Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

BTW....Ghibli-jev  tdm 850 po požaru v garaži ....včeraj........razlog po gasilčevi pristojnosti...polnilec akumulatorja......torej......PREVIDNO KAKOR KOLI ŽE Z TEM FILANJEM AKUMULATORJEV..(.ĆIST TKO MAL ZA INTERMEZZO).... :(

 

Pa res nima sreče, tudi gska mu je nagajala.

Objavljeno

Fak jaz ga imam skoz na c-tekovem polnilcu in to že par let,mogoče je to odvisno tudi kaj od kvalitete polnilca,kakšne napake na isstalaciji motorja oz. akumolatorja...........žalosten prizor :blush:

 

S temi polnilci malo pretiravajo, sicer se ne bi prodajali.

 

Jaz sem odklopil in odnesel aku v hišo, 5 mesecev je stal, povsem napolnjen, 2x sem ga šel vmes s polnilcem "pogledat" pa je samo par sekund polnilo in spet je bil čisto poln.

 

Skratka zadeva se prazni minimalno, vzdrževalec pa je neumnost, če je aku čisto poln, ker takrat se ne more nič dogajati...

Objavljeno

Jaz ne mislim hranit akumolatorja v kuhinji :P in imam aku vedno v motorju,še nikoli ga nisem snel ven,v vgaraži pa imam do 0stopinj odvisno od zunanje temperature. a si še vedno mnenja da ne bi potreboval polnilca?

Objavljeno

V delavnici ga hranim, v kleti na suhem in toplem, je pa res kletna kuhinja blizu :)

 

Če odklopiš klemo in je aku čisto poln, lahko zdrži mesece brez problema, tudi na hudem minusu.

 

Večino zgodb v tej temi ne bi bilo, če bi se prebrala navodila, ki so poleg motorja in se nanašajo na aku (pri meni navodila za agm in tabela kako se sprazni).

 

Pri 0 stopinja se sam izprazni iz 100% polnega v 550-950 dnevih... priklopljen pa v 83 dnevih nekje. (10Ah)

 

Samo knjigo v roke pa bo.

Objavljeno

Jaz ga ne odklopim,v garaži okoli 5 c plusa,

po 2-h mesecih vžge normalno

Objavljeno

No jaz ne šraufam motorjev ker mi je dolgčas :Ptud ene kleme ne če mi ni treba,priključim in tako špila zadeva že leta :)

Objavljeno

Problem za take stvari so velikokrat slabi stiki (zelen volk)

Objavljeno

Lahko je kriv tudi sam ! npr.se odklopi (pade dol) iz + kleme krokodilček sponka od polnilca(poceni polnilec lahko,da nima niti varovalke ali jo kak pametnjakovič-hobi mehanik zamenja z močnejšo-brika) krokodilček + pade nekam na maso in žica od polnilca se začne greti in v zelo kratkem času zagori.

Lahko bi malo več napisal npr: kake znamke je polnilec,je ali ni imel varovalko,po požaru se vidi ali je krokodilček še na klemi ali je pal dol,potem če je priključil polnilec takoj po vožnji ali je pred tem mogoče laufal motor na mestu in je kabel bil naslonjen na izpušno cev in se je pripalil in bi lahko prišlo do požara itd.itd.

Prvič vidim,da se kaj takega zgodi pri polnenju-vzdrževanju akumulatorja zato jaz vedno pravim nekupujte poceni polnilcev in polnilec-vzdrževalec naj bo vedno PULZNI in mora stati vsaj 50€++ !

Objavljeno

Načeloma je res. Samo cena sama po sebi pa tudi ni merilo kvalitete. A če bi na Lidlov polnilec nabili ceno 55 evrov, bi bil pa oh in sploh? Drugače pa -ja, vem, kaj si hotel povedati.

Objavljeno (popravljeno)

lidl oz hofer so res za prehodno obdobje, včasih kateri sploh nočjo skočit na polnjenje, ctek je neprimerno boljši ampak tudi 3x dražji.

