Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Naj te nič ne boli......to je normalno :D Ne ga v prvi dvignit v previsoke obrate, tam nekje do 2-3k, pa bo malo lažje šlo.

Je pa tiši, če šaltaš brez sklopke, z medgasom (al kako se že temu reče) ;)

Objavljeno
Menjalnik je tipično dirkaški z dolgo prvo prestavo ter kratkimi gibi. V višjih vrtljajih deluje brezhibno in hitro. Pri nižjih obratih bi mogoče lahko bil malo tišji ter bolj natančen, vendar dostikrat to ni serijska hiba motocikla ampak podpis "mojstra", ki je utekal nov motocikel. Nobena skrivnost ni, da je danes vtekanje novega motocikla namenjena predvsem menjalniku, da se "uleže" kot noga v nov čevelj. Z neveščim in grobim ravnanjem lahko v prvih nekaj sto kilometrih menjalnik zaznamujemo za vedno.

to je iz enega članka iz motosveta za suzukija in mislim da bi lahko veljalo za vse motorje... torej škrtanje...

Objavljeno

Včeraj sem se malo vozil, z namenom da preverim dejansko temperaturo motorja. Blok je postal tako vroč, da ga nisem mogel več dolgo držat, po kakšnih 20 minutah, nič prej. Vendar je tudi takrat temperatura na mestu hitro narasla na 40 stopinj, ko sem se malce hitreje odpeljal pa v nekaj 100 metrih nazaj na 20. Med vožnjo po števcu nikoli ni prišla na več kot 30.

Me pa zanima, kje bi lahko dobil poceni ročko za sklopko, skoraj polovica je manjka.

Sicer pa slika mojega motorja:

yama1.jpg

yama2.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Me pa zanima, kje bi lahko dobil poceni ročko za sklopko, skoraj polovica je manjka.

Bilo kje, tudi original ni draga. Drugače pa kakšen Louis inp.

Aja, sicer pa ta motor itak nima kazalca za temp. mašine, tako da vprašanje kaj imaš ti namontiran gor :P

To je najvrjetneje nekakšen "home made" dodatek, senzor pa kar tako nekam nameščen pri mašini. Ko se pelješ, piš vetra hladi in kaže manj. Raje umakni in se ne sekiraj.:D

Če se mašina po nekaj 10 kmjih segreje, da ne moreš primt je na delovni temp. (približno rečeno) :D.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
Aja, sicer pa ta motor itak nima kazalca za temp. mašine, tako da vprašanje kaj imaš ti namontiran gor :P

To je najvrjetneje nekakšen "home made" dodatek, senzor pa kar tako nekam nameščen pri mašini. Ko se pelješ, piš vetra hladi in kaže manj. Raje umakni in se ne sekiraj.:D

To pojasni vse skupaj. Se ne bom več obremenjeval s tistim termometrom. Hvala!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Čaw.

ej a mogoče kdo ve za kkšn lončk (tak da mal bl brni) za fzs600 2000, pa da je za normaln dnar? :rolleyes:

lp

Objavljeno

Zdej pa še enkrat vpraši kaj te točno zanima in kaj je za tebe "normalni denar".

Vse lahko dobiš za normalni denar, tj €.

Mislim halooooooooo?

Objavljeno
Čaw.

ej a mogoče kdo ve za kkšn lončk (tak da mal bl brni) za fzs600 2000, pa da je za normaln dnar? :rolleyes:

lp

Tudi vekarca v plehnatem talarju je dobra in pocen :headbang: da mal brni

:whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav!

Kako je s Fazer-ji (600, l.03) pri cca. 45.000km+? Je tole že veliko za takšen motor? Bi moral na servisu kaj posebnega naredit (uplinjači, ventili,... )? Koliko jih še prevozim brez problemov (po izkušnjah)?

Hvala

Lp

Popravljeno . Popravil johnny21
Objavljeno (popravljeno)

Moja FZS 600, l.03 jih je v mojem lastništvu imela 65k. Vseh 65k brez problemov.

Na 40k naj bi štelal ventile (po knjižici), vendar jih nisem. To sem povedal tudi kupcu, ki je motor od mene kupil.

Vse je odvisno kako je bilo z motorjem ravnano.

Vplinjače sem naštelal že prej, predvsem zaradi menjave zračnega filtra in auspuha.

Zdej,če je veliko al ni.....po moje ni, če vzameš da se na sezono dela vsaj 10k. Do 100k ali več lahko mirno trajbaš :D

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

OOOO super potem tole. V kratkem ga peljem na servis, pa bom še naročil da malo pregledajo sam agregat, če je potrebno kaj naštelat. Na moje uho mi dela normalno, nobenih posebnosti.

Lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A je kdo že predeloval nosilec tablice? Hočem da se tablica malo odmakne vidnemu polju policistov. :evilgrin: Zanimajo me rešitve na tem motorju, prosim za slike!

Popravljeno . Popravil hirdan
Objavljeno
Pozdrav!

Kako je s Fazer-ji (600, l.03) pri cca. 45.000km+? Je tole že veliko za takšen motor? Bi moral na servisu kaj posebnega naredit (uplinjači, ventili,... )? Koliko jih še prevozim brez problemov (po izkušnjah)?

