Sanda7 Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 a zdej boš pa še barvo kompliciral bod vesel če boš sploh dobil v črno ga pa itak lohk štrihneš nimaš kej falit lepa je
raceaprilia Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 semeringa (ce ze menjas, menjaj oba) ne bi smela stati veliko vec kot € 20-25.-, dela pa je, odvisno koliko si vesc, 1,5-4 (da ne bo kdo komentiral: pavze so vstete :P ) ure. in ce ze, menjaj se olje v vilicah. liter ca. € 7.-; odvisno koliko ga potrebujes, samo bo 1 liter kar ok. Kolegu na servisu sicer za Kawa Z 1000 zaračunali okroglih 140€ za ta poseg. Ne bom delal reklame kje. Bistvo - če si le malo tehnične sorte lahko pršparaš kak €. lp
Povratnik Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 Zanima me, če se kje komu valja po garaži kaj " rohnečega" za na konec izpušne cevi za FZS 600 l.98 ? Če je kaj ustreznega , (po možnosti legalno, da me zaradi prevelikega hrupa ne bojo preganjali policisti) naj me kontaktira ! L.p.
lukabogo Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Jaz osebno pri mrzlem motorju vedno dam zauh do kraja. Vedno vžge bp, brez dodatnega gasa. Sem pa imel tudi jaz podobne probleme, ki pa so se sami od sebe rešli :) lp borut PODPIŠEM
lukabogo Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Ok, fantje. Mislim da sem skapiral svojo težavo z vžigom. :headbang: Jaz sem kakšna dva tedna nazaj eno svečko vzel ven, z namenom da preverim v kakšnem stanju so. Tako sem ugotovil da ima svečka med elektrodo in jezičkom cca. 0,8mm. Jaz junak tole nastavim na 0,7mm (po knjigici). Že takoj po tem, ko sem samo eno svečko tako nastavil mi je motor težje vžigal. Ampak ker se je to zgodilo samo enkrat, sem si rekel jeb.. ga, sem ga pač narobe vžgal (vsakemu se enkrat zgodi). Ta teden pa sem imel malo več časa in sem se lotil pregledati vse svečke (jih tudi očistiti, nastaviti in če bi bila samo ena slaba, bi šel vse kupit nove). Ker so svečke v kar dobrem stanju še za letos, sem jih vse samo nastavil na 0,7mm (ker so bile približno med 0,8 in 0,9). Tako mi je po ''servisiranju'' svečk motor ŠE TEŽJE vžgal. Po dve polprespanih nočeh, razmišljanj, objave težave tukaj na forumu me je prešinila misel, da sem šel še enkrat preverit v knjigico razdaljo med jezičkom in elektrodo. Ta je cca. od 0,7 do 0,8mm. Takoj me spreleti srh, da sem sam sebi dal dela, s tem ko sem šel svečke nastavlat na 0,7 :headbang: , ker sem s tem povzročil da je sedaj od vsake svečke veliko manj energije (manjša iskra, ker je manjša razdalja). Tako, jutri bom še enkrat vse 4 nastavil na dobrih 0,8 in more palit iz prve na mrzlem motorju. Jaz si pa belim glavo, pa razmišlajm kako to, da je od začetka vžigal tako lepo. Sicer pa človek nikoli ne ve, če ne poizkusi. Imel sem dober namen, pregledati kakšno je stanje in si s tem zadal še nekaj dodatnega dela. :headbang: Ena izkušnja več! Lep vikend vsem! Johnny P.S. Sporočim situacijo jutri, ko bom nastavil svečke nazaj na 0,8. če kupiš svečke, ki so namenjejne za določen motor jih NE rabiš štelat, ker so že. problem je verjetno kje drugje. kapiš...
lukabogo Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Pozdrav. Vozim fazerko letnik 2007. Imam problem da pri polaganju ovinkov stalno drsim s stopalko po tleh in mam že čisto izbrušene. Ali obstaja kakšna športna vrjanta teh stopalk ali enostavno čisti cestaš? hvala lp ti pa nisi na pravem naslovu...
