Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

A si mogoče kdaj pomislil, da bi lahko bile svečke krive?

Svečke sem včeraj ven pobral, jih pregledal, očistil in nastavil na 0.7! spihal in našprical še kontakte od kablov ter zmontiral nazaj, v upanju da sem kaj naredil. Dam kontakt, odprem zauh na 3/4 pritisnem start gumbek motor vžge in crkne. Še enkrat poskusim, enako. Potem pa sem pri vžigu dodal malo gasa in ni več crknil, sem pa moral takoj zapirati zauh, ker so mu obrati začeli naraščat, zato sem tudi posumil da ga mogoče sploh nebi že v štartu rabil, ne vem no?!?!

Mal mi je čudno. Ali sem izgubil občutek za vžig, ker ko sem ga imel prvi teden v lasti, je vžgal iz prve, sedaj ko sem se ga pričel pa navajat me pa zeza?

LP

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z gasom pa ja, vedno. Samo pol je treba takoj malo zauha odpret, da se ogreje, sicer mu obrati padejo in crkne.

Mene bolj muči to, ker bi ga rad brez gasa vžgal. Ampak že tukaj vidim, da imate vsak svojo taktiko vžiganja oz. je odvisno od okoliščin in motorja.

Kompliciram ja, vem :whistle:

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, da se lažje privijejo in da pri naslednji demontaži niso vse zapečene.

Hotel si povedati, da se navoj zapeče. To pomeni, da je lažje odvijanje svečk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel si povedati, da se navoj zapeče. To pomeni, da je lažje odvijanje svečk.

Tako je.

Pa tudi ko namazane privijaš gredo dosti lažje kot na suho. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, fantje. Mislim da sem skapiral svojo težavo z vžigom. :headbang:

Jaz sem kakšna dva tedna nazaj eno svečko vzel ven, z namenom da preverim v kakšnem stanju so. Tako sem ugotovil da ima svečka med elektrodo in jezičkom cca. 0,8mm. Jaz junak tole nastavim na 0,7mm (po knjigici). Že takoj po tem, ko sem samo eno svečko tako nastavil mi je motor težje vžigal. Ampak ker se je to zgodilo samo enkrat, sem si rekel jeb.. ga, sem ga pač narobe vžgal (vsakemu se enkrat zgodi). Ta teden pa sem imel malo več časa in sem se lotil pregledati vse svečke (jih tudi očistiti, nastaviti in če bi bila samo ena slaba, bi šel vse kupit nove). Ker so svečke v kar dobrem stanju še za letos, sem jih vse samo nastavil na 0,7mm (ker so bile približno med 0,8 in 0,9). Tako mi je po ''servisiranju'' svečk motor ŠE TEŽJE vžgal. Po dve polprespanih nočeh, razmišljanj, objave težave tukaj na forumu me je prešinila misel, da sem šel še enkrat preverit v knjigico razdaljo med jezičkom in elektrodo. Ta je cca. od 0,7 do 0,8mm. Takoj me spreleti srh, da sem sam sebi dal dela, s tem ko sem šel svečke nastavlat na 0,7 :headbang: , ker sem s tem povzročil da je sedaj od vsake svečke veliko manj energije (manjša iskra, ker je manjša razdalja).

Tako, jutri bom še enkrat vse 4 nastavil na dobrih 0,8 in more palit iz prve na mrzlem motorju. Jaz si pa belim glavo, pa razmišlajm kako to, da je od začetka vžigal tako lepo. Sicer pa človek nikoli ne ve, če ne poizkusi. Imel sem dober namen, pregledati kakšno je stanje in si s tem zadal še nekaj dodatnega dela. :headbang: Ena izkušnja več!

Lep vikend vsem!

Johnny

P.S.

