Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Tako tudi nameravam, saj na njihovi spletni strani piše, da dobiš za stari akumulator vrnjeno 5€. Dimenzije pa sem povosd preveril in ustrezajo.

 

Hvala za info.

 

Lep pozdrav

Jaz vedno kupim v Evrotonu ga dobiš po tej tvoji oznaki znamke Exide je suh zraven dobiš tudi elektrolit ga napolniš z elektrolitom nato ga vsaj 1X izprazni npr. z močnejšo žarnico (55W) ko vidiš da žarnica že bolj malo gori (oranžno) priključiš akumulator na polnilec in ko je popolnama napolnjeg ga vgradiš ! Pred kratkim sem kupil dva za skuter in oba skupaj z 20% popusta plačal 70€ .

Objavljeno

Mi je že Snecer na nekem drugem forumu napisal za VELOG d.o.o..

Torej bom potreboval dva kosa in sicer za:

 

Suzuki GS450 L  -  YB12B-B2 ( ali A ), kakšna je sploh razlika med B2 in A

Yamaha XTZ750  - YB14L-B2 ( ali A2 ), isto ne vem razlike v črkah

 

Nitro YB12B-B2 = 53,09€

Nitro YB14L-B2 = 52,17€

2 litra žveplene kisline = 4,55€

Objavljeno (popravljeno)

Tisti, ki polnite ali vzdržujete akumulatorje kar na motorju brez da bi odklapljali akumulator od motorja - je kdaj prišlo do kakšnih poškodb na elektro komponentah motorja?

Imam polnilec Optimate 4, ki bi ga priključil direkt na akumulator brez odklaplanja od motorja (BMW K1200 GT), sem lahko brez skrbi?

Popravljeno . Popravil tonikoce
Objavljeno

Imam Optimate 2 ze precej casa, cez zimo priklopljeno 1teden na mesec, nobenih okvar, resda nimam bavarca, rizotarju ocitno pase.

Objavljeno

No jaz mam pa Bavarca pa mu tud nč ne škodi :grrr

Objavljeno

Ok, potem pa lahko na priključke akumulatorja namestim fiksni kabel od polnilca, ki ima še dodano varovalko in to pustim kar gor za občasna polnjenja.

Gre se res samo za komoditet, da ne rabim za vsako polnjenje odklapljat akumulatorja od motorja.

Preko 12V vtičnice na motorju pa polnjenje brez original BMW polnilca verjetno itak ne gre, ker BMW-jev CAN-bus sistem ne sodeluje, ali pač? Na GS-u pravite par postov nazaj, da ne gre, slišal sem da na RT-ju gre, kaj pa na GT-ju, bi šlo?

Optimate 4 polnilec namreč ima opcijo za motorje s CAN-bus sistemom.

Objavljeno

Ok, potem pa lahko na priključke akumulatorja namestim fiksni kabel od polnilca, ki ima še dodano varovalko in to pustim kar gor za občasna polnjenja.

Gre se res samo za komoditet, da ne rabim za vsako polnjenje odklapljat akumulatorja od motorja.

Preko 12V vtičnice na motorju pa polnjenje brez original BMW polnilca verjetno itak ne gre, ker BMW-jev CAN-bus sistem ne sodeluje, ali pač? Na GS-u pravite par postov nazaj, da ne gre, slišal sem da na RT-ju gre, kaj pa na GT-ju, bi šlo?

Optimate 4 polnilec namreč ima opcijo za motorje s CAN-bus sistemom.

Jaz ta tvoj polnilec nepoznam,akumulator,če ga boš polnil direktno na kleme se bo normalno polnil-vzdrževal,če boš polnil preko vtičnice can-bus polnenja ne sprejme in boš samo trošil elektriko akumulator se ne bo polnil-vzdrževal. Sam uporabljam C-tekov polnilec in moram vedno, ko priključim polnilec-vzdrževalec dati kontakt vključiti polnilec-vzdrževalec v vtičnico na motorju in nato v šteker 220V, ko začne polnit izključim kontakt. samo tako sprejme can-bus polnenje preko vtičnice.

Objavljeno

Mi je že Snecer na nekem drugem forumu napisal za VELOG d.o.o..

Torej bom potreboval dva kosa in sicer za:

 

Suzuki GS450 L  -  YB12B-B2 ( ali A ), kakšna je sploh razlika med B2 in A

Yamaha XTZ750  - YB14L-B2 ( ali A2 ), isto ne vem razlike v črkah

Če se ne motim, je razlika samo v tem, na kateri strani ima + oziroma - klemo na akumulatorju ...

Objavljeno

Mogoče kdo ve katerega CTEK-a se splača kupiti, glede na price/performance? Uporabljal bi ga predvsem filinje/vzdrževanje akumulatorja za moped.

