dossy Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Prodam nov akumolator EXIDE bike YTX 20L-BS 18ah. Če slučajno kdo rabi prodam za 50€ ,ker sem kupil napačnega. 031/288-971 L.P. _________________
eraser70 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Prodam nov akumolator EXIDE bike YTX 20L-BS 18ah. Če slučajno kdo rabi prodam za 50€ ,ker sem kupil napačnega. 031/288-971 L.P. _________________ malo drag si ti ...v Leclercu je identični za 18,90 € malakai in Synth 1 1
dossy Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Prosim te,da mi ga pokažeš kje dobiš 18ah aku za 18€,da ga grem takoj kupit. Ta ki ga prodajam stane 96€. L.P.
bmw Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Prosim te,da mi ga pokažeš kje dobiš 18ah aku za 18€,da ga grem takoj kupit. Ta ki ga prodajam stane 96€. L.P. ni ravno 18,00 eur.......ni pa tudi 96,00 ojrof.... klik tukaj
dejci Objavljeno Maj 15, 2011 Opozori Objavljeno Maj 15, 2011 Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat? Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2.
danci1973 Objavljeno Maj 15, 2011 Opozori Objavljeno Maj 15, 2011 Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat? Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2. Testiral še ne... Zveni pa precej zanimivo: 0,8kg namesto 3,7kg zelo majhno samo-praznjenje manj vzdrževanja (ne sulfatira) ... Cena je relativna zadeva - če ob vseh ostalih prednostih dejansko zdrži 2x dlje, zadeva niti ni draga. D.
simonsi Objavljeno Maj 15, 2011 Opozori Objavljeno Maj 15, 2011 jaz še nisem imel tolk dolg motorja, da bi rabil akumulator s tako dolgo življensko dobo
MiNa Objavljeno Maj 15, 2011 Opozori Objavljeno Maj 15, 2011 Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat? Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2. Precej nov tip baterij (akumulatorjev) O praktični uporabi sem bral na forumu sosedov in na znanem advrider poišči tam boš videl kakšne imajo izkušnje. lp,M
kačon Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 hudo to je pa res fajn stvarca!!! mislm zverca! =D sam je pa vprašanje kdaj bo na našem trgu!!! sicer je pa zanimivo da je po mojih podatkih trikratna cena obstoječega akumulatorja (originala)! pa recimo kakšna je življenska doba tega akumulatorja!!! teoretično naj bi bilo daljše ampak praksa pove svoje!!!
cevin Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 hudo to je pa res fajn stvarca!!! mislm zverca! =D sam je pa vprašanje kdaj bo na našem trgu!!! sicer je pa zanimivo da je po mojih podatkih trikratna cena obstoječega akumulatorja (originala)! pa recimo kakšna je življenska doba tega akumulatorja!!! teoretično naj bi bilo daljše ampak praksa pove svoje!!! Fajn, slaba stran je le cena, (nekaj sem našel v dolarjih enako kot če bi si vsako leto kupil novega). Dimenzija pa tudi niso standardne, tako da je potrebna improvizacija pri pritrditvi, pr mojem motorju je pa itak vse na knap.
cevin Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 ni ravno 18,00 eur.......ni pa tudi 96,00 ojrof.... klik tukaj Tak akumulator za motor dobiš na http://www.moto-akumulator.si/ npr. akumulator Varta že za 76,00EUR
Kaldu Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Je že kdo testiral kak akumulator litij-železo-fosfat? Recimo v mojem primeru original YUASA 12V 10Ah kapacitete in 180A zagonski za moj motor in za iste dimenziije recimo Shorai LFX18A1-BS12 12V 18Ah in 270A zagonski. Naj bi držal 2x dlje let, cena pa tudi x2. LiFePO4 baterijski paketi se že uporabljajo, ampak v bolj specifične namene. So tako kot vse Li celice občutljive na mejne napetosti pri polnjenjenju/praznenju in zato potrebujejo posebno elektroniko(balanser) za nadzor. Lahko se jih polni z visokim tokom (celo do 10C), kar zagotavlja hitro ponovno uporabo (navadne Li-Po ali Li-Ion z 1-2C). Cena je zaeenkrat bistveno previsoka za splošno komercialno rabo. Življenjska doba je teoretično zelo dolga, praktično pa se bo to šele pokazalo. Še kar nekaj vode bo preteklo do takrat, ko bodo novi tipi akumulatorjev izrinili svinčeno klasiko.
