Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

No potem sem tole  že prav ravnal, ker je bilo olja čisto do vrha, ko sem odprl pokrovček, je takoj ven začelo teči. Kot sem omenil, odkar sem izpustil nekaj olja ven iz  rezervoarja je dosti bolje, ker prej je kolo blokiralo, da mi ni bilo potrebno niti zavirati po klancu navzdol. Danes takoj po službi še enkrat razdrem in podmažem z WD-jem batke, kot ste predlagali. Sporočim razliko.

Hvala.

Lp

Jože

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko vstaviš nove ploščice, ko razmakneš batke, praviloma odpreš posodico z oljem. Z razmikom batkov se tekočina dvigne. Lahko jo  nekoliko izčrpaš z brizgo in po potrebi spet vrneš, ko končaš delo.

Ko kolo prosto zavrtiš (porineš z roko) mora narediti vsaj kak krog, četudi se sliši drsanje ploščic. WD ni za mazanje ampak si lahko z njim pomagaš očistit batke in svinjarijo. Pa s krpico lepo okrog batka potegneš. Pazi da ti batki ne padejo ven. Zato sem rekel, da daš ploščice. Za samo čiščenje jih ne rabiš. pa nekajkrat potem porini batke do konca nazaj (da razpreš ploščice in razmigaš batke)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, deluje, kot mora. Kot ste mi napisali, najprej, bilo je preveč olja v rezervoarčku, potem sem še enkrat rezdrl in očistil batke, ter jih potisnil noter, ko je bil pokrovček rezervoarja odprt. Sedaj je olja na 3/4 okenčka rezervoarčka. Hvala za nasvete, hvala.

Lp

Jože

PS: če nimam original orodja za nastavitev zadnjega mono armortizerja, s čim ga lahko prestavim? Vozima se dva in bi ga rad dal na max. trdoto oz. višino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče paše od kake druge jamahe. Ne vem kako ima fazerca, če so rinke, lahko poskusiš z orodjem za demontažo oljnega filtra na avtu, al pa izvijač in kresneš :P na jutubi se marsikaj vidi :D . Najlažje pa je, da si od nekoga sposodiš. Mogoče se najde kaj na ebaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Nekaj časa že opažam pod motorjem madež, ki je takšen kot bi bila rja.

Danes sem malo pogledal in je na otip tako približno kot antifriz tako, da predvidevam da je težava v hladilnem sistemu.

Zanima me ali ima kdo izkušnje kako ta del kjer spušča popravit. A je to težko razdret ? V navodilih ne najdem kakšnih bolj podrobnih navodil.

 

1724181822013.jpg

1724181822022.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi zapisal letnik motorja, kako dolgo si lastnik, kdaj je bila menjana hladilna tekočina, kaj si ali je nekdo nalil v hladilni sistem....

Po sliki sodeč, je preperela gumijasta cev za hladilno tekočino na stiku z  "T" delilnikom.

Če ne obvladaš, se posvetuj z nekom, ki zadeve pozna . Cena ne bo astronomska.

Izpustiš tekočino, odviješ vse tri objemke, očistiš "T" delilnik, mogoče je ohišje termostata, nisem gledal v "part listo", zamenjaš preperelo cev, (najbolje vse če so starejše). Sestaviš nazaj naliješ tekočino (predpisano), odzračiš po predpisanem postopku in motor bo nared za nove dogodivščine...

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MiNa, hvala za info. Bom poizkusil čez vikend pogledati in potem popraviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

že celo sezono se matram s težavo čudnega zvoka ki naj bi prihajal iz prednjega dela.

Sliši se kot mletje/vrenje. od 40 km/h naprej se pojavi do 70km/h izrazitejše potem pa je je prekrito z ostalimi šumi (veter itd).

Ne prednje ne zadnje zavore nimajo vpliva na zvok. Sklopka tudi nima efekta. Na mestu tega ni oz. obrati motorja nimajo povezave s tem.

Do sedaj sem poskusil:

2x menjal prednje ležaje kolesa (nisem zaupal preveč prvi menjavi). Vse po service manualu in zategnjeno z navornim ključem.

Snel in sčistil do kosti zavorne čeljusti, bate, nova zavorna tekočina, odzračil. Po tem posegu je izrazito upadel "brake drag" in prednje kolo lahko zavrtim 2-3 obrate napram 1/2 prej.