Objavljeno

Mogoče kdo ve katerega CTEK-a se splača kupiti, glede na price/performance? Uporabljal bi ga predvsem filinje/vzdrževanje akumulatorja za moped.

 

Vzami Ctek MXS 5.0, bo dober za moped, avto in še mogoče kak traktor, ga uporabljam tretje leto, super zadeva!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sramota, da je v Evropi trg z Litijevimi akumulatorju totalno poden. V ZDA je za motorje to ze skor standard.

Firme kot sta: Antigravity in EarthX imata akumulatorje k se navadni svinčeni akumulatorji skrijejo pred njimi.

 

Ne morem verjet, da ne morem najdt enga normalnga LiFePO4 akumulatorja v EU... sramota za vse evropske proizvajalce.

 

Sranje od svinčenih akumulatorjev k so do 80evrov k zdržijo vse skup nč in pokvarjo se v 1-2 let. Če hočeš dober svinčen akumulator morš kupt Yuaso k pa stane takoj 200 evrov, to je pa že ista cena kot LFP akumulatorji, s tem, da majo LFP velik prednosti pred svinčenimi ak.

 

EarthX za mojga KTM 950 je težek manj kot 1 KG!! Proti 4-5 KG pri svinčenih. Drži 16 Ah proti 11Ah, štarter tok 250 Ah proti bog ve kok, k ni nč napisan na ak. za mejhne cene, pa itak je vse nalagajo kar napišejo.

Popravljeno . Popravil MKrmec
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ena dilema. Prvič sem kupil nov akumolator in mi prodajalec razloži da ga je treba potem ko nalijem kislino napolnit. Grem na lov za polnici, že skor vzamem Ctek MXS 4.0 (če že kopujem bi ga mel tud za avto…) nakar mi v trgovini začnejo razlagat da se to polni tako da ga maš 10min priklopljenga na akumolatorju, potem ga za 10 min izklopiš in tako naprej ponavljaš cikluse dokler se ne napolni… Malo mi je čudno to, a to drži?

So ti polnilci primerni tud za zimsko polnjenje? Al bi kdo priporočal kak drug polnilec?

Objavljeno

Ena dilema. Prvič sem kupil nov akumolator in mi prodajalec razloži da ga je treba potem ko nalijem kislino napolnit. Grem na lov za polnici, že skor vzamem Ctek MXS 4.0 (če že kopujem bi ga mel tud za avto…) nakar mi v trgovini začnejo razlagat da se to polni tako da ga maš 10min priklopljenga na akumolatorju, potem ga za 10 min izklopiš in tako naprej ponavljaš cikluse dokler se ne napolni… Malo mi je čudno to, a to drži?

So ti polnilci primerni tud za zimsko polnjenje? Al bi kdo priporočal kak drug polnilec?

 

Preberi si navodila, pa boš videl da je to kar ti praviš, res čudno. Imam tak polnilec (MXS 3.6) pa deluje odlično 4 leta.

 

http://ctek.com/Archive/ProductManualPdf/MXS%203.6_EN.pdf

Objavljeno

Ko naliješ v nov suh akumulator elektrolit ga moraš NAJPREJ spraznit in to tako, da na njega priklopiš npr,žarnico 12V in vsaj40- 50W in ga izprazniš v ca 1-ni uri ko žarnica že bolj oranžno gori in napetost pade pod 9,6V ga ponovno napolniš z čim manjšim tokom(tako da se preveč ne greje) in ko je poln je pripravljen za vgradnjo.Če pa ga nujno potrebuješ in ni časa za to početje naliješ elektrolit in ga takoj vgradiš pa gasaaaaa in ti bo ravno tako služil seveda pod pogojem,da ga boš tudi pozimi prklopil na vzdrževalec ! !

Objavljeno

Sam verjetno pri teh "cenejših" polnilcih ne moreš regulirat toka polnjenja (da se ne greje). A ma pol smisel med polnjenje izklapljat polnilc, da se baterija ohlaja? 

 

Kako pa pozimi vzdržujete, 1x na mesec je dovolj da ga dofilam?

Objavljeno

Ne samo polnit. Potreben je "cikel" polnjenje-pranjenje-polnjenje, če imaš "butast" polnilec pač opraviš to kot ti je opisal @Brumer z žarnico. 21W od smerokaza je ravno prav.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav fantje.

Sem nov na forumu ter se obračam na vas.

Dobil sem motor suzuku gs 550  mislim da letnik tam okoli 1981,ne vem točno ker prejšnji lastnik še ni našel papirjev.

Sedaj pa se je pojavil problem; kako namreč priklopiti stator ter regler da bi napajalo akumolator.

Iz statorja prihajajo tri žice vse rumene barve, regler pa ima eno rdečo eno rumeno po dve sta tk belkaste barve in en črn kabel ki je posebej in za tega mislim da je masa.

