Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Če bi hotel orenk polnilec, bi kupil kakšen Saito procharger XL ali kaj boljšega, kar bi prišlo 100€ ali več. Ker pa rabim samo polnilec, vzdrževalec baterije za čez zimo pa je ta iz lidla čisto ok in glede na to, da ima 3 leta garancije in glede na samo zasnovo ni nič slabši od kakšnega cteka ali drugeg polnilca nižjega ranga. Načeloma v lidlu in podobnih štacunah ne kupujem, razen če mi kdo zanesljiv ne priporoči kakšne zadeve. In tedaj so mi razna brihtna mnenja Zajotov lih tok pomembna kot TopShop reklame. Če bi kupil 3 takšne polnilce in bi samo eden delal, bi še vedno manj zapravil kot bi za Ctek-a je pa res, da na mojem ne bi pisalo Ctek. Prijatu CTEK ni samo napis drugače sem ga kupil XS800 model zadovoljiv in cena 34€ torej 12€ več kot tvoj v Lidlu kar pa ne pomeni da je tudi tvoj slab.
Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Kolko sem seznanjen ima ta polnilec izhodni tok 3A ali še celo malo čez.. definicija polnjenja akumulatorja bi naj bila - ga polniti z nekoliko višjo napetostjo od nominalne z tokom omejenim na 1/10 njegove zmogljivosti približno, 12h.. v praksi za 12Ah akumulator bi to zgledlo tako, da ga polnimo pri 14V z tokom 1,2A zakaj je tak polnilec iz lidla dokaj neuporaben - ker je premočen za motor in lahko napihne akumulator - ker je prešvoh za avto Za izračun časa polnjenja potrebujete naslednje podatke: • polnilni tok • kapaciteto baterije • faktor med 1.4 in 1.2, povprečje 1.3 čas polnjenja = (kapaciteta x faktor) / polnilni tok Praktični primer: • polnilni tok = 500mA • kapaciteta = 2700 mAh • faktor = 1.3 Čas polnjenja = (2700 x 1.3) / 500 = cca. 7h
Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Še nekaj koristnega. Akumulatorska baterija (12V ) v vozilu služi samo za zagon motorja, saj alternator zagotavlja energijo za celotno potrebo vozila in seveda kanček za polnjenje akumulatorja. Starter ob zagonu motorja potrebuje ogromen zagonski tok do trenutka ko motor vžge. Recimo da starter potrebuje za uspešen start motorja 400A, kar je zelo velik starter . Za izračun recimo da traja zagon motorja 15 sekund, kar je zopet zelo veliko (normalno do 6 sek). Tako je moral naš zagonski akumulator oddati 400÷(4×60)=1,66Ah. Ob zagnanem motorju alternator napolni akumulator na polno stanje v nekaj minutah.
