Frips Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 (popravljeno) Ehm po mojem lahko skačejo samo brhke deklce :grim Ajaaa....ti misliš na fazerko :slap: Evo jst ti jo odstopim za skakanje...ampak samo za skakanje, ka smo že vidl kakšen norc si :kva2: Drugače sem pa moral svoje zadnje vzmetenje zategnit malo bolj....matr sem začel z rollbari brusit po tleh O:-) Sem v Delti že podal pritožbo, da so serijsko nameščeni prenizko :naughty: Popravljeno September 6, 2005. Popravil Frips
Sanda7 Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 ti jaz odstopim mojo.........fejzerko seveda .)
klimbra Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Rabm šipco....povišano za Fazer 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Magar sam za probat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sanda7 Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 jaz sem jo mela na tastari sam sem jo prodala z motorjem vred je pa zakon,splača se ti jo nabavit ti garantiram da ne boš razočaran,to je edina zadeva ki me noti na novejši fejzerki 03 šipca ker piha za popizdit,tako da jo morem tudi tukaj čim prej zamenjat
Frips Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Tko zgleda pa pobrušen rollbar..mal neprijeten občutek,ko ne moreš motorja podret še bolj....
premza Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Yamaha dela dva rolbara za Fazer. Nizkega in visokega. Ne vem, kako lahko sploh kdo kupi nizkega, saj je že na pogled očitno, da bo prehitro nasedal. Visok je pa druga skrajnost, saj najprej podrsa mašina (le na levi, na desni je OK), šele potem rolbar. Se da malo pomagat, če zadevo za ene 2cm podložiš, ampak še vedno pri vožnji v levi ovinek prej po tleh potegne tisti pleh ki ščiti rore (spodaj) kot pa rolbar, tako da po moje pri padcu ne bo kaj dosti pomagal (vsaj spodnjemu levemu koncu ne). <_<
Frips Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 (popravljeno) Tega nisem vedel. V Delti sem pač pri nakupu motorina rekel naj mi jih zmontirajo. Imel sem samo dve izbiri, te ki jih imam in pa bučke. Je pa res, da jih brusim šele pri malo bolj ekstremni vožnji :whistle: Popravljeno September 7, 2005. Popravil Frips
premza Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Obstajajo še tile... Engine Guard Set (visoki) Preden jih potegneš po tleh boš odbrusil pol izpuha, tričetrt stopalke, ročico menjalnika, ročico zavore, en ovinek centralnega stojala, kos stranskega stojala, in par cm levega pokrova mašine. :D Odšraufaj, zamenjaj, ali pa vozi bolj počasi, ker tole ni preveč varno. Rolbar je fiksen (se ne umika tako kot stopalka), pa še spredaj je, kar pomeni da ti bo na kaki luknji sredi ovinka enostavno dvignilo (razbremenilo) sprednjo gumo... :cry:
Frips Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Tile so mi grdi :closedeyes: Te,ki jih imam trenutno, drugače zelo dobro opravljajo svojo funkcijo. Enkrat,ko se mi je motor prekucnil na desni bok (sem ga samo položil na tla), je rolbar več kot zadovoljivo opravil svojo funkcijo. Praska samo na njemu,na motorino pa čisto nič :OK: V nedeljo sem komi zvozu eno levo serpetino na kočevki, ker več ni šel dol sem se nevarno približal desni bankini na izhodi iz ovinka. Sicer mi je zadnji konc mal dvignilo,ne sprednjega. Mislim da bom prešaltal na bučke al kaj so že,ali se bo pa treba začet mal presedat po zicu :hmm:
premza Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Včeraj sem z enim tankom naredil 420km, pa se še vedno ni prižgala lučka za rezervo... :? Če na hitro izračunam, bo to okoli 4.2l/100km... :OK: Je zgleda vidla nove cene... :lol1:
Frips Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Matr dobr si :OK: Men je rekord 4.8l, pa še takrat sem mislu,da me bo polž prehitel :whistle:
ernessto73 Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Zadnje tri rezervoarje delam po 400+ kilometrov. Hitrost pa se zunaj naselij vrti nekje od 100 do 140 km/h. Več kot zadovoljen... :D Ko sem ga kupil, pa z enim tankanjem še 300 kilometrov nisem uspel narediti :blush: .