Miha27 Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Tole si pa hitr odgovoru :stupid:
johnny21 Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 jeeeej lukabogo, od kje si pa ti zdej tale citat potegnil, tole je pa že dolgo tega. No če zaključim, sem zadevo poštimal in itak pali k iz puške. Kasneje sem se še pogovarjal z možakarjem iz delta teama in je rekel, ko je mrzel do konca zauh, pa lahko malo gasa, da mal zraka dobi in to sam prvič v tistem dnevu, kasneje pa sam z malo gasa in točno tko je. Če je pa vroč/topel, pa še gasa ni treba. LP Johnny
lukabogo Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 mene pa zanima kako vam deluje ventilator na hladilniku, kajti meni se še v 2 letih ni vklopil, tudi poleti ne. pa nikoli ni bilo problemov s pregrevanjem ali čim podobnim. a je to zaradi zračno hlajenih cilindrov? pa kako naj sprobam če sploh deluje? pa še eden problem imam: tiste gume , ki so med cilindri in vplinjači so mi začele pokati, pa me zanima kje se jih da kupiti in kakšen strošek je to? hvala za vaše mnenje in odgovor. lp.
johnny21 Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Jaz tudi tistega ventilatorja nisem še nikoli videl delovati, sem pa prebral nekje na motosvetu, če ne glih v tej temi, da zelo težko pripraviš fazerko, da ti vžge tisti ventilator. Lani sem imel motor na servisu pri juretu, kjer ga je vžgal in čakal da bo segret, na mestu je delal ene pol ure, je bil vroč ko sam satan, ventilator se pa tudi premaknil ni. Glede temperature in tega ventilatorja se zato jaz nič ne obremenjujem, preverjam hladilno tekočino in olje in to je to. Tiste gume, pa bi bilo pomoje simpl doma izrezat iz kakšnega podobnega materijala a kaj praviš? Se mi ne zdijo tako komplicirane. Lp Johnny
Jure Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Ventilator se ponavadi prižiga tja okoli 105°C, za fazerko ne vem točno lahko je par °C +-.. Če imaš števec za temperaturo probaš tako, da enostavno prižgeš motor in počakaš do te temperature pa vidiš :) Če se pa ke do 110°C še ne bo nič prižgalo pa raje ugasni in daj nekomu pregledat zadevo zakaj ne dela :)
johnny21 Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Pravilno Jure ja. Tko je, termostat odpre hladilno tekočino med 80.3 in 83.3 °C in je popolnoma odprt pri 95°C. Potem pa sta gor še dva ''termo'' stikala, eden za vklop ventilatorja in eden za vklop lučke na števcu. Oba naj bi se vklapljala pri 105°C in izkljapljala pri 98°C. Kakor jaz razumem, tole, se potem ko se prižge ventilator tudi že prižge lučka na števcu za temperaturo. Malo čudno no, ampak ok.
lukabogo Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 Jaz tudi tistega ventilatorja nisem še nikoli videl delovati, sem pa prebral nekje na motosvetu, če ne glih v tej temi, da zelo težko pripraviš fazerko, da ti vžge tisti ventilator. Lani sem imel motor na servisu pri juretu, kjer ga je vžgal in čakal da bo segret, na mestu je delal ene pol ure, je bil vroč ko sam satan, ventilator se pa tudi premaknil ni. Glede temperature in tega ventilatorja se zato jaz nič ne obremenjujem, preverjam hladilno tekočino in olje in to je to. Tiste gume, pa bi bilo pomoje simpl doma izrezat iz kakšnega podobnega materijala a kaj praviš? Se mi ne zdijo tako komplicirane. Lp Johnny hvala za odgovor. potem verjetno ni nič narobe. kar se pa tiče tistih gumijastih delov tiče, jih pa ne morem narediti. to so namreč gumice, ki so med vplinjači in cilindri (mislim da so to sesalni kolektorji).
johnny21 Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 aha tiste okrogle gumice ti misliš. Jaz sem mislil da tiste, ki visijo izpod razervoarja med svečkami. Zakaj bi pa ti menjal tiste gumice med vplinjači in cilindrom?? Sej če so fuč, potem ti tudi motor mal čudno laufa, ker bi verjeno zrak not vleklo naprimer, če bi bile počene. ?!