rumenicestak Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Če je varovalka od pol ampera, sklepam da se nahaja na visokonapetostni strani (220V) napajalnika, in obvaruje polnilec pred omrežjem v primeru, da se kaj zalomi s polnilcem (na izhodnem delu najbrž ni tale varovalka, sicer bi jo tok s katerim polniš - 0,6A že skuru) . Če je temu tako potem takole to zgleda: 220V/0,5A=440W moči kar po pretvorbi teoretično zgleda na 12V strani 440W/14,5V = 30A. Torej, da bi se varovalka skurla po "normalni" poti bi moral polnit polnilec s tokom čez 30A. Kar pa ne bo nikoli, bodisi zato, ker izhodni del tegale napajalnika najbrž ni sposoben prenesti tolikšnega toka bodisi zaradi tega, ker ima omejelevalec/regulator toka za pravilno polnjenje aku (praviš da imaš nastavljeno na 0,6A) . Vsekakor pa tale varovalka ne obvaruje akumulatorja, ker so akumulatorji med seboj direktno povezani. Poskusi enkrat, ko priklopiš na tole vezavo prazen akumulator vmes priklopit ampermeter pa boš imel eno realno predstavo kaj se dogaja (pa naj bo vsaj 20A da ga ne bo v trenutku skurlo ). Najlažje se izogneš temu problemu z diodami, le da boš imel v tem primeru za 0,7V manjšo napetost na baterijah, kar pa je še vedno OK, ti pa ne bo praznilo baterij ampak le polnilo (če polnilec ponuja tudi praznenje). Druga varianta je (če ne uporabiš diod), da na vsak kabel, ki gre na baterijo zaporedno vežeš en upor primerne velikosti, ki bo omejeval le tok ki se pretaka med baterijami. Polnilec bo pa ravno tako enako polnil, ker ima tokovno regulacijo in sam dvigne napetost, da kompenzira padec napetosti na uporih. Seveda pa, statistično gledano bo najbrž težko, da boš precej prazen akumulator priklopil gor, glede na to, da lepo skrbiš za motorje in ne zanemarjaš akumulatorjev. :grim Sam sem že vidu kako izgleda akumulator, ki ga raznese ob nepravilnem polnjenju. Ni se to meni zgodilo, ampak zato ni ta nevarnost nič manjša...če že, se raje učim na izkušnjah drugih Si pa lepo zrihtal kable za vsak motor, zgleda kot da so električni motorji, ki se filajo Vseeno pa ne bi blo slabo odštet še par evrov in dodaš za vsak akumulator svoj ampermeter, bo še bolj profi vse zgledalo pa bolj varno tudi, če boš vedu kaj se dogaja s polnilnimi toki. Najboli da se enkrat ustaviš pri men in ti pokažem V bistvu varovalka je med akumulatorjem in utičnico pod sedežem, na vsakem motorju, poglej na spodnjih slikah. Varovalka je 0.8A (v prejšnjem postu nisem mogu popravit) in sem jo dal z namenom, da ne bi prišlo do preobremenitve akumulatorja, ker sem bil istih misli kot ti Kot ti je že kala napisu, bi se že kabli, ob medsebojnem priklopu akumulatorjev segreli, vendar se niso in tudi varovalke so ostale cele Žal so kabli mreže bolj "spackani" skupaj, ker nisem dobil posameznih utičnic, ampak samo že stisnjene na kabel in pripravljene za lotanje. Seveda ko je bilo že vse narejeno sem jih najdu v Conradu Pomembno je da dela dotem 1
rdeci_vragec Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 (popravljeno) vragec dobro si razlagaš in teoretično kot praktično se vse to obdrži ampak na polnilcih ki imajo samo usmerniški mostiček pa trafo glede na to da so današnji polnilci predvsem pulzni navitje trafota odpade ker je elektronik noter katera uravnava vse skup na sec. strani pa je ponavadi stabilizator napetosti kateri bi v tem primeru že izdihnil. Glede na to da polni vse akum. z istim polnilcem tok ki bi se ustvaril zaradi nesorazmernosti akumulatorjev bi se ustvaril na kablih kateri bi pa bili pri tem toku kar dobro segreti. Polnilec v tem primeru ne deluje kot most med polnjenjem med akum. ampak samo polni manjkajočo energijo . Most med akum. delajo kabli in ves tok kar pošilja druga baterija drugi gre preko kablov. Elektrik zmeraj potuje tam kjer je najmanj upora kar so v tem primeru kabli ne pa usmerniški del polnilca.Pri