Sporočim situacijo jutri, ko bom nastavil svečke nazaj na 0,8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa glede užiga motorja,jaz vse motorje ki sem jih imela sem jih in jih vedno užigam brez gasa in brez čoka

seveda izjemo so zimski dnevi ko motor več počiva,takrat si pomagam s čokom

se mi pa zdi da motor užiga tako kot ga navadiš

nekdo ki ga vedno užiga z gasom mu brez gasa niti ne bo užgal vsaj tako se je izkazalo v praksi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa glede užiga motorja,jaz vse motorje ki sem jih imela sem jih in jih vedno užigam brez gasa in brez čoka

seveda izjemo so zimski dnevi ko motor več počiva,takrat si pomagam s čokom

se mi pa zdi da motor užiga tako kot ga navadiš

nekdo ki ga vedno užiga z gasom mu brez gasa niti ne bo užgal vsaj tako se je izkazalo v praksi.

Aha, navadiš ga? Ko zalaufa mu pa brikete natreseš al kaj? :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla

Torej, včeri še enkrat pobral ven vse 4 svečke, jih nastavil na 0,85 dal nazaj in vžgal. Tokrat SPET ne iz prve ampak v tretje :headbang:

Danes bom še obrnil zračni filter nazaj, tako kot je bil, samo dvomim da je to vzrok (sumim, da mogoče težje potegne zrak, ker je sedaj obrnjen tako da je na sesalni strani mrežica od filtra speta skupaj in je zadeva bolj gosta).

Sicer pa se mi čedalje bolj dozdeva, da sem sam kriv, ker se ga pač še nisem navadil in potrebujeva vsak svoj čas. Je pa moteče, da moram ko je hladen 2x, 3x vžigat, sploh če vem da je od začetka palil brez problema (zato sedaj tudi razmišljam kaj sem z dobrim namenom spremenil, ker možno da sem kaj zaje...).

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, navadiš ga? Ko zalaufa mu pa brikete natreseš al kaj? :slap:

Ti se kar delaj norca.Lohk pa prideš moj motor užgat pa boš vidu da ti bo kresnu u prvo brez gasa in brez čoka

lohk pa probaš na fejzerci od kolega to narest pa ti dam za gajbo pira če jo užgeš brez gasa in brez čoka :naughty:

p.s

johnny21

kolikor vem je njemu vedno u prvo kresnu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti se kar delaj norca.Lohk pa prideš moj motor užgat pa boš vidu da ti bo kresnu u prvo brez gasa in brez čoka

lohk pa probaš na fejzerci od kolega to narest pa ti dam za gajbo pira če jo užgeš brez gasa in brez čoka :naughty:

Kvečjemu zaradi različnega stanja agregata (beri: ohranjenost, nastavitve, pretočnost zračnega filtra itd.. ) .

Javi se, ko ti bo začel prinašat cajtnge... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr zafrkavi :winkiss: a misliš, da mi je problem dat poštarju fejzerko pa ,da mi pripelje nedeljski dnevnik :naughty:

lahko pa recimo razložiš potem to dve fejzerki obe na števcu 2.000km praktično nove ena užge brez vsega samo na gumb druga rabi gas????

ohranjenost-obe kot nove čuvane

nastavitve-tovarniške

pretočnost zračnega filtra-??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr zafrkavi :winkiss: a misliš, da mi je problem dat poštarju fejzerko pa ,da mi pripelje nedeljski dnevnik :naughty:

lahko pa recimo razložiš potem to dve fejzerki obe na števcu 2.000km praktično nove ena užge brez vsega samo na gumb druga rabi gas????

ohranjenost-obe kot nove čuvane

nastavitve-tovarniške

pretočnost zračnega filtra-??

Verjemi, da pri motorjih in agregatih ni pojma "se navadi". Vse je pogojeno le s fizikalnimi lastnostmi...tudi ko pride motor s tovarne ni 100% identičen predhodniku, saj se orodja za obdelavo obrabljajo, iz tega pa sledijo različne tolerance tu in tam. Razlika kot že rečeno v tolerancah v agregatu, posledično tudi tesnenju na različnih mestih, razlika v razmerju gorivo/zrak, razlika v svečkah (včasih že odmaknjenost elektrode pri svečki), ipd, ipd...dejavnikov za delovanje agregata je mnogo, ti pa od motocikla do motocikla sigurno niso 100% enaki, ker ne morejo biti, saj svet brez trenja, gravitacije in ostalih fizikalnih pojavov ne obstaja...

