kađiva Objavljeno Maj 3, 2005 Opozori Objavljeno Maj 3, 2005 :o .....in to je D207F če prov vidim......pol pa jz mislim,da mam znucano :P
premza Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Če prepogosto odbrusite tiste čepke na stopalkah, ali pa če vas tiste dolge prekle motijo in bi radi imeli krajše, je tu rešitev za 30SIT! B) Kupite palico M8 (150 SIT za meter) narežete na 15mm dolge kose, kupite še pest zaprtih matic M8 (25 SIT za kos), sešraufate skupaj (glej sliko) in že imate zalogo čepkov za celo sezono. :OK:
danci1973 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Če prepogosto odbrusite tiste čepke na stopalkah, ali pa če vas tiste dolge prekle motijo in bi radi imeli krajše, je tu rešitev za 30SIT! B) Kupite palico M8 (150 SIT za meter) narežete na 15mm dolge kose, kupite še pest zaprtih matic M8 (25 SIT za kos), sešraufate skupaj (glej sliko) in že imate zalogo čepkov za celo sezono. :OK: ← :worship: :OK: D.
Sanda7 Objavljeno Maj 7, 2005 Opozori Objavljeno Maj 7, 2005 premzič a bi ti men dal dva taka čepka,že narjena :hmm:
Frips Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 Jst pa mislu kak jst brusim cepke cccccc :slap:
premza Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 (popravljeno) Evo, zimski projekt je končan. B) Fazer ima po novem višje in nekoliko nazaj pomaknjene stopalke, bolj zloženo (od ceste umaknjeno) centralno in stransko stojalo, ožji, višji in bolj k vilici postavljen, po meri narejen izpuh z drugačno, manj zalomljeno in bolj ob vilici speljano krivino. Vse v želji povečati maksimalni možni nagib. Ta je po novem (brez čepkov) okoli 50'. Prej pa je bil okoli 40' do dolgega-novega čepka in okoli 45' do izpuha. Koti veljajo za do konca zategnjeno vzmetenje in mojih 65kg. Zaradi manjše razdalje med sedežem in stopalkami je lahko tudi presedanje v ovinkih (sploh če so noge bolj kratke :D ) precej bolj intenzivno. Stroški predelave so bili dobrih 30.000SIT. Se splača! :OK: Popravljeno Maj 9, 2005. Popravil premza
Frips Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Peco tvoj motorin videl na Grobniku, če se ne motim :hmm: Ti dej mi povej kako si zadovoljen s širšim krmilom tj kaj pridobiš oz. izgubiš?
peco Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 @Frips: Ja res je bil na Grobniku. .) Glede krmila - zaprte ovinke se full lažje krivinč, na dolgih in hitrih ni bistvene razlike, najslabša lastnost je pa to, da nič ne vidim v vzratna ogledala. .) :D
Frips Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 A še neki.......kero varianto si pa vzel...koliko mm široka?
klimbra Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 Samo eno vprašanje..... Ma mogoče kdo za prodat povišano šipco za tastaro....še z štirioglatimi lučkami?????'
peco Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 A še neki.......kero varianto si pa vzel...koliko mm široka? ← Približno za 5cm je širša na vsaki strani. .)
smokey20 Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 jest rabim dele za prvi konc. vse kar je plastike, števci, luč,.... in sicer za fzs600 s kvadradnimi lučkami .l01
Frips Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 A ma kdo izkušnje z Dunlop D220 na tem motorinu? Mogu bom gumo menjat,pa še morje in podobne relacije se bližajo, pa mi 207/208 mal prehitr pobere :D
Thundercat Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 ja jst jo mam gor.....za mojo vožnjo je guma kul...za kaj več pa ne vem ker nisem probal, predpostavljam pa da praši premzo kako je če gre fazer do konca...jaz ti lahko povem za bolj turistično vožnjo.....
eliminator Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 A ma kdo izkušnje z Dunlop D220 na tem motorinu? Mogu bom gumo menjat,pa še morje in podobne relacije se bližajo, pa mi 207/208 mal prehitr pobere :D ← d220 je cist ql. Sicer slabsa od 207 ali 207RR, ampak popolnoma zadovoljiva. Ce se vozis kdaj po tacki, tudi 220 tam dobro drzi, le da zacne pocasi po vec km-jih ostre voznje nadzorovano majceno spodrsavati. Nimam je se dolgo gor, tko da ti v zvezi z obrabo tezko pomagam. Aja, po dezju je pa 207 vsaj glede na moj obcutek boljsa. Po moje, da je 220 cist ok izbira, sploh ce bo zdrzala dovolj :) lp :)
Thundercat Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 d220 je cist ql. Sicer slabsa od 207 ali 207RR, ← slabša v kakem smislu...po obrabi verjetno ne?ceni ?
eliminator Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 slabša v kakem smislu...po obrabi verjetno ne?ceni ? ← po obrabi sem rekel, da ne vem, ker jo imam premalo casa gor, za ceno sem ze malo pozabil. Slabsa je po oprijemu, ker npr. 207 ali 207rr mi res nista prakticno nikoli zdrsnili kar tako na normalnem asfaltu. Po dezju npr. boljse drzita 207 in rr. Se kaj? lp
Thundercat Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 normalno, da je sport/turing guma "slabša" na prijemu kot športna guma... vse je odvisno od načina vožnje...dobrih in slabih gum ni...ker super šport guma ni dobra izbira za turing vožnjo....čeprav je za športno vožnjo obvezna oprema.. če želiš z gumo vozit športno D220 ni zate...je do neke mere, ampak bo spustila prej kot slej...za športno vožnjo se ve katere gume so...medtem ko za povprečnega motorista in povprečno Fzs600 je D220 po mojem mnenju dobra izbira.... pomagaj si s spodnjim linkom.. d220 je označena kot High-Performance/Sport-Touring guma http://www.dunlopmotorcycle.com/tirecatalog_tire.asp?id=74
Frips Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 (popravljeno) OK thx vsem..... :D Edin me še zanima prbližna življenska doba, da vidim če je res taka razlika,ker če zdrži recimo samo 2k več...pol ostajam na stari izbiri..ipak nova guma je nova guma, pa makar gre na sezono ena več. Moj lajf je več vreden kot 27k prešernov :) Popravljeno Maj 24, 2005. Popravil Frips
Thundercat Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 obraba gume je odvisna od vožnje in ne toliko od gume...če boš teral bo šla takoj...če pa ne pa bo držala...ne moreš tuki nekih pravil delat....glede na to da je ta guma narejena za manj športno vožnjo posledično zdrži več časa...če pa z njo voziš športno jo bo pa pojelo hitro....
SiR Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 normalno, da je sport/turing guma "slabša" na prijemu kot športna guma... Hja, odvisno, pri kateri temperaturi...
Frips Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 TC ja to vem..sej zato me pa zanima,če jo je kdo imel gor pa da vozi mal bol športno.
peco Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Če ti kej pomaga - jaz sem imel D205 (kar naj bi bla predhodnica D220) gor, pa sem ga parkrat kr fino lovil, ko sem odprl gas iz ovinka, tko da jo ne dam več gor. Glede obrabe se mi je pa kr fino poznal - D208/207 mi zdrži cca 4k km, z D205 sem jih naredil še enkrat več. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se