Še nekaj,ko motor lavfa pride po eni žici iz statorja napetost katera se veča če dodaš plin.

Gledal sem razne sheme kao se priklopi sam jaz si ne upam ker ne vem kam pride katera žica piše pa tudi ne.

Pozabil sem poslikat,bom takoj ko bo mooče.

Upam da mi bo kdo znal pomagat  ter hvala za odgovore

 

LP

 

Objavljeno

Lep pozdrav fantje.

Sem nov na forumu ter se obračam na vas.

Dobil sem motor suzuku gs 550  mislim da letnik tam okoli 1981,ne vem točno ker prejšnji lastnik še ni našel papirjev.

Sedaj pa se je pojavil problem; kako namreč priklopiti stator ter regler da bi napajalo akumolator.

Iz statorja prihajajo tri žice vse rumene barve, regler pa ima eno rdečo eno rumeno po dve sta tk belkaste barve in en črn kabel ki je posebej in za tega mislim da je masa.

Še nekaj,ko motor lavfa pride po eni žici iz statorja napetost katera se veča če dodaš plin.

Gledal sem razne sheme kao se priklopi sam jaz si ne upam ker ne vem kam pride katera žica piše pa tudi ne.

Pozabil sem poslikat,bom takoj ko bo mooče.

Upam da mi bo kdo znal pomagat  ter hvala za odgovore

 

LP

Poslikaj regler-usmernik in napiši če se dobro nevidi vse oznake na reglerju ! tiste tri bele žice iz statorja morajo med seboj imeti enako upornost in NESMEJO imeti stik z maso,ko mašina laufa meriš izmenični tok pri ca 2K o/min vedno meriš med dvema žicama in moraš imeti ca 40V ++ izmenične napetosti glej manual ! Če meriš iz mase na eno od teh žic nesmeš imeti napetosti,ker če jo imaš je stator defekten - prebit na maso ! Ko javiš številke ali črke na reglerju ti javim kako priključiti na regler-usmernik gre vedno 3x is statorja (to so te 3 bele) potem gre ena na +baterijo - stalni tok (št.30)(ponavadi rudeča) ena gre ponavadi na kontakt(št 15) ena je lahko za kontrolko(lučko) in ena naj bi bila masa (-) ali št.31

Lahko me pokličeš na GSM imaš ga v avtarju ampak šele drug teden med delovnim časom 8.00.12.00 in od 13.00 do 17.00 ker ta teden sem na kolesarski dirki Po Sloveniji !

Objavljeno

Poslikaj regler-usmernik in napiši če se dobro nevidi vse oznake na reglerju ! tiste tri bele žice iz statorja morajo med seboj imeti enako upornost in NESMEJO imeti stik z maso,ko mašina laufa meriš izmenični tok pri ca 2K o/min vedno meriš med dvema žicama in moraš imeti ca 40V ++ izmenične napetosti glej manual ! Če meriš iz mase na eno od teh žic nesmeš imeti napetosti,ker če jo imaš je stator defekten - prebit na maso ! Ko javiš številke ali črke na reglerju ti javim kako priključiti na regler-usmernik gre vedno 3x is statorja (to so te 3 bele) potem gre ena na +baterijo - stalni tok (št.30)(ponavadi rudeča) ena gre ponavadi na kontakt(št 15) ena je lahko za kontrolko(lučko) in ena naj bi bila masa (-) ali št.31

Lahko me pokličeš na GSM imaš ga v avtarju ampak šele drug teden med delovnim časom 8.00.12.00 in od 13.00 do 17.00 ker ta teden sem na kolesarski dirki Po Sloveniji !

Najlepša hvala Bremzer.

Bom poslikal pa izmeril pa ti javim.

Objavljeno

Sedaj sem izmeril stator.Vse tri žice med seboj imajo 1.0 ohma,ko je motor ugasnjen.Ko sem ga prižgal in izmeril žice ni nobena dajala štroma ,če sem minus dal na maso motorja.

Sedaj ti prilagam slike reglerja 

post-46714-0-17137700-1403346964_thumb.jpg

 

Na reglerju so žice nasljednje barve 1 je črnobela,1 je rdeča,1 je rumena,1 je bela z modro črto in 1 je bela z rdečo črto.

Regler ima oznake STANLEY    DE3802        8121

Ko sem izmeril tale regler z ohmi med žicami ni pokazalo nič.

 

 

Na motorju pa je bil še tale,ki naj bi bil tud regler,ne vem,nima nobenih oznak in ima samo dve žici rumeno in črno med katerima kaže 0,7 ohma

post-46714-0-65997800-1403347265_thumb.jpg

 

Upam da sem dobro napisal sedaj pa te prosim če mi lahko poveš katerega naj priklopim da bo delovalo

 

LP

Objavljeno

Sedaj sem izmeril stator.Vse tri žice med seboj imajo 1.0 ohma,ko je motor ugasnjen.Ko sem ga prižgal in izmeril žice ni nobena dajala štroma ,če sem minus dal na maso motorja.