Frips Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Ernesto, menda je na začetku tudi tempo dodajanja gasa bil drugačen .)
Frips Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Moje povprečje se sedaj vrti okrog 5,5 l (sem pač pikolovski in to spremljam) pa ne šparam preveč...no ja v rdečo ipak ne vrtim, ni potrebe... Edino na avtoceti sem uspel spravit do 6.0l...bla konstantna vožnja enih 180-190 km/h
Sanda7 Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 jaz sem zdej začela tankat tega tanovga od omw super 100,pa se mi zdi da malček bolj povleče pa kuri tud full manj,sam morem še mal preračunat
Thundercat Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 jaz sem vodu evidenco ob vsakem tankanju celi 2 leti....dokler nisem formatiral disk in po nesreči zgubil podatke vsakega tankanja(količina/datum), stanje števca in cene bencina... vglavnem zadnjič ko sem pogledal statistiko, katero sem vodil v excelu je kazalo tako....po 21.000 km-jev, povprečna poraba 4,87 l/100Km :) zdej ne vodim nč več..... :D
premza Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Dunlopke zamenjal s Pilot POWER. Naredil 2000km... Tresenje balence je popolnoma izginilo in motor gre prvič po treh letih naravnost, če spustim balanco... :D Priporočam! :OK: D208 pa naj si strokovnjaki pri Dunlopu v rit vtaknejo... :BUA:
Frips Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Končno,da jih ma nekdo na Fazeru.....javi se, ko jih boš zgulil do nule...Me prav zanimajo občutki in kolk bojo zdržale :hmm:
premza Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Pilot POWER (primerjava z D208-navadnimi), za tiste ki se jim ne da v temo o gumah it gledat... +ne tresejo balance (pri D208 se je čutilo tudi če sem balanco držal) +so bolj nevtralne (vsi nagibi so jim enako všeč in ne silijo nikamor) +se tudi pri grobi vožnji ne pregrevajo +ko so ogrete držijo, držijo in držijo (presenetljivo dobro tudi na vlažnem asfaltu) +hladne zdrsnejo (bolje rečeno drsijo) zelo, zelo kontrolirano. Občutek je, kot bi zadnje kolo potovalo po malenkost večjem radiju, brez kakih nenadnih dogodkov. (sunkovito zdrsnejo le na mokrih črta, suhe jim ne delajo težav). +obrabljajo se precej manj in dosti bolj enakomerno kot D208 (vsaj zaenkrat, po 2000km, tko zgleda) -ogrevajo se dlje kot D208 (D208 v toplem vremenu ne rabijo ogrevanja sploh) -pri zaviranju v nagibu bolj silijo pokonci -dražje so (ampak imam občutek, da bodo to nadoknadile z daljšo življensko dobo) -motor je z njimi bolj "plužen". Vzrok je najbrž ožja (morda tudi bolj zaobljena) guma. Obraba. Za primerjavo... D208 je bila pri mojem načinu vožnje po 2000km za v smeti (do indikatorjev že po 500km). Michelinu se komaj kaj pozna... Oprijem. Za Fazerja več kot preveč. Moj je precej dvignjen, pa se ga da tudi na vlažnem jesenskem asfaltu brez strahu do konca podret.
blondini Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 ...... Moj je precej dvignjen, pa se ga da tudi na vlažnem jesenskem asfaltu brez strahu do konca podret. ← El Grande Cohones :grim
Thundercat Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 premzič... :OK: poročaj naprej...meni je d220 zdržala 12k km :eek:
Frips Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Mogoče premza ni kompetenten,da poroča o vzdržjivosti gum (spidi gonzales), oz moramo mi navadni smrtniki dodati njegovi kilometraži še kakšnih 1000-1500 km :grim
Thundercat Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 jst njegovi kilometraži dodam še 5000-8000 k..... :blush: :oops:
Sanda7 Objavljeno Oktober 17, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 včeraj mi je pa ratalo tankat 21litrov :eek: je šlo glih za 5jurjev bencina not(95) je bil pa prej notr tanov super100 in sem naredila glih 400km,kar pomeni 5 litrov na 100,vožnja pa je bla 40%SS 60%turistična.zdej še porabim ta tank pol pa da vidim kaj se bl splača tankat
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se