kačon Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 SE STRINJAM MISLIM DA ŠE DOLGO NEBODO NOVI AKUMULATORJI IZRINILI LEGENDARNIH SVINČENIH AKU. RES DA SO BOLJ DOLGOTRAJNI POSTOPKI VENDAR SEJ VESTE KAKO JE TO KLASIKA JE STARA ŠOLA IN JE VEDNO FUNKCIONIRALA! NOVA TEHNOLOGIJA NI BILA NIKOLI ZANESLJIVA! POVSOD SE ŠPARA! ZATO TISTI KI HOČETE KUPITI TO NOVO TEHNOLOGIJO RAJE POČAKAJTE! NIHČE SI NE ZAVEDA DA JE TREBA IMETI PRAV POSEBNE POLNILCE IN VZDRŽEVALCE ZA TE NOVE AKU.
Bremzer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 SE STRINJAM MISLIM DA ŠE DOLGO NEBODO NOVI AKUMULATORJI IZRINILI LEGENDARNIH SVINČENIH AKU. RES DA SO BOLJ DOLGOTRAJNI POSTOPKI VENDAR SEJ VESTE KAKO JE TO KLASIKA JE STARA ŠOLA IN JE VEDNO FUNKCIONIRALA! NOVA TEHNOLOGIJA NI BILA NIKOLI ZANESLJIVA! POVSOD SE ŠPARA! ZATO TISTI KI HOČETE KUPITI TO NOVO TEHNOLOGIJO RAJE POČAKAJTE! NIHČE SI NE ZAVEDA DA JE TREBA IMETI PRAV POSEBNE POLNILCE IN VZDRŽEVALCE ZA TE NOVE AKU. Nevem ZAKAJ vpiješ po forumu !!!! Ps:a še neveš,da so velike črke za vpitje-povdarjanje !!! Pips in special749 1 1
kačon Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Nevem ZAKAJ vpiješ po forumu !!!! Ps:a še neveš,da so velike črke za vpitje-povdarjanje !!! se oproščam! evo tukej je nekaj dobrih informacij ze va glede LiFePO4 http://www.val-navtika.net/val-152/elektrika/novi_lifepo4_akumulatorji/
Matic doc Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč?
BLACKACES Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 (popravljeno) Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč? Zdravo. Poglej navodila za max. moč akumolatorja. Mislim, da 2 Ah ne bi delalo težev. Zagonska moč je pa moč, ki jo aku. da pri zagonu motorja. Več jo je boljše je. lp Popravljeno Maj 25, 2011. Popravil BLACKACES
Bremzer Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 (popravljeno) Zamenjat moram akumulatro in sem pred eno dilemo. Do sedaj sem imel originalnega 4 leta brez problemov (modela ne vem), ko pa so ga zamenjali je ''novi'' zdržal le 1 leto (ob enaki uporabi motorja), sedaj enostavno ne zažene motorja. V moto knjižici piše priporočen akumolator 12V10Ah, na internetu mi določene strani za moj model priporočajo 12V12Ah. A lahko dam tazga? Kaj pa v praksi pomeni podatek zagonska moč? Ko vprašaš ali je lahko akumulator močnejši je ravno tako kot bi vprašal ali dam lahko večji rezervoar goriva.Vedno je vprašanje prostora,teže,cene in čas polnenja. Ps: brez problema montiraj močnejšega samo,če imaš dovolj prostora !!! Popravljeno Maj 25, 2011. Popravil Bremzer special749 in Pips 1 1
XTR Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Očitno si naletel na slab akumulator. Jaz sem zamenjal dva ali tri, več kot eno leto ni zdržal noben. Tudi spraznili so se dokaj hitro če nisem res takoj ugasnil luči. So bili pa vsi enaki,znamka in model, predvideni prav za ta motor. Zadnjega sem nato menjal pod reklamacijo, pa prosil za drugo znamko. Je že več kot eno leto pa še vedno dela brez težav. Znamka je pa tudi neka leva,torej poceni varjanta.
