Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Prodam nov akumolator EXIDE bike YTX 20L-BS 18ah. Če slučajno kdo rabi prodam za 50€ ,ker sem kupil napačnega.

031/288-971

L.P.

_________________

Objavljeno

Prodam nov akumolator EXIDE bike YTX 20L-BS 18ah. Če slučajno kdo rabi prodam za 50€ ,ker sem kupil napačnega.

031/288-971

L.P.

_________________

malo drag si ti ...v Leclercu je identični za 18,90 € :P

Objavljeno

Prosim te,da mi ga pokažeš kje dobiš 18ah aku za 18€,da ga grem takoj kupit. Ta ki ga prodajam stane 96€.

L.P.

Objavljeno

Prosim te,da mi ga pokažeš kje dobiš 18ah aku za 18€,da ga grem takoj kupit. Ta ki ga prodajam stane 96€.

L.P.

ni ravno 18,00 eur.......ni pa tudi 96,00 ojrof....

klik tukaj

Objavljeno

Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat?

Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2.

Objavljeno

Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat?

Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2.

Testiral še ne... :hmm: Zveni pa precej zanimivo:

  • 0,8kg namesto 3,7kg
  • zelo majhno samo-praznjenje
  • manj vzdrževanja (ne sulfatira)
  • ...

Cena je relativna zadeva - če ob vseh ostalih prednostih dejansko zdrži 2x dlje, zadeva niti ni draga.

D.

Objavljeno

jaz še nisem imel tolk dolg motorja, da bi rabil akumulator s tako dolgo življensko dobo :D

Objavljeno

Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat?

Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2.

Precej nov tip baterij (akumulatorjev) O praktični uporabi sem bral na forumu sosedov in na znanem advrider poišči tam boš videl kakšne imajo izkušnje.

lp,M

Objavljeno

hudo to je pa res fajn stvarca!!! mislm zverca! =D

sam je pa vprašanje kdaj bo na našem trgu!!!

sicer je pa zanimivo da je po mojih podatkih trikratna cena obstoječega akumulatorja (originala)!

pa recimo kakšna je življenska doba tega akumulatorja!!! teoretično naj bi bilo daljše ampak praksa pove svoje!!!

Objavljeno

hudo to je pa res fajn stvarca!!! mislm zverca! =D

sam je pa vprašanje kdaj bo na našem trgu!!!

sicer je pa zanimivo da je po mojih podatkih trikratna cena obstoječega akumulatorja (originala)!

pa recimo kakšna je življenska doba tega akumulatorja!!! teoretično naj bi bilo daljše ampak praksa pove svoje!!!

Fajn, slaba stran je le cena, (nekaj sem našel v dolarjih enako kot če bi si vsako leto kupil novega).

Dimenzija pa tudi niso standardne, tako da je potrebna improvizacija pri pritrditvi, pr mojem motorju je pa itak vse na knap.

Objavljeno

Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat?

Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2.

LiFePO4 baterijski paketi se že uporabljajo, ampak v bolj specifične namene. So tako kot vse Li celice občutljive na mejne napetosti pri polnjenjenju/praznenju in zato potrebujejo posebno elektroniko(balanser) za nadzor. Lahko se jih polni z visokim tokom (celo do 10C), kar zagotavlja hitro ponovno uporabo (navadne Li-Po ali Li-Ion z 1-2C). Cena je zaeenkrat bistveno previsoka za splošno komercialno rabo.

Življenjska doba je teoretično zelo dolga, praktično pa se bo to šele pokazalo. Še kar nekaj vode bo preteklo do takrat, ko bodo novi tipi akumulatorjev izrinili svinčeno klasiko.

Objavljeno

SE STRINJAM MISLIM DA ŠE DOLGO NEBODO NOVI AKUMULATORJI IZRINILI LEGENDARNIH SVINČENIH AKU. RES DA SO BOLJ DOLGOTRAJNI POSTOPKI VENDAR SEJ VESTE KAKO JE TO KLASIKA JE STARA ŠOLA IN JE VEDNO FUNKCIONIRALA! NOVA TEHNOLOGIJA NI BILA NIKOLI ZANESLJIVA! POVSOD SE ŠPARA!

ZATO TISTI KI HOČETE KUPITI TO NOVO TEHNOLOGIJO RAJE POČAKAJTE! NIHČE SI NE ZAVEDA DA JE TREBA IMETI PRAV POSEBNE POLNILCE IN VZDRŽEVALCE ZA TE NOVE AKU.

Objavljeno

SE STRINJAM MISLIM DA ŠE DOLGO NEBODO NOVI AKUMULATORJI IZRINILI LEGENDARNIH SVINČENIH AKU. RES DA SO BOLJ DOLGOTRAJNI POSTOPKI VENDAR SEJ VESTE KAKO JE TO KLASIKA JE STARA ŠOLA IN JE VEDNO FUNKCIONIRALA! NOVA TEHNOLOGIJA NI BILA NIKOLI ZANESLJIVA! POVSOD SE ŠPARA!