akum. je samo problem kapacitete katera upada napetost je ponavadi zelo enaka tako pri dobrem in slabem akum. Verjetno imajo novejši napajalniki prav tako trafo notri. Razlog je zelo preprost in sicer izkoristek. Iz 220V moreš dobit ven 15V in če ne bi bilo trafota vmes bi imel izhodni tok = vhodnemu toku. Tu pa nastane problem, namreč na izhodnem tranzistorju bi imel padec napetosti 220V-15V=205V in če ga pomnožimo z izhodnim tokom 0,8A bi to bilo 164W. Za tako moč pa bi moral bit res pošten tranzistor z velikim hlajenjem. Obenem je to stran vržena energija...zelo potratno, ker porabiš 12W za polnjenje in 164W vržes stran. Novejši napajalniki delujejo po principu višjefrekvenčnega pretvornika, transformator pa še vedno služi isti funkciji kot jo je včasih, vendar imajo sodobni polnilci elektroniko s katero najprej 220v napetost zgladijo, nato signal po domnače "razkosajo" z visoko frekvenco, morda se motom, ampak se mi zdi da okrog 100kHz, ji zgladijo robove, da ima približno obliko sinusa in pošljejo na primarno stran trafota, ta pa pretvori v 12V sinusno napetost, ki jo potem z mostičkom zgladijo in dodajo tokovni regulator oz. vezje za pulzno polnjenje itd. Transformatorji pa so zato veliko manjsi, ker je prenos energije na transformatorju premosorazmeren s frekvenco. Torej vecja je frekvenca, manjsi presek transformatorskega jedra je potreben za prenos enake količine energije. Obenem je zglajena visokofrekvenčna napetost veliko bolj stabilna. Rezultat je veliko veliko manjši trafo -> cenejši, lažji, manjši polnilec. No ne bom trdil, nisem še nobenega razstavu, da bi pogledal kako so zgrajeni. Vendar to metodo uporabljajo napajalniki računalnikov več kot desetletje, ne vem zakaj ne bi tudi polnilci. Kar se pa tiče toka med baterijami, pa se da okvirno tudi z lahkoto izračunat. Če uporabimo baterije z max zagonskim tokom recimo 200A je njena notranja upornost 12V/200A=0,06Ohm. Če imamo skupaj vezane 4 take baterije bi bila njihova skupna notranja upornost= 0,015Ohm. Če tem 4 priključimo še peto prazno baterijo ki ima recimo 11,5V ostale polne pa imajo recimo 13V je razlika 1,5V/ (0,015Ohm+0,06Ohm)= 20A. Seveda je to zgolj teorija in podatki so približni (ni upoštevana še upornost žic), v naravi se vse to malo skompenzira in ni tako grozno vse skupaj. Tok pa tudi hitro vpade, ker se prazen akumulator s takim polnilnim tokom hitro dopolni in se mu sproti zvišuje napetost ter se s časom tudi tok znižuje... Zanima me le, kako tale "začetni šok" ki ga prazna baterija doživi vpliva na njeno življensko dobo...morda je pa ta šok tako kratek, da ne pusti trajnih posledic? Ah, zdej sem opazu da si že odgovoru! To si pa zlo pametno naredu, da si na vsak kabel dal svojo varovalko. Pol pa res nimaš česa skrbet. Morda pa še nisi priklopil praznega aku na tole vezavo... pa teorija zna tudi kdaj "pretiravat" kot kaže :xx: Popravljeno Januar 21, 2010. Popravil rdeci_vragec
Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 (popravljeno) Kar se pa tiče toka med baterijami, pa se da okvirno tudi z lahkoto izračunat. Če uporabimo baterije z max zagonskim tokom recimo 200A je njena notranja upornost 12V/200A=0,06Ohm. Če imamo skupaj vezane 4 take baterije bi bila njihova skupna notranja upornost= 0,015Ohm. Če tem 4 priključimo še peto prazno baterijo ki ima recimo 11,5V ostale polne pa imajo recimo 13V je razlika 1,5V/ (0,015Ohm+0,06Ohm)= 20A. Seveda je to zgolj teorija in podatki so približni (ni upoštevana še upornost žic), v naravi se vse to malo skompenzira in ni tako grozno vse skupaj. Tok pa tudi hitro vpade, ker se prazen akumulator s takim polnilnim tokom hitro dopolni in se mu sproti zvišuje napetost ter se s časom tudi tok znižuje... Zanima me le, kako tale "začetni šok" ki ga prazna baterija doživi vpliva na njeno življensko dobo...morda je pa ta šok tako kratek, da ne