč ta polnilec NEPOLNI pulzno in ga na cam-bus instalacijo sploh nemoreš priključit nisem pa siguren kakšno instalacijo ima tvoj motor namreč,če ta polnilec priključiš na kateregakoli novejšega BMW-eja ti ga takoj izključi,če priključiš direkt na vtičnico.S tem polnilcem, lahko polneš in vzdržuješ akumulator samo,če ga prej izključiš(snameš klemo) in polneš direktno na baterijo in ne na vtičnico!!! :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem polnilcem, lahko polneš in vzdržuješ akumulator samo,če ga prej izključiš(snameš klemo) in polneš direktno na baterijo in ne na vtičnico!!! :whistle:

No jz osebno nikoli nisem in nikoli ne bom polnil akumulator,ki bo na motorju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jz osebno nikoli nisem in nikoli ne bom polnil akumulator,ki bo na motorju!

Jaz imam za polnit (vzdrževat) štiri akumulatorje :hmm: na štirih motorjih ,če bi vedno moral akumulator odklopit in vso veršalungo stran pobrat, bi lahko vsak teden šraufal brez potrebe :whistle: zdaj pa imam vtičnice in samo prestavim iz enegan na drugega :whistle: .Namreč "sasosa" ima tudi vgrajeno vtičnico,jo je celo primeni vgradil samo nažalost je izbral poceni ampak slab polnilec!!! :headbang:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam za polnit (vzdrževat) štiri akumulatorje :hmm: na štirih motorjih ,če bi vedno moral akumulator odklopit in vso veršalungo stran pobrat, bi lahko vsak teden šraufal brez potrebe :whistle: zdaj pa imam vtičnice in samo prestavim iz enegan na drugega :whistle: .Namreč "sasosa" ima tudi vgrajeno vtičnico,jo je celo primeni vgradil samo nažalost je izbral poceni ampak slab polnilec!!! :headbang:

Dobil sem tudi CAM-BUS vtičnico, na CTEK-ovi strani kaže in piše, da se lahko priklopi tudi direkt na akumulator. Bova pa še predebatirala o tem, ko se vidiva.

http://www.adriablue.net/main.php?showpage=offer_plus_1&language=si&category_id=824&page_c=1#824

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil sem tudi CAM-BUS vtičnico, na CTEK-ovi strani kaže in piše, da se lahko priklopi tudi direkt na akumulator. Bova pa še predebatirala o tem, ko se vidiva.

http://www.adriablue.net/main.php?showpage=offer_plus_1&language=si&category_id=824&page_c=1#824

Popravljam: mislil sem direkt na 12V vtičnico, ne direkt na akumulator, kot sem napisal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V trgovini z akumulatorji mi je prodajalec rekel da ni dobro da je vzdrževalec aku. priklopljen preko cele zime ampak ga priklopiš samo vsakih 14 dni za kakšen dan ali dva trance_19_hmm.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V trgovini z akumulatorji mi je prodajalec rekel da ni dobro da je vzdrževalec aku. priklopljen preko cele zime ampak ga priklopiš samo vsakih 14 dni za kakšen dan ali dva trance_19_hmm.gif

Točno tako ga bom tudi uporabljal, občasno, za motor in tri avtomobile.

Naj še dodam, da je XS 3600 štiristopenjski popolnoma avtomatski s pulznim vzdrževanjem.

Popravljeno . Popravil sasosa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam za polnit (vzdrževat) štiri akumulatorje :hmm: na štirih motorjih ,če bi vedno moral akumulator odklopit in vso veršalungo stran pobrat, bi lahko vsak teden šraufal brez potrebe :whistle:

1.Men osebno se zdi totalna bedarija,da bi dopolnjeval ali vzdrževal akumulator.

2.Akumulator se pri polnjenju zagreje-Sem slišal za primere,ko se jim je motor tudi vžgal.

3.Akumulator na zimo odklopim in ga spravim v kurilnico in mi tud,če ne vžigam čez zimo še vedno normalno deluje spomladi.

4.Če pa se že sprazni,ga vzamem z motorja,če je pač gor.Ga postavim na debelo železo,odprem(čeprav piše,da ne smeš)in izmerim vsako celico posebej.Po potrebi malo prelijem tekočino po različnih celicah in po potrebi še dodam destilirano vodo.Nato pa ga priklopim na polnilec.Pustim,da zavrejejo vse celice.Kontroliram,da se ne greje preveč(na otip).Potem ga izmerim.Dam gor nazaj pokrovček,malo počakam in gasa...Če pa slučajno ne dela več pa po novega(saj pa teh 36-58eu :krneki: ).No v glavnem,na tak način delam zase in prijatelje že 15sezon in do zdaj sem moral kupiti samo dva akumulatorja.Motorjev pa se je zamenjalo :whistle: pa dost tud kupilo,da akumulator ni dal nič od sebe in sem ga na tak način "zbudil" in mi je potem popolnoma normalno delal!

Enako polnim tudi avto akumulator oz. sem to lani tak čas naredil prvič,ker res ni dal nič več od sebe in mi še zdaj normalno deluje!Pa je star 7let!

Sicer pa vsak naj dela po svoje.Jz zase vem,da si bom vedno vzel toliko časa in vzel akumulator z motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko boš enkrat imel malo bolj sodoben avto ali motor vse to tvoje početje kar si napisal odpade.Namreč akumulatorja sploh ni dobro odklopit za daljši čas mora pa se dopolnjevati(vzdrževati)konstantno napetost že zaradi raznih memorij; računalnikov,radija,ure, WGS-a, varnosnih naprav itd. itd.Pa še tole pri določenih motorjih je demontaža akumulatorja že oreng poseg kot npr.pri; BMW-ju R-1200 ST,R-1200RT,pa verjetno tudi pri LT-eju itd. :whistle:

Ps: pač vsako tele ma svoje vesele!!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko boš enkrat imel malo bolj sodoben avto ali motor vse to tvoje početje kar si napisal odpade.Namreč akumulatorja sploh ni dobro odklopit za daljši čas mora pa se dopolnjevati(vzdrževati)konstantno napetost že zaradi raznih memorij; računalnikov,radija,ure, WGS-a, varnosnih naprav itd. itd.Pa še tole pri določenih motorjih je demontaža akumulatorja že oreng poseg kot npr.pri; BMW-ju R-1200 ST,R-1200RT,pa verjetno tudi pri LT-eju itd. :whistle:

Ps: pač vsako tele ma svoje vesele!!!

Na avtu sigurno ne odklapljam akumulatorja,če je skozi v uporabi.Razen,ko ne da več kaj od sebe!

S tem na motorju ni opravka :hmm: ura pa vzame par sek.

Potovalnikov nimam!Sploh pa tud,če bi ga imel bi si pač vzel vseeno tolk časa,da bi ga odstranil z motorja in potem vse kar bi blo pač treba nazaj.V bistvo je to tak samo enkrat letno :hmm:

Ps:Res je!In jaz bom delal tako,ker me služi že 15sezon.Kar pa ne morem rečt za tiste,ki so polnili priklopljene!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!