Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima, če ima še kdo težave z vžigom. Pri moji fazerki ni pogoja, da vžge brez gasa. Še sploh ko je motor bolj topel. Recimo, da se ustaviš na pumpi. Pa še takrat se mi zdi, kot da je mal zadušena, ko vžgem.

Ker sem bolj nov v motociklizmu me zanima kaj se da storiti? Lahko to doma kaj poštimam?

lp

b.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš na fergazerje se ne splača matrat. Kvečjemu poglej zračnost ventilov, da niso pretesni ker je lahko en od vzrokov da težko topel vžiga, pa nove svečke če so že dosti stare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima še kdo težave z vžigom. Pri moji fazerki ni pogoja, da vžge brez gasa. Še sploh ko je motor bolj topel. Recimo, da se ustaviš na pumpi. Pa še takrat se mi zdi, kot da je mal zadušena, ko vžgem.

Ker sem bolj nov v motociklizmu me zanima kaj se da storiti? Lahko to doma kaj poštimam?

lp

b.

To je normalno, je na vplinjece. Saj se bos navadil, kako vzigati hladnega in kako segretega. Pri meni pri hladnem motorju vedno cok (zaug), ko vzge pa ga takoj zmanjsati, drugace ga zadusi in crkne. Pri toplem pa, kakor pravis, vedno malo gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno, je na vplinjece. Saj se bos navadil, kako vzigati hladnega in kako segretega. Pri meni pri hladnem motorju vedno cok (zaug), ko vzge pa ga takoj zmanjsati, drugace ga zadusi in crkne. Pri toplem pa, kakor pravis, vedno malo gasa.

ok...thanks obema...bomo pa z malo gasa vžigali...bodo vsaj vsi slišali wingsa ^_^

lp

b.

Popravljeno . Popravil bborutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm pri hladnem se včasih res nekaj pritožuje, topla pa vžge b.p., brez potrebe po dodajanju gasa :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so vse fejzerke od 01 pa do 05 letnika vžigale brez gasa in skor vedno brez zauga

sem mela tak občutek da kakor jo navadiš tako užge

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so vse fejzerke od 01 pa do 05 letnika vžigale brez gasa in skor vedno brez zauga

sem mela tak občutek da kakor jo navadiš tako užge

prvič brez zauga, ni pogoja da jo vžgem.

drugače pa ja je potreba po gasu, pa še pol se mi zdi ko da je sekundo mal zadušena :hmm:...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečke ok? Se ti potem mašina kaj zaganja? Štelanje fergazerjev?

hm, svečke majo 9kkm, ostalo je pol vse čist kul, nobenga čudnega filinga.

Kar se tiče štelanja fergazerjev...po pravici sploh nimam pojma zakaj se tle gre :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskreno povedano niti sam nisem popolnoma siguren (nekaj v zvezi z dotokom bencina v cilindre) :hmm:.....jbga nisem mehanik in ne žnaram preveč po mašini. Največji podvig je bil nastavljanje štandgasa :lol1: Vendar me kljub temu moja mašinca služi odlično od kar sem jo kupil.

Vem pa, da je po štelanju le-teh mašina predla kot muca, ni se zaganjala, gas je bil bolj odziven itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje. Imam fazerko l 99 in ima za moje pojme glasen menjalnik še posebej ko zamenjam v drugo. A imate tudi vi podobne probleme al sem to samo jaz.

In zanima me kam vozite na servis yamahe v okolici Nove Gorice. Letos sem kupil ta motor iz italije in bi rad naredil servis da vidim če vse štima na motorju. Saj olje in filter sem sam zamenjal in verigo z zobniki udi vendar so še druge stvari...(ventili karburatorji menjalnik...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Imam fazerko l 99 in ima za moje pojme glasen menjalnik še posebej ko zamenjam v drugo. A imate tudi vi podobne probleme al sem to samo jaz.

To je značilno za (vse?) Yamahine menjalnike (sprobal FZS600, FZ6S in FJR1300).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar držalo. Posebaj je glasen, če v prvi naviješ na obrate (4k in več) in potem prestaviš v drugo. Če prestaviš nekje na 2k obratov, se da prestavili lepo mehko.