pusti trajnih posledic? Odgovor - tukaj ohmov zakon pade z razlogom ker je vmes kemija kislina,svinec glede notranje omske upornosti. Glede šoka če prenese šok ko štartaš motor recimo klasični štarterji (avto) imajo zagonski tok 200A kaj misliš a bo baterija zdržala ta šok Glede polnilcev po prvem opisu imaš prav da se uporabljajo switcher tehnika katera se bazira na visoki frekfenci in še vedno vsebuje trafo sicer manjši kot klasični.In ti polnilci se predvsem uporabljajo za velike tokove In imaš switcher polnilce ki nimajo nobenega trafota ampak je vse glajeno in pomanjšano z polprevodniško tehnologoijo. Ti so grajeni za manjše tokove kjer spadajo tudi polnilci za motorje. Če neverjameš da ni noter trafota preziskusi z kakim inštrumentom če je switcher z trafotom in če meriš med sec. in primarjem nebo nobene napetosti ker so glavansko ločeni (razlog trafo) če je bilo kaka napetost pomeni da so polprevodniški switcherji.(ki pa so tudi malce nevarni za ljudi saj če primeš za ozemljitev na utičnici in sekundarjem te zna dobro spajcat).Drugače so zunaj že taki brez trafota ki se uporabljajo za prenosne PC-je. Popravljeno Januar 21, 2010. Popravil kala
LooLekSLO Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Kupil šele pred kratkim in lahko samo povem, da je zelo funkcionalen z ozirom na ceno in glede na to da zna polniti accu in preiti v stanje vzdrževanja, ko je akumulator napolnjen. Daljših izkušenj nimam, ga pa kolegi iz hrvaškega V-strom foruma, ki ga imajo dalj časa, samo hvalijo. Menim, da je za tistih 20€ to zelo dobra investicija. Tudi jaz sem ga prejšnji teden kupil v Lidlu. Napolnil sem akumulator od motorja in avta in zaenkrat deluje odlično. Tudi sam zazna za kakšen akumulator se gre in se nastavi. Za 20 € res ne moreš dobiti boljšega
Fritz Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Sej če kupuješ v Lidlu še ne pomeni da si revček - ali pač? Ne vem amapk zgleda vas je sram ker kupujete v Lidlu... sick.... Jaz kupujem tam kje se mi zdi da dobim največ za svoj denar - pa tudi če bi bil to Bosna supermarket! Nisem nič takšnega napisal. Pač vse kar sem kdaj kupil v lidlu mi ni pasalo in se mi ne da pokupovat pol trgovine, da bi ugotovil kaj mi paše. Pač kupujem pri enem od velikih trgovcev. Stvar osebnih preferenc. Glede na to kakšni avti so parkirani pred lidlom niti približno ne mislim, da je to trgovina za revčke. Kolko sem seznanjen ima ta polnilec izhodni tok 3A ali še celo malo čez.. definicija polnjenja akumulatorja bi naj bila - ga polniti z nekoliko višjo napetostjo od nominalne z tokom omejenim na 1/10 njegove zmogljivosti približno, 12h.. v praksi za 12Ah akumulator bi to zgledlo tako, da ga polnimo pri 14V z tokom 1,2A zakaj je tak polnilec iz lidla dokaj neuporaben - ker je premočen za motor in lahko napihne akumulator - ker je prešvoh za avto Ta polnilec ima naslednje načine polnjenja: Mode 1 „6 V“ (7. 3 V / 0. 8 A) - za 6V accu Mode 2 „12 V“ (14. 4 V / 0. 8 A) - za motor Mode 3 „12 V“ (14. 4 V / 3. 6 A) - za avtomobilske accu do 120Ah Mode 4 „12 V” (14. 7 V / 3. 8 A) - za avtomobilske accu do 120Ah na nižjih temperaturah Poleg tega zna javiti napačno polariteto - napačno priključene kable in se izklopi oz preide v vzdrževanje, ko je accu napolnjen. In ne spomnim se, da bi nekdo napisal, da je nekoliko (ne drastično) nižji tok polnjenja tako hudo problematičen..polnenje pač dlje traja. Navodila za nejeverne Tomaže so tukaj. A še vedno trdiš isto? Prijatu CTEK ni samo napis drugače sem ga kupil XS800 model zadovoljiv in cena 34€ torej 12€ več kot tvoj v Lidlu kar pa ne pomeni da je tudi tvoj slab. XS800 polni z max. 0,8A in ni primeren za polnenje avtomobilskih akumulatorjev z več kot 32Ah. Če je tebi, za to ceno, zadovoljiv, je to čisto ok. Jaz sem pač rabil takšnega, s katerim lahko polnim tudi accu za avto in ta mi ponuja tudi to.
Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 XS 800 je predvsem optimalni vzdrževalni polnilec za sezonsko vozila s kapaciteto baterij do 100 Ah. Z lahkoto polni manjše 12-voltne baterije, ki jih najdemo v motornih kolesih, kosilnicah in vodnih skuterjih. Torej uporabljam ga samo za vzdrževanje akumlatorjev in ne za polnjenj. Namreč za poljnjen imam polnilec ki se ga uporablja v navtiki in polini akumulatorje do 200Ah.In ker je pritrjen na določenem mestu se mi ga ne da premikat zato sem se odloču za CTEX xs800 in še enkrat ponavljam da polnilec ki ga ti imaš ni nujno slab ker je bila njegova cen 20€ lahko da bom jaz imel slabe izkušnje z CTEK s tem ne pomeni da je slab.
Fritz Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 XS 800 je predvsem optimalni vzdrževalni polnilec za sezonsko vozila s kapaciteto baterij do 100 Ah. Z lahkoto polni manjše 12-voltne baterije, ki jih najdemo v motornih kolesih, kosilnicah in vodnih skuterjih. Torej uporabljam ga samo za vzdrževanje akumlatorjev in ne za polnjenj. Verjetno gledava različne specifikacije za isti polnilec, ker sem jaz prebral, da polni accu-je do 32Ah in vzdržuje do 60Ah. Moj point je bil, da je dražji in ima bolj ozko področje uporabe. Kvalitete ne morem ocenjevati. ...in še enkrat ponavljam da polnilec ki ga ti imaš ni nujno slab ker je bila njegova cen 20€ lahko da bom jaz imel slabe izkušnje z CTEK s tem ne pomeni da je slab. Se strinjam, zato ne vem čemu je bil potreben prejšnji post v zagovor Ctek-a, ker nikjer nisem omenjal kvalitete temveč sem se predvsem obregnil ob Zajotov post.
m@dness Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Ta polnilec ima naslednje načine polnjenja: Mode 1 „6 V“ (7. 3 V / 0. 8 A) - za 6V accu Mode 2 „12 V“ (14. 4 V / 0. 8 A) - za motor Mode 3 „12 V“ (14. 4 V / 3. 6 A) - za avtomobilske accu do 120Ah Mode 4 „12 V” (14. 7 V / 3. 8 A) - za avtomobilske accu do 120Ah na nižjih temperaturah Poleg tega zna javiti napačno polariteto - napačno priključene kable in se izklopi oz preide v vzdrževanje, ko je accu napolnjen. In ne spomnim se, da bi nekdo napisal, da je nekoliko (ne drastično) nižji tok polnjenja tako hudo problematičen..polnenje pač dlje traja. Navodila za nejeverne Tomaže so tukaj. A še vedno trdiš isto? zgleda da nisem imel enakega polnilca v mislih..