V glavnem tu ni in dokazano ne more biti dejavnika "se navadi".

Enako velja za start spray...ni variante "se navadi" . O.K.?

P.S. Ker pa je to Yamaha, so tovarniška odstopanja še toliko večja :P

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah daj marduk, umiri se malo, a te je kdo kaj užalu, da vse po vrsti zmerjaš z ovcam? Saj nobeden razen tebe ne vpleta tu neko wtf inteligenco motorjev in jo primerja z inteligenco babice al psa, hkrati pa govori še o neki surrealistični fiziki zgolj zaradi tega, ker se beseda fizika sliši, kot da zato kaj več veš. Da ne govorim o seciranju mojega texta od črke do črke, kar na koncu sploh ni point teme. Govora je bilo vžiganju na čok in z takim vztrajnim početjem se karkoliže na ta način obrabi in prilagodi vžiganju, naslednjič pa ko bi vžigal brez čoka pač ne steče takoj - ni pa tudi neke drame iz tega, kot jo nekateri delajo. Dal sem zgolj primer v razmislek. Skratka z vztrajnim ponavljanjem čoka se v mašini spremenijo določene tehnične lastnosti (ziher so minimalne - ampak dovoljšnje, da pri primerjanju čutiš razliko - tu pa se potem zaradi teh malenkosti krešejo mnenja). Lahko bi dal še primer pojma ''utrujenost materiala'' in marsikateri pilot se ob tem ne bi smejal, ker dobro ve kaj je to - in tudi to se da enostavno razložiti, ampak je bilo marsikdaj dovolj za zrušenje aviona.

Z ovcam naj se počuti ozmerjan le tisti, ki se najde v opisu...

In če se gremo kaj se lahko navadi ali nauči, to sigurno ni skupek kovine in plastike, sploh pa ne tak brez umetne inteligence...čeprav se tudi umetna inteligenca samo navidezno uči po predprogramiranih samplih.

Potemtakem se tudi kamni v vodi "učijo" in postanejo okrogli namesto robati? Pa povej to komu, me zanima ali se ti bo smejal samo 14 dni ali cel mesec?!

Kaj je pa razlog za ne/vžiganje mrzlega agregata, lahko naštevamo do jutri...sigurno pa to ni neka navajenost ali muhavost motorja...

Utrujenost materiala se sigurno ne pojavi zaradi ne/vžiganja s čokom...

Pa mi lahko spet napišeš, da razčlenjujem text, še vedno pa stojim za svojim stališčem, da se motor ni zmožen oz. sposoben učiti ali navaditi na stvari.

Če ste pač zagrabili na mojo mimogredno prijavo, da se motor ni sposoben navaditi in naučiti mi to prosim tudi dokažite. Po moji kmečki logiki to ni bilo in ne bo možno, razen če boste izumili FrankenFejzerja. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi ko pride motor s tovarne ni 100% identičen predhodniku, saj se orodja za obdelavo obrabljajo, iz tega pa sledijo različne tolerance tu in tam. Razlika kot že rečeno v tolerancah v agregatu, posledično tudi tesnenju na različnih mestih,

Nebi se spuščal v vaše debate zanimive pa so tolerance in odstopanja. Pri obdelavi materiala so rezila iz visoko kvalitetnih materialov (rezilna orodja) zaradi minimalne obrabe pri obdelavi. Zato sta kos od kosa v stotinko (0,03 H7) enaka. To mislim za cilindre, bate... Je pa tudi obraba rezilnih orodij, zato obstaja merjenje in posledično zamenjava orodij, nožev, brusov ... Da o odlitkih pri katerih se obdeluje samo naležni spoj ne govorimo. Kontrola izdelkov.