Diski in zavorne obloge so nove. Ploščicam sem spilil robove okrog in okrog (brembo ima neko rdečo maso okoli in okoli obloge ki svinja za pop...).

Preveril ravnost osi - ok

Preveril vrtenje kolesa z in brez zavor gor. - oboje zgleda ok, da ne rečem super.

Preveril vse plastike nosilce, luči, ogledala itd. kar bi lahko ropotalo ki pride na svojo frekvenco - ok.

Gume nove (Bt023), veriga in verižnik tudi. in nova matica s podložko (revidirana verzija)

Vse te menjave so imele nek pozitiven efekt a glavno ostaja.

Kot zanimivost zvok povsem neha ko se nagnem v ovinku levo ali desno.

Predlogi? Ideje?

Hvala!

lp

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, StaraFeltna pravi:

Predlogi? Ideje?

Guma? (to nisi menjal)?

Se zvok spremeni, ko zapelješ na "fliko" asfalta z drugačno površino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, MiNa said:

Guma? (to nisi menjal)?

Se zvok spremeni, ko zapelješ na "fliko" asfalta z drugačno površino?

Menjani obe gumi. Največji jajc je ker je bilo narejeno vse naenkrat. Gume, verižni set, ploščice... in čelada (tudi to pomislil pa ni...)

opis zvoka bi bil najbolj podoben ko kafetjera zavre (primorci bodo vedli XD). Spominja na brake drag z rahlim pokanjem. A zakaj zgine pri naklonu. Najbolj smrdi po ležajih nečesa... upam da ne gredi...

Vožnjoa po različnih površinah normalno zaznam a ni to to...

 

Toliko mi gre na k... da ne uživam več na vožnji 😕

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si poskusil dvigniti posamezno kolo in ga vrteti na mestu, je še zvok? Melje tudi ko se spustiš z ugasnjenim motorjem v dolino v leru? Gume so poravnane? Lahko samo veriga mal drsa kam...1000 možnosti in problem boš rešil žal samo z izključevanjem eno po eno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, DAMI34 said:

si poskusil dvigniti posamezno kolo in ga vrteti na mestu, je še zvok? Melje tudi ko se spustiš z ugasnjenim motorjem v dolino v leru? Gume so poravnane? Lahko samo veriga mal drsa kam...1000 možnosti in problem boš rešil žal samo z izključevanjem eno po eno.

Sem, do 40km/h ga ni zaznati, toliko pa ne uspem gonit na stojalih. Izključil sem že mnogo stvari. Sem še hotel poskusil it eno furo brez prednjih zavor (mi ne diši) zadnja je v krizi bolj ko ne okras. V naslednjih dneh se lotim spucat še zadnje zavore... ampak nekako deluje zvok od spredaj kar ni nujno res...

Gume poravnane (merjeno z metrom)

Da bi ugasnil motor v leru mi ni prišlo na pamet.... moram poskusit! 💪 In če je to kaj sem razumel? 😁

52 minutes ago, raza said:

Ležaji križa? Kaka podložka v tem sklopu?

Kako bi lahko to sprobal? Ali samo razdret in menjat in upat na bolje? Ne zgleda prav simple job...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, v leru v dolino, da izključiš problem na agregatu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, StaraFeltna said:

Menjani obe gumi. Največji jajc je ker je bilo narejeno vse naenkrat. Gume, verižni set, ploščice... in čelada (tudi to pomislil pa ni...)

opis zvoka bi bil najbolj podoben ko kafetjera zavre (primorci bodo vedli XD). Spominja na brake drag z rahlim pokanjem. A zakaj zgine pri naklonu. Najbolj smrdi po ležajih nečesa... upam da ne gredi...

Vožnjoa po različnih površinah normalno zaznam a ni to to...

 

Toliko mi gre na k... da ne uživam več na vožnji 😕

Ce peljes, med ropotom stisnes sklopko, se kaj zgodi/spremeni? In preprican si, da je zvok povezan z vrtenjem koles? Vcasih se zvoki pojavijo tudi ker kak bovden/auspuh/nosilec/blatnik vibrira in se ob nekaj drgne. V nagibu se motor mal zvije, zategne, in vibracije utihnejo.  
 

btw, dobrodosel nazaj, vsakic ko grem skoz Lokev, pogledam ce je kak Hornet pod drevesom :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Naredi, kot pravi Dami.