Sedaj ti prilagam slike reglerja 

attachicon.gifSDC11822.JPG

 

Na reglerju so žice nasljednje barve 1 je črnobela,1 je rdeča,1 je rumena,1 je bela z modro črto in 1 je bela z rdečo črto.

Regler ima oznake STANLEY    DE3802        8121

Ko sem izmeril tale regler z ohmi med žicami ni pokazalo nič.

 

 

Na motorju pa je bil še tale,ki naj bi bil tud regler,ne vem,nima nobenih oznak in ima samo dve žici rumeno in črno med katerima kaže 0,7 ohma

attachicon.gifSDC11821.JPG

 

Upam da sem dobro napisal sedaj pa te prosim če mi lahko poveš katerega naj priklopim da bo delovalo

 

LP

Najprej NATANČNO preberi moj post lepo sem ti napisal DA SE MERI izmenična napetost med temi tremi BELIMI žicami in NE NA MASO ! ! vedno meriš DVE in DVE  žici (te tri žice so v zaćetku (navitja) vezane skupaj in tako dobiš ven iz statorja 3 X TRO fazni izmenični tok,ki gre na vsmernik - regler !  Iz statorskega navitja pri enakih obratih mora biti enaka IZMENIČNA napetost Če imaš napetost na vseh treh ca 70V naroči nov regler pokliči firmo ali jim pošlji E-mal VOZA D.o.o. Koper

Objavljeno

Najprej NATANČNO preberi moj post lepo sem ti napisal DA SE MERI izmenična napetost med temi tremi BELIMI žicami in NE NA MASO ! ! vedno meriš DVE in DVE  žici (te tri žice so v zaćetku (navitja) vezane skupaj in tako dobiš ven iz statorja 3 X TRO fazni izmenični tok,ki gre na vsmernik - regler !  Iz statorskega navitja pri enakih obratih mora biti enaka IZMENIČNA napetost Če imaš napetost na vseh treh ca 70V naroči nov regler pokliči firmo ali jim pošlji E-mal VOZA D.o.o. Koper

Se opravičujem Bremzer

Sedaj sem izmeril stator kot si dejal in stator daje napetost cca. 70 na vseh treh žicah, tako da stator deluje.

Zdaj mi prosim povej kako priklopim svoj regler,da vidim če dela,da nebi zastonj kupoval novega.Sem ti priložil slike v prejšnjem postu.

Pa če slučajno ne bo delal bom verjetno kupil kakega na ebay al pa kakega rabljenega.

LP

Objavljeno

Sedaj sem izmeril stator.Vse tri žice med seboj imajo 1.0 ohma,ko je motor ugasnjen.Ko sem ga prižgal in izmeril žice ni nobena dajala štroma ,če sem minus dal na maso motorja.

Sedaj ti prilagam slike reglerja 

attachicon.gifSDC11822.JPG

 

Na reglerju so žice nasljednje barve 1 je črnobela,1 je rdeča,1 je rumena,1 je bela z modro črto in 1 je bela z rdečo črto.

Regler ima oznake STANLEY    DE3802        8121

Ko sem izmeril tale regler z ohmi med žicami ni pokazalo nič.

 

 

Na motorju pa je bil še tale,ki naj bi bil tud regler,ne vem,nima nobenih oznak in ima samo dve žici rumeno in črno med katerima kaže 0,7 ohma

attachicon.gifSDC11821.JPG

 

Upam da sem dobro napisal sedaj pa te prosim če mi lahko poveš katerega naj priklopim da bo delovalo

 

LP

Po teh slikah in tvojem opisu ni električarja,da bi ti pravilno odgovoril,kajti verjetno imaš 3 bele ena je (verjetno) belo črna in ne črno bela,druga je bela z modro in tretja bela z rudečo te tri naj bi prišle iz statorja na regler rudeča je po vsej verjetnosti + na akumulator lahko bi bila rudeča tudi na kontakt (to lahko izmeriš), ko imaš montiran akumulator ali je stalni+ ali gre preko kontakta,potem bi morala biti ena (verjetno rumena) kontrolna lučka to lahko probaš tako, da ko daš kontakt in to rumeno na maso se naj bi prižgala kontrolka za akumulator ! Težko bo tole rešit kajti tu je že nekaj čarano z to dodatno škatlico mogoče kako krmiljenje lučke,če predhodno ni bil že montiran kak neoriginalni regler. Moj nasvet bi bil,da kupiš NOV ne na Ebayu regler in daš to zmontirat električarju ali pogledaš pri drugem enakem motorju in šele potem PRAVILNO priključiš, kajti  samo z 1X-nim poizkusom lahko tudi,če je nov regler UNIČIŠ !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!