Ali se lahko agregat navadi pri vžigu na čok ali gas seveda ni možno, ker ni živo bitje. Je pa res, da je to ostalo v naši navadi iz časov ohoho. Agregat od agregata se razlikujeta v malenkostih in ta malenkost vpliva na vžig ali daš čok gas ali ne. To pa je naša navada njegovega vžiga.

Praviloma v normalnih pogojih se vsi agregati vžigajo brez čoka in gasa. V hladnem vremenu z čokom. Če pa pri vžigu dodaš malo gasa je posledica hitrejši vžig zaradi večje količine vžigalne zmesi (zrak + gorivo) in seveda vseh dejavnikov vžiga. (motoroznanstvo)................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi se spuščal v vaše debate zanimive pa so tolerance in odstopanja. Pri obdelavi materiala so rezila iz visoko kvalitetnih materialov (rezilna orodja) zaradi minimalne obrabe pri obdelavi. Zato sta kos od kosa v stotinko (0,03 H7) enaka. To mislim za cilindre, bate... Je pa tudi obraba rezilnih orodij, zato obstaja merjenje in posledično zamenjava orodij, nožev, brusov ... Da o odlitkih pri katerih se obdeluje samo naležni spoj ne govorimo. Kontrola izdelkov.

Res je. Pa vseeno lahko pride do malo večje razlike, če je cilinder recimo v zgornji meji tolerance, bat pa v spodnji. Sigurno neke drastične razlike ne more biti in nima velike teže pri kasnejšem delovanju agregata, dejavnik je pa vseeno.

Pri orodjih pa bi moralo biti tako (oz. je tako), da je za npr. nož ali rezilno ploščico, tako ali tako predvidena življenska doba toliko in toliko metrov (na vseh komadih mora orodje rezat eno in isto količino materiala, zato je komad obdelan vsaj 2x), orodje pa se menja že veliko prej, pa naj bo še čisto dobro (razen če kakšen japonček zamudi na šiht ;) ).

In ravno H7 ujem je mnogo pretesen za recimo ujem cilindra in bata...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veva o čem govoriva. Ravno ta razlika v izdelavi, sestavi, debelini, izrabljenost materialov in še druge malenkosti vplivajo pri vžigu agregatov. In to je tista razlika med njimi ali po domače navadil sem ga da vžiga z čokom ali gasem.

Novi agregati vedno vžigajo po navodilih proizvajalca - brez gasa v normalnih pogojih in v hladnem vremenu z čokom lahko tudi z malo gasa.

Ni pa nič narobe če nekdo za lažji zagon uporablja eno ali drugo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se vrnimo nazaj k temi.

Danes zamenjal svečke, notri zategnil nove in ponovno razočaranje -> nič bolš! :headbang:

Jutri grem še polnega tankat na OMV, ker sedaj sem tankal na Petrolu in ena od možnosti je tudi ta, da mi od takrat ne vžiga. Sem pa tudi spustil nekaj bencina iz uplinjača na dnu, kjer je vijakec namenjen za to, če se nabere notri kaj težjega od bencina da spustiš ven.

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se vrnimo nazaj k temi.

Danes zamenjal svečke, notri zategnil nove in ponovno razočaranje -> nič bolš! :headbang:

Jutri grem še polnega tankat na OMV, ker sedaj sem tankal na Petrolu in ena od možnosti je tudi ta, da mi od takrat ne vžiga. Sem pa tudi spustil nekaj bencina iz uplinjača na dnu, kjer je vijakec namenjen za to, če se nabere notri kaj težjega od bencina da spustiš ven.

Lp

Johnny

Probej z drugim gorivom vendar mislim, da ne bo nič boljše.

Nasvet. Obišči zanesljivega serviserja ali mehanika boš saj vedel pri čem si.

Zakaj? Meni se je na moji fazerci dogajalo, da mi je motor kdaj pa kdaj ugašal ko sem spustil gas in stisnil sklopko. Nerodna zadeva. Vse sem probal na koncu je mehanik zamenjal neko škatlico, ki regulira količino zraka za mešanje z gorivom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole, tank je poln (OMV Super 95).