Pojdi na vrh nekega klanca in z ugasnjenim motorjem pelji v dolino...

Boš presenečen, kaki zvoki se pojavljajo. ...sploh, če greš sprobat brez čelade..

Največji zvok bo proizvajala veriga.... najbolj se jo sliši med 40-70 km/h, ko rožlja po verižniku. ...lahko da nimaš dobro narejene "optike" zadnjega kolesa in ti potem veriga drgne po boku verižnika....itd.

... presenečen boš, kako brni, ko zaviraš... ko neki električni aparat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, StaraFeltna pravi:

 

Kako bi lahko to sprobal? Ali samo razdret in menjat in upat na bolje? Ne zgleda prav simple job...

Kako se sproba zračnost križa je napisano v vsakem priročniku za uporabo motocikla. Včasih se niti ne čuti pri nihanju krakov, ampak pri neobremenjenem prednjem kolesu (kolo v zraku), ko počasi obračaš krmilo levo desno. Čutijo se rahli preskoki ali neenakomeren upor.

Zajetaslika.JPG.3277f8890b937c0a3a945cdd311c64a1.JPG

Okoli križa je kar nekaj dela. Ker je motor verjetno že kar v letih in če ležaji še niso bili menjani, bi se splačalo jih zamenjat.

Demontaža p. kolesa, blatnika. Izvlečeš krake vilic, odstraniš krmilo, odviješ sredinsko matico in odstraniš zgornji del križa. Sledi odvijanje sredinske matice, ki drži skupaj ležaje sredine. Zamenjaš ležaje in sestaviš.

Pazi na vrstni red kosov, podložk in momente zatezanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, raza pravi:

Kako se sproba zračnost križa je napisano v vsakem priročniku za uporabo motocikla. Včasih se niti ne čuti pri nihanju krakov, ampak pri neobremenjenem prednjem kolesu (kolo v zraku), ko počasi obračaš krmilo levo desno. Čutijo se rahli preskoki ali neenakomeren upor.

Okoli križa je kar nekaj dela. Ker je motor verjetno že kar v letih in če ležaji še niso bili menjani, bi se splačalo jih zamenjat.

Demontaža p. kolesa, blatnika. Izvlečeš krake vilic, odstraniš krmilo, odviješ sredinsko matico in odstraniš zgornji del križa. Sledi odvijanje sredinske matice, ki drži skupaj ležaje sredine. Zamenjaš ležaje in sestaviš.

Pazi na vrstni red kosov, podložk in momente zatezanja.

..pa ni treba dajati orig. delov. 

aftermarket, recimo  AllBalls je kar v redu roba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel 3 razlicne fazer 600. Prva 2004, druga 2005, tretja 2007. Samo zadnja je bila model S2. Vse so imele "serijsko" en tak "čudn" zvok. Ta agregat ima, kot vsi 4 valniki, tam nekje okrog 4k vrtljajev( tocno cifro sem pozabil) tiste famozne vibracije, kot vsi ostali 4 valniki. Mogoce je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Jaz sem imel 3 razlicne fazer 600. Prva 2004, druga 2005, tretja 2007. Samo zadnja je bila model S2. Vse so imele "serijsko" en tak "čudn" zvok. Ta agregat ima, kot vsi 4 valniki, tam nekje okrog 4k vrtljajev( tocno cifro sem pozabil) tiste famozne vibracije, kot vsi ostali 4 valniki. Mogoce je to.

Tema je FZS, ti govoriš o FZ6.. FZS pri teh obratih nima tega efekta,ker je fergazer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Hytech pravi:

Tema je FZS, ti govoriš o FZ6.. FZS pri teh obratih nima tega efekta,ker je fergazer...

Aaa sori. Spregledal naslov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super informacije hvala. Sprobam med vikendom pa javim.

Sklopka ne vpliva na to.

FZS ima tresenje pri 6200 rpm po defaultu, :P

V Lokvi pa me ni več že dolgo. Menjal službo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Zivnorc said:

..pa ni treba dajati orig. delov. 

aftermarket, recimo  AllBalls je kar v redu roba...

Bral sem, da all balls je rebranded kitajska roba... ležaji so tako tako tesnila ap velikokrat zanič napram oem. Najraje jemlem tourmax (made in japan). priporočam stran gmoto.si (poljaki ali čehi). Soliden trgovec in dobra roba po zmernih cenah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!