lukabogo Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 aha tiste okrogle gumice ti misliš. Jaz sem mislil da tiste, ki visijo izpod razervoarja med svečkami. Zakaj bi pa ti menjal tiste gumice med vplinjači in cilindrom?? Sej če so fuč, potem ti tudi motor mal čudno laufa, ker bi verjeno zrak not vleklo naprimer, če bi bile počene. ?! gumice so že prilično napokane, ampak še ni luknje ker motor še super laufa. bi jih pa vseeno rad menjal, ker delam dosti km. pa ne bi rad ostal kje v tujini. imaš kakšno opcijo, predlog...
canine Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Mene pa zanima če je imel kdo na fazerki izkušnje s prednjo gumo 120/70(glede na to da ima original 110/70) in če, kako so se obnesle. Lp
johnny21 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) gumice so že prilično napokane, ampak še ni luknje ker motor še super laufa. bi jih pa vseeno rad menjal, ker delam dosti km. pa ne bi rad ostal kje v tujini. imaš kakšno opcijo, predlog... hmm.....kaj pa vem. Če praviš da so napokane, potem verjetno nebi bilo neumno zamenjati ja, da ne ostaneš kje (da bi kje ostal, je po moje malo verjetno, tudi če bi ti ena začela puščati, bi se lahko pripeljal do nekje, da jo malo zaflikaš). Drugače pa, za foro pokliči na delta team, pa malo povprašej kako je s tem, če imajo kaj na zalogi, pa kolko je cena (mogoče pa gumice od zunaj samo izgledajo tako, pa je notri še en plašč, ki ne more počit, nikol se ne ve), drugače pa malo pobrskaj za kakšno razbito ali pa pojdi malo po trgovinah, pa malo poglej po alternativah. Obstaja pa še možnost, da jih pobereš dol, pa jih z nečim prevlečeš/oblečeš, ne sprašuj me s čim ampak ziher kaj takega obstaja. Sproči kaj si rešil, ko boš. Lp Johnny Popravljeno April 28, 2009. Popravil johnny21
Salieri Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Mene pa zanima če je imel kdo na fazerki izkušnje s prednjo gumo 120/70(glede na to da ima original 110/70) in če, kako so se obnesle. Lp Nebo neke panike, meni se ne pozna skoraj nič napram original dimenziji. Števec ti bo edino malo bolj realno kazal...
andrejz Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Če je kakšen, interesent prodajam Yamaha FZS 600 S Fazer: Oglas
Salieri Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Če rabi kateri od vas knjigo Haynes o popravilu in negovanju motorja Fazer in Thundercat...Kot nova....Mail oz. privatno sporočilo...
urke710 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 Imam namen kupiti fazer600 med letniki 04 in 08. Zanima me, kje na motorju je možno preveriti leto izdelave? Hvala za odgovore
Frips Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Imam namen kupiti fazer600 med letniki 04 in 08. Zanima me, kje na motorju je možno preveriti leto izdelave? Hvala za odgovore Poglej v temo FZ6....FZS600 je do 03 samo. Mislim, da je leto izdelave včasih pisalo na ploščici z podatki (na okvirju). Samo mislim, da tega pri novejših modelih več ne piše
YamahafanR6 Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 (popravljeno) Poglej v temo FZ6....FZS600 je do 03 samo. Mislim, da je leto izdelave včasih pisalo na ploščici z podatki (na okvirju). Samo mislim, da tega pri novejših modelih več ne piše Ne..tega ni več...samo še Honda ima letnico motorja vpisano v številki šasije. Ostali motorji nimajo nikjer vidne oznake. Urke, najboljše boš videl po barvi, vsako leto so se zamenjale barve, razen med 08-09, ker so prodajali stare zaloge, in sploh niso uvažali novih, 2010 so jih pa itak prenehali izdelovati. LP Popravljeno Februar 17, 2011. Popravil YamahafanR6
azbi Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Pozdravljeni! Sem pred nakupom fazerke in se odločam med letnikom 03/04 pa me zanima kakšne so glavne razlike? 04 ima malenkost širše gume, elektronski števec pa malo je dizajn drugačen. Še kaj? Kaj se dejansko bolj splača kupit? Je 04 res vredna cca 400€ več? Lp, Azbi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se