a79 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Tud men je koncno sel sploh prvi akum na motorju.. Vceraj dam kontakt, probam zagnat agregat, prvic, drugic, pol crkne vse... Torej akum ne da nic od sebe. Potem sem ga priklopil na kable, motor lepo vzge, pustim tako ene 2 minuti, odklopim kable... Pod prostim tekom motor tece, ko se mislim peljat, zacne trokirat, stevce obraca na polno... Pozanimal sem se, da naj bi prislo do neke okvare celic v akum in naj bi bilo motor nemogoce vzgat, torej je akum zanic. Zanima me, kaj mi predlagate, http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z14&grupa=A3 02&id=A3 02 05D ali http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z14&grupa=A3 13&id=A3 13 006D in zakaj.. Hvala.
hajoktejn Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 priporočajo se gel akuji, čimvečje Ah, tolk da gre še not v za-to predviden prostor; baje so najzdržljivejši in trotl zihr; jst sm kupu navadnga, ravno zato da se prepričam če ta fama drži.
a79 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 (popravljeno) Tud men je koncno sel sploh prvi akum na motorju.. Vceraj dam kontakt, probam zagnat agregat, prvic, drugic, pol crkne vse... Torej akum ne da nic od sebe. Potem sem ga priklopil na kable, motor lepo vzge, pustim tako ene 2 minuti, odklopim kable... Pod prostim tekom motor tece, ko se mislim peljat, zacne trokirat, stevce obraca na polno... Pozanimal sem se, da naj bi prislo do neke okvare celic v akum in naj bi bilo motor nemogoce vzgat, torej je akum zanic. Zanima me, kaj mi predlagate, http://www.akumulato...pa=Z14&grupa=A3 02&id=A3 02 05D ali http://www.akumulato...pa=Z14&grupa=A3 13&id=A3 13 006D in zakaj.. Hvala. Ok, gre za akum exide in migm, zagonska moc migm 85A, exide 50 A, tip je YTX7L - BS 12V 6 aH.. Popravljeno Julij 11, 2011. Popravil a79
XTR Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 (popravljeno) Ok, gre za akum exide in migm, zagonska moc migm 85A, exide 50 A, tip je YTX7L - BS 12V 6 aH.. Beži stran od MiGM! Sem že parkrat napisal! Za Hornet-e očitno ni dober, pa nimam samo jaz takih izkušenj. Nazadnje, ko so mi ga menjali pod garancijo sem posebej zahteval karkoli drugega samo MiGM ne. Dobil Unibat, pa drži že več kot eno leto, kar ni noben MiGM dočakal. Ko sem te klical glede štroma je bil kriv MiGM. (prišel na črpalko, ugasnil motor, potem pa nobenega znaka več, akumulator fuč) Popravljeno Julij 11, 2011. Popravil XTR
MilanAndonovski Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Beži stran od MiGM! Sem že parkrat napisal! Za Hornet-e očitno ni dober, pa nimam samo jaz takih izkušenj. Nazadnje, ko so mi ga menjali pod garancijo sem posebej zahteval karkoli drugega samo MiGM ne. Dobil Unibat, pa drži že več kot eno leto, kar ni noben MiGM dočakal. Ko sem te klical glede štroma je bil kriv MiGM. (prišel na črpalko, ugasnil motor, potem pa nobenega znaka več, akumulator fuč) Kaj pa se je dogajalo s tvojim akujem? A je bil po furi vroč takrat ko se ti je spraznil in nisi mogel prižgat motorja?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se