Guest kala Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 (popravljeno) Verjetno gledava različne specifikacije za isti polnilec, ker sem jaz prebral, da polni accu-je do 32Ah in vzdržuje do 60Ah. Moj point je bil, da je dražji in ima bolj ozko področje uporabe. Kvalitete ne morem ocenjevati. Se strinjam, zato ne vem čemu je bil potreben prejšnji post v zagovor Ctek-a, ker nikjer nisem omenjal kvalitete temveč sem se predvsem obregnil ob Zajotov post. Oćitno si moj post salob dojel oziroma sem ga tako napisal da ga razumem samo jaz . Zagovor je bil da neglede kake znamke je polnilec ni nujno da je slab CTEK pa pač poznam tvojga ne ampak še enkrat ni vse v imenu kar sem mislu v prejšnem postu .Kvaliteto ocenjujem po množićni uporabi polnilca in o potrebi ki mi jih nudi in katere potrebujem ne po imenu. Popravljeno Januar 21, 2010. Popravil kala
rdeci_vragec Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Odgovor - tukaj ohmov zakon pade z razlogom ker je vmes kemija kislina,svinec glede notranje omske upornosti. Glede šoka če prenese šok ko štartaš motor recimo klasični štarterji (avto) imajo zagonski tok 200A kaj misliš a bo baterija zdržala ta šok Glede polnilcev po prvem opisu imaš prav da se uporabljajo switcher tehnika katera se bazira na visoki frekfenci in še vedno vsebuje trafo sicer manjši kot klasični.In ti polnilci se predvsem uporabljajo za velike tokove In imaš switcher polnilce ki nimajo nobenega trafota ampak je vse glajeno in pomanjšano z polprevodniško tehnologoijo. Ti so grajeni za manjše tokove kjer spadajo tudi polnilci za motorje. Če neverjameš da ni noter trafota preziskusi z kakim inštrumentom če je switcher z trafotom in če meriš med sec. in primarjem nebo nobene napetosti ker so glavansko ločeni (razlog trafo) če je bilo kaka napetost pomeni da so polprevodniški switcherji.(ki pa so tudi malce nevarni za ljudi saj če primeš za ozemljitev na utičnici in sekundarjem te zna dobro spajcat).Drugače so zunaj že taki brez trafota ki se uporabljajo za prenosne PC-je. Se popolnoma strinjam, veliko dejavnikov vpliva na notranjo upornost baterije, med drugim tudi temperatura, ki se stalno spreminja. Zato pa sem napisal, da so rezultati približki. Glede šoka, pa mislim da ni isto ali se prazni ali polni, ker naj bi to bila dva različna procesa. Nisem kemik in tu ne bom ničesar trdil. Zagotovo pa ni brez veze podatek na bateriji o največjem polnilnem toku, ki znaša približno 1/10 kapacitete. Če to bateriji ne bi škodilo tega ne bi dodali...kaj misliš? (je pa tudi najmanjši polnilni tok omejen, vsaj na mojem akumulatorju je naveden) Glede velikosti polnilnih tokov je bilo že par strani nazaj odlično razloženo zakaj in kako... No glede polnilcev brez trafota, pa ti verjamem, zakaj ne bi. Vsak dan se tehnologija spreminja. :grim
miran10 Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Ali kdo pozna trgovino zdraven TC- ja katera prodaja akumulatorje
bmwslo Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Ali kdo pozna trgovino zdraven TC- ja katera prodaja akumulatorje Tole misliš Grajzar Sem enkrat našel zelo ugoden gel aku za kolega pri njih
trojan69 Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Tole misliš Grajzar Sem enkrat našel zelo ugoden gel aku za kolega pri njih Tud jst mam dobre izkušnje zt njimi. Majo tud tester za akumulatorje-ti pove kok % je še vredu.
MariborBMW Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 Na polnilcu med ostalim piše tudi funkcija ENTSULFATIERUNG. Ali kdo ve kaj to pomeni ?
