Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

googla vprasi, bos nasel od najdrazjega do najcenejsega, potem pa linke prlimi, da bomo lahko skritiziral :D

Najcenejsega ti vrze ven za okoli 62€.

Popravljeno . Popravil urkoman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem akumulator YTX14-BS. Kakšne ideje kje dobiti najceneje?

Pri LETEČEMU sem jaz naročil istega za Varadero, on ti za par € dražje zrihta kvaliteten aku. znamke YUASA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaj če v avtomobilski aku. nalivaš kislino namesto destilirane vode ?

Destilirano vodo.

Ko ti tekočina izhlapeva iz celice, izhlapi samo voda, koncentracija kisline se pa s tem veča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšna razlika če vzamem bosh ali yuasa akumulator?

Yuasa je nedvomno boljši.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm dobila bosh gel, bomo vidli kako se bo obnesel. ma pa daytona nekam majhen akumulatorček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem akumulator YTX14-BS. Kakšne ideje kje dobiti najceneje?

velog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Imam suzukija gsxr600 k6 in imam sledeč problem:

 

Ko sem hotel zalaufati motor mi je štarter sicer vrtelo ampak motor ni vžgal. Po parih sekundah vžiganja mi napiše na ekranu "FI"- to naj bi bil fuel injection error. Nato sem napolnil akumulator čez noč in drug dan je motor v prvo vžgal. Nato sem akumulator vzel ven in ga nesel na toplo, ker je mraz kjer imam parkiran motor, da slučajno prej ni bil kriv mraz. Par dni za tem sem dal akumulator nazaj notri in se šel voziti. Med vožnjo sem motor parkrat ugasnil in na novo prižgal- vedno brez problema. Ko sem prišel domov sem še zmeril napetost  akumulatorja, ko je motor pod štantgasom in mi je kazalo 12.4V. Ko pa navijem gas mi pa začne polniti 13.8V. Mislil sem, da je bil problem rešen, češ da je bil prvotno problem v mrazu ampak, ko sem ga danes hotel zopet prižgati mi je spet štarter vrtel v prazno in na ekranu se mi je spet izpisalo "FI".

 

Iz vsega tega sklepam, da imam nekega porabnika na motorju, ki mi prazne akumulator, tudi ko je motor ugasnjen. Kaj predlagate, kje se naj lotim težave? Ali mi regler polni pravilno? Naj dodam še to, da je akumulator star 1mesec, torej je praktično nov. Motor imam v lasti en mesec in prejšnji lastnik mi je rekel, da je lansko sezono menjal regler(gor je dal rabljenega) ker je prejšnji regler polnil z 18V in mu je skurilo akumulator. Prosim pomagajte mi rešiti težavo. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko mora biti napetost na akumulatorju, ko polnilec pokaže, da je akumulator poln?

 

Prijatelju namreč na akumulatorju dinavolt vtx7l-bs po polnitvi pokaže le 12.5V, akumulator pa je star 1 leto in motor (CBF 600) se mu ne "prigže". Je lahko problem akumulator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko mora biti napetost na akumulatorju, ko polnilec pokaže, da je akumulator poln?

 

Prijatelju namreč na akumulatorju dinavolt vtx7l-bs po polnitvi pokaže le 12.5V, akumulator pa je star 1 leto in motor (CBF 600) se mu ne "prigže". Je lahko problem akumulator?

:? " ... se mu ne prižge ... " a s fajrcajgom?

na kakšen način mu ne zalufa? ne vrti štarter? vrti štarter pa ne zalaufa motor? mal razloži, če želiš konkreten odgovor ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napetost polneg akum. brez prikljucenega porabnika je lahko tudi 14v na voltmetru,pri novem akum.

ko priklopis nanj porabnika,napetost takoj pade tudi za volt.

z leti se seveda te stevilke manjsajo. polnilc recimo, ustavi filanje z 13.7v.

akum. napetost ne sme past pod 10v,takrat ti nic vec ne pomaga,akum. je fuc.

12.5v s priklopljenim porabnikom je uredu cifra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med brskanjem po tujih spletnih moto trgovinah sem videla da imajo tudi Li-Ion akumulatorje, ki naj bi enakovredno nadomestili navadne kislinske. Zgolj iz firbca me zanima ali je kdo to ze preizkusil. Predvsem je akumulator napram navadnemu izredno lahek recimo 0,5 kg proti 6,3kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Li-ion akumulatorje za motorje še nisem slišal, sem pa "gledal" li-po akumulatorje. Manjša teža ampak občutno višja cena in "problemi" pri hladnem zagonu, potrebujejo čas da se ogrejejo. Ko bo zadeva bolj "običajna" in bodo cene približali navadnim bo to še zanimivo.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je lahko kakšen problem, če dam akumulator 12V- 9,5Ah, sedaj imel 12V-10Ah? Oba znamka MiMG....stari zdržal skoraj 9 let.

Hvala!

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vse enako....sem iskal enakega (le da je poln ;) ), ker mi je stari dobro služil! Le tistih 0,5Ah me moti.

Imajo jih pa v trgovini Velog za 65e....če koga zanima.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za fejzerco 600 mislis, kar pomemben podatek :)

Dobro ti je zdrzal stari akum., ce bos podobno delal z novim, bo tudi ta prezivel precej let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za FZ6S (2004) 60.000km.....tretji lastnik, dve zimi preživel tudi na mrazu (samostojna garaža, brez ogrevanja)....to zimo ga imel na toplem in na vzdrževalcu, a je prejšnji teden povedal svoj odhod :OK:

 

Hvala na info "urkoman"!  Zdaj pa....čakamo pomlad, a ne :dry:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem .. gre za kawasaki er6n 2006 letnik. Imam tale akumulator fr242size880.jpg fr243size880.jpg

Ko sem lani kupil motor je delal BP, potem sem akumulator med zimo nesel v sobo na toplo , kjer je počival 2 meseca. Ko sem okoli novega leta ko je bilo 12 stopinj hotel zaverglati motor , je samo verglal ni pa vžgal... Zato sem kupil ctek polnilec , akumulator nafilal in drugi dan je vžgal brez problema. Zdaj sem dal akumulator nazaj v motor, prejšni teden je delal brez problema, danes pa hočem zalavfat in spet isto, samo vergla. Akumulator priključim na polnilec za pol ure, vzamem volt meter, pomerim .. pokaže 13.5 V , sem si rekel to mora delat. Namontiram nazaj notri, skoraj vžge .. nato pa spet samo vergla. Ko po 2 poskusih spet pomerim voltažo je bila že slabih 11V ...

 

A to pomeni da je akumulator že v k* ali je kaj drugega narobe ? Prilimal sem sliki z obeh strani če mogoče ve kje piše letnik akumulatorja ?

 

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!