Hvala

a ti si ta tič k me je že po PMju mal zaslišaval

če bi bil bolj direkten bi izvedel več zanimivga kot sem ti napisala

btw:ta tvoj motor ima moj bivši wings izpuh gor :naughty:

in ja tud ta motor sem že vozila in ga skor zamenjala s stricem za svojga Zja :whistle:

drgač pa kupil si dober motor,garantirano ni bil nikoli ne prevrnen in ni imel nobenga problema z njim,zato ga je kr težko prodal

Lp

OOOO super potem tole. V kratkem ga peljem na servis, pa bom še naročil da malo pregledajo sam agregat, če je potrebno kaj naštelat. Na moje uho mi dela normalno, nobenih posebnosti.

Lp

najbrž da boš moral počas ketno zamenjat,k je še dobra da je zdržala tolk km sam gre k kraju

če te pa še kej konkretnga zanima pa upraš po PM

Objavljeno
Tudi vekarca v plehnatem talarju je dobra in pocen :headbang: da mal brni

:whistle:

Ooooo super, pa čudn da nism že prej tega pogruntov. Hvala :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo

mene pa zanima kakšen je postopek z zamenjavo svečk na fazerki. Je potrebno odstranit tank, ali se da tudi brez tega.

Bi bil zelo hvaležen, če bi mi lahko povedali kako gre vse skup.

thanks

Objavljeno
živjo

mene pa zanima kakšen je postopek z zamenjavo svečk na fazerki. Je potrebno odstranit tank, ali se da tudi brez tega.

Bi bil zelo hvaležen, če bi mi lahko povedali kako gre vse skup.

thanks

ja brez problema jih zamenjaš ne da bi dal rezervoar "gor" ključ16mm za odvitje in privitje svečk! Pa namaži jih ko jih boš dal nazaj noter nove z bakreno mastjo. l.p.

Objavljeno
ja brez problema jih zamenjaš ne da bi dal rezervoar "gor" ključ16mm za odvitje in privitje svečk! Pa namaži jih ko jih boš dal nazaj noter nove z bakreno mastjo. l.p.

aha, se pravi, da bi potem moral biti ključ, ki je zraven pravi.

Z bakreno mastjo? Zakaj pa to?

Objavljeno
aha, se pravi, da bi potem moral biti ključ, ki je zraven pravi.

Z bakreno mastjo? Zakaj pa to?

Zato, da se lažje privijejo in da pri naslednji demontaži niso vse zapečene.

Objavljeno

Pozdravljeni

Imam eno začetniško težavo. Od začetka mi je fazerka vžigala iz prve (govorimo zgolj in le o hladnem motorju, ogret vžge brez debate), sedaj pa jo moram ene 2-3 krat nahecat. Predvidevam da sem vzrok jaz. Res je da nimam še občutka, koliko ''zauha'' moram dodati, samo sem že ene trikrat probal (enkrat do konca, drugič na pol, tretjič brez) in vsakič mi prvi vžig crkne.

Kakšne taktike imate vi? Dodate mogoče poleg zauha pri vžigu tudi kaj gasa ali ne?

Hvala.

Lp

Johnny

Objavljeno

Jaz osebno pri mrzlem motorju vedno dam zauh do kraja. Vedno vžge bp, brez dodatnega gasa.

Sem pa imel tudi jaz podobne probleme, ki pa so se sami od sebe rešli :)

lp

borut

Objavljeno

Meni je od začetka vžigal tudi bp, mrzel. Sedaj pa že nekajkrat ni hotel. Sej verjamem, da ga moram pogruntati in se ga navadit.

Razmišljam pa nekaj. Nekaj časa nazaj, ko sem menjaval olje in filter, sem še spihal zračni filter in ga obrnil glede na položaj kot je bil notri. Samo to nebi smelo imeti nobenega vpliva, če zračni filter samo zasukam za 180°. To mi je edino padlo na pamet, ker se mi zdi da mi od takrat crkuje hladen. Lahko pa je vse samo naklučje.

Kar razpišite se prosim malo, da vidim kako vžigate hladenga ostali!

Lp

Johnny

Objavljeno

Majke mi, da ne vem če sem svojga kdaj vžgal s čokom :hmm: Ponavadi sem mal gasa dodal in potem šele odpru čok, ko se je vžgal, če sem ga.

Je pa še nekaj.....zelo se mu pozna, kakšna je zunaj temperatura. Ko je toplo, je vžgal zmeraj b.p.,tudi pri hladnem motorju. Pri malo bolj hladnem vremenu, je znalo včasih mal hecat.

Objavljeno

:worship: men je Yamaha tako lepo vžigala, brez čokla ipd.., če primerjamo s Suzukijem,.... kot noč in dan.

Objavljeno

Pozdravček vsem!

Tudi jaz nisem imel nikoli problema z vžigom, razen po končani zimski sezoni, ko ga nekaj mesecev nisem vžigal (ker je pač bil akomulator ven vzet). Takrat sem ga pač priklopil na kable in avto, pa je blo!

Drugače pa sem ga ponavadi vžigal z malo gasa, ko je vžgal pa še malo "zauga, čoka", da se je toloiko segrel, da je potem lepo lavfal (nekako tako, kot je opisal Frips)

A si mogoče kdaj pomislil, da bi lahko bile svečke krive? :?

Lep dan še naprej, :winkiss:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!