 

 

 

 

 

 

Tole mi je še ostalo od AGM če bo kdo rabil, vsi do pa dolgi okoli 150mm, razen 20tka je 175mm

YTX20HL-BS

YTX 16-BS   

YTX 14-BS  

YT 14B-BS

YTZ 14S-BS

YT 12A-BS  

Popravljeno . Popravil motorist007
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A ce kupim gel akumulator neke JMT znamke sm kej naredu al je bols ce kupm "klasicno" Yuaso? Kaj bo dlje zdrzal?

Objavljeno

Fantje a je kdo tok dober (in iz Lj) da bi mi posodil polnilec. Ma kolega problem, ker ne more napolnit novega akumulatorja, stari je pa šel v maloro.

Hvala :)

Objavljeno

Nafilamo, ja.

Posodit ti ga zal ne morem, je spelano tako, da samo po garazi.

Objavljeno (popravljeno)

Opazam tendenco povecevanja frekvence objav na zacetku sezone v tej temi.

Ce bi poslusali snecerja, vzeli baterijo ven ter jo napolnjeno nesli v kuhinjo in shranili v okolju s kontroliranim temperaturnim obmocjem, nebi bilo treba spomladi nove baterije kupovat.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ali pa ne rabiš nosit akumolatorja nikamor med kruh,ampak ga samo priklopiš na vzdrževalec ki omogoča da je lahko motor v prostoru z nekontrolirano temperaturo :P

Objavljeno

Ali pa vse skupaj enostavno pustiš v motorju brez vzdrževalca pa ga vsak mesec zakurblaš.........

Eni imajo akumulatorje malo manj kot pod kovtrom v spalnici in jih menjajo vsake dve leti. Sam se držim zgornje metode in mi kaumulatorji držijo 5 let in več.....YUASA seveda.

Objavljeno

Ja sneci to se zgodi če je stvar japonska :)

Objavljeno

Opazam tendenco povecevanja frekvence objav na zacetku sezone v tej temi.

Ce bi poslusali snecerja, vzeli baterijo ven ter jo napolnjeno nesli v kuhinjo in shranili v okolju s kontroliranim temperaturnim obmocjem, nebi bilo treba spomladi nove baterije kupovat.

sej se ravno tako sprazne tudi če je v kontroliranem okolju. pač spomladi ga moreš nafilat, če se nisi pozimi nč vozu. 

Objavljeno

sej se ravno tako sprazne tudi če je v kontroliranem okolju. pač spomladi ga moreš nafilat, če se nisi pozimi nč vozu. 

 

Se sprazni v 550-950dneh...

 

Tako da ne pravljic razlagat.

 

Stal je 5 mesecev in se praktično ni niti malo izpraznil, 2x sem vmes probal dopolni pa je par sekund polnilo, nakar je prešlo v vzdrževanje.

Objavljeno

Mi je dve leti star originalen akumulator na malem BMW F650 Dakar, čeprav redno priklopljen na polnilec čez zimo, nekam čudno slabo zaverglal. In moral sem doliti cca 2 dcl destilirane vode... Sedaj je kot novi. Na BMW R 1100 S je gel akumulator držal z rednim vzdrževanjem polnosti 10 let.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se sprazni v 550-950dneh...

 

Tako da ne pravljic razlagat.

 

Stal je 5 mesecev in se praktično ni niti malo izpraznil, 2x sem vmes probal dopolni pa je par sekund polnilo, nakar je prešlo v vzdrževanje.

ja meni se je bog pomagi. je pa bil kupljen lani (yuasa), je pa neki res, da je akumulator zelo majhen (slabe 7Ah) in motor je zelo občutljiv na slabo baterijo. smo dofilali in je. 

Objavljeno

Vedno eno in isto ! ! pri določenih motorjih predvsem pri novejših je potrebno-celo"nujno" akumulator v jeseni kdor nima vzdrževalca enostavno odklopit "samo " minus klemo.Tak napolnjen akumulator po malo daljši vožnji vsaj ca 50 km lahko brez težav prezimi v vsaki tudi leseni garaži skupaj z motorjemin in nebo utrpel nikakršne škode.Pri novejših motorjih po ca enem mesecu lahko že dokaj sprazni akumulator,če ni ena klema odklopljrena in to zaradi raznih stalnih porabnikov kot so npr:memorija računalnika motorja,računalnik ABS-a,WGS,računalnik cam-busa,ura itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!