Guest Brumer Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 (popravljeno) Na polnilcu med ostalim piše tudi funkcija ENTSULFATIERUNG. Ali kdo ve kaj to pomeni ? Če akumulator stoji prazen(nesme pa zmrznit) potem SAMO sulfatizira in tak akumulator lahko napolniš SAMO z pulznim polnilcem,kar je verjetno tvoj zato bo tak akumulator napolnil,navaden polnilec pa to nemore.Do sedaj je bilo potrebno tak sulfatiziran akumulator dat v akumulatorsko delavnico polnit in so ga skuplali paralelno z večimi akumulatorji in ga tako desulfatizirali. Če bi rad šekako informacijo samo vprašaj lahko tudi na PM OK. Popravljeno Februar 12, 2010. Popravil Brumer dore, rdeci_vragec, grepavl in 5 others 8
MariborBMW Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 Hvala Peter Na enem od forumov sem prečital, da je tudi sulfat na svinčenih ploščah dober za zagon motorja. A je v tem kaj resnice ? Pips in rumenicestak 1 1
Guest Brumer Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Hvala Peter Na enem od forumov sem prečital, da je tudi sulfat na svinčenih ploščah dober za zagon motorja. A je v tem kaj resnice ? To me preveč sprašuješ ni več moje področje, to ti mora kak kemik odgovoriti ! Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil Brumer lasagna, sesir, Majesty in 6 others 9
S-trMa Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Še posebej občutljivi so želatinasti akumulatorji, saj jim ne moremo nadomestiti izgubljenega elektrolita. Pozitivna plošča celice zaradi povečanega galvanskega učinka prične razpadati. Najprej upade zmožnost prenašanja velikih tokov kasneje pa poziivna plošča popolnoma razpade. Akumulator je popolnoma neuporaben že v nekaj tednih. Zdravo! Em, akumulator se mi je spraznil do te mere, da luči še prižge, zavergla pa ne. Vžgal sem motor s pomočjo kablov in avta... Zdaj ko sem tole prebral me malo skrbi... A to pomeni, da obstaja velika verjetnost, da mi bo v kratkem akumulator popolnoma odpovedal?? Brez dvoma nekje u nekih jebavcih...
sesir Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 A to pomeni, da obstaja velika verjetnost, da mi bo v kratkem akumulator popolnoma odpovedal?? Brez dvoma nekje u nekih jebavcih... Sploh ni nujno!Lahko bo še dolgo delal,lahko pa....ni pravila!
WhiteWolf Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 (popravljeno) Zdravo! Em, akumulator se mi je spraznil do te mere, da luči še prižge, zavergla pa ne. Vžgal sem motor s pomočjo kablov in avta... Zdaj ko sem tole prebral me malo skrbi... A to pomeni, da obstaja velika verjetnost, da mi bo v kratkem akumulator popolnoma odpovedal?? Brez dvoma nekje u nekih jebavcih... Kolikor sem jaz slišal, ne smeš "vžgati" motorja s pomočjo avta, ker je drugačen tok? Popravljeno Marec 1, 2010. Popravil WhiteWolf special749 in gsx750f 2
maus Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 (popravljeno) Zdravo! Em, akumulator se mi je spraznil do te mere, da luči še prižge, zavergla pa ne. Vžgal sem motor s pomočjo kablov in avta... Zdaj ko sem tole prebral me malo skrbi... A to pomeni, da obstaja velika verjetnost, da mi bo v kratkem akumulator popolnoma odpovedal?? Brez dvoma nekje u nekih jebavcih... Ne glede kaj vsi govorijo bom povedal mojo izkušnjo. Pred dvemi leti sem na morju spraznil akumulator .... vžagli smo ga preko kablov in avta ... isti akumulator imam še danes ... v soboto je po več kot enem mesecu in pol vžgal moped k šus ... ne dajem ga iz mopeda in ga ne polnim z raznimi pripomočki ... akumulator je od aprila 2006 v mopedu Popravljeno Marec 1, 2010. Popravil maus
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se