Pač vsi Yamahini menjalniki so glasni. Ne se sekirat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar držalo. Posebaj je glasen, če v prvi naviješ na obrate (4k in več) in potem prestaviš v drugo. Če prestaviš nekje na 2k obratov, se da prestavili lepo mehko.

Pač vsi Yamahini menjalniki so glasni. Ne se sekirat :D

JA BRAVO ! To je res, jaz sem pelju fazer 04 pa se mi je tud zdelo. Enkrat sem navil gas na visoko območje, nekje okoli 8 tisoč pa ko sem menjal sem stisnu sklopko pa motor utihne na minimum pa ŠKRRRRCC me je prav zabolelo srce. Pa saj na gixu tudi tako naredi, pač samo iz prve v drugo, zato vedno menjam pod 3k / min

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Lep pozdrav.

Nekaj dni imam yamaho fzs 600, letnik 01. Motor na mestu segrejem, preden se odpeljem. Vendar temperatura med vožnjo pade na kakšnih 20°C. Pri avtu sem navajen na stalno temperaturo malce pod 90. Skrbi me, da je motor ves čas hladen, in ga bom uničil. Imate kakšne izkušnje s tem, je to normalno?

Aja, kazalec temperature ni originalen in je digitalen, ampak senzor je verjetno original...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če mašino z golimi, rokami probaš ALI je mašina še vedno, na 20C ?

Hamdala!!!

verjetno ti ena enka, manjka pred številko - 20?! torej 120?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Ni možno, gre za napako v števcu. Motor izpod 60-50 stopinj težko verjamem da se ne segreje čez pa naj bo še tako mrzlo zunaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mogoče ti je šel pa cevni termostat k hudiču.

Ker je stalno odprt ti gre vsa hladilna tekočina skozi hladilnik in ti jo hladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Nekaj dni imam yamaho fzs 600, letnik 01. Motor na mestu segrejem, preden se odpeljem. Vendar temperatura med vožnjo pade na kakšnih 20°C. Pri avtu sem navajen na stalno temperaturo malce pod 90. Skrbi me, da je motor ves čas hladen, in ga bom uničil. Imate kakšne izkušnje s tem, je to normalno?

Aja, kazalec temperature ni originalen in je digitalen, ampak senzor je verjetno original...

lp

Kakšna točno je temp. motorja?

Pa četudi je termostat ves čas odprt, se motor segreje na 50-60 stopinj, pa če je ša tako mraz.

Ko ogrevaš mrzel motor, potipaj cilindre in hladilnik. Če cilndri postanejo vroči pred hladilnikom, je termostat v redu in se nimaš kaj bati. Po vožnji pa potipaš blok motorja in če ga ne moreš držati z roko, je dovolj segret. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hitre odgovore! Števec se mi zdi da deluje, saj se na mestu temperatura spet počasi dvigne.

Najbolje da grem naredit en krog in poročam o temperaturi na dotik :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Imam fazerko l 99 in ima za moje pojme glasen menjalnik še posebej ko zamenjam v drugo. A imate tudi vi podobne probleme al sem to samo jaz.

Na to škrtanje se pa kar hitro navadiš čeprav te mal srce boli. Res je menjalnik je kar glasen. Nič hudega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Imam fazerko l 99 in ima za moje pojme glasen menjalnik še posebej ko zamenjam v drugo. A imate tudi vi podobne probleme al sem to samo jaz.

In zanima me kam vozite na servis yamahe v okolici Nove Gorice. Letos sem kupil ta motor iz italije in bi rad naredil servis da vidim če vse štima na motorju. Saj olje in filter sem sam zamenjal in verigo z zobniki udi vendar so še druge stvari...(ventili karburatorji menjalnik...)

Popravljam, da nebo pomote.

Na to škrtanje se pa kar hitro navadiš čeprav te mal srce boli. Res je menjalnik je kar glasen. Nič hudega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!