ZATO TISTI KI HOČETE KUPITI TO NOVO TEHNOLOGIJO RAJE POČAKAJTE! NIHČE SI NE ZAVEDA DA JE TREBA IMETI PRAV POSEBNE POLNILCE IN VZDRŽEVALCE ZA TE NOVE AKU.

Nevem ZAKAJ vpiješ po forumu !!!!

Ps:a še neveš,da so velike črke za vpitje-povdarjanje !!!

Objavljeno

Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč?

Objavljeno (popravljeno)

Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč?

Zdravo.

Poglej navodila za max. moč akumolatorja. Mislim, da 2 Ah ne bi delalo težev. Zagonska moč je pa moč, ki jo aku. da pri zagonu motorja. Več jo je boljše je.

lp

Popravljeno . Popravil BLACKACES
Objavljeno (popravljeno)

Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč?

Ko vprašaš ali je lahko akumulator močnejši je ravno tako kot bi vprašal ali dam lahko večji rezervoar goriva.Vedno je vprašanje prostora,teže,cene in čas polnenja. :hmm:

Ps: brez problema montiraj močnejšega samo,če imaš dovolj prostora !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Očitno si naletel na slab akumulator. Jaz sem zamenjal dva ali tri, več kot eno leto ni zdržal noben. Tudi spraznili so se dokaj hitro če nisem res takoj ugasnil luči. So bili pa vsi enaki,znamka in model, predvideni prav za ta motor. Zadnjega sem nato menjal pod reklamacijo, pa prosil za drugo znamko. Je že več kot eno leto pa še vedno dela brez težav. Znamka je pa tudi neka leva,torej poceni varjanta.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tud men je koncno sel sploh prvi akum na motorju.. Vceraj dam kontakt, probam zagnat agregat, prvic, drugic, pol crkne vse... Torej akum ne da nic od sebe. Potem sem ga priklopil na kable, motor lepo vzge, pustim tako ene 2 minuti, odklopim kable... Pod prostim tekom motor tece, ko se mislim peljat, zacne trokirat, stevce obraca na polno... Pozanimal sem se, da naj bi prislo do neke okvare celic v akum in naj bi bilo motor nemogoce vzgat, torej je akum zanic.

Zanima me, kaj mi predlagate, http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z14&grupa=A3 02&id=A3 02 05D ali http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z14&grupa=A3 13&id=A3 13 006D in zakaj.. Hvala.

Objavljeno

priporočajo se gel akuji, čimvečje Ah, tolk da gre še not v za-to predviden prostor; baje so najzdržljivejši in trotl zihr;

jst sm kupu navadnga, ravno zato da se prepričam če ta fama drži.

Objavljeno (popravljeno)

Tud men je koncno sel sploh prvi akum na motorju.. Vceraj dam kontakt, probam zagnat agregat, prvic, drugic, pol crkne vse... Torej akum ne da nic od sebe. Potem sem ga priklopil na kable, motor lepo vzge, pustim tako ene 2 minuti, odklopim kable... Pod prostim tekom motor tece, ko se mislim peljat, zacne trokirat, stevce obraca na polno... Pozanimal sem se, da naj bi prislo do neke okvare celic v akum in naj bi bilo motor nemogoce vzgat, torej je akum zanic.

Zanima me, kaj mi predlagate, http://www.akumulato...pa=Z14&grupa=A3 02&id=A3 02 05D ali http://www.akumulato...pa=Z14&grupa=A3 13&id=A3 13 006D in zakaj.. Hvala.

Ok, gre za akum exide in migm, zagonska moc migm 85A, exide 50 A, tip je YTX7L - BS 12V 6 aH..

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno (popravljeno)

Ok, gre za akum exide in migm, zagonska moc migm 85A, exide 50 A, tip je YTX7L - BS 12V 6 aH..

Beži stran od MiGM! Sem že parkrat napisal! Za Hornet-e očitno ni dober, pa nimam samo jaz takih izkušenj. Nazadnje, ko so mi ga menjali pod garancijo sem posebej zahteval karkoli drugega samo MiGM ne. Dobil Unibat, pa drži že več kot eno leto, kar ni noben MiGM dočakal.

Ko sem te klical glede štroma je bil kriv MiGM. (prišel na črpalko, ugasnil motor, potem pa nobenega znaka več, akumulator fuč)

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Beži stran od MiGM! Sem že parkrat napisal! Za Hornet-e očitno ni dober, pa nimam samo jaz takih izkušenj. Nazadnje, ko so mi ga menjali pod garancijo sem posebej zahteval karkoli drugega samo MiGM ne. Dobil Unibat, pa drži že več kot eno leto, kar ni noben MiGM dočakal.

Ko sem te klical glede štroma je bil kriv MiGM. (prišel na črpalko, ugasnil motor, potem pa nobenega znaka več, akumulator fuč)

Kaj pa se je dogajalo s tvojim akujem? A je bil po furi vroč takrat ko se ti je spraznil in nisi mogel prižgat motorja?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!