Danes in jutri ne bom imel časa probati, ker me ni doma. V nedeljo bomo pa videli če bo kaj drugače. Sem pa danes, preden sem šel na pumpo ga v tretje vžgal in sicer z odprtim čokom in malo malo gasa. Ko je pa vžgal, sem moral malo gaz zadržati, da se je potem ustavil na čoku in ni crknil :unsure: . Aja notri so nove svečke, da ne pozabimo!

Naslednji teden ko bo lepo vreme grem pa še uplinjače sinhronizirat, ker možno da je tudi tu kaj narobe (na mestu s stisnjeno sklopko motor ni čisto miren - od 1.000 do 1100 obratov niha).

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole, tank je poln (OMV Super 95).

Danes in jutri ne bom imel časa probati, ker me ni doma. V nedeljo bomo pa videli če bo kaj drugače. Sem pa danes, preden sem šel na pumpo ga v tretje vžgal in sicer z odprtim čokom in malo malo gasa. Ko je pa vžgal, sem moral malo gaz zadržati, da se je potem ustavil na čoku in ni crknil :unsure: . Aja notri so nove svečke, da ne pozabimo!

Naslednji teden ko bo lepo vreme grem pa še uplinjače sinhronizirat, ker možno da je tudi tu kaj narobe (na mestu s stisnjeno sklopko motor ni čisto miren - od 1.000 do 1100 obratov niha).

Lp

Johnny

1. Preveč si pedanten

in/ali

2. Naj ga en sposoben serviser pogleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simonsi, prva točka bo zagotovo držala, če zadevo imam, more le ta delati tako kot more, ne da mi nekaj sere. Če jaz nekaj dam na te stvari, potem more to delat tako kot hočem. Takšen sem jeb... ga.

Za drugo, pa ti tko povem: Od kar je v moji lasti tako ali tako še ni bil na servisu (sem servis naredil sam). Kot pa sem že omenil nasledni teden ko bo lepo vreme si bom vzel čas in ga peljal enemu dobremu mojstru za ta motor.

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, mislim da sem poštimal zadevo.

Včeraj sem bil tik pred tem, da vzamem ven vse 4 uplinjače in jih očistim (češ, da je notri kakšna smet). Pred tem sem šel (hvala bogu) preverit Throttle position sensor, preko katerega mi je v stanju service obratomer kazal 0 RPM, namesto 5000 RPM. Tako sem ga odtegnil in nastavil na 5000 RPM, zadevo zategnil in poizkušal vžgati. Ok, res da mi ni vžgal iz prve, ampak vsaj vem zakaj, ker sem ga zalil z čokom. Potem sem čok zaprl in ga vžgal z čisto malo gasa. Motor občutno bolje deluje in se drugače obnaša pri hladnem vžigu. Tako sem dal nazaj še stare svečke, ki so čisto OK in ga zvečer, ko je bil spet hladen poizkusil vžgati in je vžgal brez čoka, z malo gasa. Če bi pa prosti tek nastavil še malo višje (sedaj ga imam na 1000 RPM) bi mi verjetno vžgal še brez gasa.

No in kako se mi je ta težava sploh zgodila, sem ugotovil šele sedaj ko sem to odpravil. V users manualu piše pri nastavitvah prostega teka, da je normalni prosti tek motorja od 1150-1250 RPM, ne piše pa tega kar piše pri nastavitvah throttle senzorja. In sicer, da nastavi najprej prosti tek motorja in nato šele nastavi throttle senzor. Jaz pa ker sem hotel obrate motorja dvigniti iz 900 na 1000 in sem to tudi storil, sem s tem spremenil začetno pozicijo senzorja. Zato mi je motor verjetno ob hladnem vžigu vedno zalivalo, ker sem ga moral vžgati z gasom in čokom.

Sedaj moram samo še sinhronizirat uplinjače, ker mi je na mestu malo nemiren.

Lep dan

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!